laatste posts:quote:Ebola outbreak may already be uncontrollable; Monsanto invests in Ebola treatment drug company as pandemic spreads
- Ebola is the closest thing to real-life zombie infections
- Monsanto and Dept. of Defense help fund pharma company that could earn billions from Ebola treatment
- Has air travel doomed humanity to a pandemic outbreak?
- Just one organism is sufficient to infect a new host
- Ebola detection kits deployed to all 50 U.S. states
- The perfect bioweapon against humanity?
- Open borders is an open invitation for bioweapons terrorism
Volledig artikel :
http://www.naturalnews.co(...)ments_Monsanto.html#
Leuk, maar een nutteloos klein aantal, tenzij ze het alleen voor ziekenhuispersoneel zouden gebruiken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:19 schreef Lavenderr het volgende:
Canada heeft experimenteel ebolavaccin
Canada bezit kleine hoeveelheden van een experimenteel ebolavaccin.
Het Noord-Amerikaanse land is in overleg met de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) om het vaccin in Afrika beschikbaar te stellen.
Dit heeft een regeringsfunctionaris in Ottawa dinsdag gezegd. Tot nu toe zijn minder dan 1.500 doses beschikbaar.
http://www.nu.nl/algemeen(...)eel-ebolavaccin.html
http://www.news24.com/Afr(...)-12-million-20140925quote:Sierra Leone has ordered the quarantine "with immediate effect" of three districts and 12 tribal chiefdoms - affecting more than one million people - in the largest lockdown in west Africa's deadly Ebola outbreak.
President Ernest Bai Koroma, in a national televised address late on Wednesday, announced that the northern districts of Port Loko and Bombali were to be closed off along with the southern district of Moyamba - effectively sealing off around 1.2 million people.
Het is toch al heel 'apart' dat mensen gewoon van daar naar hier kunnen vliegen om hier uit te vinden of ze wel of geen ebola hebben.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:41 schreef longinus het volgende:
Ik ben benieuwd of ze het nog kunnen stoppen, zodra de mensen in paniek het land uit gaan vluchten breekt de hel los.
Politiek neemt pas maatregelen als ze er toe gedwongen worden door omstandigheden, lees, als het te laat is. De westafrikaanse landen hadden een maand geleden al geisoleerd moeten worden.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is toch al heel 'apart' dat mensen gewoon van daar naar hier kunnen vliegen om hier uit te vinden of ze wel of geen ebola hebben.
Dat is nogal gewaagd.
Ach, we sturen gewoon nog wat geld en verder hopen we maar dat het deze kant niet opkomt. De naïviteit is grenzeloos. Ebola ook ben ik bang.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Politiek neemt pas maatregelen als ze er toe gedwongen worden door omstandigheden, lees, als het te laat is. De westafrikaanse landen hadden een maand geleden al geisoleerd moeten worden.
Nou, in dit geval geldt dat dus voor de media. De medici hebben juist gehandeld door eerst een malaria-test te doen. Uiteraard werden alle voorzorgsmaatregelen genomen door het ziekenhuis voor het geval het toch ebola zou zijn. Er is dus adequaat gehandeld, alleen is de berichtgeving erg hijgerig bij gebrek aan echte ebolagevallen.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:26 schreef Lambiekje het volgende:
Als paranoia wordt er gereageerd op ebola en andere ziektes worden niet bekeken. En dus wordt men niet adequaat behandeld. As usual.
.. het feest kan beginnen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:26 schreef Lavenderr het volgende:
Eerste ebola-geval in Verenigde Staten vastgesteld'
Voor het eerst is bij een patiënt in de Verenigde Staten ebola vastgesteld.
Dat heeft het Amerikaanse gezondheidsorganisatie CDC heeft bevestigd, zo meldt het Amerikaanse kabelnetwerk CNBC.
De organisatie houdt op dinsdagavond Nederlandse tijd een persconferentie.
Maandag liet het Texas Health Presbysterian Hospital in Dallas al weten dat een patiënt op ebola getest zou worden. Deze persoon is in strikte quarantaine gebracht, vanwege diens symptomen en recent gemaakte reizen.
http://www.nu.nl/buitenla(...)ten-vastgesteld.html
Nee hoor, er zijn prima protocollen in gang gezet die een grotere uitbraak verhindert.quote:
quote:
Dat kan hier toch niet volgens jou?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:45 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
benieuwd wanneer NL zijn eerste heeft.
quote:Be afraid, be very afraid!
Over bang maken gesproken, ebola artikel op nu.nl: Nederlandse ebola-arts noemt angst in westen ‘terecht’. De ebola epidemie is op komst naar Nederland. Be afraid, be very afraid!
Het is terecht dat de angst in het westen voor de ebola-uitbraak in West-Afrika groeit. Dat stelt een van de twee Nederlandse ebola-artsen Erdi Huizenga in gesprek met NU.nl.
“Als er niet massaal wordt ingegrepen is het terecht dat westerse landen vrezen dat de ziekte ook hen zal treffen”
Maar zelfs Nu.nl kan zichzelf al niet serieus meer nemen, halverwege het artikel staat er dan ook:
“Tot een uitbraak zal het in landen als Nederland weliswaar niet snel komen, daarvoor is onze gezondheidszorg te goed en leven wij hygiënisch genoeg. Maar het zal vaker voorkomen dat individuele gevallen de ziekte elders oplopen en daarmee terugkomen naar Nederland.”
En vooral ook te koud en te droog. OK, dat artikel in de MSM is weer onzin dus. Lees anders ook even ons artikel over Ebola, en de mislukte poging het te bewapenen. Ebola in het westen is dus vooral bangmakerij, vooral om veel geld te verdienen. En jawel, het ongetwijfeld onnodige, niet werkende en schadelijke ebola vaccin is er ook al meteen weer bij! Nog dit jaar zelfs, en uiteraard ook weer grootschalig gedistribueerd. Alsof we niets geleerd hebben van de griep vaccins voor de Mexicaanse griep. Kennelijk kunnen we ons niets herinneren uit 2009. Daar gaan weer vele miljarden verdiend worden door Big Pharma, die kennelijk weer tijdig een patent hebben gekregen op de zelf gemaakte Ebola uitbraak. En uiteraard zetten partijen als de VVD zich er weer voor in ons dit soort schadelijke vaccinaties te verplichten. Keuzevrijheid als het gaat over eigen lijf? Echt niet!
Ebola en Obama
Wat een ontzettende onzin en poppenkast toch weer in de media. Het is zo’n doldrieste onzin dat het beledigend is. En we verkwisten ook nog vele levens en euro’s. Het is helaas weer massa moord. Inzet van het militaire apparaat, het rondpompen van geld, valse voorwendselen, huurlingen, misbruiken van religies en dikke winsten voor de farma-industrie… Same old, same old. Maar ja, we moeten er wat voor over hebben, om de VS (schaduw)regering en hun bankiers te redden van de ondergang. En uiteraard mogen we niets zeggen over de aanzienlijke rol van Israël en hun inlichtingendiensten in dit alles. (Spot de Rolex!) Laat staan de inzet van Saudi Arabië, de NAVO en Turkije in het opbouwen en versterken van ISIS. En zoals gewoonlijk: Nederland staat altijd weer vooraan om mee te spelen in dat soort spelletjes.
Het zijn de laatste stuiptrekkingen van de doodsstrijd van de (schaduwregeringen in de) VS en de EU. Dat het maar snel mag passeren. Op naar openheid en waarheid.
bron
linkje naar het betreffende NU.nl nieuws bericht staat er niet bij..quote:
Slecht hoor, wetende dat je een ebola patient verpleegt en dan nog geinfecteerd raken, daar zal goed naar de gevolgde procedure gekeken moeten worden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:39 schreef Lavenderr het volgende:
'Vrouw met ebola besmet in Spanje'
Een Spaanse verpleegster is vermoedelijk de eerste persoon die in Europa besmet is geraakt met het ebolavirus.
Twee testen bij de vrouw waren positief, aldus bronnen bij het ministerie van Gezondheid maandag tegen het Spaanse persbureau Europa Press. Volgens de BBC is de Spaanse de eerste persoon die het virus buiten Afrika heeft opgelopen.
De vrouw werkt in een Madrileens ziekenhuis. Ze verzorgde daar de met ebola besmette Spaanse geestelijke Manuel García Viejo. De missionaris overleed op 25 september. Hij was vanuit Sierra Leone overgebracht naar een ziekenhuis in de Spaanse hoofdstad.
http://www.nu.nl/buitenla(...)esmet-in-spanje.html
En dat is dan nummer 1 .
Dat begrijp ik ook niet goed. Ze wísten dat ze met ebola te maken hadden. Hoe hebben ze dit kunnen laten gebeurenquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:20 schreef .SP. het volgende:
[..]
Slecht hoor, wetende dat je een ebola patient verpleegt en dan nog geinfecteerd raken, daar zal goed naar de gevolgde procedure gekeken moeten worden.
Script laat me niet lachen, 1 hele infectie in heel de westerse wereld, gaat lekker hoor, net zo efficiënt als de ontvolking volgens Agenda21.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:36 schreef controlaltdelete het volgende:
Omdat het moet gebeuren, staat zo in het script. Niets verbazend aan maar uiterst voorspelbaar.
Geen idee, maar neem aan dat er iemand heel goed op z'n donder krijgt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook niet goed. Ze wísten dat ze met ebola te maken hadden. Hoe hebben ze dit kunnen laten gebeuren
Dat lijkt me wel ja. Dit is toch een grove fout. Een fout die niet nodig was als ze de veiligheidsvoorschriften in acht hadden genomen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:48 schreef .SP. het volgende:
[..]
Geen idee, maar neem aan dat er iemand heel goed op z'n donder krijgt.
Grootschalige vaccinatie?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:48 schreef .SP. het volgende:
[..]
Script laat me niet lachen, 1 hele infectie in heel de westerse wereld, gaat lekker hoor, net zo efficiënt als de ontvolking volgens Agenda21.
Wat is de volgende "voorspelbare" stap in het magische script?
Ja die vrouw door de ziekte die ze opgelopen heeft.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:48 schreef .SP. het volgende:
[..]
Geen idee, maar neem aan dat er iemand heel goed op z'n donder krijgt.
1. Nee, er komt geen grootschalige vaccinatie in de westerse wereld, zie graag bewijs van je claim van wel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 07:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Grootschalige vaccinatie?
Wanneer denk jij dat NL zijn eerste echte ebola-geval zal hebben?
Voor of na de Kerst of helemaal niet?
je weet niet hoe ze is geinfecteerd, dus misschien ligt de schuld ergens anders.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 07:29 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ja die vrouw door de ziekte die ze opgelopen heeft.
Vergeet dat maar, het blijft bij kretologie.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:05 schreef .SP. het volgende:
[..]
1. Nee, er komt geen grootschalige vaccinatie in de westerse wereld, zie graag bewijs van je claim van wel.
2+3. Geen idee, zal er vast wel eentje binnendruppelen
Geniaal script en planning enzo, erg overtuigend gebracht ook.
Er schijnt een script te zijn, waarschijnlijk slechts toegankelijk voor een select gezelschap die het niet met het gewone sheeple volk wil delen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vergeet dat maar, het blijft bij kretologie.
Was het maar zo simpel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:09 schreef snurkhapper het volgende:
Uit de laatste nieuwsbrief van Johan Oldenkamp:
Wat is de overeenkomst tussen ebola en scheurbuik?
Eigenlijk kan ik beter naar de verschillen vragen, want de kenmerkende
symptomen van ebola zijn precies gelijk aan die van scheurbuik,
namelijk ernstig bloedverlies door lekkende bloedvatwanden. Van
scheurbuik, wat bekend stond als de matrozenziekte van vroeger, is
bekend dat deze wordt veroorzaakt door een tekort aan vitamine C. Het
gewoonweg aanvullen van dit tekort is dan ook gelijk de oplossing voor
probleem van scheurbuik. Laat dit nu ook het geval zijn voor ebola.
Toch wel vreemd dat dit niet in het mainstream nieuws komt, vind je
niet? Van scheurbuik dachten de artsen vroeger ook dat het
besmettelijk was. Wie zich nu nog bang laat maken voor ebola heeft
gewoon zijn huiswerk nog niet gedaan. In de oude zienswijze worden
oorzaak en gevolg verwisseld. Micro-organismen als virussen, bacteriën
en schimmels zijn nooit de oorzaak, maar altijd het gevolg. Bij wie de
oorzaak niet aanwezig is, die hoeft zich totaal geen zorgen te maken
over de betreffende gevolgen. Zo eenvoudig is het echt.
Infectieziekten bestaan niet, en het werkzame bestanddeel van
besmettingen heet placebo. Daarom doen de media dus zo hun best om
deze placebo-werking te stimuleren. Maar wie kennis van zaken heeft,
trapt er ook deze keer weer niet in.
het is eenvoudig zegt ie, gewoon vitamine c tekorten aanvullen.quote:
nee, dit stukje heb ik van een ander forum gekopieerdquote:En heb je een linkje naar je bron?
Bríííííljant!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:09 schreef snurkhapper het volgende:
Uit de laatste nieuwsbrief van Johan Oldenkamp:
Wat is de overeenkomst tussen ebola en scheurbuik?
Eigenlijk kan ik beter naar de verschillen vragen, want de kenmerkende
symptomen van ebola zijn precies gelijk aan die van scheurbuik,
namelijk ernstig bloedverlies door lekkende bloedvatwanden. Van
scheurbuik, wat bekend stond als de matrozenziekte van vroeger, is
bekend dat deze wordt veroorzaakt door een tekort aan vitamine C. Het
gewoonweg aanvullen van dit tekort is dan ook gelijk de oplossing voor
probleem van scheurbuik. Laat dit nu ook het geval zijn voor ebola.
Toch wel vreemd dat dit niet in het mainstream nieuws komt, vind je
niet? Van scheurbuik dachten de artsen vroeger ook dat het
besmettelijk was. Wie zich nu nog bang laat maken voor ebola heeft
gewoon zijn huiswerk nog niet gedaan. In de oude zienswijze worden
oorzaak en gevolg verwisseld. Micro-organismen als virussen, bacteriën
en schimmels zijn nooit de oorzaak, maar altijd het gevolg. Bij wie de
oorzaak niet aanwezig is, die hoeft zich totaal geen zorgen te maken
over de betreffende gevolgen. Zo eenvoudig is het echt.
Infectieziekten bestaan niet, en het werkzame bestanddeel van
besmettingen heet placebo. Daarom doen de media dus zo hun best om
deze placebo-werking te stimuleren. Maar wie kennis van zaken heeft,
trapt er ook deze keer weer niet in.
tsss, natuurlijk zijn vaccinaties onzin, jullie beseffen het alleen nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Bríííííljant!
Hapsnurker, jij mag blijven!
Dus vaccinaties zijn ook gewoon onzin. Dat niemand dat beseft heeft.
Dankjewel. Ga even lezen daar.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:27 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
het is eenvoudig zegt ie, gewoon vitamine c tekorten aanvullen.
[..]
nee, dit stukje heb ik van een ander forum gekopieerd
dit is zijn eigen site
http://www.pateo.nl/
natuurlijk, komt ie dan hequote:
nee hoor, het is goed voor je als je af en toe een glas water neemt met 1 a 2 theelepels natriumbicarbonaatquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Om kanker te voorkomen? Of heeft het je genezen?
Blijkbaar zien artsen en verplegers ook niet zoveel nut in bv een griep vaccinatie en daalt dat elk jaarquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Bríííííljant!
Hapsnurker, jij mag blijven!
Dus vaccinaties zijn ook gewoon onzin. Dat niemand dat beseft heeft.
Thx.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:05 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
nee hoor, het is goed voor je als je af en toe een glas water neemt met 1 a 2 theelepels natriumbicarbonaat
mijn moeder heeft soms last van opkomend maagzuur. zij nam voorheen altijd rennies in, maar dat is troep. ik geef haar nu 2 theelepels natriumbicarbonaat in een glas water. even roeren en opdrinken
het helpt haar gelijk
hieronder nog wat linkjes
http://mens-en-gezondheid(...)ekten-en-kwalen.html
http://wapensindestrijdte(...)-revolutionaire.html
lees dit eens, en dan het gastenboek, dan lees je de ervaringen van mensen met kanker en andere narigheidquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Thx.
Ik zou het tegen een zieke kennis zeggen.
Ik vind dit maar een beetje eng eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:13 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
lees dit eens, en dan het gastenboek, dan lees je de ervaringen van mensen met kanker en andere narigheid
http://www.stichtingmediwiet.nl/
bestraling werkt in de meeste gevallen niet. Ik heb verschillende familieleden/ kennissen aan kanker zien doodgaan. allen zijn bestraald. het is uitstel van doodgaan in de meeste gevallen. bestralingen/chemo pakt de oorzaak niet aan. het vernietigt ook goede cellen, waardoor men zwak wordt en erg veel pijn lijdt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind dit maar een beetje eng eigenlijk.
Waarom geloof je zo'n onderzoek wel en een normaal kankeronderzoek door middel van bestralingen niet?
Natriumcarbonaat in maag wordt meteen natrium (ionen), water en CO2, zelfde als keukenzout eten en ademen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:45 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
bestraling werkt in de meeste gevallen niet. Ik heb verschillende familieleden/ kennissen aan kanker zien doodgaan. allen zijn bestraald. het is uitstel van doodgaan in de meeste gevallen. bestralingen/chemo pakt de oorzaak niet aan. het vernietigt ook goede cellen, waardoor men zwak wordt en erg veel pijn lijdt.
bestralingen kosten goud geld en de bigpharma boys verdienen zo lekker over onze ruggen. ze weten dat kanker makkelijk te genezen is maar houden ons dom en onwetend. (ik heb het over de knakkers aan de top, niet de gewone wetenschapper die z'n onderzoeken doet) daarom zoek ik zelf naar alternatieven. zo kwam ik onder meer bij NATRIUMBICARBONAAT en bv wietolie terecht. NATRIUMBICARBONAAT kost bijna niks, wietolie is te betalen.
en bang moet je niet zijn. probeer niet afhankelijk te zijn van die lui, dat hebben ze het liefst.
nu is het ebola waar we bang voor moeten zijn. (agenda) er zullen over een tijdje vaccinaties komen. deze neem ik dus absoluut niet. je weet nooit wat ze erin pleuren.
dat is niet paranoïde talk maar gezond verstand.
Ik raad je aan om zelf onderzoek te doen, tenzij je afhankelijk wilt zijn.
Het is bizar. Vitamine c voor ebola en maagzout voor kanker. Was het maar zo simpel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:51 schreef .SP. het volgende:
[..]
Natriumcarbonaat in maag wordt meteen natrium (ionen), water en CO2, zelfde als keukenzout eten en ademen.
Serieus, hoe zou dit mirakel moeten werken? En dan heb je gvd nog over gezond verstand.....
Leuk verhaal.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:45 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
bestraling werkt in de meeste gevallen niet. Ik heb verschillende familieleden/ kennissen aan kanker zien doodgaan. allen zijn bestraald. het is uitstel van doodgaan in de meeste gevallen. bestralingen/chemo pakt de oorzaak niet aan. het vernietigt ook goede cellen, waardoor men zwak wordt en erg veel pijn lijdt.
bestralingen kosten goud geld en de bigpharma boys verdienen zo lekker over onze ruggen. ze weten dat kanker makkelijk te genezen is maar houden ons dom en onwetend. (ik heb het over de knakkers aan de top, niet de gewone wetenschapper die z'n onderzoeken doet) daarom zoek ik zelf naar alternatieven. zo kwam ik onder meer bij NATRIUMBICARBONAAT en bv wietolie terecht. NATRIUMBICARBONAAT kost bijna niks, wietolie is te betalen.
en bang moet je niet zijn. probeer niet afhankelijk te zijn van die lui, dat hebben ze het liefst.
nu is het ebola waar we bang voor moeten zijn. (agenda) er zullen over een tijdje vaccinaties komen. deze neem ik dus absoluut niet. je weet nooit wat ze erin pleuren.
lezenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:51 schreef .SP. het volgende:
[..]
Natriumcarbonaat in maag wordt meteen natrium (ionen), water en CO2, zelfde als keukenzout eten en ademen.
Serieus, hoe zou dit mirakel moeten werken? En dan heb je gvd nog over gezond verstand.....
ach, soms floept het zo uit mijn vingersquote:
volgens mij heb ik dat hierboven al uitgelegd.quote:Maar waarom geef je geen antwoord op mijn vraag. Waarom zijn bestralingen onzin?
wat is dit? wat bedoelt uquote:En dit niet?
jij welquote:Op woensdag 8 oktober 2014 01:15 schreef theguyver het volgende:
dussssss... als ik een bluspoeder apparaat op mijn muil zet met slokdarm kanker ben ik er zo vanaf..
moet je doen manquote:of mild poets- of schuurmiddel opvreten..
ah, bedankt voor de tipquote:Sommige drankjes met prik helpen ook.
nou, dan neem je wat minder, niet zo moeilijk toch?quote:Met mate he!
want...
Wie te veel maagzout gebruikt loopt eveneens kans op hartritmestoornissen, spierkrampen en de vorming van fosfaatstenen in de nieren plus overmatig gebruik tast je tand glazuur aan.
je moest zeker lang zoeken voor je iets negatiefs kon vinden?quote:
Laat gaan joh. Het is tegen dovemansoren gericht. Kanker is gewoon maffia en big business en wordt gestimuleerd door al het slechte eten wat we door onze strot geduwd krijgen, met teveel suiker en vet in haast alle producten en al die antibiotica en groeihormonen wat in vlees zit daar krijgen mensen kanker door, kunnen ze aan de chemo dus kassa! Ook ik heb in mijn omgeving al wat mensen aan de chemo zien gaan en niemand die het overleefd heeft.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 02:07 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
jij wel
[..]
moet je doen man
[..]
ah, bedankt voor de tip
[..]
nou, dan neem je wat minder, niet zo moeilijk toch?
[..]
je moest zeker lang zoeken voor je iets negatiefs kon vinden?
sluit je aan bij ze, lekker boehoe roepen met z'n allen
wat wil je nu zeggen?
of je bent gewoon een trol, vermomd als acteur, of edit: achja
Zei Malle Pietjequote:
Dat komt omdat vaccinaties tegen het griepvrus maar matig werken door het snelle muteren van dat virus. Voor andere virussen geldt dit veel minder gelukkig.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:07 schreef Summers het volgende:
[..]
Blijkbaar zien artsen en verplegers ook niet zoveel nut in bv een griep vaccinatie en daalt dat elk jaar
http://www.nu.nl/gezondhe(...)halen-griepprik.html
De knakkers aan de top weten juist nauwelijks of kanker wel of niet te genezen valt. Dat zijn mensen met een economie-opleiding, die hebben weinig verstand van medische zaken. Juist de wetenschappers hebben die kennis in huis.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:45 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
In oplossingquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:50 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
lezen
ik heb het niet over soda ( natriumcarbonaat)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Natriumcarbonaat
heb het over natriumbicarbonaat (zuiveringszout of baking soda )
http://kruiden.hetbewustepad.nl/index.php?pag_id=52
lees de linkjes en ervaringen hierboven
of zouden het acteurs zijn?
Tot groot ongenoegen van veel voedseldeskundigen en orthomoleculair experts, is de laatste tientallen jaren een heftige toename waar te nemen van de ongezonde zuurtegraad (pH-waarde) van het menselijk lichaam. En zoals je weet, is een pH-waarde die uit balans is, de oorzaak van het verstoren van de cel-activiteiten en -functies tot extreme niveaus, wanneer de neutrale pH-waarde verder zakt.
Excessieve zuurtegraad leidt onherroepelijk tot cellulaire afbraak, die op haar beurt weer zorgt voor serieuze gezondheidsproblemen, zoals kanker, diabetes, vaat- en hartafwijkingen, botontkalking en een brandend gevoel in de borst. Het blijkt dat biologisch leven het best tot zijn optimale werking komt, wanneer het in een niet-zure omgeving (Basisch), waarbij opnieuw duidelijk wordt, wat voor een belangrijke rol Baking Soda/Zuiveringszout hierin kan spelen.
lees verder (of niet)
http://www.wanttoknow.nl/(...)arma/comment-page-1/
nog wat info
Stomach Acid Assessment
http://www.drdebe.com/self-tests/stomach-acid-assessment
en
http://drsircus.com/medic(...)soda/alkalinity-ph-2
http://drsircus.com/medic(...)johnston-cancer-cure
maareh, wat een gedoe met die ebola he
Nee juist enorm bedankt!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:50 schreef oxylus11 het volgende:
Shit dit is BNW, excuus voor het posten van logische informatie. ik dacht dat dit het andere ebola topic was in NWS.
Nee zelfde als zuresop BNW / De zure Sop maakt kankervrijquote:Op woensdag 8 oktober 2014 02:07 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
jij wel
[..]
moet je doen man
[..]
ah, bedankt voor de tip
[..]
nou, dan neem je wat minder, niet zo moeilijk toch?
[..]
je moest zeker lang zoeken voor je iets negatiefs kon vinden?
sluit je aan bij ze, lekker boehoe roepen met z'n allen
wat wil je nu zeggen?
of je bent gewoon een trol, vermomd als acteur, of edit: achja
Maar ik ga mij dan teveel ergeren. ook niet leuk voor de sfeer natuurlijk. Maar ik zal wel mee blijven lurken en af en toe meeposten.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee juist enorm bedankt!![]()
Niet weggaan
Helemaal top, dankjewelquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:02 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Maar ik ga mij dan teveel ergeren. ook niet leuk voor de sfeer natuurlijk. Maar ik zal wel mee blijven lurken en af en toe meeposten.
En de kop van het artikel:quote:the dramatic effect of bicarbonate therapy on the formation of breast cancer metastases in this model system warrants further investigation.
Ik weet niet hoorquote:Maagzout geneest kanker. Nu is het bewezen!
En wat is het chemisch verschil na reactie met zuren?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:50 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
lezen
ik heb het niet over soda ( natriumcarbonaat)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Natriumcarbonaat
heb het over natriumbicarbonaat (zuiveringszout of baking soda )
ze hebben alleen verstand van cijfertjes welke ze aangereikt krijgen van hun onwetende baasjes.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:41 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
De knakkers aan de top weten juist nauwelijks of kanker wel of niet te genezen valt. Dat zijn mensen met een economie-opleiding, die hebben weinig verstand van medische zaken.
welnee man, ze denken dat ze de kennis hebben. en met 'de top 'bedoel ik knakkertjes die je nooit ziet in het news.quote:Juist de wetenschappers hebben die kennis in huis.
tuurlijk man, dus de ervaringen van mensen welke van hun kanker zijn verlost (zoals in de link hieronder) is allemaal uit de duim gezogen.quote:Dan even over Natriumbicarbonaat. Of beter gezegd bicarbonaat, helaas is dit erg onwaarschijnlijk als wondermiddel.
logische informatie posten als je niet alle info hebt schiet niet op. ze delen echt niks met jou wat belangrijk is hoor. jij en je vriendjes mogen stoeien met de mickey mouse info die ze je geven.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:50 schreef oxylus11 het volgende:
Shit dit is BNW, excuus voor het posten van logische informatie. ik dacht dat dit het andere ebola topic was in NWS.
jaja, je komt alleen maar reageren om het reageren. je zoekt niks grondig uit, je zoekt de verkeerde informatie. moet jij weten maar daar ga ik niet op inquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee zelfde als zuresop BNW / De zure Sop maakt kankervrij
Product wat gewoon eigenlijk overal al in zit maar zogenaamd een wonder middel is,
Sterker nog: yoghurtmerk ‘Optimel Variaties’ en sapmerken ‘Riedel Appelsientje DubbelDrank’ en ‘Rubicon’ verwerken al geruime tijd zuurzak in hun producten onder de Spaanse noemer guanabana
Dit zelfde is met jou super drankje het middel zit gewoon overal en nergens in waaronder in jezelf, dus wonder middel nee, aangezien het behoorlijk schadelijk kan zijn als je een te grote hoeveelheid in neemt!
plus ik gaf al aan waarin dat middel zich bevind, en troll nee ik zoek alleen eerst grondig uit voor ik ergens op reageer, misschien moet je dat ook doen voor je iemand met een wonder widdeltje gaat vol proppen en de bijwerkingen straks zomaar kunnen voordoen.
zinloos, ze zitten vast, ze willen niet weten. ze willen alleen mainstreambronnetjesquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Laat gaan joh. Het is tegen dovemansoren gericht. Kanker is gewoon maffia en big business en wordt gestimuleerd door al het slechte eten wat we door onze strot geduwd krijgen, met teveel suiker en vet in haast alle producten en al die antibiotica en groeihormonen wat in vlees zit daar krijgen mensen kanker door, kunnen ze aan de chemo dus kassa! Ook ik heb in mijn omgeving al wat mensen aan de chemo zien gaan en niemand die het overleefd heeft.
vraag het maar aan je docentjequote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:05 schreef .SP. het volgende:
[..]
En wat is het chemisch verschil na reactie met zuren?
drink lekker cola dan, wel light hoor, die is beter voor jequote:je kan net zo goed cola drinken, krijg je dezelfde stoffen binnen.
heb je het nu tegen jezelf?quote:Wat ben jij voor onkritische naprater?
Waarom ga je niet inhoudelijk op mijn commentaar in? Ik vraag je duidelijk waarom Natrium, water en CO2 plotsklaps tumoren wegwerkt, lijkt me een redelijke vraag.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:46 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
vraag het maar aan je docentje
[..]
drink lekker cola dan, wel light hoor, die is beter voor je
[..]
heb je het nu tegen jezelf?
trolololo
jongen, ik ben geen chemicus, wetenschapper of dokter. ik heb gezien dat het werkt. heb geen ervaring met kanker dat het werkt. daar hebben de mensen die het gebruiken of gebruikt hebben ervaring meequote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:53 schreef .SP. het volgende:
[..]
Waarom ga je niet inhoudelijk op mijn commentaar in? Ik vraag je duidelijk waarom Natrium, water en CO2 plotsklaps tumoren wegwerkt, lijkt me een redelijke vraag.
De analogie met cola is ook leuk, zit precies hetzelfde in als je baking soda, maar dat werkt opeens niet?
Als je het niet weet moet je het gewoon zeggen, niets mis mee.
Je hebt net de chemische reacties zien voorbij komen een paar posts terug. Vind je het niet bijzonder raar dat een stof die meteen omgezet wordt in buitengewoon veel voorkomende andere stoffen (cola bijvoorbeeld) opeens zo'n geweldige werking heeft?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:56 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
jongen, ik ben geen chemicus, wetenschapper of dokter. ik heb gezien dat het werkt. heb geen ervaring met kanker dat het werkt. daar hebben de mensen die het gebruiken of gebruikt hebben ervaring mee
en anders zoek je zelf even
tis goed met je, ben helemaal niet agressief, heb het druk.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:00 schreef .SP. het volgende:
[..]
Je hebt net de chemische reacties zien voorbij komen een paar posts terug. Vind je het niet bijzonder raar dat een stof die meteen omgezet wordt in buitengewoon veel voorkomende andere stoffen (cola bijvoorbeeld) opeens zo'n geweldige werking heeft?
Knaagt dat niet aan je? Ga je daarvan niet twijfelen aan de validiteit van de claims? of neem je gewoon maar alles wat je leest voor zoete koek aan zonder er over na te denken?
Waarom ben je zo buitengewoon aggresief tegen mensen die wel de kennis hebben en twijfelen aan de waarheid van de claims?
Hoe weet je dat? Ik heb behoorlijk wat chemische kennis en werk dagelijk met kankercellen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:04 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
tis goed met je, ben helemaal niet agressief, heb het druk.
en de echte kennis heb jij ook niet. je hebt alleen kennis van wat ze je aanreiken.
deal ermee of zoek verder
Het is, net als Lamiekje, een textbook case van Querulantenwaan en gezien zijn postgeschiedenis en registratie een kloon van Lambiekjequote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:06 schreef .SP. het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ik heb behoorlijk wat chemische kennis en werk dagelijk met kankercellen.
Ik vraag alleen maar een kritische blik van jouw kant, maar dat is schijnbaar teveel gevraagd.
Hier een moord met je bakpoeder:
http://www.cancertreatmentwatch.org/reports/simoncini.shtml
Natriumbicarbonaat en ja ik kijk alles van 2 kanten voor en nadelen, pluis eerst wat uit voor je van 1 site uit gaat, er zijn meerdere sites op het internet, en dat middel zit in meerdere dingen, zo ook in bluspoeder waar ik het dan van ken!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:43 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
jaja, je komt alleen maar reageren om het reageren. je zoekt niks grondig uit, je zoekt de verkeerde informatie. moet jij weten maar daar ga ik niet op in
Eeeeeeks pateo geen beste lui zie : http://urubin.com/?s=pateoquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:27 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
het is eenvoudig zegt ie, gewoon vitamine c tekorten aanvullen.
[..]
nee, dit stukje heb ik van een ander forum gekopieerd
dit is zijn eigen site
http://www.pateo.nl/
Dat laatste was precies mijn gedachte een half uur geleden!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is, net als Lamiekje, een textbook case van Querulantenwaan en gezien zijn postgeschiedenis en registratie een kloon van Lambiekje
http://urubin.com/zorgwek(...)bij-johan-oldenkamp/quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:17 schreef Mousy39 het volgende:
[..]
Eeeeeeks pateo geen beste lui zie : http://urubin.com/?s=pateo
Ik las het. Brrrquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:41 schreef Mousy39 het volgende:
Lavenderr ze noemen het ook wel een sekte
Zo te zien ook, je kan ook gelijk wel zien wanneer er ingegrepen werd in de meeste landen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ]
In Guinea en Sierra Leone lijkt men het onder controle te krijgen aan de officiële cijfers te zien maar in Liberia loopt het amok.
Overtuigend en onderbouwd! Not.....quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:14 schreef NickGrouwen het volgende:
Er is geen hard bewijs voor een ebola uitbraak?
Ebolagate: 47 questions and answers
Oct3 by Jon Rappoport
http://jonrappoport.wordp(...)estions-and-answers/
En waarom niet? Lijk me wel een man die niet zomaar iets roept.quote:
Tja, dat vind jij ook van Lambiekjequote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:44 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
En waarom niet? Lijk me wel een man die niet zomaar iets roept.
En waar baseer je dat op?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:44 schreef controlaltdelete het volgende:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, dat vind jij ook van Lambiekje
http://americanloons.blogspot.de/2014/05/1050-jon-rappoport.htmlquote:Jon Rappoport is a deliriously insane “independent researcher” and blogger. According to his bio, he “has lectured extensively all over the US on the question: Who runs the world and what can we do about it?” For the last decade, however, he has “operated largely away from the mainstream” because, as he puts it, “[m]y research was not friendly to the conventional media.” Indeed. His independent research encompasses “deep politics, conspiracies, alternative health, the potential of the human imagination, mind control, the medical cartel, symbology, and solutions to the takeover of the planet by hidden elites.”
He is, for instance, a germ theory denialist, and in his post “Germ theory and depopulation” (discussed here) he argues that “[i]n general, so-called contagious diseases are caused, not by germs, but by IMMUNE SYSTEMS THAT ARE TOO WEAK TO FIGHT OFF THOSE GERMS” (yes, the capitalization is in the original). Indeed, “GERMS ARE A COVER STORY. What do they cover up? The fact that immune systems are the more basic target for depopulation and debilitation of populations.” The main tool is of course vaccines, which are weapons the nefarious powers that be use to kill off, well, it is a bit hard to see, partially because Rappoport’s post is mostly all-caps from there. At least HIV is a cover story as well.
He has a similar screed on flu vaccines on whale.to if that’s the kind of stuff you fancy reading. It is barely grammatical, but at least he gets his enthusiastic anger across rather well.
Currently Rappoport seems to write on various topics for InfoWars. Recently, for instance, Rappoport and InfoWars dubbed Rep. Tim Murphy’s bill seeking to reform the way the government addresses mental health services a “diabolical legislative package,” since Rappoport thought the legislation would require almost all children to take “psychiatric meds,” and that the bill will ultimately give the federal government “a monopoly of the mind.” Yeah, that’s the way he rolls.
Diagnosis: Hysterically crazy; and his influence is probably not quite as limited as his level of crazy should suggest.
Yupquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, dat vind jij ook van Lambiekje
Mag dat niet? Boek waar je het over hebt bestaat niet uit alleen uit zijn verhaal/visie op wat papier gezet. Bovendien ben je er nog altijd zelf bij als je het koopt, zijn visie op de wereld is ook buiten zijn boeken op te doen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:53 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En waar baseer je dat op?
Op de boeken die hij probeert te verkopen, voor 125,- dollar per stuk
Maar, waar baseer je het nou op?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:59 schreef controlaltdelete het volgende:
Mag dat niet? Boek waar je het over hebt bestaat niet uit alleen uit zijn verhaal/visie op wat papier gezet. Bovendien ben je er nog altijd zelf bij als je het koopt, zijn visie op de wereld is ook buiten zijn boeken op te doen.
Griepvaccinaties heb ik nooit achter gestaan.. Maar wel achter DKTP ed.. Dat heeft zijn nut gewoon bewezen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:07 schreef Summers het volgende:
[..]
Blijkbaar zien artsen en verplegers ook niet zoveel nut in bv een griep vaccinatie en daalt dat elk jaar
http://www.nu.nl/gezondhe(...)halen-griepprik.html
Ja dan draai je ook teveel door. Maar alles slikken wat Big Pharma je voorschrijft is misschien nog wel dommer. Daar is bij die stomme griepprik al een voorbeeld van. Kan net zo goed afgeschaft worden want dan gaan er echt niet meer of minder mensen dood aan een griepje.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik blijf het zeggen, soms vind ik mezelf zo stom dat ik een eerlijk mens ben, de hoeveelheid idioten die er om schreeuwt belazerd te worden met bullshitboeken, onzinverlengsnoeren, zwendelpendels en malafide magnetische munten is onbeperkt.
Maar een griepprik word je niet verplicht hoor. Wist je dat niet?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:12 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja dan draai je ook teveel door. Maar alles slikken wat Big Pharma je voorschrijft is misschien nog wel dommer. Daar is bij die stomme griepprik al een voorbeeld van. Kan net zo goed afgeschaft worden want dan gaan er echt niet meer of minder mensen dood aan een griepje.
En weer roep je maar wat.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:12 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja dan draai je ook teveel door. Maar alles slikken wat Big Pharma je voorschrijft is misschien nog wel dommer. Daar is bij die stomme griepprik al een voorbeeld van. Kan net zo goed afgeschaft worden want dan gaan er echt niet meer of minder mensen dood aan een griepje.
Jawel ik krijg jaarlijks braaf een oproep maar ik ga al jaren niet meer. Evengoed staan ze bij de ha in de rij voor hun jaarlijkse shot. Binnenkort is het weer zover als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar een griepprik word je niet verplicht hoor. Wist je dat niet?
Die oproep krijg je alleen als je tot een risicogroep hoortquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:17 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jawel ik krijg jaarlijks braaf een oproep maar ik ga al jaren niet meer. Evengoed staan ze bij de ha in de rij voor hun jaarlijkse shot. Binnenkort is het weer zover als ik me niet vergis.
Kan toch best zijn dat ik daarbij hoor?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die oproep krijg je alleen als je tot een risicogroep hoort
Erg verstandig dan niet te gaan ook.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:19 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Kan toch best zijn dat ik daarbij hoor?
1 Met knakkers bedoel ik het management en directie van die bedrijven. De cijfermannetjes dus.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:39 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
ze hebben alleen verstand van cijfertjes welke ze aangereikt krijgen van hun onwetende baasjes.
[..]
welnee man, ze denken dat ze de kennis hebben. en met 'de top 'bedoel ik knakkertjes die je nooit ziet in het news.
[..]
tuurlijk man, dus de ervaringen van mensen welke van hun kanker zijn verlost (zoals in de link hieronder) is allemaal uit de duim gezogen.
http://www.echtekrant.be/gezond/bicarbonat2.html
Ik heb al die tijd nooit griep gehad, hooguit een verkoudheid maar de griep? Nee.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Erg verstandig dan niet te gaan ook.
De zaken die ik hier opmerk zijn juist heel basale fysiologische/chemische zaken. Wanneer die al niet kloppen, verwacht je dan dat bicarbonaat echt een wondermiddel is. Reageer maar liever niet op deze post, liever heb ik antwoord op mijn vorige.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:41 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
logische informatie posten als je niet alle info hebt schiet niet op. ze delen echt niks met jou wat belangrijk is hoor. jij en je vriendjes mogen stoeien met de mickey mouse info die ze je geven.
Of wanneer je gezondheidsmedewerker bent (arts/verpleegkundige), omdat je dan met kwetsbare groepen omgaat.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die oproep krijg je alleen als je tot een risicogroep hoort
Er gaan ieder jaar tussen de 250 en 2500 mensen dood aan griep afhankelijk van welke griep er voorbij komt, 90% van de sterfgevallen is ouder van 65.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:23 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik heb al die tijd nooit griep gehad, hooguit een verkoudheid maar de griep? Nee.
http://nvkp.nl/informatie/griepprik/
Ik kan me nog herinneren dat ook Zembla eens een docu had gemaakt over de onzin van de griepprik maar is van ff gelee.
Die gaan ook heus wel dood zonder en met de griepprik. Griep eist altijd slachtoffers zeker onder senioren, de griepprik verandert daar niets aan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Er gaan ieder jaar tussen de 250 en 2500 mensen dood aan griep afhankelijk van welke griep er voorbij komt, 90% van de sterfgevallen is ouder van 65.
En weer roep je maar wat zonder het te onderbouwenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Die gaan ook heus wel dood zonder en met de griepprik. Griep eist altijd slachtoffers zeker onder senioren, de griepprik verandert daar niets aan.
Nee hoor dat doe jij. Maar goed ga jij maar fijn in de rij staan mocht BP je oproepen voor een shotje, blindelings volgenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En weer roep je maar wat zonder het te onderbouwen
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:42 schreef ems. het volgende:
Ach, in de rij staan om blindelings internetmensen na te praten is ook een kunst.
Daarom is het ook zo mooi dat je zelf kunt bepalen of je de prik wel of niet wilt. Niks dwang.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:23 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik heb al die tijd nooit griep gehad, hooguit een verkoudheid maar de griep? Nee.
http://nvkp.nl/informatie/griepprik/
Ik kan me nog herinneren dat ook Zembla eens een docu had gemaakt over de onzin van de griepprik maar is van ff gelee.
Dat is natuurlijk grote kul wat je nu zegt.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:37 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nee hoor dat doe jij. Maar goed ga jij maar fijn in de rij staan mocht BP je oproepen voor een shotje, blindelings volgen
dat was deze...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:23 schreef controlaltdelete het volgende:
In die zin heb je gelijk. Doodgaan doen we allemaal. Gevaccineerd of niet. Hoewel de laaatsten wat dat betreft makkelijk de eersten kunnen zijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Die gaan ook heus wel dood zonder en met de griepprik. Griep eist altijd slachtoffers zeker onder senioren, de griepprik verandert daar niets aan.
Ja, maar dan is het nog steeds niet verplicht alhoewel de meesten hier in het ziekenhuis het wel doen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:27 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Of wanneer je gezondheidsmedewerker bent (arts/verpleegkundige), omdat je dan met kwetsbare groepen omgaat.
Die heeft Fann hierboven al gepost .quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:51 schreef controlaltdelete het volgende:
Nog even over de griepprik, ik heb het opgezocht voor jullie. Zembla destijds. RIVM schat en lult er maar wat op los met hun cijfers sterfgevallen aan de griep.
http://www.npo.nl/zembla/20-11-2010/VARA_101240207
Dat destijds Zembla het aantoonde dat de griepprik kassa is. Het is meer voor jullie dat zelfs msm het heeft aangetoond. Binnenkort kunnen ze weer cashen aan die poppenkast. Of nog steeds onzin?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die heeft Fann hierboven al gepost .
Maar deze bron geloof je wel? Msm!
En hoe is dat een argument voor de overige vaccinaties? Hoe verklaar je het praktisch verdwijnen van ziektes waar al jaren tegen gevaccineerd worden?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:07 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat destijds Zembla het aantoonde dat de griepprik kassa is. Het is meer voor jullie dat zelfs msm het heeft aangetoond. Binnenkort kunnen ze weer cashen aan die poppenkast. Of nog steeds onzin?
Ik heb nooit ergens beweerd dat alternatieve geneeskunde daar ook geen graaiers tussen zitten daar ben ik heilig van overtuigd maar dat valt te verwaarlozen tov de wereldwijde omzet van BP omdat ze nu éénmaal een veel grotere machtspositie bezitten dit reikt tot zelfs zover dat ze de overheid in hun greep hebben. Geloof jij nu maar dat ze het alleen maar te doen is voor het beste van onze volksgezondheid.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:32 schreef Chewie het volgende:
[..]
En hoe is dat een argument voor de overige vaccinaties? Hoe verklaar je het praktisch verdwijnen van ziektes waar al jaren tegen gevaccineerd worden?
Wat jij hier roeptoeterd is onzin, het is niet zwart/wit. Wat jij hier keer op keer vergeet of negeerd is dat niemand hier die voor vaccinaties is blind de msm volgt of geen fouten ziet in de geneeskunde.
Maar dat is heel wat anders dan wat jij en lambiekje er van maken en dan met strohalmen als griepvaccin is niet altijd doeltreffend aan komen zetten. Leer die nuance eens een keer.
En als je weer een keer begint over dat het bij de bigpharma alleen om winst gaat (als dat zo zou zijn dan zijn vaccins geen logisch medicijn), kijk dan eerst eens naar die alternatieve genezers/homeopathen/enz de winstmarges die deze oplichters maken kan de reguliere geneeskunde alleen maar van dromen.
Ga nu eens in op mijn eerste vraag, die blijf je namelijk maar ontwijken, hoe zit het dan met vaccins tegen mazelen, polio, rodehond, kinkhoest etc?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:41 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik heb nooit ergens beweerd dat alternatieve geneeskunde daar ook geen graaiers tussen zitten daar ben ik heilig van overtuigd maar dat valt te verwaarlozen tov de wereldwijde omzet van BP omdat ze nu éénmaal een veel grotere machtspositie bezitten dit reikt tot zelfs zover dat ze de overheid in hun greep hebben. Geloof jij nu maar dat ze het alleen maar te doen is voor het beste van onze volksgezondheid.
Ik heb vroeger gewoon de mazelen gehad hoor en mijn zusjes zelfs de waterpokken en we leven nog steeds zonder vaccinatie.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:44 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ga nu eens in op mijn eerste vraag, die blijf je namelijk maar ontwijken, hoe zit het dan met vaccins tegen mazelen, polio, rodehond, kinkhoest etc?
Dat is geen antwoord, hoe verklaar je het praktisch verdwijnen van die ziektes, afname kindersterfte etc?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:50 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik heb vroeger gewoon de mazelen gehad hoor en mijn zusjes zelfs de waterpokken en we leven nog steeds zonder vaccinatie.
Over vaccinaties graag hier posten BNW / Vaccinatie-topic #6quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:50 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik heb vroeger gewoon de mazelen gehad hoor en mijn zusjes zelfs de waterpokken en we leven nog steeds zonder vaccinatie.
Volgens mij is het niet eens 100 % bewezen dat door die vaccinaties de kindersterfte drastisch is verlaagd. Ja ten op zichten van 100 of 200 jaar geleden maar dat komt idd voornamelijk door hygiëne. Vroeger ging je als kind daar gewoon doorheen en je werd je zelfs bij kinderen gezet die de mazelen hadden. Niks aan de hand als je het kreeg gewoon ff uitzieken, je lichaam zorgt daar zelf wel voor.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:44 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ga nu eens in op mijn eerste vraag, die blijf je namelijk maar ontwijken, hoe zit het dan met vaccins tegen mazelen, polio, rodehond, kinkhoest etc?
wees zelf eens kritisch met je werk.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:06 schreef .SP. het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ik heb behoorlijk wat chemische kennis en werk dagelijk met kankercellen.
Ik vraag alleen maar een kritische blik van jouw kant, maar dat is schijnbaar teveel gevraagd.
goeie site, ziet er pico bello uitquote:
verdiep je eens, je weet niet eens wie de eigenaar is van urubin, ik wel. ik kan je nog veel meer vertellen maar laat het hierbij. geloof wat je wilt geloven, dat doe ik ook.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:17 schreef Mousy39 het volgende:
[..]
Eeeeeeks pateo geen beste lui zie : http://urubin.com/?s=pateo
laat maar, je snapt er niks van, ik ga er niet meer op in. zinloosquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:20 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
1 Met knakkers bedoel ik het management en directie van die bedrijven. De cijfermannetjes dus.
2 De wetenschappers/arts-onderzoekers zijn degenen met de medische kennis. Immers zij zijn degenen die in het laboratorium en in de kliniek de medicijnen ontwikkelen.
hoe weet je dat zo goed? anders stond het wel in een medisch flutblaadje natuurlijk? of kwam het in de mainstream news?quote:3 Die ervaringen van mensen die met bicarbonaat van kanker zijn genezen zijn inderdaad verzonnen of ingebeeld.
nou dat verkoopt zeker wel, een paar euro voor een kilo, tel uit je winst, vette bek.quote:Ik kan namelijk ook een prachtig verhaal schrijven hoe bicarbonaat mij genas van kanker. Sterker nog, als ik leverancier was van bicarbonaat zou ik dat zeker doen. Dat verkoopt lekker!
ik heb helemaal geen zin in schooltje te spelen, je denkt zeker dat ik niks te doen heb ofzo.quote:Laat ik je een tegenvraag stellen. Zit ons bloed wel of niet standaard al vol met bicarbonaat (dus niet kunstmatig ingenomen)?
Als je antwoord ja is een tweede vraag: Is het niet vreemd dat wanneer je een goedje (bicarbonaat) hebt dat standaard al in grote hoeveelheden in het bloed voorkomt, is het dan niet vreemd dat wanneer je er een lepeltje (bwvs) van inneemt, het dan ineens helpt tegen kanker?
Als je antwoord nee is ook een tweede vraag: Hoe wordt de pH in het bloed constant gehouden?
Ik zie weinig echte argumentatie in je post. Leg liever uit waarom bicarbonaat (dat is bakpoeder, toch?) een medicinale werking heeft en waarom dat geloofwaardig is..quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:42 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
laat maar, je snapt er niks van, ik ga er niet meer op in. zinloos
[..]
hoe weet je dat zo goed? anders stond het wel in een medisch flutblaadje natuurlijk? of kwam het in de mainstream news?
[..]
nou dat verkoopt zeker wel, een paar euro voor een kilo, tel uit je winst, vette bek.
ik haal het bij de concurrent. ik krijg het gratiz bij een pak dreft
[..]
ik heb helemaal geen zin in schooltje te spelen, je denkt zeker dat ik niks te doen heb ofzo.
geloof wat je wilt geloven.
nee, lees de linken maar. genoeg info en ervaringenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik zie weinig echte argumentatie in je post. Leg liever uit waarom bicarbonaat (dat is bakpoeder, toch?) een medicinale werking heeft en waarom dat geloofwaardig is..
Thanks deze beelden had ik nog niet gezien. Zelfs een blinde kan nog zien dat het een poppenkast is of je moet wel heel erg onnozel zijn als je in deze bullshit traptquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:19 schreef snurkhapper het volgende:
West African Ebola Outbreak is a Hoax
http://nodisinfo.com/west-african-ebola-outbreak-hoax/
gevonden uit de comments van deze link.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:29 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Thanks deze beelden had ik nog niet gezien. Zelfs een blinde kan nog zien dat het een poppenkast is of je moet wel heel erg onnozel zijn als je in deze bullshit trapt
Er ligt helemaal niemand in die kist. En die gozer die een ambulance salueert? Het is zo obvious!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:39 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
gevonden uit de comments van deze link.
CIA Insider Warned of Ebola False Flag in September
http://www.prisonplanet.c(...)ag-in-september.html
ik vertrouw die alex jones niet zo, wat denk jij van deze cia insider?
Bij AJ haak ik meestal snel af. Ik denk dat hij goedbedoelend ooit begonnen is maar nu zijn publiek bespeelt,hij is bedreigd of toch voor het grote geld gezwicht?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:39 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
gevonden uit de comments van deze link.
CIA Insider Warned of Ebola False Flag in September
http://www.prisonplanet.c(...)ag-in-september.html
ik vertrouw die alex jones niet zo, wat denk jij van deze former cia insider?
ja, denk het ook. hij heeft soms best wel bruikbare info, maar verzwijgt ook het een en ander.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:50 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Bij AJ haak ik meestal snel af. Ik denk dat hij goedbedoelend ooit begonnen is maar nu zijn publiek bespeelt,hij is bedreigd of toch voor het grote geld gezwicht?
nou... ze hebben mijn been gered mijn broertje van een tumor en mijn zus van zwangerschapsvergiftiging en zoveel anderen, dus ja best wel wat vertrouwen gewekt.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:41 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik heb nooit ergens beweerd dat alternatieve geneeskunde daar ook geen graaiers tussen zitten daar ben ik heilig van overtuigd maar dat valt te verwaarlozen tov de wereldwijde omzet van BP omdat ze nu éénmaal een veel grotere machtspositie bezitten dit reikt tot zelfs zover dat ze de overheid in hun greep hebben. Geloof jij nu maar dat ze het alleen maar te doen is voor het beste van onze volksgezondheid.
Ik ben blij voor je, fijn en vooral blijven vertrouwen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
nou... ze hebben mijn been gered mijn broertje van een tumor en mijn zus van zwangerschapsvergiftiging en zoveel anderen, dus ja best wel wat vertrouwen gewekt.
Je bent een naar persoonquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:02 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je, fijn en vooral blijven vertrouwen.
Ik gun iedereen het beste maar het is een kwestie van je gezonde verstand gebruiken, heb je wel naar die video gekeken van Snurk? Durf je dan nog te beweren dat dit medische hulpverleners zijn die een patiënt vervoeren?quote:
ik vind jou een naar persoon homeopathische piet.quote:
Waarom nou zo hatelijkquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:02 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Niks hatelijks aan, ik ben blij voor hem en vind het fijn dat hij nog zoveel vertrouwen in ze heeft. Ik wou dat ik het nog had.quote:
Sorry hier heb ik maar 1 antwoord op...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:02 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nee, je post zit vol haatquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:07 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik gun iedereen het beste
Weltruste lambiekjequote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:09 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
ik vind jou een naar persoon homeopathische piet.
je voegt niets toe hier, alleen klagen en zeiken
slaat helemaal nergens op, kun je niks beter verzinnen als argument? Heb je trouwens dat artikel gelezen van Snurk en die video wel eens bekeken? Ik ben bang van niet, lekker veilig want je zou eens van je geloof vallen.quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:30 schreef snurkhapper het volgende:
die nu punt en el linkjes die je overal strooit kan je gewoon in nws dumpen hoor lavenderrr,
dan blijft het hier gewoon bnw
of heb je aandelen van die site?
Dit topic gaat over ebola en dan lijkt het mij van belang dat we het laatste nieuws er over hier posten.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:36 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]![]()
Wat de meerwaarde daarvan is heb ik ook nooit zo begrepen in een forum als BNW.
Dat klopt, het verschilt ook wel per afdeling welk percentage van de verpleegkundigen zich laat vaccineren. Voor de griepprik zijn zowel veel argumenten voor als tegen te verzinnen. Ik vind het dan wel begrijpelijk dat de werknemers van een ziekenhuis niet gedwongen worden tot vaccinatie.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het nog steeds niet verplicht alhoewel de meesten hier in het ziekenhuis het wel doen.
Let maar op over een jaar worden we massaal opgeroepen en misschien wel verplicht om je te laten vaccineren. Wat doe je? Wel of niet dat spuitje laten zetten?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)n-amerika-overleden/
Deze man heeft met Ebola in een vliegtuig gezeten.
Ja hoor vind ik ook.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:57 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Dat klopt, het verschilt ook wel per afdeling welk percentage van de verpleegkundigen zich laat vaccineren. Voor de griepprik zijn zowel veel argumenten voor als tegen te verzinnen. Ik vind het dan wel begrijpelijk dat de werknemers van een ziekenhuis niet gedwongen worden tot vaccinatie.
Uiteraard heb je daar geen zin in. Want dat zou betekenen dat je een paar heeeeeeeeel basale medische basiskennis zou moeten benoemen die direct zouden aantonen dat het totaal onlogisch is dat bicarbonaat kanker zou kunnen genezen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:42 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen zin in schooltje te spelen, je denkt zeker dat ik niks te doen heb ofzo.
geloof wat je wilt geloven.
Durf je daar ¤500,- op in te zetten ?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Let maar op over een jaar worden we massaal opgeroepen en misschien wel verplicht om je te laten vaccineren. Wat doe je? Wel of niet dat spuitje laten zetten?
Ik zag net op tv Patty Brard ook al aan het zuiveringszout.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:04 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Uiteraard heb je daar geen zin in. Want dat zou betekenen dat je een paar heeeeeeeeel basale medische basiskennis zou moeten benoemen die direct zouden aantonen dat het totaal onlogisch is dat bicarbonaat kanker zou kunnen genezen.
Ik denk inderdaad dat je het vandaag niet zo druk hebt. Je neemt wel de moeite vaak in dit topic te posten. 5 minuten opzoeken wat de fysiologische functie van bicarbonaat is lijkt me dan niet teveel gevraagd.
Ik heb zo het vermoeden dat je niet die kleine moeite wilt nemen om op te zoeken wat bicarbonaat in het lichaam doet omdat dan direct het belachelijke van je stelling wordt bewezen.
Dat maken ze je wijs. Ik twijfel er zelfs ernstig aan of er daadwerkelijk wel een ebola outbreak is. Could be all staged om ons klaar te maken voor die vaccinaties. Begint er steeds meer op te lijken.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:05 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Durf je daar ¤500,- op in te zetten ?
Ik wel namelijk.
Er is niet eens een medicijn in zicht, laat staan een vaccin.
Antwoord op een ongestelde vraag.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:09 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat maken ze je wijs. Ik twijfel er zelfs ernstig aan of er daadwerkelijk wel een ebolaoutbreak is. Could be all staged om ons klaar te maken voor die vaccinaties. Begint er steeds meer op te lijken.
dan heeft de vraag een maandverbandje nodigquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:10 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Antwoord op een ongestelde vraag.
Aaah, in dat geval neem ik mijn woorden terug. Blijkbaar werkt mijn gootsteenontstopper dus toch geweldig. Mijn fout!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik zag net op tv Patty Brard ook al aan het zuiveringszout.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:11 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Aaah, in dat geval neem ik mijn woorden terug. Blijkbaar werkt mijn gootsteenontstopper dus toch geweldig. Mijn fout!
Je laat hier natuurlijk wel een uitgelezen buitenkans liggen om een sheeple een duur lesje te leren.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:11 schreef controlaltdelete het volgende:
Dan heeft de vraag een maandverbandje nodig
Waar gaan die mensen dan aan dood? Of zijn er ook geen doden?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik zag net op tv Patty Brard ook al aan het zuiveringszout.
[..]
Dat maken ze je wijs. Ik twijfel er zelfs ernstig aan of er daadwerkelijk wel een ebola outbreak is. Could be all staged om ons klaar te maken voor die vaccinaties. Begint er steeds meer op te lijken.
welnee man, je bent niet goed geïnformeerd, jij leest/leert alleen maar (medische basiskennis) theorieën en dan neem je het gelijk aan. waarom zou je het niet aannemen?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:04 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Uiteraard heb je daar geen zin in. Want dat zou betekenen dat je een paar heeeeeeeeel basale medische basiskennis zou moeten benoemen die direct zouden aantonen dat het totaal onlogisch is dat bicarbonaat kanker zou kunnen genezen.
dat komt omdat ik met een gelijkgestemde praat, is wel prettig en leerzaamquote:Ik denk inderdaad dat je het vandaag niet zo druk hebt. Je neemt wel de moeite vaak in dit topic te posten. 5 minuten opzoeken wat de fysiologische functie van bicarbonaat is lijkt me dan niet teveel gevraagd.
wat jij wil manquote:Ik heb zo het vermoeden dat je niet die kleine moeite wilt nemen om op te zoeken wat bicarbonaat in het lichaam doet omdat dan direct het belachelijke van je stelling wordt bewezen.
Nee joh daar doe ik hier mijn best niet voor..ik ben hier voor info van andere mensen zoals Lambiek en Snurk..quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:13 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Je laat hier natuurlijk wel een uitgelezen buitenkans liggen om een sheeple een duur lesje te leren.
Sterker nog; misschien zou dít wel eens deze sheeple de ogen kunnen doen openen.
Jammer hoor.
Bicarbonaat is net iets meer dan een vaag theorietje hoor. Eigenlijk is het bijna net zo'n gewoon stofje in het lichaam als water. Geen vaag enzym dat vreemde biochemische reacties in het lichaam laat gebeuren, nee gewoon een van de normaalste en meest voorkomende stoffen in het lichaam.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:15 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
welnee man, je bent niet goed geïnformeerd, jij leest/leert alleen maar (medische basiskennis) theorieën en dan neem je het gelijk aan. waarom zou je het niet aannemen?
in de praktijk brengen doen jullie niet aan
Circle jerk FTW.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:29 schreef controlaltdelete het volgende:
Nee joh daar doe ik hier mijn best niet voor..ik ben hier voor info van andere mensen zoals Lambiek en Snurk..
Wat is dit voor achterlijk gezwam..la maar gozer...ik wil het niet eens weten want het zal wel.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:31 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Circle jerk FTW.
P.S. je ziet dubbel.
kolere, het wordt steeds triester met jou.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:29 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Bicarbonaat is net iets meer dan een vaag theorietje hoor. Eigenlijk is het bijna net zo'n gewoon stofje in het lichaam als water. Geen vaag enzym dat vreemde biochemische reacties in het lichaam laat gebeuren, nee gewoon een van de normaalste en meest voorkomende stoffen in het lichaam.
Omdat je het zelf niet wilt opzoeken hier even een korte uitleg.
Het lichaam wil een constante pH (zuurgraad) van 7,2 in stand houden. Probleem is dat er allerlei stoffen vrijkomen bij de stofwisseling die het lichaam kunnen laten verzuren zoals CO2 (zelf geen zuur) en melkzuur. Hoe lager de pH, hoe meer H+ ionen (het aantal H+ ionen bepaald de zuurgraad/pH).
Om de pH een beetje stabiel te houden hebben we onder andere bicarbonaat opgelost in het bloed met een concentratie van 24 mmol/L. Deze gaat een evenwichtsreactie aan met H+ en CO2. Een heel effectief mechanisme waarop de zuurgraad op lange termijn gestabiliseerd wordt.
[ afbeelding ]
De concentratie CO2 uit deze vergelijking houden we in stand door voldoende uit te ademen en de bicarbonaat concentratie wordt gereguleerd door de nieren die meer of minder uitplassen. Samen houden de longen en de nieren dus de pH van het bloed stabiel.
Nog een keer mijn vraag: Denk je dat bicarbonaat in het bloed voorkomt, of denk je dat de MSM en de hoge heren dat mij gewoon hebben wijsgemaakt?
Ach ja...als jij dat wil geloven moet je dat zelf weten.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:33 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat is dit voor achterlijk gezwam..la maar gozer...ik wil het niet eens weten want het zal wel.
Zo... en dan wordt de MSM soms verweten oogkleppen te dragen die ze niet willen afzetten......quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:34 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
kolere, het wordt steeds triester met jou.
een 'kijk mij eens slim zijn' uitleg
verder ga je maar ergens anders de wijsneus uithangen. ben niet onder de indruk
dit is bnw, studiebol
lees je eens in waar je zit
ja en wat we eraan gaan doen enzo, tips zijn welkomquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:45 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Zo... en dan wordt de MSM soms verweten oogkleppen te dragen die ze niet willen afzetten......![]()
Ik dacht dat dit BNW was? Betekent dat, dat je hier alleen maar stellingen mag poneren als "de overheid/MSM/Pharma heeft het gedaan!"
discussiëren kan altijd maar dan wel met gelijk gestemde mensen. (users die weten dat we dag in dag uit genaaid worden, en dat de elite en hun vriendjes het slechtste met ons voor hebben)quote:en dat het daarna ten strengste verboden is om hierover te discussieren of erger nog, basale feiten aan te dragen?
juistquote:Dus als ik het goed begrijp is het alleen ja en amen meneer Hapsnurker en als je het er niet mee eens bent kan je oprotten naar een ander forum, want je bent te "slim" voor dit topic.
dank uquote:Oke dan, veel succes maar met je gootsteenontstopper voor de eeuwige jeugd![]()
nope niet nodig, als dat virus in afrika zit en wij hier, zie ik niet het nut er van in.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:01 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Let maar op over een jaar worden we massaal opgeroepen en misschien wel verplicht om je te laten vaccineren. Wat doe je? Wel of niet dat spuitje laten zetten?
Het enige werkelijke argument wat je aanvoert is je eigen ervaring van een zeer beperkt aantal gevallen. Het is net zoiets als 'alle werklozen zijn lui, want Pietje zit de hele dag in de tuin bier te zuipen.'quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:45 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
Nee, jij beweert iets, jij toont het aan. Ik ga echt geen argumenten bij jouw beweringen zoeken.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:14 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
nee, lees de linken maar. genoeg info en ervaringen
dat wordt niet geloofd, het zijn oplichters enz.
zoek het uit dan
Hij zegt "over een jaar" ...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 01:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
nope niet nodig, als dat virus in afrika zit en wij hier, zie ik niet het nut er van in.
Een schizofreen die een converstatie met zijn andere persoonlijkheid heeft opgeschreven. Enig bewijs voor zijn rant? Nop.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:44 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wow 1 hele infectie in Spanje.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:25 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Hij zegt "over een jaar" ...
Nu zit het virus al in Spanje
blijf je bezig offtopic -edit-quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nee, jij beweert iets, jij toont het aan.
-edit-quote:Ik ga echt geen argumenten bij jouw beweringen zoeken.
-edit-quote:Overigens heb ik wat gelezen, en weinig overtuigends. Alleen dat bakpoeder de ph waarde in het bloed kan verhogen, waarmee ze bedoelen dat het minder zuur wordt.
Ik was er onmiddellijk van onvertuigd dat ze écht niet weten wat ze zeggen.
wie? homeopathische piet?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het enige werkelijke argument wat je aanvoert is je eigen ervaring van een zeer beperkt aantal gevallen. Het is net zoiets als 'alle werklozen zijn lui, want Pietje zit de hele dag in de tuin bier te zuipen.'
De manier van omgang met andere users is jou echt wereldvreemd zeg.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:08 schreef snurkhapper het volgende:
nee, jij bent een aanwinst
voegt niks nuttigs toe
-edit-quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:11 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
De manier van omgang met andere users is jou echt wereldvreemd zeg.
-edit-quote:Stoere bink.
-edit-quote:Door alleen al niets te zeggen voeg ik al bijna meer toe aan dit topic dan dat jij dat doet.
zet me dan op ignore, of kan dat niet met dit forum?quote:Beetje andere toon opzetten zou jou echt niet verkeerd staan.
[spiegelmodes]quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:16 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
Ik word moe van jullie nietsnutten
[..]
watje
[..]
wat heb jij zoal toegevoegd hier in bnw? Ik kan me niks nuttigs herinneren
[..]
zet me dan op ignore, of kan dat niet met dit forum?
Argumentie is gelijk aan MSM?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind Snurk een prettige afwisseling hier, beter dan steeds dat msm-gezever. Niks mis met zijn toonzetting.
Nuttigere bijdrage aan de samenleving dan jij.quote:
Je zou je er ook eens in verdiepen.. oh nee is eng.... want wie weet val je van je geloof af en hoe moet je daarmee omgaan? Ik lees tenminste nog wel eens msm-shit maar jullie zijn te beroerd om je er ook maar even in te verdiepen laat staan aandachtig te lezen of video's te bekijken. Maar goed de horde is er weerquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:25 schreef .SP. het volgende:
[..]
Argumentie is gelijk aan MSM?
Ik krijg spontane hersenaids van waardeloze users als snurkhapper, geen enkele intentie om maar enigzins naar onderbouwde argumentatie te luisteren.
Misschien ligt het aan de intonatie van de meeste van je posts, zeg maar wat raars.....quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:28 schreef snurkhapper het volgende:
mods zijn niet partijdig hoor, welnee
zie hierboven wie er ge-edit worden
neequote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:28 schreef .SP. het volgende:
[..]
Nuttigere bijdrage aan de samenleving dan jij.
Wil je nog ingaan op de werking van natrium, water en CO2 bij de strijd van bakpoeder tegen kanker?
met alles plezier, waar moet ik me in verdiepen, bakpoeder?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:29 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Je zou je er ook eens in verdiepen.. oh nee is eng.... want wie weet val je van je geloof af en hoe moet je daarmee omgaan? Ik lees tenminste nog wel eens msm-shit maar jullie zijn te beroerd om je er ook maar even in te verdiepen laat staan aandachtig te lezen of video's te bekijken. Maar goed de horde is er weer
Ik zou zeggen bekijk die video eens goed van die zogenaamde ebola-patient die vervoerd wordt en durf dan nog te beweren dat dit medische hulpverleners zijn of dat er überhaupt iemand in die tank ligt. Tja maar je weet nooit hier. Men slikt hier alles voor zoete koek.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:30 schreef .SP. het volgende:
[..]
met alles plezier, waar moet ik me in verdiepen, bakpoeder?
Overtuiging nee, kritisch ja.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:31 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
waarom wel, je zit vast in je overtuiging
zinloos dus
Same old shit just a different day. Je speelt het vast op de man en je hebt een negatieve toonquote:
Het probleem zit hem in de manier van communiceren controlaltdelete.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:29 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Je zou je er ook eens in verdiepen.. oh nee is eng.... want wie weet val je van je geloof af en hoe moet je daarmee omgaan? Ik lees tenminste nog wel eens msm-shit maar jullie zijn te beroerd om je er ook maar even in te verdiepen laat staan aandachtig te lezen of video's te bekijken. Maar goed de horde is er weer
We hebben hier vorige maand een lezing gehad van een arts die in Liberia heeft gewerkt in een Ebola ziekenhuis in Liberia, ik heb een heleboel beeldmateriaal en technische informatie van deze buitengewone man gezien, ik heb daar meer vertrouwen in dan een youtube filmpje gemaakt door John Doe ergens tienduizenden kilometers buiten Afrika. Kan je je dat voorstellen?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik zou zeggen bekijk die video eens goed van die zogenaamde ebola-patient die vervoerd wordt en durf dan nog te beweren dat dit medische hulpverleners zijn of dat er überhaupt iemand in die tank ligt. Tja maar je weet nooit hier. Men slikt hier alles voor zoete koek.
van jou kan ik me dat voorstellen, je weet niet beterquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:36 schreef .SP. het volgende:
[..]
We hebben hier vorige maand een lezing gehad van een arts die in Liberia heeft gewerkt in een Ebola ziekenhuis in Liberia, ik heb een heleboel beeldmateriaal en technische informatie van deze buitengewone man gezien, ik heb daar meer vertrouwen in dat een youtube filmpje gemaakt door Joe Doe ergens tienduizenden kilometers buiten Afrika. Kan je je dat voorstellen?
Ik vind dat reuze meevallen. Men voelt zich te snel aangevallen omdat het niet in jullie straatje uitkomt en dan worden er stompzinnige opmerkingen gemaakt, geen wonder dat je dan kriebelig wordt en geen zin meer hebt om het voor de zoveelste keer aan te dragen. Malle Pietje oa is daar een goed vb van. Op overige forums gaat het vaak veel heftiger aan toe zonder dat mensen ge-edit worden of een ban krijgen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:35 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het probleem zit hem in de manier van communiceren controlaltdelete.
Voor de rest lezen de mensen vast en zeker wel zijn berichten, maar als het tegen zijn beeld ingaat, kan hij nogal raar uit de bocht komen.
En daarbij roept hij dingen tegen users die hij zelf ook vertoont.
Dan kan je toch verwachten dat users op een bepaalde manier terug gaan communiceren met hem.
Wie de bal kaatst...
eenzijdige bans of verwijdering, je weet tochquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:43 schreef controlaltdelete het volgende:
Straks werk aan de winkel, het zal me benieuwen wat de bezem dit keer gaat doen.
Echt, meevallen ?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:39 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik vind dat reuze meevallen. Men voelt zich te snel aangevallen omdat het niet in jullie straatje uitkomt en dan worden er stompzinnige opmerkingen gemaakt, geen wonder dat je dan kriebelig wordt en geen zin meer hebt om het voor de zoveelste keer aan te dragen. Malle Pietje oa is daar een goed vb van. Op overige forums gaat het vaak veel heftiger aan toe zonder dat mensen ge-edit worden of een ban krijgen.
Jup fijn dat er eindelijk eens wat mensen zijn die verder kijken dan hun neus. Nog ff en men plaatst hier links van televaag, dit kan net zo goed als nu.nl want is allemaal één pot nat weet je wel Reuters en ANP enzo.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:44 schreef .SP. het volgende:
Nou de kringrukkers hebben elkaar gevonden. Veel plezier met elkaar tekstueel te bevredigen en schouderklopjes geven en het vooral lekker met elkaar eens zijn!
Zie, artsen zijn er voor ziekte verspreiding of het zijn onwetende hapsnurkers.quote:Vind je het gek dat Ebola zich overal verspreid
We weten dat het in de West Afrikaanse landen moeilijk is om patiënten voldoende te isoleren zodat ze het virus niet verder verspreiden.
In een modern land als Spanje verwacht je toch iets betere maatregelen dan in Afrika.
Iedereen reageerde eigenlijk vol verbazing op het feit dat een Spaanse verpleegster, ondanks alle voorschriften en protocollen, erin was geslaagd om met het Ebola-virus besmet te raken.
Nu komen er allerlei redenen naar boven waarom dit toch gebeurd is. Als voornaamste oorzaak wordt opgevoerd dat de beschermende pakken waarover men beschikt in het Carlos III ziekenhuis in Madrid van een inferieure kwaliteit zouden zijn. Al langere tijd wordt informatie over dat Ebola wel degelijk via de lucht zich kan verspreiden, onderdrukt.
De 44-jarige verpleegster in kwestie vraagt zich af hoe het kan dat ze besmet is. Ze heeft zich aan alle protocollen gehouden en weet niet beter dan dat Ebola alleen via direct contact verspreid kan worden. Toen ze symptomen kreeg werd ze pas de derde keer dat ze aan de bel trok, serieus geomen; 5 dagen gingen daar overheen. Men schijnt zich in het Spaanse ziekenhuis toch niet zo erg aan al die strenge protocollen gehouden te hebben want het afval uit de kamer van de zieke patiënt werd met dezelfde lift vervoerd als al het personeel van het ziekenhuis.
Hoe het er werkelijk aan toe gaat in het Carlos III ziekenhuis in Madrid kun je zien op de volgende foto’s.
Het laat zien hoe de Spaanse verpleegster met Ebola wordt geïsoleerd in het ziekenhuis. Nou ja, niet geïsoleerd dus, want het Ebola-virus zal zich echt niet door een paar dekens laten tegenhouden.
De vrouw die daar ligt had Ebola-patiënten verpleegd en meldt zich enige tijd later bij het ziekenhuis met koorts. Wat doet men? Ze wordt weggestuurd met de mededeling dat ze gerust op vakantie kan gaan.
Na een paar dagen meldt ze zich wederom bij het ziekenhuis met hoge koorts en wordt er op haar eigen verzoek eindelijk een Ebola-test uitgevoerd.
In het bovenstaande praten we niet over een West Afrikaans, maar een modern Europees land. Het is dan ook bijna onvermijdelijk dat er in Spanje in de nabije toekomst meer gevallen van Ebola zullen opduiken. [url=bron]
http://www.niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=8459:vind-je-het-gek-dat-ebola-zich-overal-verspreid&catid=20:het-complot&Itemid=33[/url]
CIA bepaalt wat wij in onze kranten lezenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:46 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jup fijn dat er eindelijk eens wat mensen zijn die verder kijken dan hun neus. Nog ff en men plaatst hier links van televaag, dit kan net zo goed als nu.nl want is allemaal één pot nat weet je wel Reuters en ANP enzo.
Ik dacht gistermiddag gelezen te hebben, vraag mij niet waar, dat de mevrouw zelf al heeft toegegeven dat het waarschijnlijk is gekomen door haar eigen fout, neus afvegen met een rubberen handschoen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:50 schreef Lambiekje het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Zie, artsen zijn er voor ziekte verspreiding of het zijn onwetende hapsnurkers.
oeh.. niburu...onbetrouwbaar voor de hordequote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
CIA bepaalt wat wij in onze kranten lezen
Maar dat is toch logisch controlaltdelete? Jullie vragen namelijk aan mensen kritisch te kijken naar de MSM. Dat is natuurlijk nooit een verkeerde boodschap. Maar daarna zetten jullie een andere bril op voor jullie eigen bronnen en links.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:51 schreef controlaltdelete het volgende:
Zodra iemand (Summers, Biek, Japie of Snurk en ik natuurlijk) hier iets plaatsten komt de horde eraan om het te zogenaamd te debunken.
Ook dat is op zichzelf een goede boodschap, maar als er dan kritisch gekeken wordt naar 'verder' en er worden vraagtekens gesteld bij de boodschap van 'verder' dan zijn we opeens enorm BNW-onwaardig bezig. Dat vind ik dan weer jammerquote:Kijk gewoon eens verder ipv die eenheidsworst idd.
tja... de bron is die Duitse Udo die uit de school klapt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:55 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
oeh.. niburu...onbetrouwbaar voor de horde
Pfff je mening baseren op de mening van 1 man die een beetje door Afrika heeft gehuppeld die ook nog direct verbonden is aan de MSFarmaindustrie. Je kan je beter door de vele sites laten informeren die een professionele distantie bewaren en niet zo emotioneel/financieel betrokken zijn met West-Afrika.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:36 schreef .SP. het volgende:
[..]
We hebben hier vorige maand een lezing gehad van een arts die in Liberia heeft gewerkt in een Ebola ziekenhuis in Liberia, ik heb een heleboel beeldmateriaal en technische informatie van deze buitengewone man gezien, ik heb daar meer vertrouwen in dan een youtube filmpje gemaakt door John Doe ergens tienduizenden kilometers buiten Afrika. Kan je je dat voorstellen?
Het is uitermate correct in dit geval. Het enige wat je wil is bijval uit eigen hoek die net zo kritiekloos alles opsoupeert wat in het straatje past maar vragen of kritiek niet duldt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:53 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat mag he? Op de man spelen enzo dat mag alleen door de horde maar ondertussen een ander hiervan beschuldigen. Zoals de waard is enzovoort....
http://www.hln.be/hln/nl/(...)tte-handschoen.dhtmlquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:53 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik dacht gistermiddag gelezen te hebben, vraag mij niet waar, dat de mevrouw zelf al heeft toegegeven dat het waarschijnlijk is gekomen door haar eigen fout, neus afvegen met een rubberen handschoen.
Volgens mij niet. Volgens mij wordt het vaccin door GlaxoSmithKline ontwikkeld. Een bekende vaccinproducent.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:38 schreef UncleScorp het volgende:
Gelukkig is het ontwikkelen van een vaccin grotendeels in handen van militairen en Monsanto.
Het is een arts die vanuit een religieuse overtuiging, met gevaar voor eigen leven mensen probeert te helpen. Hij heeft helemaal niets met een pharmaceutische industrie te maken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:57 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Pfff je mening baseren op de mening van 1 man die een beetje door Afrika heeft gehuppeld die ook nog direct verbonden is aan de MSFarmaindustrie. Je kan je beter door de vele sites laten informeren die een professionele distantie bewaren en niet zo emotioneel/financieel betrokken zijn met West-Afrika.
Notoir jaquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:55 schreef controlaltdelete het volgende:
oeh.. niburu...onbetrouwbaar voor de horde
Dit heeft niet direct met het onderwerp te maken..quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
CIA bepaalt wat wij in onze kranten lezen
Ho ho, het was een grapjequote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:00 schreef .SP. het volgende:
[..]
Het is een arts die vanuit een religieuse overtuiging, met gevaar voor eigen leven mensen probeert te helpen. Hij heeft helemaal niets met een pharmaceutische industrie te maken.
Het is buitengewoon walgelijk en uitermate kortzichtig om hem zo neer te zetten.
Eigenlijk wil ik daar niet eens met jullie over hebben. Want het is zinloos, ik heb al zovaak gezegd ik ben hier voor de mensen die op dezelfde lijn staan dan ik. Als jullie ons nou eens met rust zouden laten en niet steeds zouden interferen (of naar NWS zouden gaan want daar horen jullie meer thuis naar mijn mening) zou dit al een stuk schelen in steeds dezelfde commotie. Ik ben hier niet om elke keer aan jullie te moeten gaan verdedigen wat ik denk wat er zich afspeelt. Ik ben hier voor de mensen die daar hetzelfde over denken en om hierover van gedachten te wisselen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:56 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar dat is toch logisch controlaltdelete? Jullie vragen namelijk aan mensen kritisch te kijken naar de MSM. Dat is natuurlijk nooit een verkeerde boodschap. Maar daarna zetten jullie een andere bril op voor jullie eigen bronnen en links.
Zodra daar kritisch naar gekeken wordt, hetzelfde wat jullie vragen van ons om te doen richting MSM, dan is het forum te klein.
[..]
Ook dat is op zichzelf een goede boodschap, maar als er dan kritisch gekeken wordt naar 'verder' en er worden vraagtekens gesteld bij de boodschap van 'verder' dan zijn we opeens enorm BNW-onwaardig bezig. Dat vind ik dan weer jammer
Argh, begin net zo zwart-wit te denken als de arme slachoffers van dit oneerlijk gemodereede platform (<-- ironisch)quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:04 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Ho ho, het was een grapje. Was juist helemaal ironisch bedoeld vanuit het licht van de BNW. Bedoelde dus het tegenovergestelde.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:06 schreef .SP. het volgende:
[..]
Argh, begin net zo zwart-wit te denken als de arme slachoffers van dit oneerlijk gemodereede platform (<-- ironisch)
Is dat niet een beetje een enorm 1984 wensbeeld?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:05 schreef controlaltdelete het volgende:
Eigenlijk wil ik daar niet eens met jullie over hebben. Want het is zinloos, ik heb al zovaak gezegd ik ben hier voor de mensen die op dezelfde lijn staan dan ik. Als jullie ons nou eens met rust zouden laten en niet steeds zouden interferen (of naar NWS zouden gaan want daar horen jullie meer thuis naar mijn mening) zou dit al een stuk schelen in steeds dezelfde commotie. Ik ben hier niet om elke keer aan jullie te moeten gaan verdedigen wat ik denk wat er zich afspeelt. Ik ben hier voor de mensen die daar hetzelfde over denken en om hierover van gedachten te wisselen.
Zo zie je maar weer dat het gevaar in een klein hoekje zit, der handschoen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)tte-handschoen.dhtml
Dat is inderdaad een domme actie..
Romero zou twee keer de kamer van de Spaanse missionaris Manuel Garcia Viejo binnen zijn geweest. Viejo overleed op 25 september aan het virus. Eén keer ververste ze zijn luier, de tweede keer betrad ze de kamer na zijn overlijden om er spullen op te halen. Volgens Ramirez verklaarde Romero dat ze zich meent te herinneren dat ze na dat eerste bezoek aan die kamer jaar gezicht aanraakte met haar handschoen.
Euh nee ?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:00 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Volgens mij wordt het vaccin door GlaxoSmithKline ontwikkeld. Een bekende vaccinproducent.
Dit is een discussieforum. Zelfs mensen die het niet met je eens zijn mogen hier posten.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:05 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik daar niet eens met jullie over hebben. Want het is zinloos, ik heb al zovaak gezegd ik ben hier voor de mensen die op dezelfde lijn staan dan ik. Als jullie ons nou eens met rust zouden laten en niet steeds zouden interferen (of naar NWS zouden gaan want daar horen jullie meer thuis naar mijn mening) zou dit al een stuk schelen in steeds dezelfde commotie. Ik ben hier niet om elke keer aan jullie te moeten gaan verdedigen wat ik denk wat er zich afspeelt. Ik ben hier voor de mensen die daar hetzelfde over denken en om hierover van gedachten te wisselen.
Nou dit is toch BNW? Ik hang toch ook niet rond met mijn inside-info-visie in NWS? Dat zou haast masochistisch zijn. Ik snap ook wel dat ik daar niet thuis hoor met mijn visie. Waarom wordt hier dan grotendeels msm aangehangen en mensen die dit niet doen voor gek verklaard?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:07 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje een enorm 1984 wensbeeld?Kritische geluiden zijn onwenselijk. We willen een clubje met alleen maar mensen die hetzelfde denken als wij...
Het begint altijd bij jezelf, hoe dan ook.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:10 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nou dit is toch BNW? Ik hang toch ook niet rond met mijn inside-info-visie in NWS? Dat zou haast masochistisch zijn. Ik snap ook wel dat ik daar niet thuis hoor met mijn visie. Waarom wordt hier dan grotendeels msm aangehangen en mensen die dit niet doen voor gek verklaard?
Ja ik denk het, het gevaar is dat zoiets simpels je al kan besmetten, zo is het met vele besmettingen gegaan, Mensen die de doden proberen te bergen zonder beschermende kleding.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:09 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat het gevaar in een klein hoekje zit, der handschoen.
Maar ik moet er wel bij zeggen dat toen ik dit gister las, mijn mond bijna open viel van verbazing...
Waardoor ik mij nu helemaal zit af te vragen wat voor training/cursus opleiding heeft deze mevrouw gevolgd.
Gevaar ligt meestal op de loer als iets een gewoonte aan het worden is, en je niet meer beseft dat je met een kritieke situatie te maken hebt.
Klopt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:10 schreef controlaltdelete het volgende:
Nou dit is toch BNW? Ik hang toch ook niet rond met mijn inside-info-visie in NWS? Dat zou haast masochistisch zijn. Ik snap ook wel dat ik daar niet thuis hoor met mijn visie. Waarom wordt hier dan grotendeels msm aangehangen en mensen die dit niet doen voor gek verklaard?
Over ebola maak ik me niet druk, bestaat niet eens is fake en in scene gezet. Ze willen ons massaal vaccineren maar waarom? In die video waar Snurk mee aankwam werd al gezegd dat NY overweegt een wet aan te nemen die dit straks verplicht maakt en mensen die weigeren in qurantaine worden gezet.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:09 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Euh nee ?
Van Wikipedia :
Antisense technology
Other promising treatments rely on antisense technology. Both small interfering RNAs (siRNAs) and phosphorodiamidate morpholino oligomers (PMOs) targeting the Zaire Ebola virus (ZEBOV) RNA polymerase L protein could prevent disease in nonhuman primates.[154][155] TKM-Ebola is a small interfering RNA compound, currently being tested in a Phase I clinical trial in humans.[156][157] Sarepta Therapeutics has completed a Phase I clinical trial with its Morpholino oligo targeting Ebola.[158]
TKM-Ebola ...
The treatment TKM-Ebola was being developed under a $140 million US Department of Defence contract
En Tekmira werkt samen met Monsanto ...
Het forum is ingedeeld naar een aantal deelonderwerpen. Verder wordt er gediscussieerd op basis van argumenten. Je wordt niet voor gek verklaard vanwege je insteek.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:10 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Precies,quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja ik denk het, het gevaar is dat zoiets simpels je al kan besmetten, zo is het met vele besmettingen gegaan, Mensen die de doden proberen te bergen zonder beschermende kleding.
Of in dit geval, een veeg over je neus ( zo'n pak lijkt me best benouwd en warm).
Gevaar schuilt in een klein hoekje..
We hadden het hier over het vaccin.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:09 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Euh nee ?
Van Wikipedia :
Antisense technology
Other promising treatments rely on antisense technology. Both small interfering RNAs (siRNAs) and phosphorodiamidate morpholino oligomers (PMOs) targeting the Zaire Ebola virus (ZEBOV) RNA polymerase L protein could prevent disease in nonhuman primates.[154][155] TKM-Ebola is a small interfering RNA compound, currently being tested in a Phase I clinical trial in humans.[156][157] Sarepta Therapeutics has completed a Phase I clinical trial with its Morpholino oligo targeting Ebola.[158]
TKM-Ebola ...
The treatment TKM-Ebola was being developed under a $140 million US Department of Defence contract
En Tekmira werkt samen met Monsanto ...
Morpholinos zijn stukjes RNA die interfereren met de proliferatie van het virus. Dit is dus een behandeling en geen vaccin. Een vaccin werkt preventief voordat iemand ziek wordt en dit wordt momenteel door GSK ontwikkeld.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:38 schreef UncleScorp het volgende:
Gelukkig is het ontwikkelen van een vaccin grotendeels in handen van militairen en Monsanto.
Dat is toch zo klaar als een klontje? Omdat msm zich daar niet aan waagt, spelen onder één hoedje. Dus die info moet je halen van overige nieuwssites, dat soort nieuws wordt geweerd als de pest door msm. En ja onder alternatief-nieuws daar zitten ook een hoop neppers onder zeker weten, je moet daar je weg in zien te vinden. Maar wat msm je vertelt is one big lie. Zo ook ebola om on topic te blijven.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:13 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Klopt.
Klopt ook! In NWS zou iedereen roepen --> BNW
En het klopt inderdaad dat de discussie soms wat ontspoortik probeer het ook niet te doen, maar vraagtekens zetten en kritisch kijken naar jouw bronnen moet toch gewoon kunnen?
Daarom ook mijn vraag, waarom gelden er voor BNW bronnen niet dezelfde regels als voor MSM bronnen. Waarom wel kritisch naar MSM, maar alles wat BNW is, is waar.
Ik vraag me eerlijk af waarom je wel BNW praatjes voor waar aanneemt, maar MSM kan niks goeds vertellen.
Dat is jouw mening, waarom mogen mensen geen andere mening hebben en dat op dit forum ventileren?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:17 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat is toch zo klaar als een klontje? Omdat msm zich daar niet aan waagt, spelen onder één hoedje. Dus die info moet je halen van overige nieuwssites, dat soort nieuws wordt geweerd als de pest door msm. En ja onder alternatief-nieuws daar zitten ook een hoop neppers onder zeker weten, je moet daar je weg in zien te vinden. Maar wat msm je vertelt is one big lie. Zo ook ebola om on topic te blijven.
Waarom doe je dat in BNW en niet in NWS? Dan mis je toch totaal de BNW-view? Net wat ik al eerder opmerkte ik ga toch ook niet in NWS hangen met mijn visie? Heb je trouwens die link van Lambiek met die video van die journalist eens bekeken? Of kletst die man uit zijn nek? Ik vind het weerzinwekkend waar die man allemaal over uit de schoot klapt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:25 schreef .SP. het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, waarom mogen mensen geen andere mening hebben en dat op dit forum ventileren?
Dat moet je zelf weten maar het staat je natuurlijk vrij om ook in NWS te posten. Ik dacht ook dat BNW juist bedoelt was om flink kritisch te kunnen discussieren maar op de één of andere manier zijn jij en anderen hier allemaal voor censuur en moeten mensen met een andere mening maar ergens anders posten.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:29 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Waarom doe je dat in BNW en niet in NWS? Dan mis je toch totaal de BNW-view? Net wat ik al eerder opmerkte ik ga toch ook niet in NWS hangen met mijn visie?
Hoe kun je dan de zin van de onzin scheiden op de alternatieve nieuwsbronnen?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:17 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat is toch zo klaar als een klontje? Omdat msm zich daar niet aan waagt, spelen onder één hoedje. Dus die info moet je halen van overige nieuwssites, dat soort nieuws wordt geweerd als de pest door msm. En ja onder alternatief-nieuws daar zitten ook een hoop neppers onder zeker weten, je moet daar je weg in zien te vinden. Maar wat msm je vertelt is one big lie. Zo ook ebola om on topic te blijven.
Mij best. Ik snap alleen niet wat nu.nl e.d. in een forum als BNW doet. Bovendien heb ik deze zooi allang gelezen, voegt niets toe of je moet iemand zijn die geen radio of tv heeft en ook geen i-net.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:34 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat moet je zelf weten maar het staat je natuurlijk vrij om ook in NWS te posten. Ik dacht ook dat BNW juist bedoelt was om flink kritisch te kunnen discussieren maar op de één of andere manier zijn jij en anderen hier allemaal voor censuur en moeten mensen met een andere mening maar ergens anders posten.
Vreemd genoeg ontgaat de ironie je daar een beetje van.
Kan je net zo goed aan de debunkers vragen die maar 1 nieuwsbron volgenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hoe kun je dan de zin van de onzin scheiden op de alternatieve nieuwsbronnen?
Welke ebola? Pas maar op voor je het weet is er in NL ook een ebolaatje. Voor of na de Kerst?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:37 schreef UncleScorp het volgende:
Feedback anyone ?
Dit gaat hier over E-B-O-L-A
De incubatie tijd, is het grootste gevaar lijkt me, de eerste paar dagen heb je niet eens door of je het hebt ja of nee.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Precies,
maar wat te denken van die man die weg geglipt is van een afgesloten afdeling omdat hij naar de vismarkt wilde.
Zou mij niets verbazen als er wel meerdere gevallen zijn zoals deze.
Er is te weinig kennis en educatie daar om de mensen werkelijk bewust te maken van de gevaren.
Vaccineren met? ik geloof niet dat er een een goed vaccinatie middel is om mensen uberhaupt in te enten, en MOCHT het zo zijn dat er een grote uitbraak is in een westers land zal het niet snel verspreiden, die wet zal er niet komen aangezien er nog geen wetsvoorstel uberhaupt over is geweest, misschien is het besproken.... maar eerst moet je iets hebben om te vaccineren, plus er is niet eens een uitbraak in de VS.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:14 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Over ebola maak ik me niet druk, bestaat niet eens is fake en in scene gezet. Ze willen ons massaal vaccineren maar waarom? In die video waar Snurk mee aankwam werd al gezegd dat NY overweegt een wet aan te nemen die dit straks verplicht maakt en mensen die weigeren in qurantaine worden gezet.
Toegegeven het is een ideale angstzaaier en er zal veel geld aan verdiend kunnen worden, plus ideaal om verplichte vaccinatie in te voeren.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Welke ebola? Pas maar op voor je het weet is er in NL ook een ebolaatje. Voor of na de Kerst?
Er is alleen nog zmapp en dat is nog experimenteel:quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
De incubatie tijd, is het grootste gevaar lijkt me, de eerste paar dagen heb je niet eens door of je het hebt ja of nee.
[..]
Vaccineren met? ik geloof niet dat er een een goed vaccinatie middel is om mensen uberhaupt in te enten, en MOCHT het zo zijn dat er een grote uitbraak is in een westers land zal het niet snel verspreiden, die wet zal er niet komen aangezien er nog geen wetsvoorstel uberhaupt over is geweest, misschien is het besproken.... maar eerst moet je iets hebben om te vaccineren, plus er is niet eens een uitbraak in de VS.
Als er zo'n wetsvoorstel komt ... zal deze niet worden aangenomen!
Maar wel cashen voor BP terwijl die prik niet eens effectief was. Zo ook met de jaarlijkse griepprik wat elk jaar door de strot wordt gedouwd. Zelfs de huisarts verdient eraan, 10 ¤ per patient. Laatste jaren ben ik niet meer gegaan, nu begrijp ik waarom ze me blijven bestoken met herhaaldelijke oproepen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:43 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Toegegeven het is een ideale angstzaaier en er zal veel geld aan verdiend kunnen worden, plus ideaal om verplichte vaccinatie in te voeren.
Wat met H5N1 en hun Tamiflu indertijd niet compleet lukte ...
Voor de zoveelste keer: het gaat hier over ebola, niet over de griepprik.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:47 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Maar wel cashen voor BP terwijl die prik niet eens effectief was. Zo ook met de jaarlijkse griepprik wat elk jaar door de strot wordt gedouwd. Zelfs de huisarts verdient eraan, 10 ¤ per patient. Laatste jaren ben ik niet meer gegaan, nu begrijp ik waarom ze me blijven bestoken met herhaaldelijke oproepen.
Allemaal één pot nat. Vaccineren moet je! Ook tegen ebola straks.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer: het gaat hier over ebola, niet over de griepprik.
Dat begrijp ik ook niet goed dat ze zo'n risico hebben durven nemen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Amerikaan die gewoon gevlogen heeft tussen andere passagiers vindt ik vrij zorgelijk door zulke grappen krijg je juist dingen als een uitbraak.
Niks moet, dat behoor jij toch als niet gevaccineerde toch wel te snappen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:52 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Allemaal één pot nat. Vaccineren moet je! Ook tegen ebola straks.
Waarmee dan?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:52 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Allemaal één pot nat. Vaccineren moet je! Ook tegen ebola straks.
Wat gebeurd er nu met die passagiers worden die gevolgd in de gaten gehouden? Ik kom er niks over vinden.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook niet goed dat ze zo'n risico hebben durven nemen.
Ik heb geen flauw idee.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat gebeurd er nu met die passagiers worden die gevolgd in de gaten gehouden? Ik kom er niks over vinden.
Wat als ze het je verplichten? Zoals al over NY werd beweerd? Als je weigert je in quarantaine wordt gestopt? Stel: zou je je zomaar laten prikken dan?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:53 schreef Chewie het volgende:
[..]
Niks moet, dat behoor jij toch als niet gevaccineerde toch wel te snappen.
Vanwaar dat angstzaaien van je, vanwaar de wil tot censuur van reguliere nieuwsbronnen? Ben je zelf eigenlijk niet net zo erg als waar je de "powers that be" van beschuldigt?
Die vaccinatie ligt allang klaar. Ebola is een hoax om het gepeupel mak als een schaap te maken voor straks.quote:
Oh? Wat weet jij wat de hele wereld niet weet ? Of bedoel je zmapp? Dat is nog experimenteel.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:59 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat als ze het je verplichten? Zoals al over NY werd beweerd? Als je weigert je in quarantaine wordt gestopt? Stel: zou je je zomaar laten prikken dan?
[..]
Die vaccinatie ligt allang klaar. Ebola is een hoax om het gepeupel mak als een schaap te maken voor straks.
Er wordt nergens verplicht gevaccineerd, dat is onzin.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:59 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat als ze het je verplichten? Zoals al over NY werd beweerd? Als je weigert je in quarantaine wordt gestopt? Stel: zou je je zomaar laten prikken dan?
[..]
Die vaccinatie ligt allang klaar. Ebola is een hoax om het gepeupel mak als een schaap te maken voor straks.
Ik vroeg je ook what if? Als het wel zo zou zijn, zou je het dan doen?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh? Wat weet jij wat de hele wereld niet weet ? Of bedoel je zmapp? Dat is nog experimenteel.
klinkt bijna als een muis tussen je vloetje rollen oproken en je injecteren met wat er overblijft.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er is alleen nog zmapp en dat is nog experimenteel:
ZMapp is een experimenteel serummengsel van drie gehumaniseerde monoklonale antilichamen met een immunologische bescherming tegen het Ebolavirus.[1] Het valt eiwitten aan op het oppervlak van het virus/[2]
Het geneesmiddel was nog in een testfase bij dieren, toen op 31 juli 2014 het middel voor het eerst werd getest op mensen. Het werd toegediend aan twee Amerikanen, Dr. Kent Brantly en Nancy Writebol, die waren besmet met het virus. Beide patiënten herstelden.[3][4]Op 12 augustus besloot de firma hun kleine voorraad naar Liberia te sturen.[5] Drie lokale dokters leken daar met succes te zijn behandeld,[6], maar één van hen is toch overleden.[7] Testonderzoek op apen en toepassing bij mensen geven aan dat toediening van het middel binnen 5 dagen na besmetting het beste resultaat geeft.[8]
ZMapp wordt ontwikkeld door Mapp Biofarmaceutische Inc, in een samenwerkingsverband tussen Mapp Biofarmaceutische (San Diego), LeafBio (de commerciële tak van Mapp Biofarmaceutische), Defyrus Inc (Toronto), de Amerikaanse regering en de Public Health Agency van Canada.
Het experimentele intraveneuze medicijn, een mengsel van drie monoklonale antilichamen, wordt na besmetting van muizen via de tabaksplant Nicotiana benthamiana verkregen[9][10]. Het heeft de naam gekregen van ZMapp.[11]
De firma verklaarde 12 augustus dat de kleine voorraad bijna op is en dat productie van nieuwe voorraad ruim 3 maanden in beslag neemt
http://nl.wikipedia.org/wiki/ZMapp
het is geen vaccin....quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
klinkt bijna als een muis tussen je vloetje rollen oproken en je injecteren met wat er overblijft.
Mja lastig te verkrijgen dus een hele bevolking mee vaccineren is zeker al geen optie..
Ik ben het niet met je eens dat Ebola een hoax zou zijn, als in dat de ziekte niet bestaat. Dan zou je met een wel heel overtuigend bewijs moeten komen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:59 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |