Een uur. Die van volgende week ook.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wordt dat geen aflevering van een uur/45 minuten?
Dit was de beste dialoog in tijden. Toen Sasuke zei dat Itachi Hokage had moeten zijn kreeg ik wel kippenvel.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
Naruto en Claymore gelezen.
Claymore is afgelopen lijkt.
Naruto gaat nog door, maar het hele hoofstuk ging er over hoe goeie vrienden Nurutoad en Saucekees niet zijn en waren ondanks dat ze helemaal niet met elkaar omgaan. Nauwelijks gedeelde kennissen en interesses hebben. En dat Saucekeesin zijn huid kruipt.
Dat was wel een mooi moment, maar zijn hele plan is achterhaald. Madara heeft de hele wereld al tegen zichzelf opgezet en op die manier verenigd. Het is helemaal niet nodig dat Sasuke zoiets opnieuw doet. Als hij nu anarchistische idealen had dan was het nog te begrijpen, hoewel hij dan ook de biyuu vrij zou laten en alleen de Kage om zou brengen. Maar wat hij nu wil doen is volkomen onnodig en overbodig.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dit was de beste dialoog in tijden. Toen Sasuke zei dat Itachi Hokage had moeten zijn kreeg ik wel kippenvel.
Klopt, en daarom komt Naruto hem ompraten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat was wel een mooi moment, maar zijn hele plan is achterhaald. Madara heeft de hele wereld al tegen zichzelf opgezet en op die manier verenigd. Het is helemaal niet nodig dat Sasuke zoiets opnieuw doet. Als hij nu anarchistische idealen had dan was het nog te begrijpen, hoewel hij dan ook de biyuu vrij zou laten en alleen de Kage om zou brengen. Maar wat hij nu wil doen is volkomen onnodig en overbodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ga je eindelijk weer eens een lopende serie volgen?
Fiesta Online met name.quote:
Nu is het te laat? Nee toch?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:45 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Fiesta Online met name.
Ik heb er nu wel spijt van dat ik toen niets gedaan heb ofzo, ik ben nu namelijk wel geïnteresseerd in beetje programmeerdingen. Maarja.
Nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:45 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Fiesta Online met name.
Ik heb er nu wel spijt van dat ik toen niets gedaan heb ofzo, ik ben nu namelijk wel geïnteresseerd in beetje programmeerdingen. Maarja.
Ja, na een dag studeren/werken heb je echt geen zin om 's avonds je ook nog in te spannen voor programmeershit maar wil je gewoon lowlife voor de tv en/of pc hangen en/of een boek lezen.quote:
Ehh, nee?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:07 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja, na een dag studeren/werken heb je echt geen zin om 's avonds je ook nog in te spannen voor programmeershit maar wil je gewoon lowlife voor de tv en/of pc hangen en/of een boek lezen.
Helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ehh, nee?
En er is altijd nog het weekend. Sporadisch er aan werken is altijd nog meer dan niet er aan werken.
Dat of The Wheel of Time. Je leert er niet van programmeren, maar het houdt je van de straat.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Helemaal met je eens.
En als je dan toch een boek leest, lees dan K&R of The Really Big Index.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat of The Wheel of Time. Je leert er niet van programmeren, maar het houdt je van de straat.
Ja, maar ik merk dat de manier van denken me moeilijk af gaat en ik daar erg gefrustreerd van raakquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ehh, nee?
En er is altijd nog het weekend. Sporadisch er aan werken is altijd nog meer dan niet er aan werken.
Zou best kunnen ja. Maar het belangrijkste is denk ik wel om er lol in te hebben, anders is het al helemaal een worsteling. Daar schiet je weinig mee op.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:49 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ja, maar ik merk dat de manier van denken me moeilijk af gaat en ik daar erg gefrustreerd van raakAls ik er nou jonger mee was begonnen, dan was het vast makkelijker gegaan en had ik het frustrerende deel al gehad!
Leuke projectjes voor jezelf doen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zou best kunnen ja. Maar het belangrijkste is denk ik wel om er lol in te hebben, anders is het al helemaal een worsteling. Daar schiet je weinig mee op.
Oke, mijn deurmat twittert met de tuinsproeiers van m'n buren, en wat nu?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Leuke projectjes voor jezelf doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |