In de tijden had iedereen het over pokemon en DBZ kwam ik met mijn gundam als kindjequote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Rythm emotion > just communication
Hier ookquote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In de tijden had iedereen het over pokemon en DBZ kwam ik met mijn gundam als kindje
Ik wil Zankyou no Terror gaan kijken. En Tonari no Kaibutsu-kun.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Aww, arme jij. Ga wat kijken.
Barakamon of zo.
Die laatste is een aanrader. Eerste ook, maar voorkeur gaat uit naar die laatste.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:13 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik wil Zankyou no Terror gaan kijken. En Tonari no Kaibutsu-kun.
Not sure if sarcasm...quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Die laatste is een aanrader. Eerste ook, maar voorkeur gaat uit naar die laatste.
Lol, is het geen chick-anime dan?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nee serieus.
http://myanimelist.net/animelist/Mauriezu
Gewoon Planetes kijken, das voor de gevorderde anime fan.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:24 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Lol, is het geen chick-anime dan?Dat dacht ik. Romance, Shoujo, dat zulks.
ZIjn ook wat shoujo die prima te verteren zijn zonder al te veel clich.squote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:24 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Vind shoujo wel tof.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:24 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Die is goed, maar stopt halverwege een arc eigenlijk. Soort van. Volgens mij kregen ze halverwege te horen dat het budget op was en knoopten ze er een einde aan, maar het einde is open.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |