abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145352137
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 23:45 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

Zo... en dan wordt de MSM soms verweten oogkleppen te dragen die ze niet willen afzetten...... :N
Ik dacht dat dit BNW was? Betekent dat, dat je hier alleen maar stellingen mag poneren als "de overheid/MSM/Pharma heeft het gedaan!"
ja en wat we eraan gaan doen enzo, tips zijn welkom

quote:
en dat het daarna ten strengste verboden is om hierover te discussieren of erger nog, basale feiten aan te dragen?
discussiëren kan altijd maar dan wel met gelijk gestemde mensen. (users die weten dat we dag in dag uit genaaid worden, en dat de elite en hun vriendjes het slechtste met ons voor hebben)
jij en het meeste volk wat hier dagelijks komt, verstoren de boel alleen maar, plus het aantal trollen wat de boel komt ontregelen groeit met de dag
het is een schande
quote:
Dus als ik het goed begrijp is het alleen ja en amen meneer Hapsnurker en als je het er niet mee eens bent kan je oprotten naar een ander forum, want je bent te "slim" voor dit topic.
juist
nou ok, niet helemaal

quote:
Oke dan, veel succes maar met je gootsteenontstopper voor de eeuwige jeugd :) _O_
dank u
pi_145352861
Dit is wel wat voor BNW ;)

ZOMBIE APOCALYPSE : Ebola victims in African village ‘rise from the dead’

Panic is spreading through the African community after reports that two of Ebola victims rose from being dead. The victims are both female, one was 40 and other was 60 years old. They were from two different villages in Liberia. The newspaper New Dawn Nimba County said that the deceased Doris Quoi, of Hope Village Community, and Ms Kebeh, in her late 60’s, were being prepared to be buried when they mysteriously came back into the land of the living. This report is causing fear along with panic in those villages.

Villagers believe two female victims of the killer disease have been resurrected and are now walking among the living. Nimba County recently news of unusual cases of Ebola, where a doctor is derived from the seeds, who claims he can cure the infected victim died of his virus last week. Since the outbreak of Ebola in Nimba County, this is the first event of the revived dead victims, the newspaper said.

The Ebola outbreak has killed nearly 2,800 people in five countries in West Africa this year, while an estimated 5,800 people have been infected with the virus, which has no known cure. Respect for the American Center for Prevention and Control of the disease has been accounted for 1.4 million deadly Ebola case in late January.

Bron

en nu oogjes dicht en snaveltjes toe :Z
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  donderdag 9 oktober 2014 @ 01:27:09 #203
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145353366
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 23:01 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Let maar op over een jaar worden we massaal opgeroepen en misschien wel verplicht om je te laten vaccineren. Wat doe je? Wel of niet dat spuitje laten zetten?
nope niet nodig, als dat virus in afrika zit en wij hier, zie ik niet het nut er van in.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_145354997
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 21:45 schreef snurkhapper het volgende:

[..]

bestraling werkt in de meeste gevallen niet. Ik heb verschillende familieleden/ kennissen aan kanker zien doodgaan. allen zijn bestraald. het is uitstel van doodgaan in de meeste gevallen. bestralingen/chemo pakt de oorzaak niet aan. het vernietigt ook goede cellen, waardoor men zwak wordt en erg veel pijn lijdt.
bestralingen kosten goud geld en de bigpharma boys verdienen zo lekker over onze ruggen. ze weten dat kanker makkelijk te genezen is maar houden ons dom en onwetend. (ik heb het over de knakkers aan de top, niet de gewone wetenschapper die z'n onderzoeken doet) daarom zoek ik zelf naar alternatieven. zo kwam ik onder meer bij NATRIUMBICARBONAAT en bv wietolie terecht. NATRIUMBICARBONAAT kost bijna niks, wietolie is te betalen.

en bang moet je niet zijn. probeer niet afhankelijk te zijn van die lui, dat hebben ze het liefst.
nu is het ebola waar we bang voor moeten zijn. (agenda) er zullen over een tijdje vaccinaties komen. deze neem ik dus absoluut niet. je weet nooit wat ze erin pleuren.
dat is niet paranoïde talk maar gezond verstand.
Ik raad je aan om zelf onderzoek te doen, tenzij je afhankelijk wilt zijn.
Het enige werkelijke argument wat je aanvoert is je eigen ervaring van een zeer beperkt aantal gevallen. Het is net zoiets als 'alle werklozen zijn lui, want Pietje zit de hele dag in de tuin bier te zuipen.'
pi_145355483
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:14 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
nee, lees de linken maar. genoeg info en ervaringen
dat wordt niet geloofd, het zijn oplichters enz.
zoek het uit dan
Nee, jij beweert iets, jij toont het aan. Ik ga echt geen argumenten bij jouw beweringen zoeken.

Overigens heb ik wat gelezen, en weinig overtuigends. Alleen dat bakpoeder de ph waarde in het bloed kan verhogen, waarmee ze bedoelen dat het minder zuur wordt.
Ik was er onmiddellijk van onvertuigd dat ze écht niet weten wat ze zeggen.
http://kruiden.hetbewustepad.nl/index.php?pag_id=52
pi_145356341
En dat alles is gebaseerd op de werken van de Italiaanse 'oncoloog' Tullio Simoncini, die -het venijn zit 'm in de details- in 2006 is veroordeeld wegens dood door schuld (3 jaar) en fraude (16 maanden) n.a.v. het overlijden van een patiënt die zijn behandeling onderging.

http://en.wikipedia.org/wiki/Tullio_Simoncini
http://archiviostorico.co(...)o_10_060521029.shtml
http://www.icke-exposed.co.uk/david-icke/dr-death/

Wat zijn ze machtig hè, bij BigPharma ? 11.gif
pi_145356643
Oh maar ik realiseer me ineens dat we het over bestraling en bakpoeder hebben.. Dat was nogal offtopic. Laten we het weer over Ebola hebben..
(En hoe je dat kunt bestrijden met vitamine C, omdat de symptomen wat op scheurbuik lijken..)
pi_145356677
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 01:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
nope niet nodig, als dat virus in afrika zit en wij hier, zie ik niet het nut er van in.
Hij zegt "over een jaar" ...
Nu zit het virus al in Spanje
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_145357254
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 15:44 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
En waarom niet? Lijk me wel een man die niet zomaar iets roept.
Een schizofreen die een converstatie met zijn andere persoonlijkheid heeft opgeschreven. Enig bewijs voor zijn rant? Nop.
pi_145357334
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 10:25 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Hij zegt "over een jaar" ...
Nu zit het virus al in Spanje
Wow 1 hele infectie in Spanje.
pi_145359441
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 09:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nee, jij beweert iets, jij toont het aan.
blijf je bezig offtopic -edit-

quote:
Ik ga echt geen argumenten bij jouw beweringen zoeken.
-edit-
quote:
Overigens heb ik wat gelezen, en weinig overtuigends. Alleen dat bakpoeder de ph waarde in het bloed kan verhogen, waarmee ze bedoelen dat het minder zuur wordt.
Ik was er onmiddellijk van onvertuigd dat ze écht niet weten wat ze zeggen.
http://kruiden.hetbewustepad.nl/index.php?pag_id=52
-edit-

[ Bericht 4% gewijzigd door Lavenderr op 09-10-2014 12:18:50 ]
pi_145359465
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 09:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het enige werkelijke argument wat je aanvoert is je eigen ervaring van een zeer beperkt aantal gevallen. Het is net zoiets als 'alle werklozen zijn lui, want Pietje zit de hele dag in de tuin bier te zuipen.'
wie? homeopathische piet?
ik wist het
pi_145359826
[sarcasme]
Mijn hemel, wat een aanwinst voor BNW, die Snurkhapper.
[/sarcasme]

Van wie ben jij een kloon?
pi_145359879
nee, jij bent een aanwinst :')
voegt niks nuttigs toe
pi_145359960
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:08 schreef snurkhapper het volgende:
nee, jij bent een aanwinst :')
voegt niks nuttigs toe
De manier van omgang met andere users is jou echt wereldvreemd zeg.
Stoere bink.

Door alleen al niets te zeggen voeg ik al bijna meer toe aan dit topic dan dat jij dat doet.
Beetje andere toon opzetten zou jou echt niet verkeerd staan.
pi_145360133
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:11 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
De manier van omgang met andere users is jou echt wereldvreemd zeg.
-edit-
quote:
Stoere bink.
-edit-
quote:
Door alleen al niets te zeggen voeg ik al bijna meer toe aan dit topic dan dat jij dat doet.
-edit-
quote:
Beetje andere toon opzetten zou jou echt niet verkeerd staan.
zet me dan op ignore, of kan dat niet met dit forum?

[ Bericht 5% gewijzigd door Lavenderr op 09-10-2014 12:20:57 ]
pi_145360313
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:16 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
Ik word moe van jullie nietsnutten
[..]
watje
[..]
wat heb jij zoal toegevoegd hier in bnw? Ik kan me niks nuttigs herinneren
[..]
zet me dan op ignore, of kan dat niet met dit forum?
[spiegelmodes]
Mannetje, dat net ongeveer een week onder de username snurkhapper hier komt posten, spit eens de geschiedenis door van BNW of van mij, dan is er genoeg te vinden van mij in BNW.

Ik krijg sterk een gevoel dat u last heeft van narcistische trekjes.
Iedereen die anders praat is een nietsnut, tuurlijk, zo steekt de wereld in elkaar.
[/spiegelmodes]

Dus, voortaan maar gewoon over zijn berichten heen lezen, zonde.
:W

[ Bericht 0% gewijzigd door schommelstoel op 09-10-2014 13:01:25 ]
pi_145360319
weg-

[ Bericht 85% gewijzigd door Lavenderr op 09-10-2014 12:27:32 ]
  donderdag 9 oktober 2014 @ 12:22:43 #219
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_145360324
-edit, niet stoken-

[ Bericht 85% gewijzigd door Lavenderr op 09-10-2014 12:27:18 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_145360416
-weg-

[ Bericht 96% gewijzigd door Lavenderr op 09-10-2014 12:28:08 ]
pi_145360433
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind Snurk een prettige afwisseling hier, beter dan steeds dat msm-gezever. Niks mis met zijn toonzetting.
Argumentie is gelijk aan MSM?

Ik krijg spontane hersenaids van waardeloze users als snurkhapper, geen enkele intentie om maar enigzins naar onderbouwde argumentatie te luisteren.
pi_145360474
-weg, nokken hiermee-

[ Bericht 76% gewijzigd door Lavenderr op 09-10-2014 12:28:56 ]
pi_145360542
quote:
Nuttigere bijdrage aan de samenleving dan jij.

Wil je nog ingaan op de werking van natrium, water en CO2 bij de strijd van bakpoeder tegen kanker?

[ Bericht 3% gewijzigd door Lavenderr op 09-10-2014 12:30:15 ]
  donderdag 9 oktober 2014 @ 12:29:48 #224
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_145360563
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:25 schreef .SP. het volgende:
[..]
Argumentie is gelijk aan MSM?
Ik krijg spontane hersenaids van waardeloze users als snurkhapper, geen enkele intentie om maar enigzins naar onderbouwde argumentatie te luisteren.
Je zou je er ook eens in verdiepen.. oh nee is eng.... want wie weet val je van je geloof af en hoe moet je daarmee omgaan? Ik lees tenminste nog wel eens msm-shit maar jullie zijn te beroerd om je er ook maar even in te verdiepen laat staan aandachtig te lezen of video's te bekijken. Maar goed de horde is er weer >:)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_145360566
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:28 schreef snurkhapper het volgende:
mods zijn niet partijdig hoor, welnee
zie hierboven wie er ge-edit worden
Misschien ligt het aan de intonatie van de meeste van je posts, zeg maar wat raars.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')