Moet het alleen anime zijn of mag manga ook?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:36 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Die heb ik gedropt, vond het te saai en nergens over gaan.
Manga is ook prima hoor. Maar ik vind dat ik teveel manga lees en te weinig anime kijk. Actiescenes en magiedingen vind ik fijner in anime dan in mangavorm.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Moet het alleen anime zijn of mag manga ook?
Ik heb vol 1 van de Levi-spinoff van Attack on Titan gelezen. Volgens internets is het een shoujo. Ik merk er niets van. I r confuse.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Moet het alleen anime zijn of mag manga ook?
Bummer. Enige wat me stoorde dat dat meisje eruit zag als 12, terwijl ze 18/19 is. Damn, het is al 6 jaar terug dat ik dit zag.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:36 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Die heb ik gedropt, vond het te saai en nergens over gaan.
Was ze zo oud?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:39 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Bummer. Enige wat me stoorde dat dat meisje eruit zag als 12, terwijl ze 18/19 is. Damn, het is al 6 jaar terug dat ik dit zag.
Free een 6quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nee serieus.
http://myanimelist.net/animelist/Mauriezu
Yeah, uni studenten. Die 24jarige Morita ging ook met haar flirten. Het zag er zo fout uit.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:40 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Was ze zo oud?Dacht dat het een klein meisje was dat niets kon en iedereen haar wilde beschermen ofzo. Maar is ook al een hele tijd geleden.
Eh had een hele lijst getypt maar daar heb je niks aan.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:38 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Manga is ook prima hoor. Maar ik vind dat ik teveel manga lees en te weinig anime kijk. Actiescenes en magiedingen vind ik fijner in anime dan in mangavorm.
nooit op gelet, maar nu je het zegt. coolquote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die twee openings lijken zoveel op elkaar.
Oh, dat is nog best goed. Een cover van een jpop nummer.quote:
Nee hoor.. Gewoon zelfde genre (jazz), maar totaal niet hetzelfde.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die twee openings lijken zoveel op elkaar.
Hajime no Ippo!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:41 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nee hoor.. Gewoon zelfde genre (jazz), maar totaal niet hetzelfde.
Dit wel daarentegen:
Zelfde artiest én periode.
Dank jequote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Eh had een hele lijst getypt maar daar heb je niks aan.
Skip Beat, Lovely Complex, Ao Haru Ride, Ouran High Host Club, Special A, Kimi ni Todoke, Kaichou Maid-sama nogwat. Die zijn bijna verplichte shoujo kost, zijn er nog meer maar je moet toch ergens beginnen.
Ao Haru Ride anime is net uit, de manga is erg goed maar geen idee van de anime dus.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:21 schreef Smoofie het volgende:
De gundam 00 openings vond ik ook erg goed.
Kwam daar geen anime van? Of was dat Assassination Classroom?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:29 schreef Bredemug het volgende:
Voor mensen die manga willen lezen check Prison School (18+)![]()
zeer populair op dit moment en gewoonweg geniaal.
Edit: Moet erbij zetten dat de artwork in prison school het beste is wat ik tot nu toe ben tegengekomen.
Oh ik doe gewoon een brede lijst, leek mij inderdaad waarschijnlijk dat je er al een aantal kende.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:29 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Dank je
Ik kijk/lees wel meer dan shoujo hoor. Lovely Complex en Ouran heb ik al gezien en/of gelezen. En het is ook niet alsof ik nog geen shoujo heb mogen ervaren. Maar bedankt, een paar klassiekers zijn altijd fijn om te beleven.
Wat voor lijst was dat dan?
Klopt er komt inderdaad een anime van, maar ik heb geen idee hoe ze dat willen uitvoeren, er zit zoveeeeel ecchi in dat 90% van die anime gecenseerd gaat worden. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Kwam daar geen anime van? Of was dat Assassination Classroom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |