Het is een preview. Maar ik vind de "nieuwe" start menu juist goed. Windows 8 is een tumor.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
Windows 10 is best wel onnodig imo ,start menu ziet er daar echt ruk in uit.
Merk wel dat sinds windows 8 ik bijna nooit het startmenu heb gebruikt
| 1 2 3 4 | if(version.StartsWith("Windows 9")) { /* 95 and 98 */ } else { |
Luister niet naar hem, ik ben gewoon 18.quote:
Nu nog steeds.quote:[b]Op vrijdag 3 oktober 2014 07:12 schreef Kyubey
Ik trok al stekkers uit de computer sinds ik een baby was
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 06:18 schreef Xaryna het volgende:
[..]
We hadden wel vroeg een gezinscomputer maar ik was meer een gebruiker. In mijn tienertijd was ik verslaafd geraakt aan games (mmo's) en toen ging de zolderdeur altijd op slot zodat ik er niet bij kon tot ik het had 'verdiend'.![]()
![]()
![]()
niks ontwikkelen
7-8-9quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 07:11 schreef Qunix het volgende:
[..]
Het is een preview. Maar ik vind de "nieuwe" start menu juist goed. Windows 8 is een tumor.
Ook leuk, mogelijk is dit de rede waarom windows 9 windows 10 is:
[ code verwijderd ]
https://searchcode.com/?q(...)28%22windows+9%22%29
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 07:12 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Luister niet naar hem, ik ben gewoon 18.
SPOILER: gundamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Welke MMOs?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 06:18 schreef Xaryna het volgende:
[..]
We hadden wel vroeg een gezinscomputer maar ik was meer een gebruiker. In mijn tienertijd was ik verslaafd geraakt aan games (mmo's) en toen ging de zolderdeur altijd op slot zodat ik er niet bij kon tot ik het had 'verdiend'.![]()
![]()
![]()
niks ontwikkelen
Oh, 18 jaar pas. We hebben dus ook nog iemand in de gelederen die onze geesten jong houdt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 07:12 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Luister niet naar hem, ik ben gewoon 18.
Are you ready for the punchline?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:00 schreef De_Dakgoot het volgende:
Morgen komt de rest van het nieuwe seizoen
Een uur. Die van volgende week ook.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wordt dat geen aflevering van een uur/45 minuten?
Dit was de beste dialoog in tijden. Toen Sasuke zei dat Itachi Hokage had moeten zijn kreeg ik wel kippenvel.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
Naruto en Claymore gelezen.
Claymore is afgelopen lijkt.
Naruto gaat nog door, maar het hele hoofstuk ging er over hoe goeie vrienden Nurutoad en Saucekees niet zijn en waren ondanks dat ze helemaal niet met elkaar omgaan. Nauwelijks gedeelde kennissen en interesses hebben. En dat Saucekeesin zijn huid kruipt.
Dat was wel een mooi moment, maar zijn hele plan is achterhaald. Madara heeft de hele wereld al tegen zichzelf opgezet en op die manier verenigd. Het is helemaal niet nodig dat Sasuke zoiets opnieuw doet. Als hij nu anarchistische idealen had dan was het nog te begrijpen, hoewel hij dan ook de biyuu vrij zou laten en alleen de Kage om zou brengen. Maar wat hij nu wil doen is volkomen onnodig en overbodig.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dit was de beste dialoog in tijden. Toen Sasuke zei dat Itachi Hokage had moeten zijn kreeg ik wel kippenvel.
Klopt, en daarom komt Naruto hem ompraten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat was wel een mooi moment, maar zijn hele plan is achterhaald. Madara heeft de hele wereld al tegen zichzelf opgezet en op die manier verenigd. Het is helemaal niet nodig dat Sasuke zoiets opnieuw doet. Als hij nu anarchistische idealen had dan was het nog te begrijpen, hoewel hij dan ook de biyuu vrij zou laten en alleen de Kage om zou brengen. Maar wat hij nu wil doen is volkomen onnodig en overbodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |