ja en wat we eraan gaan doen enzo, tips zijn welkomquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:45 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Zo... en dan wordt de MSM soms verweten oogkleppen te dragen die ze niet willen afzetten......![]()
Ik dacht dat dit BNW was? Betekent dat, dat je hier alleen maar stellingen mag poneren als "de overheid/MSM/Pharma heeft het gedaan!"
discussiëren kan altijd maar dan wel met gelijk gestemde mensen. (users die weten dat we dag in dag uit genaaid worden, en dat de elite en hun vriendjes het slechtste met ons voor hebben)quote:en dat het daarna ten strengste verboden is om hierover te discussieren of erger nog, basale feiten aan te dragen?
juistquote:Dus als ik het goed begrijp is het alleen ja en amen meneer Hapsnurker en als je het er niet mee eens bent kan je oprotten naar een ander forum, want je bent te "slim" voor dit topic.
dank uquote:Oke dan, veel succes maar met je gootsteenontstopper voor de eeuwige jeugd![]()
nope niet nodig, als dat virus in afrika zit en wij hier, zie ik niet het nut er van in.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:01 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Let maar op over een jaar worden we massaal opgeroepen en misschien wel verplicht om je te laten vaccineren. Wat doe je? Wel of niet dat spuitje laten zetten?
Het enige werkelijke argument wat je aanvoert is je eigen ervaring van een zeer beperkt aantal gevallen. Het is net zoiets als 'alle werklozen zijn lui, want Pietje zit de hele dag in de tuin bier te zuipen.'quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:45 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
bestraling werkt in de meeste gevallen niet. Ik heb verschillende familieleden/ kennissen aan kanker zien doodgaan. allen zijn bestraald. het is uitstel van doodgaan in de meeste gevallen. bestralingen/chemo pakt de oorzaak niet aan. het vernietigt ook goede cellen, waardoor men zwak wordt en erg veel pijn lijdt.
bestralingen kosten goud geld en de bigpharma boys verdienen zo lekker over onze ruggen. ze weten dat kanker makkelijk te genezen is maar houden ons dom en onwetend. (ik heb het over de knakkers aan de top, niet de gewone wetenschapper die z'n onderzoeken doet) daarom zoek ik zelf naar alternatieven. zo kwam ik onder meer bij NATRIUMBICARBONAAT en bv wietolie terecht. NATRIUMBICARBONAAT kost bijna niks, wietolie is te betalen.
en bang moet je niet zijn. probeer niet afhankelijk te zijn van die lui, dat hebben ze het liefst.
nu is het ebola waar we bang voor moeten zijn. (agenda) er zullen over een tijdje vaccinaties komen. deze neem ik dus absoluut niet. je weet nooit wat ze erin pleuren.
dat is niet paranoïde talk maar gezond verstand.
Ik raad je aan om zelf onderzoek te doen, tenzij je afhankelijk wilt zijn.
Nee, jij beweert iets, jij toont het aan. Ik ga echt geen argumenten bij jouw beweringen zoeken.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:14 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
nee, lees de linken maar. genoeg info en ervaringen
dat wordt niet geloofd, het zijn oplichters enz.
zoek het uit dan
Hij zegt "over een jaar" ...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 01:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
nope niet nodig, als dat virus in afrika zit en wij hier, zie ik niet het nut er van in.
Een schizofreen die een converstatie met zijn andere persoonlijkheid heeft opgeschreven. Enig bewijs voor zijn rant? Nop.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:44 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
En waarom niet? Lijk me wel een man die niet zomaar iets roept.
Wow 1 hele infectie in Spanje.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:25 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Hij zegt "over een jaar" ...
Nu zit het virus al in Spanje
blijf je bezig offtopic -edit-quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nee, jij beweert iets, jij toont het aan.
-edit-quote:Ik ga echt geen argumenten bij jouw beweringen zoeken.
-edit-quote:Overigens heb ik wat gelezen, en weinig overtuigends. Alleen dat bakpoeder de ph waarde in het bloed kan verhogen, waarmee ze bedoelen dat het minder zuur wordt.
Ik was er onmiddellijk van onvertuigd dat ze écht niet weten wat ze zeggen.
http://kruiden.hetbewustepad.nl/index.php?pag_id=52
wie? homeopathische piet?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het enige werkelijke argument wat je aanvoert is je eigen ervaring van een zeer beperkt aantal gevallen. Het is net zoiets als 'alle werklozen zijn lui, want Pietje zit de hele dag in de tuin bier te zuipen.'
De manier van omgang met andere users is jou echt wereldvreemd zeg.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:08 schreef snurkhapper het volgende:
nee, jij bent een aanwinst
voegt niks nuttigs toe
-edit-quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:11 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
De manier van omgang met andere users is jou echt wereldvreemd zeg.
-edit-quote:Stoere bink.
-edit-quote:Door alleen al niets te zeggen voeg ik al bijna meer toe aan dit topic dan dat jij dat doet.
zet me dan op ignore, of kan dat niet met dit forum?quote:Beetje andere toon opzetten zou jou echt niet verkeerd staan.
[spiegelmodes]quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:16 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
Ik word moe van jullie nietsnutten
[..]
watje
[..]
wat heb jij zoal toegevoegd hier in bnw? Ik kan me niks nuttigs herinneren
[..]
zet me dan op ignore, of kan dat niet met dit forum?
Argumentie is gelijk aan MSM?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind Snurk een prettige afwisseling hier, beter dan steeds dat msm-gezever. Niks mis met zijn toonzetting.
Nuttigere bijdrage aan de samenleving dan jij.quote:
Je zou je er ook eens in verdiepen.. oh nee is eng.... want wie weet val je van je geloof af en hoe moet je daarmee omgaan? Ik lees tenminste nog wel eens msm-shit maar jullie zijn te beroerd om je er ook maar even in te verdiepen laat staan aandachtig te lezen of video's te bekijken. Maar goed de horde is er weerquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:25 schreef .SP. het volgende:
[..]
Argumentie is gelijk aan MSM?
Ik krijg spontane hersenaids van waardeloze users als snurkhapper, geen enkele intentie om maar enigzins naar onderbouwde argumentatie te luisteren.
Misschien ligt het aan de intonatie van de meeste van je posts, zeg maar wat raars.....quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:28 schreef snurkhapper het volgende:
mods zijn niet partijdig hoor, welnee
zie hierboven wie er ge-edit worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |