abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145361314
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:36 schreef .SP. het volgende:
[..]
We hebben hier vorige maand een lezing gehad van een arts die in Liberia heeft gewerkt in een Ebola ziekenhuis in Liberia, ik heb een heleboel beeldmateriaal en technische informatie van deze buitengewone man gezien, ik heb daar meer vertrouwen in dan een youtube filmpje gemaakt door John Doe ergens tienduizenden kilometers buiten Afrika. Kan je je dat voorstellen?
Pfff je mening baseren op de mening van 1 man die een beetje door Afrika heeft gehuppeld die ook nog direct verbonden is aan de MSFarmaindustrie. Je kan je beter door de vele sites laten informeren die een professionele distantie bewaren en niet zo emotioneel/financieel betrokken zijn met West-Afrika.
pi_145361331
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:53 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat mag he? Op de man spelen enzo dat mag alleen door de horde maar ondertussen een ander hiervan beschuldigen. Zoals de waard is enzovoort....
Het is uitermate correct in dit geval. Het enige wat je wil is bijval uit eigen hoek die net zo kritiekloos alles opsoupeert wat in het straatje past maar vragen of kritiek niet duldt.
Anyway, kruip weer lekker in je slachtofferrol en onder de dekens met je vriendjes om vooral lekker overal 'ja inderdaad' op te zeggen.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 12:59:12 #253
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145361378
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:53 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik dacht gistermiddag gelezen te hebben, vraag mij niet waar, dat de mevrouw zelf al heeft toegegeven dat het waarschijnlijk is gekomen door haar eigen fout, neus afvegen met een rubberen handschoen.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)tte-handschoen.dhtml

Dat is inderdaad een domme actie..

Romero zou twee keer de kamer van de Spaanse missionaris Manuel Garcia Viejo binnen zijn geweest. Viejo overleed op 25 september aan het virus. Eén keer ververste ze zijn luier, de tweede keer betrad ze de kamer na zijn overlijden om er spullen op te halen. Volgens Ramirez verklaarde Romero dat ze zich meent te herinneren dat ze na dat eerste bezoek aan die kamer jaar gezicht aanraakte met haar handschoen.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_145361413
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:38 schreef UncleScorp het volgende:
Gelukkig is het ontwikkelen van een vaccin grotendeels in handen van militairen en Monsanto.
Volgens mij niet. Volgens mij wordt het vaccin door GlaxoSmithKline ontwikkeld. Een bekende vaccinproducent.
pi_145361430
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:57 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Pfff je mening baseren op de mening van 1 man die een beetje door Afrika heeft gehuppeld die ook nog direct verbonden is aan de MSFarmaindustrie. Je kan je beter door de vele sites laten informeren die een professionele distantie bewaren en niet zo emotioneel/financieel betrokken zijn met West-Afrika.
Het is een arts die vanuit een religieuse overtuiging, met gevaar voor eigen leven mensen probeert te helpen. Hij heeft helemaal niets met een pharmaceutische industrie te maken.

Het is buitengewoon walgelijk en uitermate kortzichtig om hem zo neer te zetten.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 13:03:07 #256
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_145361509
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:55 schreef controlaltdelete het volgende:
oeh.. niburu...onbetrouwbaar voor de horde ;)
Notoir ja :Y en de bron, die Duitse Udo zoals Lambiekje aangeeft is nou ook geen toonbeeld van integriteit ;)

Wat ook vreemd is, is dat het artikel zich aan de ene kant beroept op autoriteit. De man is immers een gerespecteerd journalist geweest voor de MSM (zou hem dat niet juist moeten declassificeren?), hij was adviseur voor Kohl (niet direct, maar het staat wel mooi natuurlijk, of toch niet? Want dan is hij toch juist niet te vertrouwen?), maar ok... Hij heeft 'spijt' en is 'tot inkeer' gekomen.

Iets wat hij een keer of 4 heeft gedaan ;) eerst christelijk, toen atheist, toen islamiet en nu born again christian in de rechtse hoek van het politieke spectrum. Ik krijg daar meteen een heel naar gevoel van opportunisme bij. :)

Bovendien; als de CIA zo machtig is, en ze zien hem (en andere BNW'ers) als een enorme bedreiging... Waarom leeft hij dan nog? :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_145361543
quote:
Dit heeft niet direct met het onderwerp te maken..

Zullen we ter zake verder gaan?
Wie er wordt geëdit en wie wie debunkt en of dat fair is heeft niks met Ebola te maken.
pi_145361551
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:00 schreef .SP. het volgende:
[..]
Het is een arts die vanuit een religieuse overtuiging, met gevaar voor eigen leven mensen probeert te helpen. Hij heeft helemaal niets met een pharmaceutische industrie te maken.
Het is buitengewoon walgelijk en uitermate kortzichtig om hem zo neer te zetten.
Ho ho, het was een grapje :o . Was juist helemaal ironisch bedoeld vanuit het licht van de BNW. Bedoelde dus het tegenovergestelde.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 13:05:36 #259
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_145361600
quote:
6s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:56 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar dat is toch logisch controlaltdelete? Jullie vragen namelijk aan mensen kritisch te kijken naar de MSM. Dat is natuurlijk nooit een verkeerde boodschap. Maar daarna zetten jullie een andere bril op voor jullie eigen bronnen en links.
Zodra daar kritisch naar gekeken wordt, hetzelfde wat jullie vragen van ons om te doen richting MSM, dan is het forum te klein. :)
[..]
Ook dat is op zichzelf een goede boodschap, maar als er dan kritisch gekeken wordt naar 'verder' en er worden vraagtekens gesteld bij de boodschap van 'verder' dan zijn we opeens enorm BNW-onwaardig bezig. Dat vind ik dan weer jammer :)
Eigenlijk wil ik daar niet eens met jullie over hebben. Want het is zinloos, ik heb al zovaak gezegd ik ben hier voor de mensen die op dezelfde lijn staan dan ik. Als jullie ons nou eens met rust zouden laten en niet steeds zouden interferen (of naar NWS zouden gaan want daar horen jullie meer thuis naar mijn mening) zou dit al een stuk schelen in steeds dezelfde commotie. Ik ben hier niet om elke keer aan jullie te moeten gaan verdedigen wat ik denk wat er zich afspeelt. Ik ben hier voor de mensen die daar hetzelfde over denken en om hierover van gedachten te wisselen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_145361617
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:04 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Ho ho, het was een grapje :o . Was juist helemaal ironisch bedoeld vanuit het licht van de BNW. Bedoelde dus het tegenovergestelde.
Argh, begin net zo zwart-wit te denken als de arme slachoffers van dit oneerlijk gemodereede platform (<-- ironisch)
pi_145361631
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:06 schreef .SP. het volgende:
[..]
Argh, begin net zo zwart-wit te denken als de arme slachoffers van dit oneerlijk gemodereede platform (<-- ironisch)
;)
  donderdag 9 oktober 2014 @ 13:07:52 #262
116015 SicSicSics
pi_145361683
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:05 schreef controlaltdelete het volgende:
Eigenlijk wil ik daar niet eens met jullie over hebben. Want het is zinloos, ik heb al zovaak gezegd ik ben hier voor de mensen die op dezelfde lijn staan dan ik. Als jullie ons nou eens met rust zouden laten en niet steeds zouden interferen (of naar NWS zouden gaan want daar horen jullie meer thuis naar mijn mening) zou dit al een stuk schelen in steeds dezelfde commotie. Ik ben hier niet om elke keer aan jullie te moeten gaan verdedigen wat ik denk wat er zich afspeelt. Ik ben hier voor de mensen die daar hetzelfde over denken en om hierover van gedachten te wisselen.
Is dat niet een beetje een enorm 1984 wensbeeld? ;) Kritische geluiden zijn onwenselijk. We willen een clubje met alleen maar mensen die hetzelfde denken als wij...
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_145361738
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)tte-handschoen.dhtml
Dat is inderdaad een domme actie..
Romero zou twee keer de kamer van de Spaanse missionaris Manuel Garcia Viejo binnen zijn geweest. Viejo overleed op 25 september aan het virus. Eén keer ververste ze zijn luier, de tweede keer betrad ze de kamer na zijn overlijden om er spullen op te halen. Volgens Ramirez verklaarde Romero dat ze zich meent te herinneren dat ze na dat eerste bezoek aan die kamer jaar gezicht aanraakte met haar handschoen.
Zo zie je maar weer dat het gevaar in een klein hoekje zit, der handschoen.
Maar ik moet er wel bij zeggen dat toen ik dit gister las, mijn mond bijna open viel van verbazing...
Waardoor ik mij nu helemaal zit af te vragen wat voor training/cursus opleiding heeft deze mevrouw gevolgd.

Gevaar ligt meestal op de loer als iets een gewoonte aan het worden is, en je niet meer beseft dat je met een kritieke situatie te maken hebt.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_145361753
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:00 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Volgens mij wordt het vaccin door GlaxoSmithKline ontwikkeld. Een bekende vaccinproducent.
Euh nee ?
Van Wikipedia :

Antisense technology

Other promising treatments rely on antisense technology. Both small interfering RNAs (siRNAs) and phosphorodiamidate morpholino oligomers (PMOs) targeting the Zaire Ebola virus (ZEBOV) RNA polymerase L protein could prevent disease in nonhuman primates.[154][155] TKM-Ebola is a small interfering RNA compound, currently being tested in a Phase I clinical trial in humans.[156][157] Sarepta Therapeutics has completed a Phase I clinical trial with its Morpholino oligo targeting Ebola.[158]

TKM-Ebola ...

The treatment TKM-Ebola was being developed under a $140 million US Department of Defence contract

En Tekmira werkt samen met Monsanto ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_145361771
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:05 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dit is een discussieforum. Zelfs mensen die het niet met je eens zijn mogen hier posten.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 13:10:18 #266
189978 controlaltdelete
pi_145361778
quote:
12s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:07 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje een enorm 1984 wensbeeld? ;) Kritische geluiden zijn onwenselijk. We willen een clubje met alleen maar mensen die hetzelfde denken als wij...
Nou dit is toch BNW? Ik hang toch ook niet rond met mijn inside-info-visie in NWS? Dat zou haast masochistisch zijn. Ik snap ook wel dat ik daar niet thuis hoor met mijn visie. Waarom wordt hier dan grotendeels msm aangehangen en mensen die dit niet doen voor gek verklaard?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_145361862
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:10 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nou dit is toch BNW? Ik hang toch ook niet rond met mijn inside-info-visie in NWS? Dat zou haast masochistisch zijn. Ik snap ook wel dat ik daar niet thuis hoor met mijn visie. Waarom wordt hier dan grotendeels msm aangehangen en mensen die dit niet doen voor gek verklaard?
Het begint altijd bij jezelf, hoe dan ook.
Dus de eerste optie zou zijn: Mensen totaal negeren waar jij het niet mee eens bent, dan krijg je ook niet elke keer een discussie zoals dit.

Dus, het ligt niet bij de één of de ander, altijd beginnen bij jezelf.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 13:12:56 #268
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145361872
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:09 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat het gevaar in een klein hoekje zit, der handschoen.
Maar ik moet er wel bij zeggen dat toen ik dit gister las, mijn mond bijna open viel van verbazing...
Waardoor ik mij nu helemaal zit af te vragen wat voor training/cursus opleiding heeft deze mevrouw gevolgd.
Gevaar ligt meestal op de loer als iets een gewoonte aan het worden is, en je niet meer beseft dat je met een kritieke situatie te maken hebt.
Ja ik denk het, het gevaar is dat zoiets simpels je al kan besmetten, zo is het met vele besmettingen gegaan, Mensen die de doden proberen te bergen zonder beschermende kleding.
Of in dit geval, een veeg over je neus ( zo'n pak lijkt me best benouwd en warm).
Gevaar schuilt in een klein hoekje..
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  donderdag 9 oktober 2014 @ 13:13:07 #269
116015 SicSicSics
pi_145361884
quote:
Klopt.
Klopt ook! In NWS zou iedereen roepen --> BNW :Y
En het klopt inderdaad dat de discussie soms wat ontspoort :D ik probeer het ook niet te doen, maar vraagtekens zetten en kritisch kijken naar jouw bronnen moet toch gewoon kunnen?

Daarom ook mijn vraag, waarom gelden er voor BNW bronnen niet dezelfde regels als voor MSM bronnen. Waarom wel kritisch naar MSM, maar alles wat BNW is, is waar. :)

Ik vraag me eerlijk af waarom je wel BNW praatjes voor waar aanneemt, maar MSM kan niks goeds vertellen.
Fine, fuck you then!
  donderdag 9 oktober 2014 @ 13:14:16 #270
189978 controlaltdelete
pi_145361925
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:09 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Euh nee ?
Van Wikipedia :
Antisense technology
Other promising treatments rely on antisense technology. Both small interfering RNAs (siRNAs) and phosphorodiamidate morpholino oligomers (PMOs) targeting the Zaire Ebola virus (ZEBOV) RNA polymerase L protein could prevent disease in nonhuman primates.[154][155] TKM-Ebola is a small interfering RNA compound, currently being tested in a Phase I clinical trial in humans.[156][157] Sarepta Therapeutics has completed a Phase I clinical trial with its Morpholino oligo targeting Ebola.[158]
TKM-Ebola ...
The treatment TKM-Ebola was being developed under a $140 million US Department of Defence contract
Over ebola maak ik me niet druk, bestaat niet eens is fake en in scene gezet. Ze willen ons massaal vaccineren maar waarom? In die video waar Snurk mee aankwam werd al gezegd dat NY overweegt een wet aan te nemen die dit straks verplicht maakt en mensen die weigeren in qurantaine worden gezet.
pi_145361961
quote:
[..]
Het forum is ingedeeld naar een aantal deelonderwerpen. Verder wordt er gediscussieerd op basis van argumenten. Je wordt niet voor gek verklaard vanwege je insteek.
Verder kun je terecht in Feedback. Hier hebben we het over Ebola.
pi_145361974
Monsanto and Dept. of Defense help fund pharma company that could earn billions from Ebola treatment

There are some experimental drugs under development by pharma companies that show some promise, but nothing is commercialized yet. (9)

One fascinating development worth investigating further is that TEKMIRA Pharmaceuticals, a company working on an anti-Ebola drug, just received a $1.5 million cash infusion from none other than Monsanto. Click here to read the press release, which states "Tekmira Pharmaceuticals Corporation is a biopharmaceutical company focused on advancing novel RNAi therapeutics and providing its leading lipid nanoparticle (LNP) delivery technology to pharmaceutical partners."

The money from Monsanto is reportedly related to the company's developed of RNAi technology used in agriculture. The deal is valued at up to $86.2 million, according to the WSJ. (11)

Another press release about Tekmira reveals a $140 million contract with the U.S. military for Ebola treatment drugs:

TKM-Ebola, an anti-Ebola virus RNAi therapeutic, is being developed under a $140 million contract with the U.S. Department of Defense's Medical Countermeasure Systems BioDefense Therapeutics (MCS-BDTX) Joint Product Management Office.

Additional Tekmira partnership are listed at this Tekmira web page.

Not to invoke any charges of collusion or conspiracy here, but a whole lot of people are going to have raised eyebrows over the fact that Monsanto just happened to be giving a cash infusion to a key pharma company working on an Ebola cure right in the middle of a highly-publicized Ebola outbreak which could create huge market demand for the drugs. The fact that the U.S. Department of Defense is also involved with all this is going to have alternative news websites digging hard for additional links.

Sadly, the history of medicine reveals that drug companies, the CDC and the WHO have repeatedly played up the severity of disease outbreaks in order to promote sales of treatment drugs. I'm not saying this outbreak isn't very real and very alarming, of course. It is real. But we always have to be suspicious when windfalls profits just happen to line up for certain corporations following global outbreaks of infectious disease. Vaccine manufacturers, remember, made billions off the false swine flu scare, and tens of millions of dollars in stockpiled swine flu vaccines later had to be destroyed by the governments that panicked and purchased them.

Learn more: http://www.naturalnews.co(...)o.html#ixzz3Fe4puqcA
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_145361991
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja ik denk het, het gevaar is dat zoiets simpels je al kan besmetten, zo is het met vele besmettingen gegaan, Mensen die de doden proberen te bergen zonder beschermende kleding.
Of in dit geval, een veeg over je neus ( zo'n pak lijkt me best benouwd en warm).
Gevaar schuilt in een klein hoekje..
Precies,
maar wat te denken van die man die weg geglipt is van een afgesloten afdeling omdat hij naar de vismarkt wilde.

Zou mij niets verbazen als er wel meerdere gevallen zijn zoals deze.
Er is te weinig kennis en educatie daar om de mensen werkelijk bewust te maken van de gevaren.
pi_145362001
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:09 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Euh nee ?
Van Wikipedia :
Antisense technology
TKM-Ebola ...
We hadden het hier over het vaccin.
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:38 schreef UncleScorp het volgende:
Gelukkig is het ontwikkelen van een vaccin grotendeels in handen van militairen en Monsanto.
Morpholinos zijn stukjes RNA die interfereren met de proliferatie van het virus. Dit is dus een behandeling en geen vaccin. Een vaccin werkt preventief voordat iemand ziek wordt en dit wordt momenteel door GSK ontwikkeld.

http://www.gsk.com/en-gb/(...)fight-against-ebola/
  donderdag 9 oktober 2014 @ 13:17:35 #275
189978 controlaltdelete
pi_145362041
quote:
6s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:13 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Klopt.
Klopt ook! In NWS zou iedereen roepen --> BNW :Y
En het klopt inderdaad dat de discussie soms wat ontspoort :D ik probeer het ook niet te doen, maar vraagtekens zetten en kritisch kijken naar jouw bronnen moet toch gewoon kunnen?
Daarom ook mijn vraag, waarom gelden er voor BNW bronnen niet dezelfde regels als voor MSM bronnen. Waarom wel kritisch naar MSM, maar alles wat BNW is, is waar. :)
Ik vraag me eerlijk af waarom je wel BNW praatjes voor waar aanneemt, maar MSM kan niks goeds vertellen.
Dat is toch zo klaar als een klontje? Omdat msm zich daar niet aan waagt, spelen onder één hoedje. Dus die info moet je halen van overige nieuwssites, dat soort nieuws wordt geweerd als de pest door msm. En ja onder alternatief-nieuws daar zitten ook een hoop neppers onder zeker weten, je moet daar je weg in zien te vinden. Maar wat msm je vertelt is one big lie. Zo ook ebola om on topic te blijven.
pi_145362231
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:17 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat is toch zo klaar als een klontje? Omdat msm zich daar niet aan waagt, spelen onder één hoedje. Dus die info moet je halen van overige nieuwssites, dat soort nieuws wordt geweerd als de pest door msm. En ja onder alternatief-nieuws daar zitten ook een hoop neppers onder zeker weten, je moet daar je weg in zien te vinden. Maar wat msm je vertelt is one big lie. Zo ook ebola om on topic te blijven.
Dat is jouw mening, waarom mogen mensen geen andere mening hebben en dat op dit forum ventileren?
  donderdag 9 oktober 2014 @ 13:29:52 #277
189978 controlaltdelete
pi_145362350
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:25 schreef .SP. het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, waarom mogen mensen geen andere mening hebben en dat op dit forum ventileren?
Waarom doe je dat in BNW en niet in NWS? Dan mis je toch totaal de BNW-view? Net wat ik al eerder opmerkte ik ga toch ook niet in NWS hangen met mijn visie? Heb je trouwens die link van Lambiek met die video van die journalist eens bekeken? Of kletst die man uit zijn nek? Ik vind het weerzinwekkend waar die man allemaal over uit de schoot klapt.
pi_145362471
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:29 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Waarom doe je dat in BNW en niet in NWS? Dan mis je toch totaal de BNW-view? Net wat ik al eerder opmerkte ik ga toch ook niet in NWS hangen met mijn visie?
Dat moet je zelf weten maar het staat je natuurlijk vrij om ook in NWS te posten. Ik dacht ook dat BNW juist bedoelt was om flink kritisch te kunnen discussieren maar op de één of andere manier zijn jij en anderen hier allemaal voor censuur en moeten mensen met een andere mening maar ergens anders posten.

Vreemd genoeg ontgaat de ironie je daar een beetje van.
Conscience do cost.
pi_145362542
Feedback anyone ?

Dit gaat hier over E-B-O-L-A
pi_145362548
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:17 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Hoe kun je dan de zin van de onzin scheiden op de alternatieve nieuwsbronnen?
  donderdag 9 oktober 2014 @ 13:37:44 #281
189978 controlaltdelete
pi_145362566
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:34 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat moet je zelf weten maar het staat je natuurlijk vrij om ook in NWS te posten. Ik dacht ook dat BNW juist bedoelt was om flink kritisch te kunnen discussieren maar op de één of andere manier zijn jij en anderen hier allemaal voor censuur en moeten mensen met een andere mening maar ergens anders posten.
Vreemd genoeg ontgaat de ironie je daar een beetje van.
Mij best. Ik snap alleen niet wat nu.nl e.d. in een forum als BNW doet. Bovendien heb ik deze zooi allang gelezen, voegt niets toe of je moet iemand zijn die geen radio of tv heeft en ook geen i-net.
pi_145362638
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hoe kun je dan de zin van de onzin scheiden op de alternatieve nieuwsbronnen?
Kan je net zo goed aan de debunkers vragen die maar 1 nieuwsbron volgen
  donderdag 9 oktober 2014 @ 13:40:24 #283
189978 controlaltdelete
pi_145362676
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:37 schreef UncleScorp het volgende:
Feedback anyone ?
Dit gaat hier over E-B-O-L-A
Welke ebola? Pas maar op voor je het weet is er in NL ook een ebolaatje. Voor of na de Kerst?
  donderdag 9 oktober 2014 @ 13:42:45 #284
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145362746
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Precies,
maar wat te denken van die man die weg geglipt is van een afgesloten afdeling omdat hij naar de vismarkt wilde.
Zou mij niets verbazen als er wel meerdere gevallen zijn zoals deze.
Er is te weinig kennis en educatie daar om de mensen werkelijk bewust te maken van de gevaren.
De incubatie tijd, is het grootste gevaar lijkt me, de eerste paar dagen heb je niet eens door of je het hebt ja of nee.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:14 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Over ebola maak ik me niet druk, bestaat niet eens is fake en in scene gezet. Ze willen ons massaal vaccineren maar waarom? In die video waar Snurk mee aankwam werd al gezegd dat NY overweegt een wet aan te nemen die dit straks verplicht maakt en mensen die weigeren in qurantaine worden gezet.
Vaccineren met? ik geloof niet dat er een een goed vaccinatie middel is om mensen uberhaupt in te enten, en MOCHT het zo zijn dat er een grote uitbraak is in een westers land zal het niet snel verspreiden, die wet zal er niet komen aangezien er nog geen wetsvoorstel uberhaupt over is geweest, misschien is het besproken.... maar eerst moet je iets hebben om te vaccineren, plus er is niet eens een uitbraak in de VS.
Als er zo'n wetsvoorstel komt ... zal deze niet worden aangenomen!
pi_145362770
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Welke ebola? Pas maar op voor je het weet is er in NL ook een ebolaatje. Voor of na de Kerst?
Toegegeven het is een ideale angstzaaier en er zal veel geld aan verdiend kunnen worden, plus ideaal om verplichte vaccinatie in te voeren.
Wat met H5N1 en hun Tamiflu indertijd niet compleet lukte ...
pi_145362885
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
De incubatie tijd, is het grootste gevaar lijkt me, de eerste paar dagen heb je niet eens door of je het hebt ja of nee.
[..]
Vaccineren met? ik geloof niet dat er een een goed vaccinatie middel is om mensen uberhaupt in te enten, en MOCHT het zo zijn dat er een grote uitbraak is in een westers land zal het niet snel verspreiden, die wet zal er niet komen aangezien er nog geen wetsvoorstel uberhaupt over is geweest, misschien is het besproken.... maar eerst moet je iets hebben om te vaccineren, plus er is niet eens een uitbraak in de VS.
Als er zo'n wetsvoorstel komt ... zal deze niet worden aangenomen!
Er is alleen nog zmapp en dat is nog experimenteel:

ZMapp is een experimenteel serummengsel van drie gehumaniseerde monoklonale antilichamen met een immunologische bescherming tegen het Ebolavirus.[1] Het valt eiwitten aan op het oppervlak van het virus/[2]

Het geneesmiddel was nog in een testfase bij dieren, toen op 31 juli 2014 het middel voor het eerst werd getest op mensen. Het werd toegediend aan twee Amerikanen, Dr. Kent Brantly en Nancy Writebol, die waren besmet met het virus. Beide patiënten herstelden.[3][4]Op 12 augustus besloot de firma hun kleine voorraad naar Liberia te sturen.[5] Drie lokale dokters leken daar met succes te zijn behandeld,[6], maar één van hen is toch overleden.[7] Testonderzoek op apen en toepassing bij mensen geven aan dat toediening van het middel binnen 5 dagen na besmetting het beste resultaat geeft.[8]

ZMapp wordt ontwikkeld door Mapp Biofarmaceutische Inc, in een samenwerkingsverband tussen Mapp Biofarmaceutische (San Diego), LeafBio (de commerciële tak van Mapp Biofarmaceutische), Defyrus Inc (Toronto), de Amerikaanse regering en de Public Health Agency van Canada.

Het experimentele intraveneuze medicijn, een mengsel van drie monoklonale antilichamen, wordt na besmetting van muizen via de tabaksplant Nicotiana benthamiana verkregen[9][10]. Het heeft de naam gekregen van ZMapp.[11]

De firma verklaarde 12 augustus dat de kleine voorraad bijna op is en dat productie van nieuwe voorraad ruim 3 maanden in beslag neemt
http://nl.wikipedia.org/wiki/ZMapp
  donderdag 9 oktober 2014 @ 13:47:19 #287
189978 controlaltdelete
pi_145362903
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:43 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Toegegeven het is een ideale angstzaaier en er zal veel geld aan verdiend kunnen worden, plus ideaal om verplichte vaccinatie in te voeren.
Wat met H5N1 en hun Tamiflu indertijd niet compleet lukte ...
Maar wel cashen voor BP terwijl die prik niet eens effectief was. Zo ook met de jaarlijkse griepprik wat elk jaar door de strot wordt gedouwd. Zelfs de huisarts verdient eraan, 10 ¤ per patient. Laatste jaren ben ik niet meer gegaan, nu begrijp ik waarom ze me blijven bestoken met herhaaldelijke oproepen.
pi_145362969
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:47 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Maar wel cashen voor BP terwijl die prik niet eens effectief was. Zo ook met de jaarlijkse griepprik wat elk jaar door de strot wordt gedouwd. Zelfs de huisarts verdient eraan, 10 ¤ per patient. Laatste jaren ben ik niet meer gegaan, nu begrijp ik waarom ze me blijven bestoken met herhaaldelijke oproepen.
Voor de zoveelste keer: het gaat hier over ebola, niet over de griepprik.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 13:52:15 #289
189978 controlaltdelete
pi_145363060
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer: het gaat hier over ebola, niet over de griepprik.
Allemaal één pot nat. Vaccineren moet je! Ook tegen ebola straks. :+
  donderdag 9 oktober 2014 @ 13:52:41 #290
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_145363076
Die Amerikaan die gewoon gevlogen heeft tussen andere passagiers vindt ik vrij zorgelijk door zulke grappen krijg je juist dingen als een uitbraak.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_145363106
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Amerikaan die gewoon gevlogen heeft tussen andere passagiers vindt ik vrij zorgelijk door zulke grappen krijg je juist dingen als een uitbraak.
Dat begrijp ik ook niet goed dat ze zo'n risico hebben durven nemen.
pi_145363109
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:52 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Niks moet, dat behoor jij toch als niet gevaccineerde toch wel te snappen.

Vanwaar dat angstzaaien van je, vanwaar de wil tot censuur van reguliere nieuwsbronnen? Ben je zelf eigenlijk niet net zo erg als waar je de "powers that be" van beschuldigt?
pi_145363119
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:52 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Waarmee dan?
  donderdag 9 oktober 2014 @ 13:56:41 #294
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_145363186
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat begrijp ik ook niet goed dat ze zo'n risico hebben durven nemen.
Wat gebeurd er nu met die passagiers worden die gevolgd in de gaten gehouden? Ik kom er niks over vinden.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_145363271
quote:
14s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat gebeurd er nu met die passagiers worden die gevolgd in de gaten gehouden? Ik kom er niks over vinden.
Ik heb geen flauw idee.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 13:59:40 #296
189978 controlaltdelete
pi_145363294
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:53 schreef Chewie het volgende:
[..]
Niks moet, dat behoor jij toch als niet gevaccineerde toch wel te snappen.
Vanwaar dat angstzaaien van je, vanwaar de wil tot censuur van reguliere nieuwsbronnen? Ben je zelf eigenlijk niet net zo erg als waar je de "powers that be" van beschuldigt?
Wat als ze het je verplichten? Zoals al over NY werd beweerd? Als je weigert je in quarantaine wordt gestopt? Stel: zou je je zomaar laten prikken dan?
quote:
0s.gif

Op donderdag 9 oktober 2014 13:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarmee dan?
Die vaccinatie ligt allang klaar. Ebola is een hoax om het gepeupel mak als een schaap te maken voor straks.
pi_145363521
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:59 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat als ze het je verplichten? Zoals al over NY werd beweerd? Als je weigert je in quarantaine wordt gestopt? Stel: zou je je zomaar laten prikken dan?
[..]
Die vaccinatie ligt allang klaar. Ebola is een hoax om het gepeupel mak als een schaap te maken voor straks.
Oh? Wat weet jij wat de hele wereld niet weet ? Of bedoel je zmapp? Dat is nog experimenteel.
pi_145363527
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:59 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
[..]
Er wordt nergens verplicht gevaccineerd, dat is onzin.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 14:13:17 #299
189978 controlaltdelete
pi_145363721
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 14:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh? Wat weet jij wat de hele wereld niet weet ? Of bedoel je zmapp? Dat is nog experimenteel.
Ik vroeg je ook what if? Als het wel zo zou zijn, zou je het dan doen?
Maar goed heb het wel weer gelezen hier. Ik kom wel weer kijken als de ondergrondse er weer is w/
  donderdag 9 oktober 2014 @ 14:14:34 #300
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145363751
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er is alleen nog zmapp en dat is nog experimenteel:
ZMapp is een experimenteel serummengsel van drie gehumaniseerde monoklonale antilichamen met een immunologische bescherming tegen het Ebolavirus.[1] Het valt eiwitten aan op het oppervlak van het virus/[2]
Het geneesmiddel was nog in een testfase bij dieren, toen op 31 juli 2014 het middel voor het eerst werd getest op mensen. Het werd toegediend aan twee Amerikanen, Dr. Kent Brantly en Nancy Writebol, die waren besmet met het virus. Beide patiënten herstelden.[3][4]Op 12 augustus besloot de firma hun kleine voorraad naar Liberia te sturen.[5] Drie lokale dokters leken daar met succes te zijn behandeld,[6], maar één van hen is toch overleden.[7] Testonderzoek op apen en toepassing bij mensen geven aan dat toediening van het middel binnen 5 dagen na besmetting het beste resultaat geeft.[8]
ZMapp wordt ontwikkeld door Mapp Biofarmaceutische Inc, in een samenwerkingsverband tussen Mapp Biofarmaceutische (San Diego), LeafBio (de commerciële tak van Mapp Biofarmaceutische), Defyrus Inc (Toronto), de Amerikaanse regering en de Public Health Agency van Canada.
Het experimentele intraveneuze medicijn, een mengsel van drie monoklonale antilichamen, wordt na besmetting van muizen via de tabaksplant Nicotiana benthamiana verkregen[9][10]. Het heeft de naam gekregen van ZMapp.[11]
De firma verklaarde 12 augustus dat de kleine voorraad bijna op is en dat productie van nieuwe voorraad ruim 3 maanden in beslag neemt
http://nl.wikipedia.org/wiki/ZMapp
klinkt bijna als een muis tussen je vloetje rollen oproken en je injecteren met wat er overblijft.

Mja lastig te verkrijgen dus een hele bevolking mee vaccineren is zeker al geen optie..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')