abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145352137
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 23:45 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

Zo... en dan wordt de MSM soms verweten oogkleppen te dragen die ze niet willen afzetten...... :N
Ik dacht dat dit BNW was? Betekent dat, dat je hier alleen maar stellingen mag poneren als "de overheid/MSM/Pharma heeft het gedaan!"
ja en wat we eraan gaan doen enzo, tips zijn welkom

quote:
en dat het daarna ten strengste verboden is om hierover te discussieren of erger nog, basale feiten aan te dragen?
discussiëren kan altijd maar dan wel met gelijk gestemde mensen. (users die weten dat we dag in dag uit genaaid worden, en dat de elite en hun vriendjes het slechtste met ons voor hebben)
jij en het meeste volk wat hier dagelijks komt, verstoren de boel alleen maar, plus het aantal trollen wat de boel komt ontregelen groeit met de dag
het is een schande
quote:
Dus als ik het goed begrijp is het alleen ja en amen meneer Hapsnurker en als je het er niet mee eens bent kan je oprotten naar een ander forum, want je bent te "slim" voor dit topic.
juist
nou ok, niet helemaal

quote:
Oke dan, veel succes maar met je gootsteenontstopper voor de eeuwige jeugd :) _O_
dank u
pi_145352861
Dit is wel wat voor BNW ;)

ZOMBIE APOCALYPSE : Ebola victims in African village ‘rise from the dead’

Panic is spreading through the African community after reports that two of Ebola victims rose from being dead. The victims are both female, one was 40 and other was 60 years old. They were from two different villages in Liberia. The newspaper New Dawn Nimba County said that the deceased Doris Quoi, of Hope Village Community, and Ms Kebeh, in her late 60’s, were being prepared to be buried when they mysteriously came back into the land of the living. This report is causing fear along with panic in those villages.

Villagers believe two female victims of the killer disease have been resurrected and are now walking among the living. Nimba County recently news of unusual cases of Ebola, where a doctor is derived from the seeds, who claims he can cure the infected victim died of his virus last week. Since the outbreak of Ebola in Nimba County, this is the first event of the revived dead victims, the newspaper said.

The Ebola outbreak has killed nearly 2,800 people in five countries in West Africa this year, while an estimated 5,800 people have been infected with the virus, which has no known cure. Respect for the American Center for Prevention and Control of the disease has been accounted for 1.4 million deadly Ebola case in late January.

Bron

en nu oogjes dicht en snaveltjes toe :Z
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  donderdag 9 oktober 2014 @ 01:27:09 #203
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145353366
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 23:01 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Let maar op over een jaar worden we massaal opgeroepen en misschien wel verplicht om je te laten vaccineren. Wat doe je? Wel of niet dat spuitje laten zetten?
nope niet nodig, als dat virus in afrika zit en wij hier, zie ik niet het nut er van in.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_145354997
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 21:45 schreef snurkhapper het volgende:

[..]

bestraling werkt in de meeste gevallen niet. Ik heb verschillende familieleden/ kennissen aan kanker zien doodgaan. allen zijn bestraald. het is uitstel van doodgaan in de meeste gevallen. bestralingen/chemo pakt de oorzaak niet aan. het vernietigt ook goede cellen, waardoor men zwak wordt en erg veel pijn lijdt.
bestralingen kosten goud geld en de bigpharma boys verdienen zo lekker over onze ruggen. ze weten dat kanker makkelijk te genezen is maar houden ons dom en onwetend. (ik heb het over de knakkers aan de top, niet de gewone wetenschapper die z'n onderzoeken doet) daarom zoek ik zelf naar alternatieven. zo kwam ik onder meer bij NATRIUMBICARBONAAT en bv wietolie terecht. NATRIUMBICARBONAAT kost bijna niks, wietolie is te betalen.

en bang moet je niet zijn. probeer niet afhankelijk te zijn van die lui, dat hebben ze het liefst.
nu is het ebola waar we bang voor moeten zijn. (agenda) er zullen over een tijdje vaccinaties komen. deze neem ik dus absoluut niet. je weet nooit wat ze erin pleuren.
dat is niet paranoïde talk maar gezond verstand.
Ik raad je aan om zelf onderzoek te doen, tenzij je afhankelijk wilt zijn.
Het enige werkelijke argument wat je aanvoert is je eigen ervaring van een zeer beperkt aantal gevallen. Het is net zoiets als 'alle werklozen zijn lui, want Pietje zit de hele dag in de tuin bier te zuipen.'
pi_145355483
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:14 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
nee, lees de linken maar. genoeg info en ervaringen
dat wordt niet geloofd, het zijn oplichters enz.
zoek het uit dan
Nee, jij beweert iets, jij toont het aan. Ik ga echt geen argumenten bij jouw beweringen zoeken.

Overigens heb ik wat gelezen, en weinig overtuigends. Alleen dat bakpoeder de ph waarde in het bloed kan verhogen, waarmee ze bedoelen dat het minder zuur wordt.
Ik was er onmiddellijk van onvertuigd dat ze écht niet weten wat ze zeggen.
http://kruiden.hetbewustepad.nl/index.php?pag_id=52
pi_145356341
En dat alles is gebaseerd op de werken van de Italiaanse 'oncoloog' Tullio Simoncini, die -het venijn zit 'm in de details- in 2006 is veroordeeld wegens dood door schuld (3 jaar) en fraude (16 maanden) n.a.v. het overlijden van een patiënt die zijn behandeling onderging.

http://en.wikipedia.org/wiki/Tullio_Simoncini
http://archiviostorico.co(...)o_10_060521029.shtml
http://www.icke-exposed.co.uk/david-icke/dr-death/

Wat zijn ze machtig hè, bij BigPharma ? 11.gif
pi_145356643
Oh maar ik realiseer me ineens dat we het over bestraling en bakpoeder hebben.. Dat was nogal offtopic. Laten we het weer over Ebola hebben..
(En hoe je dat kunt bestrijden met vitamine C, omdat de symptomen wat op scheurbuik lijken..)
pi_145356677
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 01:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
nope niet nodig, als dat virus in afrika zit en wij hier, zie ik niet het nut er van in.
Hij zegt "over een jaar" ...
Nu zit het virus al in Spanje
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_145357254
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 15:44 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
En waarom niet? Lijk me wel een man die niet zomaar iets roept.
Een schizofreen die een converstatie met zijn andere persoonlijkheid heeft opgeschreven. Enig bewijs voor zijn rant? Nop.
pi_145357334
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 10:25 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Hij zegt "over een jaar" ...
Nu zit het virus al in Spanje
Wow 1 hele infectie in Spanje.
pi_145359441
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 09:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nee, jij beweert iets, jij toont het aan.
blijf je bezig offtopic -edit-

quote:
Ik ga echt geen argumenten bij jouw beweringen zoeken.
-edit-
quote:
Overigens heb ik wat gelezen, en weinig overtuigends. Alleen dat bakpoeder de ph waarde in het bloed kan verhogen, waarmee ze bedoelen dat het minder zuur wordt.
Ik was er onmiddellijk van onvertuigd dat ze écht niet weten wat ze zeggen.
http://kruiden.hetbewustepad.nl/index.php?pag_id=52
-edit-

[ Bericht 4% gewijzigd door Lavenderr op 09-10-2014 12:18:50 ]
pi_145359465
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 09:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het enige werkelijke argument wat je aanvoert is je eigen ervaring van een zeer beperkt aantal gevallen. Het is net zoiets als 'alle werklozen zijn lui, want Pietje zit de hele dag in de tuin bier te zuipen.'
wie? homeopathische piet?
ik wist het
pi_145359826
[sarcasme]
Mijn hemel, wat een aanwinst voor BNW, die Snurkhapper.
[/sarcasme]

Van wie ben jij een kloon?
pi_145359879
nee, jij bent een aanwinst :')
voegt niks nuttigs toe
pi_145359960
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:08 schreef snurkhapper het volgende:
nee, jij bent een aanwinst :')
voegt niks nuttigs toe
De manier van omgang met andere users is jou echt wereldvreemd zeg.
Stoere bink.

Door alleen al niets te zeggen voeg ik al bijna meer toe aan dit topic dan dat jij dat doet.
Beetje andere toon opzetten zou jou echt niet verkeerd staan.
pi_145360133
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:11 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
De manier van omgang met andere users is jou echt wereldvreemd zeg.
-edit-
quote:
Stoere bink.
-edit-
quote:
Door alleen al niets te zeggen voeg ik al bijna meer toe aan dit topic dan dat jij dat doet.
-edit-
quote:
Beetje andere toon opzetten zou jou echt niet verkeerd staan.
zet me dan op ignore, of kan dat niet met dit forum?

[ Bericht 5% gewijzigd door Lavenderr op 09-10-2014 12:20:57 ]
pi_145360313
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:16 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
Ik word moe van jullie nietsnutten
[..]
watje
[..]
wat heb jij zoal toegevoegd hier in bnw? Ik kan me niks nuttigs herinneren
[..]
zet me dan op ignore, of kan dat niet met dit forum?
[spiegelmodes]
Mannetje, dat net ongeveer een week onder de username snurkhapper hier komt posten, spit eens de geschiedenis door van BNW of van mij, dan is er genoeg te vinden van mij in BNW.

Ik krijg sterk een gevoel dat u last heeft van narcistische trekjes.
Iedereen die anders praat is een nietsnut, tuurlijk, zo steekt de wereld in elkaar.
[/spiegelmodes]

Dus, voortaan maar gewoon over zijn berichten heen lezen, zonde.
:W

[ Bericht 0% gewijzigd door schommelstoel op 09-10-2014 13:01:25 ]
pi_145360319
weg-

[ Bericht 85% gewijzigd door Lavenderr op 09-10-2014 12:27:32 ]
  donderdag 9 oktober 2014 @ 12:22:43 #219
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_145360324
-edit, niet stoken-

[ Bericht 85% gewijzigd door Lavenderr op 09-10-2014 12:27:18 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_145360416
-weg-

[ Bericht 96% gewijzigd door Lavenderr op 09-10-2014 12:28:08 ]
pi_145360433
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind Snurk een prettige afwisseling hier, beter dan steeds dat msm-gezever. Niks mis met zijn toonzetting.
Argumentie is gelijk aan MSM?

Ik krijg spontane hersenaids van waardeloze users als snurkhapper, geen enkele intentie om maar enigzins naar onderbouwde argumentatie te luisteren.
pi_145360474
-weg, nokken hiermee-

[ Bericht 76% gewijzigd door Lavenderr op 09-10-2014 12:28:56 ]
pi_145360542
quote:
Nuttigere bijdrage aan de samenleving dan jij.

Wil je nog ingaan op de werking van natrium, water en CO2 bij de strijd van bakpoeder tegen kanker?

[ Bericht 3% gewijzigd door Lavenderr op 09-10-2014 12:30:15 ]
  donderdag 9 oktober 2014 @ 12:29:48 #224
189978 controlaltdelete
pi_145360563
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:25 schreef .SP. het volgende:
[..]
Argumentie is gelijk aan MSM?
Ik krijg spontane hersenaids van waardeloze users als snurkhapper, geen enkele intentie om maar enigzins naar onderbouwde argumentatie te luisteren.
Je zou je er ook eens in verdiepen.. oh nee is eng.... want wie weet val je van je geloof af en hoe moet je daarmee omgaan? Ik lees tenminste nog wel eens msm-shit maar jullie zijn te beroerd om je er ook maar even in te verdiepen laat staan aandachtig te lezen of video's te bekijken. Maar goed de horde is er weer >:)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_145360566
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:28 schreef snurkhapper het volgende:
mods zijn niet partijdig hoor, welnee
zie hierboven wie er ge-edit worden
Misschien ligt het aan de intonatie van de meeste van je posts, zeg maar wat raars.....
pi_145360571
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:28 schreef .SP. het volgende:
[..]
Nuttigere bijdrage aan de samenleving dan jij.
Wil je nog ingaan op de werking van natrium, water en CO2 bij de strijd van bakpoeder tegen kanker?
nee
pi_145360587
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:29 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Je zou je er ook eens in verdiepen.. oh nee is eng.... want wie weet val je van je geloof af en hoe moet je daarmee omgaan? Ik lees tenminste nog wel eens msm-shit maar jullie zijn te beroerd om je er ook maar even in te verdiepen laat staan aandachtig te lezen of video's te bekijken. Maar goed de horde is er weer >:)
met alles plezier, waar moet ik me in verdiepen, bakpoeder?
pi_145360595
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:29 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
nee
waarom niet?
pi_145360623
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:30 schreef .SP. het volgende:
[..]
waarom niet?
waarom wel, je zit vast in je overtuiging
zinloos dus
  donderdag 9 oktober 2014 @ 12:32:53 #230
189978 controlaltdelete
pi_145360655
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:30 schreef .SP. het volgende:
[..]
met alles plezier, waar moet ik me in verdiepen, bakpoeder?
Ik zou zeggen bekijk die video eens goed van die zogenaamde ebola-patient die vervoerd wordt en durf dan nog te beweren dat dit medische hulpverleners zijn of dat er überhaupt iemand in die tank ligt. Tja maar je weet nooit hier. Men slikt hier alles voor zoete koek.
pi_145360660
- weg -

[ Bericht 90% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 09-10-2014 12:42:06 ]
pi_145360680
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:31 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
waarom wel, je zit vast in je overtuiging
zinloos dus
Overtuiging nee, kritisch ja.
Ik heb me verdiept en uitgevonden dat bakpoeder meteen in andere componenten wordt omgezet. Nu vraag ik me af wat deze componenten tegen kanker zouden kunnen doen. Een vraag die jij om de een of andere reden niet wil helpen beantwoorden.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 12:34:12 #233
189978 controlaltdelete
pi_145360694
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:33 schreef snurkhapper het volgende:
- weg -
Same old shit just a different day. Je speelt het vast op de man en je hebt een negatieve toon :X

[ Bericht 7% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 09-10-2014 12:42:39 ]
pi_145360711
- weg -

[ Bericht 98% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 09-10-2014 12:43:47 ]
pi_145360721
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:29 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het probleem zit hem in de manier van communiceren controlaltdelete.
Voor de rest lezen de mensen vast en zeker wel zijn berichten, maar als het tegen zijn beeld ingaat, kan hij nogal raar uit de bocht komen.

En daarbij roept hij dingen tegen users die hij zelf ook vertoont.
Dan kan je toch verwachten dat users op een bepaalde manier terug gaan communiceren met hem.

Wie de bal kaatst...
pi_145360759
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik zou zeggen bekijk die video eens goed van die zogenaamde ebola-patient die vervoerd wordt en durf dan nog te beweren dat dit medische hulpverleners zijn of dat er überhaupt iemand in die tank ligt. Tja maar je weet nooit hier. Men slikt hier alles voor zoete koek.
We hebben hier vorige maand een lezing gehad van een arts die in Liberia heeft gewerkt in een Ebola ziekenhuis in Liberia, ik heb een heleboel beeldmateriaal en technische informatie van deze buitengewone man gezien, ik heb daar meer vertrouwen in dan een youtube filmpje gemaakt door John Doe ergens tienduizenden kilometers buiten Afrika. Kan je je dat voorstellen?
pi_145360794
- reactie op edit -

[ Bericht 98% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 09-10-2014 12:44:59 ]
pi_145360798
Gelukkig is het ontwikkelen van een vaccin grotendeels in handen van militairen en Monsanto.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_145360801
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:36 schreef .SP. het volgende:
[..]
We hebben hier vorige maand een lezing gehad van een arts die in Liberia heeft gewerkt in een Ebola ziekenhuis in Liberia, ik heb een heleboel beeldmateriaal en technische informatie van deze buitengewone man gezien, ik heb daar meer vertrouwen in dat een youtube filmpje gemaakt door Joe Doe ergens tienduizenden kilometers buiten Afrika. Kan je je dat voorstellen?
van jou kan ik me dat voorstellen, je weet niet beter
  donderdag 9 oktober 2014 @ 12:39:22 #240
189978 controlaltdelete
pi_145360835
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:35 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het probleem zit hem in de manier van communiceren controlaltdelete.
Voor de rest lezen de mensen vast en zeker wel zijn berichten, maar als het tegen zijn beeld ingaat, kan hij nogal raar uit de bocht komen.
En daarbij roept hij dingen tegen users die hij zelf ook vertoont.
Dan kan je toch verwachten dat users op een bepaalde manier terug gaan communiceren met hem.
Wie de bal kaatst...
Ik vind dat reuze meevallen. Men voelt zich te snel aangevallen omdat het niet in jullie straatje uitkomt en dan worden er stompzinnige opmerkingen gemaakt, geen wonder dat je dan kriebelig wordt en geen zin meer hebt om het voor de zoveelste keer aan te dragen. Malle Pietje oa is daar een goed vb van. Op overige forums gaat het vaak veel heftiger aan toe zonder dat mensen ge-edit worden of een ban krijgen.
pi_145360978
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:43 schreef controlaltdelete het volgende:
Straks werk aan de winkel, het zal me benieuwen wat de bezem dit keer gaat doen.
eenzijdige bans of verwijdering, je weet toch
pi_145360999
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:39 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik vind dat reuze meevallen. Men voelt zich te snel aangevallen omdat het niet in jullie straatje uitkomt en dan worden er stompzinnige opmerkingen gemaakt, geen wonder dat je dan kriebelig wordt en geen zin meer hebt om het voor de zoveelste keer aan te dragen. Malle Pietje oa is daar een goed vb van. Op overige forums gaat het vaak veel heftiger aan toe zonder dat mensen ge-edit worden of een ban krijgen.
Echt, meevallen ?
Dan laat ik het hierbij Controlaltdelete...
De enige reden dat jij zo voor hem opkomt is omdat jij wel mee kan gaan in zijn beeld en gedachten over bepaalde zaken.
Jammer dat het je ook meteen blind maakt voor zijn negatieve denigrerende gedrag.

De vergelijking met andere fora's gaat niet op, we zitten op FOK! BNW en niet ergens anders.
Wees blij dat ze het hier nog een beetje in de gaten houden, en het niet laten veranderen to een topic/forum vol schreeuwlelijkerds.

één fijne dag verder.

[ontopic]
  donderdag 9 oktober 2014 @ 12:46:31 #243
189978 controlaltdelete
pi_145361010
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:44 schreef .SP. het volgende:
Nou de kringrukkers hebben elkaar gevonden. Veel plezier met elkaar tekstueel te bevredigen en schouderklopjes geven en het vooral lekker met elkaar eens zijn!
Jup fijn dat er eindelijk eens wat mensen zijn die verder kijken dan hun neus. Nog ff en men plaatst hier links van televaag, dit kan net zo goed als nu.nl want is allemaal één pot nat weet je wel Reuters en ANP enzo.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 12:50:56 #244
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_145361131

quote:
Vind je het gek dat Ebola zich overal verspreid
We weten dat het in de West Afrikaanse landen moeilijk is om patiënten voldoende te isoleren zodat ze het virus niet verder verspreiden.

In een modern land als Spanje verwacht je toch iets betere maatregelen dan in Afrika.

Iedereen reageerde eigenlijk vol verbazing op het feit dat een Spaanse verpleegster, ondanks alle voorschriften en protocollen, erin was geslaagd om met het Ebola-virus besmet te raken.

Nu komen er allerlei redenen naar boven waarom dit toch gebeurd is. Als voornaamste oorzaak wordt opgevoerd dat de beschermende pakken waarover men beschikt in het Carlos III ziekenhuis in Madrid van een inferieure kwaliteit zouden zijn. Al langere tijd wordt informatie over dat Ebola wel degelijk via de lucht zich kan verspreiden, onderdrukt.

De 44-jarige verpleegster in kwestie vraagt zich af hoe het kan dat ze besmet is. Ze heeft zich aan alle protocollen gehouden en weet niet beter dan dat Ebola alleen via direct contact verspreid kan worden. Toen ze symptomen kreeg werd ze pas de derde keer dat ze aan de bel trok, serieus geomen; 5 dagen gingen daar overheen. Men schijnt zich in het Spaanse ziekenhuis toch niet zo erg aan al die strenge protocollen gehouden te hebben want het afval uit de kamer van de zieke patiënt werd met dezelfde lift vervoerd als al het personeel van het ziekenhuis.

Hoe het er werkelijk aan toe gaat in het Carlos III ziekenhuis in Madrid kun je zien op de volgende foto’s.

Het laat zien hoe de Spaanse verpleegster met Ebola wordt geïsoleerd in het ziekenhuis. Nou ja, niet geïsoleerd dus, want het Ebola-virus zal zich echt niet door een paar dekens laten tegenhouden.
De vrouw die daar ligt had Ebola-patiënten verpleegd en meldt zich enige tijd later bij het ziekenhuis met koorts. Wat doet men? Ze wordt weggestuurd met de mededeling dat ze gerust op vakantie kan gaan.

Na een paar dagen meldt ze zich wederom bij het ziekenhuis met hoge koorts en wordt er op haar eigen verzoek eindelijk een Ebola-test uitgevoerd.

In het bovenstaande praten we niet over een West Afrikaans, maar een modern Europees land. Het is dan ook bijna onvermijdelijk dat er in Spanje in de nabije toekomst meer gevallen van Ebola zullen opduiken. [url=bron]
http://www.niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=8459:vind-je-het-gek-dat-ebola-zich-overal-verspreid&catid=20:het-complot&Itemid=33[/url]
Zie, artsen zijn er voor ziekte verspreiding of het zijn onwetende hapsnurkers.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 12:51:58 #245
52357 Lambiekje
pi_145361159
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:46 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jup fijn dat er eindelijk eens wat mensen zijn die verder kijken dan hun neus. Nog ff en men plaatst hier links van televaag, dit kan net zo goed als nu.nl want is allemaal één pot nat weet je wel Reuters en ANP enzo.
CIA bepaalt wat wij in onze kranten lezen
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 12:53:26 #246
189978 controlaltdelete
pi_145361207
- weg -

[ Bericht 99% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 09-10-2014 12:58:19 ]
pi_145361219
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:50 schreef Lambiekje het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Zie, artsen zijn er voor ziekte verspreiding of het zijn onwetende hapsnurkers.
Ik dacht gistermiddag gelezen te hebben, vraag mij niet waar, dat de mevrouw zelf al heeft toegegeven dat het waarschijnlijk is gekomen door haar eigen fout, neus afvegen met een rubberen handschoen.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 12:55:16 #248
189978 controlaltdelete
pi_145361254
quote:
oeh.. niburu...onbetrouwbaar voor de horde ;)
  donderdag 9 oktober 2014 @ 12:56:28 #249
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_145361289
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:51 schreef controlaltdelete het volgende:
Zodra iemand (Summers, Biek, Japie of Snurk en ik natuurlijk) hier iets plaatsten komt de horde eraan om het te zogenaamd te debunken.
Maar dat is toch logisch controlaltdelete? Jullie vragen namelijk aan mensen kritisch te kijken naar de MSM. Dat is natuurlijk nooit een verkeerde boodschap. Maar daarna zetten jullie een andere bril op voor jullie eigen bronnen en links.

Zodra daar kritisch naar gekeken wordt, hetzelfde wat jullie vragen van ons om te doen richting MSM, dan is het forum te klein. :)

quote:
Kijk gewoon eens verder ipv die eenheidsworst idd.
Ook dat is op zichzelf een goede boodschap, maar als er dan kritisch gekeken wordt naar 'verder' en er worden vraagtekens gesteld bij de boodschap van 'verder' dan zijn we opeens enorm BNW-onwaardig bezig. Dat vind ik dan weer jammer :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 12:56:53 #250
52357 Lambiekje
pi_145361305
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:55 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
oeh.. niburu...onbetrouwbaar voor de horde ;)
tja... de bron is die Duitse Udo die uit de school klapt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')