Chris Colorado?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:48 schreef Smoofie het volgende:
We hadden nog medabots, digimon, Beyblade en nog eentje waar ze met balletjes schoten in een soort sci-fi western wereld .
Duuuuuuudequote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze veranderde in een varken he? Kreeg er altijd een erectie van.
Ohja die ook nog.quote:
En diequote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Chris Colorado?
Yugioh ook nog trouwens.
Die is legit dope thoquote:
De fuck welke zenders zonden er daar iets anders uit dan die Bibi Blocksberg en Benjamin Blmchen en franse shit?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:53 schreef Hermanna het volgende:
Kwaliteit serie die ik keek op de duitse tv.
Gewoon in de middag en ochtend. Wel eind '90 en begin 00'quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Geboren en getogen in die Heimat en nooit een enkele anime gezien. Op welke gare tijden airden die dan.
RTL 2 natuurlijk, DBZ aflveringen eerder zien dan in Nederland en dan opscheppen tegen anderen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
De fuck welke zenders zonden er daar iets anders uit dan die Bibi Blocksberg en Benjamin Blmchen en franse shit?
RTL2 en zdf dacht ikquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Geboren en getogen in die Heimat en nooit een enkele anime gezien. Op welke gare tijden airden die dan.
Vind de engelse versie vetterquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:56 schreef Easymodo het volgende:
De Duitse One Piece openingen zijn legit dope:
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:58 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ik verwachtte baas Vic, MAAR NEE!!!quote:
In de tijden had iedereen het over pokemon en DBZ kwam ik met mijn gundam als kindjequote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Rythm emotion > just communication
Hier ookquote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In de tijden had iedereen het over pokemon en DBZ kwam ik met mijn gundam als kindje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |