neequote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:28 schreef .SP. het volgende:
[..]
Nuttigere bijdrage aan de samenleving dan jij.
Wil je nog ingaan op de werking van natrium, water en CO2 bij de strijd van bakpoeder tegen kanker?
met alles plezier, waar moet ik me in verdiepen, bakpoeder?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:29 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Je zou je er ook eens in verdiepen.. oh nee is eng.... want wie weet val je van je geloof af en hoe moet je daarmee omgaan? Ik lees tenminste nog wel eens msm-shit maar jullie zijn te beroerd om je er ook maar even in te verdiepen laat staan aandachtig te lezen of video's te bekijken. Maar goed de horde is er weer
Ik zou zeggen bekijk die video eens goed van die zogenaamde ebola-patient die vervoerd wordt en durf dan nog te beweren dat dit medische hulpverleners zijn of dat er überhaupt iemand in die tank ligt. Tja maar je weet nooit hier. Men slikt hier alles voor zoete koek.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:30 schreef .SP. het volgende:
[..]
met alles plezier, waar moet ik me in verdiepen, bakpoeder?
Overtuiging nee, kritisch ja.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:31 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
waarom wel, je zit vast in je overtuiging
zinloos dus
Same old shit just a different day. Je speelt het vast op de man en je hebt een negatieve toonquote:
Het probleem zit hem in de manier van communiceren controlaltdelete.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:29 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Je zou je er ook eens in verdiepen.. oh nee is eng.... want wie weet val je van je geloof af en hoe moet je daarmee omgaan? Ik lees tenminste nog wel eens msm-shit maar jullie zijn te beroerd om je er ook maar even in te verdiepen laat staan aandachtig te lezen of video's te bekijken. Maar goed de horde is er weer
We hebben hier vorige maand een lezing gehad van een arts die in Liberia heeft gewerkt in een Ebola ziekenhuis in Liberia, ik heb een heleboel beeldmateriaal en technische informatie van deze buitengewone man gezien, ik heb daar meer vertrouwen in dan een youtube filmpje gemaakt door John Doe ergens tienduizenden kilometers buiten Afrika. Kan je je dat voorstellen?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik zou zeggen bekijk die video eens goed van die zogenaamde ebola-patient die vervoerd wordt en durf dan nog te beweren dat dit medische hulpverleners zijn of dat er überhaupt iemand in die tank ligt. Tja maar je weet nooit hier. Men slikt hier alles voor zoete koek.
van jou kan ik me dat voorstellen, je weet niet beterquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:36 schreef .SP. het volgende:
[..]
We hebben hier vorige maand een lezing gehad van een arts die in Liberia heeft gewerkt in een Ebola ziekenhuis in Liberia, ik heb een heleboel beeldmateriaal en technische informatie van deze buitengewone man gezien, ik heb daar meer vertrouwen in dat een youtube filmpje gemaakt door Joe Doe ergens tienduizenden kilometers buiten Afrika. Kan je je dat voorstellen?
Ik vind dat reuze meevallen. Men voelt zich te snel aangevallen omdat het niet in jullie straatje uitkomt en dan worden er stompzinnige opmerkingen gemaakt, geen wonder dat je dan kriebelig wordt en geen zin meer hebt om het voor de zoveelste keer aan te dragen. Malle Pietje oa is daar een goed vb van. Op overige forums gaat het vaak veel heftiger aan toe zonder dat mensen ge-edit worden of een ban krijgen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:35 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het probleem zit hem in de manier van communiceren controlaltdelete.
Voor de rest lezen de mensen vast en zeker wel zijn berichten, maar als het tegen zijn beeld ingaat, kan hij nogal raar uit de bocht komen.
En daarbij roept hij dingen tegen users die hij zelf ook vertoont.
Dan kan je toch verwachten dat users op een bepaalde manier terug gaan communiceren met hem.
Wie de bal kaatst...
eenzijdige bans of verwijdering, je weet tochquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:43 schreef controlaltdelete het volgende:
Straks werk aan de winkel, het zal me benieuwen wat de bezem dit keer gaat doen.
Echt, meevallen ?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:39 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik vind dat reuze meevallen. Men voelt zich te snel aangevallen omdat het niet in jullie straatje uitkomt en dan worden er stompzinnige opmerkingen gemaakt, geen wonder dat je dan kriebelig wordt en geen zin meer hebt om het voor de zoveelste keer aan te dragen. Malle Pietje oa is daar een goed vb van. Op overige forums gaat het vaak veel heftiger aan toe zonder dat mensen ge-edit worden of een ban krijgen.
Jup fijn dat er eindelijk eens wat mensen zijn die verder kijken dan hun neus. Nog ff en men plaatst hier links van televaag, dit kan net zo goed als nu.nl want is allemaal één pot nat weet je wel Reuters en ANP enzo.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:44 schreef .SP. het volgende:
Nou de kringrukkers hebben elkaar gevonden. Veel plezier met elkaar tekstueel te bevredigen en schouderklopjes geven en het vooral lekker met elkaar eens zijn!
Zie, artsen zijn er voor ziekte verspreiding of het zijn onwetende hapsnurkers.quote:Vind je het gek dat Ebola zich overal verspreid
We weten dat het in de West Afrikaanse landen moeilijk is om patiënten voldoende te isoleren zodat ze het virus niet verder verspreiden.
In een modern land als Spanje verwacht je toch iets betere maatregelen dan in Afrika.
Iedereen reageerde eigenlijk vol verbazing op het feit dat een Spaanse verpleegster, ondanks alle voorschriften en protocollen, erin was geslaagd om met het Ebola-virus besmet te raken.
Nu komen er allerlei redenen naar boven waarom dit toch gebeurd is. Als voornaamste oorzaak wordt opgevoerd dat de beschermende pakken waarover men beschikt in het Carlos III ziekenhuis in Madrid van een inferieure kwaliteit zouden zijn. Al langere tijd wordt informatie over dat Ebola wel degelijk via de lucht zich kan verspreiden, onderdrukt.
De 44-jarige verpleegster in kwestie vraagt zich af hoe het kan dat ze besmet is. Ze heeft zich aan alle protocollen gehouden en weet niet beter dan dat Ebola alleen via direct contact verspreid kan worden. Toen ze symptomen kreeg werd ze pas de derde keer dat ze aan de bel trok, serieus geomen; 5 dagen gingen daar overheen. Men schijnt zich in het Spaanse ziekenhuis toch niet zo erg aan al die strenge protocollen gehouden te hebben want het afval uit de kamer van de zieke patiënt werd met dezelfde lift vervoerd als al het personeel van het ziekenhuis.
Hoe het er werkelijk aan toe gaat in het Carlos III ziekenhuis in Madrid kun je zien op de volgende foto’s.
Het laat zien hoe de Spaanse verpleegster met Ebola wordt geïsoleerd in het ziekenhuis. Nou ja, niet geïsoleerd dus, want het Ebola-virus zal zich echt niet door een paar dekens laten tegenhouden.
De vrouw die daar ligt had Ebola-patiënten verpleegd en meldt zich enige tijd later bij het ziekenhuis met koorts. Wat doet men? Ze wordt weggestuurd met de mededeling dat ze gerust op vakantie kan gaan.
Na een paar dagen meldt ze zich wederom bij het ziekenhuis met hoge koorts en wordt er op haar eigen verzoek eindelijk een Ebola-test uitgevoerd.
In het bovenstaande praten we niet over een West Afrikaans, maar een modern Europees land. Het is dan ook bijna onvermijdelijk dat er in Spanje in de nabije toekomst meer gevallen van Ebola zullen opduiken. [url=bron]
http://www.niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=8459:vind-je-het-gek-dat-ebola-zich-overal-verspreid&catid=20:het-complot&Itemid=33[/url]
CIA bepaalt wat wij in onze kranten lezenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:46 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jup fijn dat er eindelijk eens wat mensen zijn die verder kijken dan hun neus. Nog ff en men plaatst hier links van televaag, dit kan net zo goed als nu.nl want is allemaal één pot nat weet je wel Reuters en ANP enzo.
Ik dacht gistermiddag gelezen te hebben, vraag mij niet waar, dat de mevrouw zelf al heeft toegegeven dat het waarschijnlijk is gekomen door haar eigen fout, neus afvegen met een rubberen handschoen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:50 schreef Lambiekje het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Zie, artsen zijn er voor ziekte verspreiding of het zijn onwetende hapsnurkers.
oeh.. niburu...onbetrouwbaar voor de hordequote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
CIA bepaalt wat wij in onze kranten lezen
Maar dat is toch logisch controlaltdelete? Jullie vragen namelijk aan mensen kritisch te kijken naar de MSM. Dat is natuurlijk nooit een verkeerde boodschap. Maar daarna zetten jullie een andere bril op voor jullie eigen bronnen en links.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:51 schreef controlaltdelete het volgende:
Zodra iemand (Summers, Biek, Japie of Snurk en ik natuurlijk) hier iets plaatsten komt de horde eraan om het te zogenaamd te debunken.
Ook dat is op zichzelf een goede boodschap, maar als er dan kritisch gekeken wordt naar 'verder' en er worden vraagtekens gesteld bij de boodschap van 'verder' dan zijn we opeens enorm BNW-onwaardig bezig. Dat vind ik dan weer jammerquote:Kijk gewoon eens verder ipv die eenheidsworst idd.
tja... de bron is die Duitse Udo die uit de school klapt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:55 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
oeh.. niburu...onbetrouwbaar voor de horde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |