laatste posts:quote:Ebola outbreak may already be uncontrollable; Monsanto invests in Ebola treatment drug company as pandemic spreads
- Ebola is the closest thing to real-life zombie infections
- Monsanto and Dept. of Defense help fund pharma company that could earn billions from Ebola treatment
- Has air travel doomed humanity to a pandemic outbreak?
- Just one organism is sufficient to infect a new host
- Ebola detection kits deployed to all 50 U.S. states
- The perfect bioweapon against humanity?
- Open borders is an open invitation for bioweapons terrorism
Volledig artikel :
http://www.naturalnews.co(...)ments_Monsanto.html#
Leuk, maar een nutteloos klein aantal, tenzij ze het alleen voor ziekenhuispersoneel zouden gebruiken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:19 schreef Lavenderr het volgende:
Canada heeft experimenteel ebolavaccin
Canada bezit kleine hoeveelheden van een experimenteel ebolavaccin.
Het Noord-Amerikaanse land is in overleg met de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) om het vaccin in Afrika beschikbaar te stellen.
Dit heeft een regeringsfunctionaris in Ottawa dinsdag gezegd. Tot nu toe zijn minder dan 1.500 doses beschikbaar.
http://www.nu.nl/algemeen(...)eel-ebolavaccin.html
Huh? Eerder het omgekeerde. Je wordt er zo ziek van dat je zwak en slap wordt waardoor je echt niet maar gaat lopen, bijten, of wat dan ook. Er gaan veel wilde verhalen over Ebola rond. Hoewel het een zeer ernstige ziekte is, lijkt het totaal niet op een zombie-infectie.quote:- Ebola is the closest thing to real-life zombie infections
Inderdaad, dan kan je beter een gemuteerde snelwerkende versie van de gekke koeienziekte hebben die alleen een bepaald deel van het brein opvreet waardoor men als zombieachtige agressievelingen alles en iedereen aanvalt of zo.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:28 schreef Disorder het volgende:
Over die quote uit de OP:
[..]
Huh? Eerder het omgekeerde. Je wordt er zo ziek van dat je zwak en slap wordt waardoor je echt niet maar gaat lopen, bijten, of wat dan ook. Er gaan veel wilde verhalen over Ebola rond. Hoewel het een zeer ernstige ziekte is, lijkt het totaal niet op een zombie-infectie.
er bestaat al een zombie ziekte, althans er was nog geen naam voor dus noemde ze het zo.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Inderdaad, dan kan je beter een gemuteerde snelwerkende versie van de gekke koeienziekte hebben die alleen een bepaald deel van het brein opvreet waardoor men als zombieachtige agressievelingen alles en iedereen aanvalt of zo.
Of wat dacht je van een aangepaste vorm van Rabiës? Dat vind ik persoonlijk al heel dichtbij komen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Inderdaad, dan kan je beter een gemuteerde snelwerkende versie van de gekke koeienziekte hebben die alleen een bepaald deel van het brein opvreet waardoor men als zombieachtige agressievelingen alles en iedereen aanvalt of zo.
Dan heb je van 28 days later/world war Z zombies, die zijn lamequote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:35 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Of wat dacht je van een aangepaste vorm van Rabiës? Dat vind ik persoonlijk al heel dichtbij komen.
In mijn opinie is een infectie het oplopen van een ziekte, niet het gedragquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:28 schreef Disorder het volgende:
[..]
Huh? Eerder het omgekeerde. Je wordt er zo ziek van dat je zwak en slap wordt waardoor je echt niet maar gaat lopen, bijten, of wat dan ook. Er gaan veel wilde verhalen over Ebola rond. Hoewel het een zeer ernstige ziekte is, lijkt het totaal niet op een zombie-infectie.
Mijn god wat een sukkels, natuurlijke selectie iemand?quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:38 schreef Lavenderr het volgende:
Tja..
Zeventien ebolapatiënten in Liberia ontvluchten kliniek
In Liberia zijn zeventien ebolapatiënten uit een kliniek in de hoofdstad Monrovia gevlucht. Ze werden in isolatie gehouden.
Met hulp van boze burgers hebben zij het medisch centrum zaterdagavond verlaten, bericht de Liberiaanse krant FrontPage Africa zondag.
Bij sommige patiënten was het dodelijke virus vastgesteld, bij anderen werd het vermoed.
In de arme en dichtbevolkte wijk West Point waar het centrum staat, wonen ongeveer 75.000 mensen. De autoriteiten willen nu de hele wijk afsluiten, om te verhinderen dat inwoners naar andere gebieden reizen en anderen besmetten. Velen hebben woedend op de aankondiging gereageerd.
In Liberia zijn meer dan vierhonderd mensen bezweken aan ebola. In West-Afrika doen veel spookverhalen de ronde over het virus.
Wijwater
Een steenrijke Nigeriaanse prediker heeft vierduizend flessen met wijwater naar Sierrra Leone gestuurd, meldt de Nigeriaanse nieuwssite Daily Post. Het water is bestemd voor ebolapatiënten. Een privévliegtuig bracht het water en 50.000 dollar naar het land. Volgens het Amerikaanse zakenblad Forbes heeft de oprichter van 'De Synagoge, Kerk van Alle Naties', Temitope Joshua, een geschat vermogen van tussen de 10 en 15 miljoen dollar.
http://www.nu.nl/buitenla(...)luchten-kliniek.html
En dan wijwater sturen. Omg.
Gewoon een paniekreactie, de bevolking leeft daar in grote angst en kan/wil het niet geloven. Ik denk dat het slechts een kwestie van tijd is, eer die ziekte wereldwijd gaat.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:17 schreef .SP. het volgende:
[..]
Mijn god wat een sukkels, natuurlijke selectie iemand?
Ach welnee, daar is het virus niet 'goed' genoeg voor.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:23 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Gewoon een paniekreactie, de bevolking leeft daar in grote angst en kan/wil het niet geloven. Ik denk dat het slechts een kwestie van tijd is, eer die ziekte wereldwijd gaat.
zou mij niets verbazen als we eind van het jaar dik over een miljoen doden zittenquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:04 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ach welnee, daar is het virus niet 'goed' genoeg voor.
In landen met een beperkte zorg en slechte voorlichting zou het zeker wel eens heel slecht kunnen worden, voorlopig zit er nog weinig groei in het aantal slachtoffers.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
zou mij niets verbazen als we eind van het jaar dik over een miljoen doden zitten
Nee, er zit weinig groei in de registratie van de slachtoffers. Wantrouw deze cijfers, het zijn alleen de daadwerkelijk positief bevonden zieken en doden. Daarvoor zijn mensen nodig die dit doen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:39 schreef .SP. het volgende:
[..]
In landen met een beperkte zorg en slechte voorlichting zou het zeker wel eens heel slecht kunnen worden, voorlopig zit er nog weinig groei in het aantal slachtoffers.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het gevoel bekruipt me dat men niet in staat is meer dan 50 nieuwe gevallen per dag positief te identificeren omdat men eenvoudig de capaciteit niet heeft.
Zo wilde de technisch manager van Chernobiel niet meer dan 2 Rad (als ik me goed herinner) als radioactiviteit rapporteren omdat dit was wat er gemeten werd. De apparatuur had echter een maximum van 2 Rad.
Als het aantal nieuwe gevallen op 50 per dag afvlakt heb ik het gevoel dat dit de max capaciteit van het postitief identificeren.
Screening is een vrij eenvoudige PCR wat met honderden samples per dag gedaan kan worden, dat lijkt me niet de limiterende factor. Dat mensen thuis gehouden worden om daar door familie verzorgd te worden in plaats van een ziekenhuis zal inderdaad wel deels het geval zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, er zit weinig groei in de registratie van de slachtoffers. Wantrouw deze cijfers, het zijn alleen de daadwerkelijk positief bevonden zieken en doden. Daarvoor zijn mensen nodig die dit doen.
[..]
Is het virus nu airborne of niet? Dit ligt in een vaag gebied.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:04 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ach welnee, daar is het virus niet 'goed' genoeg voor.
Hangt een beetje van de definitie airborne af, hebben het in het vorige deel even over gehad dacht ik.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:22 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Is het virus nu airborne of niet? Dit ligt in een vaag gebied.
http://www.dailymail.co.u(...)monkeys-contact.html
Hier niet, maar ben je wel eens in westafrika geweest? Hebben daar gebrek aan allesquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:46 schreef .SP. het volgende:
[..]
Screening is een vrij eenvoudige PCR wat met honderden samples per dag gedaan kan worden, dat lijkt me niet de limiterende factor. Dat mensen thuis gehouden worden om daar door familie verzorgd te worden in plaats van een ziekenhuis zal inderdaad wel deels het geval zijn.
Ik ben redelijk op de hoogte en zelfs in westafrika hebben ze de machines en expertise om op ebola te testen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hier niet, maar ben je wel eens in westafrika geweest? Hebben daar gebrek aan alles
Ze hebben er zelfs gebrek aan handschoenen knulquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:59 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ik ben redelijk op de hoogte en zelfs in westafrika hebben ze de machines en expertise om op ebola te testen.
Knul?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ze hebben er zelfs gebrek aan handschoenen knul
Zo bespottelijk is onze wereld.quote:If You Promote A Cure For Ebola, Men With Guns Could Show Up At Your Door
If I had a cure for Ebola, I could never sell it to you. I don’t have a cure for Ebola of course, but even if I did I could never promote it. And if you have a cure for Ebola and you start promoting it on the Internet, men with guns could soon show up at your door. Unfortunately, I am not kidding. Even if you have made a discovery that could potentially save millions of lives, that will not earn you an ounce of mercy from the FDA. In fact, the FDA has just issued a statement that contains a chilling warning for anyone that is claiming that they know how to prevent or cure Ebola. And without a doubt, FDA bureaucrats are scouring the Internet right now for any sign of an Ebola cure or treatment. When they find one, they are likely to crack down very hard based on their history. So if you do have a cure for Ebola, you might want to be very, very careful. You could end up having men with automatic weapons conducting a military-style raid on your home when you least expect it.
bron
Volkomen terecht, mensen die claimen ziektes als ebola te kunnen genezen met weet ik wat voor verzinsels moeten hard worden aangepakt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zo bespottelijk is onze wereld.
Maar ondertussen wordt je ook voor andere zaken lastig gevallen door SWAT-teams bijvoorbeeld als je en niet-monsanto tomaatplantje in je moestuin hebt.
Oh men, dat soort luiquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:21 schreef .SP. het volgende:
[..]
Volkomen terecht, mensen die claimen ziektes als ebola te kunnen genezen met weet ik wat voor verzinsels moeten hard worden aangepakt.
Zoals dit mormel: http://www.geenstijl.nl/m(...)omeopathie_help.html
opknopen aan de hoogste boom!
Dit zou ook moeten gelden voor het tuig dat wanhopige kanker patienten met pitten, gras en homeopathie te kunnen genezen (vraag maar aan sylvia millecam hoe goed het werkt!)
Proestquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:50 schreef NotYou het volgende:
Dan volgt nu een mededeling van de bildreberg groep: kijkt u allen alstublieft niet verbaasd op als één dezer dagen de producten in uw koelkast op een iets andere plaats staan. Niets aan de hand.
En ik, de superarrogante, haal nog eens mijn eigen woorden aan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:23 schreef Ceased2Be het volgende:
Maar mogelijk wel weer in Berlijn: http://www.nrc.nl/nieuws/(...)an-ebola-in-berlijn/
quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik zeg, alle luchtverkeer met west afrika stopzetten
Is geen geval van besluiteloosheid maar dat kost gewoon te veel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik haat slappe besluiteloosheid en geen verantwoording willen nemen.
Tja, lekker wachten tot het echt misgaat en dan jammeren dat het zo erg is, en dat men het ook niet kon weten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:11 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Is geen geval van besluiteloosheid maar dat kost gewoon te veel.
http://nos.nl/artikel/688(...)ijkt-loos-alarm.html
En op basiswaarvan verwacht jij precies dat ebola een gevaar kan opleveren voor Europa?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, lekker wachten tot het echt misgaat en dan jammeren dat het zo erg is, en dat men het ook niet kon weten.
Op basis waarvan denk je dat een besmettelijke ziekte geen europeanen infecteren kan? En ik heb het over het isoleren van west afrika, niet over het isoleren van Europa.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:59 schreef Dven het volgende:
[..]
En op basiswaarvan verwacht jij precies dat ebola een gevaar kan opleveren voor Europa?
Ik vroeg niet om een wedervraag piet. Er zijn geen gegronde redenen om zo'n luchtverbod in te stellen. Gezien de wijze waarop men besmet raakt is er geen enkel risico op een epidemie in Europa. Dan kan jij wel heel leuk de grootste voorzorgsmaatregelen willen nemen maar dat is niet anders dan als met een condoompje om naar een baarmoederloze hoer te gaan omdat je bang bent dat ze misschien toch zwanger raakt. Beetje overbodig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Op basis waarvan denk je dat een besmettelijke ziekte geen europeanen infecteren kan? En ik heb het over het isoleren van west afrika, niet over het isoleren van Europa.
Nogmaals, ik heb het over het isoleren van West Afrika, niet over Europa.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vroeg niet om een wedervraag piet. Er zijn geen gegronde redenen om zo'n luchtverbod in te stellen. Gezien de wijze waarop men besmet raakt is er geen enkel risico op een epidemie in Europa. Dan kan jij wel heel leuk de grootste voorzorgsmaatregelen willen nemen maar dat is niet anders dan als met een condoompje om naar een baarmoederloze hoer te gaan omdat je bang bent dat ze misschien toch zwanger raakt. Beetje overbodig.
Zo totaal niet relevant dat je dit noemt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nogmaals, ik heb het over het isoleren van West Afrika, niet over Europa.
Probeer het eens met argumentenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo totaal niet relevant dat je dit noemt.
Ik heb je al aangegeven dat er geen kans is op een epidemie in Europa. Jij lult maar slap dat West-Afrika geisoleerd dient te worden. Misschien wordt het tijd dat jij eens met argumenten komt waarom dat wél verstandig is terwijl er eigenlijk niemand in de wereld, behalve jouw soort doemdenkers, er het nut van inzien.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Probeer het eens met argumenten
Patient was negatief voor ebolaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En ik, de superarrogante, haal nog eens mijn eigen woorden aan.
[..]
Kameroen ziet er wel noodzaak inquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb je al aangegeven dat er geen kans is op een epidemie in Europa. Jij lult maar slap dat West-Afrika geisoleerd dient te worden. Misschien wordt het tijd dat jij eens met argumenten komt waarom dat wél verstandig is terwijl er eigenlijk niemand in de wereld, behalve jouw soort doemdenkers, er het nut van inzien.
Ik mis even de relevantie van Kameroen voor Europa.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kameroen ziet er wel noodzaak in
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-ebola-verspreiding/
Isoleren beperkt de verspreidingsmogelijkheden sim-pel
Waarom blijf je maar over Europa doorzeuren?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik mis even de relevantie van Kameroen voor Europa.
Schuitje waar wij inzitten. Die aanname mag je verder voor je houden. Waarom zou enig continent zijn vliegverkeer met west-afrika moeten beeindigen terwijl het risico er niet groter of kleiner op wordt?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom blijf je maar over Europa doorzeuren?
Is het alleen maar erg als er in Europa mensen aan doodgaan?
Wellicht moet jij gewoon eens leren lezen, je roltrap Europa Europa Europa komt me mijn strot uit. Ik heb het over het isoleren van West Afrika. (PUNT) om verspreiding naar buiten West Afrika te bemoeilijken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Schuitje waar wij inzitten. Die aanname mag je verder voor je houden. Waarom zou enig continent zijn vliegverkeer met west-afrika moeten beeindigen terwijl het risico er niet groter of kleiner op wordt?
Misschien moet je daar nu gewoon eens een keertje antwoord geven in plaats van er omheen te blijven draaien. Dat wordt namelijk ERG vervelend.
Dan ga ik nogmaals de eerder gestelde vraag stellen : Je bent bekend met de wijze hoe men besmet kan raken met Ebola?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wellicht moet jij gewoon eens leren lezen, je roltrap Europa Europa Europa komt me mijn strot uit. Ik heb het over het isoleren van West Afrika. (PUNT) om verspreiding naar buiten West Afrika te bemoeilijken.
jaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan ga ik nogmaals de eerder gestelde vraag stellen : Je bent bekend met de wijze hoe men besmet kan raken met Ebola?
Betweterig en dom?quote:Knap dat je jezelf nog niet uit de strot komt. Naar, vervelend, betweterig maar vooral ongelofelijk dom mannetje ben je
Mooi. Dan weet je dus dat de gevaren niet zo groot niet aanwezig zijn wanneer je niet in contact komt met bloed of lichaamssappen van een besmet persoon die al last heeft van de verschijnselen.quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Mooi. Dan weet je dus dat de gevaren niet zo groot niet aanwezig zijn wanneer je niet in contact komt met bloed of lichaamssappen van een besmet persoon die al last heeft van de verschijnselen.
Case closed
Als ze daar hunquote:
Zo lang ze daar hun aan ebola overleden vriendjes en vriendinnetjes blijven knuffelen dan zal dat daar inderdaad nog wel blijven oplopen.quote:
Je muil is groter dan je empatisch vermogenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Als ze daar hun
[..]
Zo lang ze daar hun aan ebola overleden vriendjes en vriendinnetjes blijven knuffelen dan zal dat daar inderdaad nog wel blijven oplopen.
Wederom niet relevantquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je muil is groter dan je empatisch vermogen
Cosmetische maatregelquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:02 schreef NxH het volgende:
Ze controleren nu strenger op vliegvelden maarja wat garandeert dat
Het is inderdaad erg suf om op vliegvelden te controleren, kan je net zo goed op de markt met je thermometertje gaan staan.quote:
Voordat het experimentele medicijn goedgekeurd wordt zijn we helaas maanden verderquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:01 schreef Lavenderr het volgende:
De Amerikaanse arts Kent Brantly mag het ziekenhuis weer uit. Hij was besmet met het dodelijke ebolavirus.
Dat melden verschillende Amerikaanse media donderdag.
Uit bloedtesten blijkt dat Brantly het virus niet meer heeft. Hij kan anderen dus niet meer besmetten. Wel kan zijn sperma nog een tijd besmettelijk zijn.
Naar verwachting verlaat hij het ziekenhuis in Atlanta op donderdag. Rond 11.00 uur lokale tijd zullen het ziekenhuis en Brantly een persconferentie geven.
De 33-jarige Brantly liep de besmetting op tijdens zijn werk in Liberia. De arts behandelde patiënten die met het dodelijke virus waren besmet. Hij werkt voor de christelijke hulporganisatie Samaritan's Purse.
Ook de 59-jarige hulpverlener Nancy Writebol raakte besmet in Liberia. Zij mag uit quarantaine, maar het is nog onduidelijk of en wanneer ze het ziekenhuis mag verlaten.
Experimenteel medicijn
Zowel Writebol als Brantly hebben een nog niet goedgekeurd medicijn toegediend gekregen. Het medicijn heet ZMapp.
Daarna werden ze een voor een vervoerd naar Atlanta. Ze waren de eerste ebolapatiënten in de VS. Beide patiënten waren in staat om van de ambulance naar het ziekenhuis te lopen.
Het besluit om het experimentele medicijn toe te dienen was niet onomstreden, omdat de medicatie nog niet op mensen is getest. Daardoor weten onderzoekers nog niet of het ebola werkelijk geneest en of het medicijn schadelijke bijwerkingen heeft.
Ook drie andere hulpverleners in Liberia zijn met ZMapp behandeld. Zij lijken zich te herstellen. Een 75-jarige Spaanse missionaris kreeg het medicijn ook, maar hij is uiteindelijk wel overleden. Deze man is iets later behandeld.
http://www.nu.nl/buitenla(...)enhuis-verlaten.html
Ja helaas. En het helpt ook niet dat de mensen blijkbaar niet doorhebben dat quarantaine van groot belang is en dat ze niets aan willen nemen van artsen en daardoor de besmetting zelf aanwakkeren door te vluchten uit het ziekenhuis of te protesteren tegen avondklok en wijkafsluiting.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:19 schreef NxH het volgende:
[..]
Voordat het experimentele medicijn goedgekeurd wordt zijn we helaas maanden verder
Ja precies! Je zou denken dat ze wel beter wetenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja helaas. En het helpt ook niet dat de mensen blijkbaar niet doorhebben dat quarantaine van groot belang is en dat ze niets aan willen nemen van artsen en daardoor de besmetting zelf aanwakkeren door te vluchten uit het ziekenhuis of te protesteren tegen avondklok en wijkafsluiting.
Helaas hebben we dat soort mensen ook in NL, zou het een soort struisvogel tactiek zijn? Als ik ontken dat het bestaat heb ik er geen last van?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:00 schreef NxH het volgende:
[..]
Ja precies! Je zou denken dat ze wel beter weten
Zo denken we hier in het westen wel.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom blijf je maar over Europa doorzeuren?
Is het alleen maar erg als er in Europa mensen aan doodgaan?
Hoe kom je daar nou weer bij.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zo denken we hier in het westen wel.
Het loopt niet alleen op, de stijging loopt ook opquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:36 schreef Lavenderr het volgende:
Zozo dat loopt op
Het dodental als gevolg van de ebola-uitbraak in West-Afrika is gestegen naar zeker 1.427. De Wereldgezondheidsorganisatie van de Verenigde Naties maakte dat vrijdag bekend.
In totaal zijn er 2.615 besmettingen vastgesteld.
Woensdag lag het aantal doden door ebola nog op 1.350.
http://www.nu.nl/buitenla(...)-opgelopen-1427.html
Zo jammer dat de mensen daar vaak niet zo goed meewerken om verdere besmetting te voorkomen.
Ja. Helaas.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het loopt niet alleen op, de stijging loopt ook op
Voor de kerst zitten we al voorbij de 100.000quote:
Oh ja, dat zou zomaar kunnen. Zeker gezien de houding van de mensen daar die liever naar de medicijnman dan naar de artsen luisteren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Voor de kerst zitten we al voorbij de 100.000
Gemakkelijk om over hen te schamperen, hier gaan ook heul veul mensen naar homeopaten, gebedsgenezers en handopleggers.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, dat zou zomaar kunnen. Zeker gezien de houding van de mensen daar die liever naar de medicijnman dan naar de artsen luisteren.
Ik schamper niet, het is de werkelijkheid . Heb je de berichten niet gelezen over mensen die weglopen uit het ziekenhuis? Dat ze de quarantaine niet pikken? Dat er een stadsdeel gesloten wordt niet pikken?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gemakkelijk om over hen te schamperen, hier gaan ook heul veul mensen naar homeopaten, gebedsgenezers en handopleggers.
Tuurlijk, maar heb niet de illusie dat men daar zoveel dommer is dan hierquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik schamper niet, het is de werkelijkheid . Heb je de berichten niet gelezen over mensen die weglopen uit het ziekenhuis? Dat ze de quarantaine niet pikken? Dat er een stadsdeel gesloten wordt niet pikken?
Ok.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar heb niet de illusie dat men daar zoveel dommer is dan hier
Ze denken dat het een hoax isquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, dat zou zomaar kunnen. Zeker gezien de houding van de mensen daar die liever naar de medicijnman dan naar de artsen luisteren.
Tja, hoe leg je dan uit dat quarantaine op dit moment voor hen de beste bescherming is?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 09:44 schreef Summers het volgende:
[..]
Ze denken dat het een hoax is
Ebola Patients Escape Quarantine Believing It To Be A Western Hoax
Ik heb er een hard hoofd in dat mensen in het westen zich dat wel wijs zouden laten maken door msm of overheden .quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tja, hoe leg je dan uit dat quarantaine op dit moment voor hen de beste bescherming is?
Tuurlijk wel;quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:51 schreef Summers het volgende:
Ik heb er een hard hoofd in dat mensen in het westen zich dat wel wijs zouden laten maken door msm of overheden .
Goeiequote:Op zondag 24 augustus 2014 10:34 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Tuurlijk wel;
Buiten een select groepje vrije, kritische denkers zijn wij immers allemaal sheeple.
Tenminste, dat lees ik hier regelmatig.
Ik vind dat je er nogal simplistisch over denkt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 10:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goeie![]()
Nou, mocht ebola hier binnenkomen (wat ik vanzelfsprekend niet hoop) dat luister ik verd*md goed naar de raadgevingen en ga niet eigenwijs en eigenzinnig dwars doen.
Dus dan maar gewoon uit de quarantaine gaan en andere mensen in gevaar brengen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:04 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik vind dat je er nogal simplistisch over denkt.
Angst is een slechte raadgever en ik denk dat de angst er goed in zit momenteel. De raarste verhalen doen daar de ronde zoals westerse hoax en noem maar op. Verder zou ik ook bang zijn als mijn wijk hermetisch afgesloten zou worden. Of ineens niet meer naar je werk kunnen (tevens niet betaald worden in veel gevallen daar). Moet je je in die omstandigheden ook nog eens een beetje slapjes voelen... Mwah, ik zou sowieso proberen er vandoor te gaan. Mijn noodplan voor zo'n beetje alle denkbare situaties is vertrekken naar the middle of nowhere, quarantaine zou echt haaks op dat idee staan.
Zoals ik al zei, je denkt er nogal simplistisch over omdat je zelf niet in die situatie zit. Lekker makkelijk om vanuit Europa je logica er op los te laten.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus dan maar gewoon uit de quarantaine gaan en andere mensen in gevaar brengen?
En the middle of nowhere in Nederland? Waar is dat?
Denk nu eens redelijk na. Mochten dat soort maatregelen komen dan is het van belang dat iedereen zich er aan houdt vanwege besmettingsgevaar. Je ziet wat er nu gebeurt in oa Sierra Leone waar mensen hun stervende familieleden in huis verstoppen. Nogal logisch dat het dan niet minder maar erger wordt.
Ik heb het juist over het (hopelijk) hypothetische geval dat het hier in Europa ook uit zou breken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, je denkt er nogal simplistisch over omdat je zelf niet in die situatie zit. Lekker makkelijk om vanuit Europa je logica er op los te laten.
Als om je heen mensen ziek worden, mensen door in hun woning liggen en de overheid je wijk afsluit waardoor je ook meteen verstookt bent van inkomen en eten is dat ongeveer het laatste wat er gaat gebeuren.quote:
Nogmaals: mocht hier ebola komen dan luister ik verd*md goed naar de raadgevingen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als om je heen mensen ziek worden, mensen door in hun woning liggen en de overheid je wijk afsluit waardoor je ook meteen verstookt bent van inkomen en eten is dat ongeveer het laatste wat er gaat gebeuren.
Ik heb geen excuus nodig om binnen te blijven, dus van mij zullen ze ook niet gek veel last hebben. Maar ik heb niet de illusie dat iedereen hier braaf gaat luisteren, genoeg (sub)culturen die bar weinig op hebben met 'westerse' doctoren en/of een overheid die vanalles voor ze bepaald.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nogmaals: mocht hier ebola komen dan luister ik verd*md goed naar de raadgevingen.
Redelijk nadenken houd iig in dat je je niet door angst laat leiden en eerst gaat onderzoeken of het wel waar is , niet alles wat elke dag als waar word uitgezonden door de msm of steeds word herhaald door politici is waar .quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus dan maar gewoon uit de quarantaine gaan en andere mensen in gevaar brengen?
En the middle of nowhere in Nederland? Waar is dat?
Denk nu eens redelijk na. Mochten dat soort maatregelen komen dan is het van belang dat iedereen zich er aan houdt vanwege besmettingsgevaar. Je ziet wat er nu gebeurt in oa Sierra Leone waar mensen hun stervende familieleden in huis verstoppen. Nogal logisch dat het dan niet minder maar erger wordt.
Nou, de foto's die Piet Verdriet hier daarnet neerzette waren duidelijk genoeg en moeilijk anders te interpreteren.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:33 schreef Summers het volgende:
[..]
Redelijk nadenken houd iig in dat je je niet door angst laat leiden en eerst gaat onderzoeken of het wel waar is , niet alles wat elke dag als waar word uitgezonden door de msm of steeds word herhaald door politici is waar .
Mocht het ooit in NL zover komen hoop ik dat alle 'vrijdenkende' betweters en homeopaten lekker gaan rondlopen en zichzelf heerlijk wegselecteren. Is het probleem van een omlaag gaand IQ ook opgelost.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:33 schreef Summers het volgende:
[..]
Redelijk nadenken houd iig in dat je je niet door angst laat leiden en eerst gaat onderzoeken of het wel waar is , niet alles wat elke dag als waar word uitgezonden door de msm of steeds word herhaald door politici is waar .
Het vervelende hiervan is dat ze daarmee andere mensen in gevaar brengen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:02 schreef .SP. het volgende:
[..]
Mocht het ooit in NL zover komen hoop ik dat alle 'vrijdenkende' betweters en homeopaten lekker gaan rondlopen en zichzelf heerlijk wegselecteren. Is het probleem van een omlaag gaand IQ ook opgelost.
Dan maar speciale FEMA kampen voor zulke mensen openenquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het vervelende hiervan is dat ze daarmee andere mensen in gevaar brengen.
Die schijnen er al volop te zijn!quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:48 schreef .SP. het volgende:
[..]
Dan maar speciale FEMA kampen voor zulke mensen openen
Mag ik dan de zwarte Helicopter vliegen als we met het swatteam Lambiekje oppakken?quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:48 schreef .SP. het volgende:
[..]
Dan maar speciale FEMA kampen voor zulke mensen openen
Oppakken, infecteren en terugsturenquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mag ik dan de zwarte Helicopter vliegen als we met het swatteam Lambiekje oppakken?
Teveel naar anderen luisteren en je angst aan laten praten om je te laten doen en denken zoals het een ander uitkomt lijkt me niet zo slim .quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:02 schreef .SP. het volgende:
[..]
Mocht het ooit in NL zover komen hoop ik dat alle 'vrijdenkende' betweters en homeopaten lekker gaan rondlopen en zichzelf heerlijk wegselecteren. Is het probleem van een omlaag gaand IQ ook opgelost.
Als het is verzonnen voor politieke agenda's en daar houd ik rekening mee bij alles wat in de msm komt , breng je net zo goed mensen in gevaar door er aan mee te doen en een klimaat te creeren van angst en racisme en afpakken van je eigen vrijheden . Mensen zijn niet ontslagen van hun volwassen verantwoordelijkheid door alle verhalen van autoriteiten maar aan te nemen voor waar en mee te werken . Dat is niet altijd de veiligste en beste optie , geschiedenis heeft ons dat geleerd . Onze generatie heeft internet en geen excuus . Bij alles wat er gebeurd had je beter kunnen weten en 2 kanten van het verhaal kunnen horen .quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het vervelende hiervan is dat ze daarmee andere mensen in gevaar brengen.
Behalve een sloppenwijk in Afrika natuurlijkquote:Op maandag 25 augustus 2014 07:31 schreef Summers het volgende:
[..]
Onze generatie heeft internet en geen excuus . Bij alles wat er gebeurd had je beter kunnen weten en 2 kanten van het verhaal kunnen horen .
Nee absoluut, maar met een ziekte als ebola zou ik maar lekker naar de experts luisteren.quote:Op maandag 25 augustus 2014 06:56 schreef Summers het volgende:
[..]
Teveel naar anderen luisteren en je angst aan laten praten om je te laten doen en denken zoals het een ander uitkomt lijkt me niet zo slim .
Nee joh, zelf op onderzoek uit gaan. Als onafhankelijk en kritisch mens die niets gelooft..quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:10 schreef .SP. het volgende:
[..]
Nee absoluut, maar met een ziekte als ebola zou ik maar lekker naar de experts luisteren.
Ik luister liever naar zo'n gebedsgenezeres, dan mag ik tenminste nog naar buiten.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:10 schreef .SP. het volgende:
[..]
Nee absoluut, maar met een ziekte als ebola zou ik maar lekker naar de experts luisteren.
effe je shakra's shaken en alles is weer prima!quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:19 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik luister liever naar zo'n gebedsgenezeres, dan mag ik tenminste nog naar buiten.
Precies en dat zie ik hier echt wel gebeuren mocht het hier komen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:20 schreef .SP. het volgende:
[..]
effe je shakra's shaken en alles is weer prima!
Ik weet het niet, ik vermoed dat het hele sprookjesboek de deur uit gaat zodra de eerste beelden van uit de ogen bloedende Nederlanders op de televisie zijn geweest. Zelfde geldt voor Lambiekjes grote mond.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Precies en dat zie ik hier echt wel gebeuren mocht het hier komen.
Of de biblebelt hier in NL bijv. ook een leuke potentiële broedhaard.
Ik vrees dat dat nog wel eens tegen kan gaan vallen. Kinderen zie zijn overleden aan mazelen en rode hond heeft ze ook nog niet van hun geloof af doen vallen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:25 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik vermoed dat het hele sprookjesboek de deur uit gaat zodra de eerste beelden van uit de ogen bloedende Nederlanders op de televisie zijn geweest. Zelfde geldt voor Lambiekjes grote mond.
Doe jij wat jij niet laten kan dan doe ik het ookquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:10 schreef .SP. het volgende:
[..]
Maar naar wie zou jij dan wel luisteren in het hypothetische geval dat er Ebola in Nederland komt?quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:13 schreef Summers het volgende:
[..]
Doe jij wat jij niet laten kan dan doe ik het ook
Wat zou volgens jou dan die politieke agenda kunnen zijn in dit geval van ebola ?quote:Op maandag 25 augustus 2014 07:31 schreef Summers het volgende:
Als het is verzonnen voor politieke agenda's en daar houd ik rekening mee bij alles wat in de msm komt , breng je net zo goed mensen in gevaar door er aan mee te doen en een klimaat te creeren van angst en racisme en afpakken van je eigen vrijheden . Mensen zijn niet ontslagen van hun volwassen verantwoordelijkheid door alle verhalen van autoriteiten maar aan te nemen voor waar en mee te werken . Dat is niet altijd de veiligste en beste optie , geschiedenis heeft ons dat geleerd . Onze generatie heeft internet en geen excuus . Bij alles wat er gebeurd had je beter kunnen weten en 2 kanten van het verhaal kunnen horen .
Prima, alleen zou jouw keuze in een ebola uitbraak een dodelijk resultaat voor andere mensen betekenen. Erg egoistisch, arrogant en dom mocht het ooit inderdaad zo gebeuren.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:13 schreef Summers het volgende:
[..]
Doe jij wat jij niet laten kan dan doe ik het ook
naar mezelf , wat is het nut van volwassen zijn als je naar iemand anders moet luisteren .quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Maar naar wie zou jij dan wel luisteren in het hypothetische geval dat er Ebola in Nederland komt?
Dan ga ik in ieder geval op zoek naar wat het nos niet heeft verteld , ik neem zeker nooit meer iets voor waar aan als het in de msm als waarheid word gebracht . Zowat alles word kritiekloos gekopieerd zelfs als er onschuldige doden vallen of oorlogen begonnen door leugens en de burger is altijd degene die moet boeten .quote:Beter gezegd: NPO 1 meldt op het 8 uur journaal dat de eerste Ebola patiënten in Nederland zijn gesignaleerd en doet een oproep om op te letten en bij eerste signalen naar de huisarts te gaan.
Wat zijn jouw vervolgstappen dan?
Waar ga je dan zoeken?quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:35 schreef Summers het volgende:
[..]
naar mezelf , wat is het nut van volwassen zijn als je naar iemand anders moet luisteren .
[..]
Dan ga ik in ieder geval op zoek naar wat het nos niet heeft verteld , ik neem zeker nooit meer iets voor waar aan als het in de msm als waarheid word gebracht . Zowat alles word kritiekloos gekopieerd zelfs als er onschuldige doden vallen of oorlogen begonnen door leugens en de burger is altijd degene die moet boeten .
Doet me een beetje denken aan tv-serie "Cordon' op belgische tv. Ging ook over een besmettelijke ziekte uitbraak in Antwerpen waar een gans gebied volledig werd afgesloten.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:35 schreef Summers het volgende:
Dan ga ik in ieder geval op zoek naar wat het nos niet heeft verteld , ik neem zeker nooit meer iets voor waar aan als het in de msm als waarheid word gebracht . Zowat alles word kritiekloos gekopieerd zelfs als er onschuldige doden vallen of oorlogen begonnen door leugens en de burger is altijd degene die moet boeten .
Dat zou kunnen , geld is de religie wereldwijd . Deze situatie kan je zo ver uitmelken als maar kan . Demonstratieverbod bijv vanwege de gezondheidsrisico's . Zomaar opsluiten van mensen , een legitieme reden voor racisme , verdeeldheid en uitsluiting of zelfs moord . Zelf gaan ze er ook niet serieus mee om als je bijv naar V.S kijkt die twee besmette mensen het land inbrengt om vervolgens 50 artsen naar Africa te sturen . Is het zo ver gezocht om dan alle risico's uit te sluiten en die twee besmette mensen door die 50 artsen in Africa te helpenquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:22 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wat zou volgens jou dan die politieke agenda kunnen zijn in dit geval van ebola ?
In de OP had ik verwezen naar eventueel geldgewin door massaverkoop van (misschien wel) nutteloze vaccins.
Maar sommige volwassenen weten van sommige dingen meer dan jij, waarom maak je geen gebruik van die kennis?quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:35 schreef Summers het volgende:
[..]
naar mezelf , wat is het nut van volwassen zijn als je naar iemand anders moet luisteren .
[..]
Met de goede voorzorgsmaatregelen is het vervoeren van een ebola patient geen enkel probleem. Dus nee, dat is niet raar.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:58 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat zou kunnen , geld is de religie wereldwijd . Deze situatie kan je zo ver uitmelken als maar kan . Demonstratieverbod bijv vanwege de gezondheidsrisico's . Zomaar opsluiten van mensen , een legitieme reden voor racisme , verdeeldheid en uitsluiting of zelfs moord . Zelf gaan ze er ook niet serieus mee om als je bijv naar V.S kijkt die twee besmette mensen het land inbrengt om vervolgens 50 artsen naar Africa te sturen . Is het zo ver gezocht om dan alle risico's uit te sluiten en die twee besmette mensen door die 50 artsen in Africa te helpenOveral hoor je geluiden dat besmette mensen toch een land worden binnengelaten . Dat is niet logisch .
Naar het hele verhaal want van de msm krijg je die standaard niet .quote:
En internet zal je dat wel geven.....kom eens je zolderkamer af en sla een studieboek open.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:02 schreef Summers het volgende:
[..]
Naar het hele verhaal want van de msm krijg je die standaard niet .
Ik zal gebruik maken van andermans kennis wanneer ik daar de noodzaak van inzie . Het moet geen automatisme worden zodat je zelf niet meer verantwoordelijk bent voor welke keuzes je maakt .quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:59 schreef .SP. het volgende:
[..]
Maar sommige volwassenen weten van sommige dingen meer dan jij, waarom maak je geen gebruik van die kennis?
Soms maakt de overheid een keuze voor je. In geval van bijvoorbeeld een ebola-uitbraak. En daar zal iedereen zich aan moeten houden.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:20 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik zal gebruik maken van andermans kennis wanneer ik daar de noodzaak van inzie . Het moet geen automatisme worden zodat je zelf niet meer verantwoordelijk bent voor welke keuzes je maakt .
Oja en gewoon alleen het nosjournaal kijken , voor geen goud , ik blijf lekker op internet andere geluiden lezen van al het nieuws .quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:07 schreef .SP. het volgende:
[..]
En internet zal je dat wel geven.....kom eens je zolderkamer af en sla een studieboek open.
Gaat toch niet gebeuren , wie gelooft de overheid nog en de keuzes die ze maken , ik niet iig .quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Soms maakt de overheid een keuze voor je. In geval van bijvoorbeeld een ebola-uitbraak. En daar zal iedereen zich aan moeten houden.
Je lijdt aan synesthesie?quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:27 schreef Summers het volgende:
[..]
Oja en gewoon alleen het nosjournaal kijken , voor geen goud , ik blijf lekker op internet andere geluiden lezen van al het nieuws .
Je zou naar andere volwassenen kunnen luisteren met een andere expertise dan die jijzelf hebt?quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:35 schreef Summers het volgende:
[..]
Tof! Goede insteek (al zou ik niet klakkeloos alles als onwaar bestempelen), maar wie zie jij als experts op dit vlak? Vertrouw je de WHO wel? Of een of andere vage blogger die claimed uit Afrika te komen?quote:Dan ga ik in ieder geval op zoek naar wat het nos niet heeft verteld , ik neem zeker nooit meer iets voor waar aan als het in de msm als waarheid word gebracht . ...
Maar door gebrek aan kennis kan je die noodzaak niet inzien.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:20 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik zal gebruik maken van andermans kennis wanneer ik daar de noodzaak van inzie . Het moet geen automatisme worden zodat je zelf niet meer verantwoordelijk bent voor welke keuzes je maakt .
Ik mag wel hopen dat mochten we hier ook ebola krijgen je zoektocht naar de waarheid zich tot binnenshuis beperkt. Denk aan je medemens!quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:29 schreef Summers het volgende:
[..]
Gaat toch niet gebeuren , wie gelooft de overheid nog en de keuzes die ze maken , ik niet iig .
Mijn internet heeft alleen sci-fi en porno, daar heb ik geen klap aan bij een Ebola outbreakquote:
Maar het maakt de tijd die je nog hebt wel draagbaarder.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mijn internet heeft alleen sci-fi en porno, daar heb ik geen klap aan bij een Ebola outbreak
ik zou overstappen van ISP mijn internet heeft meer, misschien helpt het, je fapt je zeker een ongeluk op sci-fi babes, er zijn er wel meer hoorquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mijn internet heeft alleen sci-fi en porno, daar heb ik geen klap aan bij een Ebola outbreak
Op m'n werk heb ik een goede met alleen zinnige informatie, thuis is voor ontspanningquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik zou overstappen van ISP mijn internet heeft meer, misschien helpt het, je fapt je zeker een ongeluk op sci-fi babes, er zijn er wel meer hoor
Niet meedoen met leugens , daar help je je medemens het meest mee .quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik mag wel hopen dat mochten we hier ook ebola krijgen je zoektocht naar de waarheid zich tot binnenshuis beperkt. Denk aan je medemens!
Maar meid, je hebt de kennis niet om de leugen van de waarheid te onderscheiden.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:20 schreef Summers het volgende:
[..]
Niet meedoen met leugens , daar help je je medemens het meest mee .
En toch wordt A. Vogel ook nog overal gepromootquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:20 schreef Summers het volgende:
[..]
Niet meedoen met leugens , daar help je je medemens het meest mee .
Met zelfkennis kom je al een heel eind . Je kan kennis opdoen van een ander maar je moet nog steeds zelf waarheid van leugen onderscheiden .quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:32 schreef .SP. het volgende:
[..]
Maar meid, je hebt de kennis niet om de leugen van de waarheid te onderscheiden.
Waar je op een gegeven moment toch echt tegen de grenzen van je eigen kennis aan loopt. Je kunt nog zo pienter zijn, maar je moet ook toe durven geven dat je over sommige dingen gewoon geen beslissing kunt nemen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:44 schreef Summers het volgende:
[..]
Met zelfkennis kom je al een heel eind . Je kan kennis opdoen van een ander maar je moet nog steeds zelf waarheid van leugen onderscheiden .
Geen moeite meequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:01 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En toch wordt A. Vogel ook nog overal gepromoot
Tja, ik wel.quote:
Maar als 1 van jullie vreemd doet en inene af gaat wijken van het protocol ( ik zeg maar wat ) dan is dat een aanwijzing voor de ander om dat vertrouwen niet meer blind te doen of je nou wel of niet verstand hebt van elkaars kennis . Er zijn altijd aanwijzingen als er iets niet klopt en word gelogen .quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Waar je op een gegeven moment toch echt tegen de grenzen van je eigen kennis aan loopt. Je kunt nog zo pienter zijn, maar je moet ook toe durven geven dat je over sommige dingen gewoon geen beslissing kunt nemen.
De hartchirurg hier vertrouwd volledig op mij om zijn programmatuur in de lucht te houden, andersom ga ik er vanuit dat hij zijn werk goed doet. (bijv.)
Dat klopt, maar eind van het liedje ben ik nog steeds degene met Databasekennis en niet hij.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:21 schreef Summers het volgende:
[..]
Maar als 1 van jullie vreemd doet en inene af gaat wijken van het protocol ( ik zeg maar wat ) dan is dat een aanwijzing voor de ander om dat vertrouwen niet meer blind te doen of je nou wel of niet verstand hebt van elkaars kennis . Er zijn altijd aanwijzingen als er iets niet klopt en word gelogen .
Zelfkennis wel het laatste wat je bezit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:44 schreef Summers het volgende:
[..]
Met zelfkennis kom je al een heel eind . Je kan kennis opdoen van een ander maar je moet nog steeds zelf waarheid van leugen onderscheiden .
Als er mensen zijn die vinden dat ze er baat bij hebben moeten ze dat zelf weten ongeacht de ander zijn mening .quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dan weer niet van zo'n kritische geest.
Besef je dat dat voor meer dingen opgaat? Niet alleen de dingen die in jouw straatje passen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:28 schreef Summers het volgende:
[..]
Als er mensen zijn die vinden dat ze er baat bij hebben moeten ze dat zelf weten ongeacht de ander zijn mening .
Er was een paar weken terug zo'n homeopaat die pretendeerde een geneesmiddel voor Ebola te hebben. Als die epidemie in Nederland komt en mensen denken er baat bij te hebben zie jij daar geen enkel issue?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:28 schreef Summers het volgende:
[..]
Als er mensen zijn die vinden dat ze er baat bij hebben moeten ze dat zelf weten ongeacht de ander zijn mening .
Maar je kan wel uit alle nieuwsberichten leugens eruit pikken of tegenstrijdigheden of dingen die gewoon niet kunnen ongeacht het onderwerp . Ik denk eerder dat mensen zichzelf onderschatten .quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:27 schreef .SP. het volgende:
[..]
Nogmaals, je kan de kennis die je nodig hebt om b.v. het gevaar van een ebola epidemie in te schatten niet zomaar van internet plukken. Dat jij daar heilig van overtuigd bent getuigt van een ongezonde overschatting van je eigen kunnen.
Het leven is niet zo zwart wit, wat voor de leek een tegenstrijdigheid lijkt is voor de kenner de gewoonste zaak van de wereld.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:20 schreef Summers het volgende:
[..]
Maar je kan wel uit alle nieuwsberichten leugens eruit pikken of tegenstrijdigheden of dingen die gewoon niet kunnen ongeacht het onderwerp . Ik denk eerder dat mensen zichzelf onderschatten .
Ik schat jouw kennis daar niet hoog genoeg voor in eigenlijk. In een ander topic heb ik je er ook al op gewezen maar je wantrouwt de msm per definitie, behalve dan als je denkt dat het in je straatje past, en alternatief nieuws neem je bijna klakkeloos aan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:20 schreef Summers het volgende:
[..]
Maar je kan wel uit alle nieuwsberichten leugens eruit pikken of tegenstrijdigheden of dingen die gewoon niet kunnen ongeacht het onderwerp . Ik denk eerder dat mensen zichzelf onderschatten .
Daar ben ik ook benieuwd naar.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:45 schreef .SP. het volgende:
[..]
Het leven is niet zo zwart wit, wat voor de leek een tegenstrijdigheid lijkt is voor de kenner de gewoonste zaak van de wereld.
Noem eens wat leugens en tegenstrijdigheden op m.b.t. ebola.
Ik begrijp niet dat die mensen het niet vatten dat quarantaine voor hun bestwil is. Ze beseffen toch wel dat het vreselijk besmettelijk is?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:36 schreef Ceased2Be het volgende:
Zal Ebola blij mee zijn; al dat bloed open en bloot
Stel je een land met heel veel lambiekjes voorquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat die mensen het niet vatten dat quarantaine voor hun bestwil is. Ze beseffen toch wel dat het vreselijk besmettelijk is?
We hadden pas een lezing van een arts die net terug kwam uit het Ebola gebied en zei dat de beste manier om een epidemie te beginnen is om Ebola in ziekenhuizen te introduceren (voordat bekend is dat het om ebola gaat....). Er is zo een constante stroom van mensen die dichtbij de patient komen dat het de ideale manier is om een flinke transmissie te krijgen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:51 schreef Pietverdriet het volgende:
240 Artsen en verpleegkundigen besmet met ebola, 120 al overleden
http://nos.nl/video/691100-zeker-240-artsen-besmet-met-ebola.html
http://nos.nl/artikel/691(...)disch-personeel.html
Kros poost
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:34 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Er was een paar weken terug zo'n homeopaat die pretendeerde een geneesmiddel voor Ebola te hebben. Als die epidemie in Nederland komt en mensen denken er baat bij te hebben zie jij daar geen enkel issue?
(ja, dit is even de overtreffende trap van de hooikoorts-'medicatie' van A. Vogel. maar het principe is hetzelfde)
-edit-
Deze mensen dachten er ook baat bij te hebben:
365 eboladoden door 1 genezeres
ze zijn iig van hun ebola af nu. dat klopt.
Ze is zelf overleden aan Ebola.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:36 schreef theguyver het volgende:
[..]holychips!
Wat ik me afvraag zou ze spijt hebben, en is die al gelyncht?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:48 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ze is zelf overleden aan Ebola.
O de ironie.
Dat soort lui brengen meer schade toe dan dat ze helpen. En dan zelf denken dat ze zo goed bezig zijnquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:48 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ze is zelf overleden aan Ebola.
O de ironie.
http://www.nrc.nl/ik/2014/09/02/ebola/quote:Een Liberiaanse deelneemster aan onze ‘summer course’ voelt zich niet lekker. Bij ons gaan alarmbellen rinkelen: het zal toch geen ebola zijn? De docent geeft haar geld om in de namiddag met een taxi naar de huisartsenpost te gaan.
We wachten op bericht, maar horen niets meer. Wij vermoeden dat de dame meteen is onderworpen aan protocollen bij verdenking op ebola en nu door medici in ruimtepakken wordt onderzocht.
Vanmorgen zit de studente weer gewoon in de klas. De huisartsenpost had haar weggestuurd. Ze kon niet ter plekke de rekening à 100 euro betalen, dus kon ze niet geholpen worden.
Dat is toch wel heel triest. En tevens een flater die mensenlevens kan kosten.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/ik/2014/09/02/ebola/
Laat wel zien hoe allert de Huisartsenpost isquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is toch wel heel triest. En tevens een flater die mensenlevens kan kosten.
Nou en of! Die hebben de vinger aan de pols. Na betaling dan hequote:Op dinsdag 2 september 2014 14:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Laat wel zien hoe allert de Huisartsenpost is
quote:We've seen outbreaks of Ebola before. This is the first epidemic spreading widely through many countries, and it is spiraling out of control," said Frieden, who recently returned from a trip to the region. "It's bad now, much worse than the numbers show. It's going to get even worse in the very near future."
dat is uiteraard scripted.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:35 schreef Lavenderr het volgende:
Ontsnapte ebolapatient zorgt voor opschudding
Een ontsnapte ebolapatiënt zorgde voor opschudding in de hoofdstad van Liberia. Hij was ontsnapt uit het ziekenhuis waar hij lag en naar de lokale markt gegaan op zoek naar eten.
http://www.zie.nl/video/a(...)hudding/7a4zpntfr6yh
Krijgt hij geen eten dan in het ziekenhuis?
Onderaan link naar de bron waar natuurlijk heel wat anders staat!quote:Op woensdag 3 september 2014 15:42 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.niburu.co/inde(...)gezondheid&Itemid=30
ze willen dan natuurlijk dat het uitbreekt.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 09:53 schreef Lavenderr het volgende:
De cijfers van de WHO
http://www.who.int/csr/disease/ebola/5-september-2014-en.pdf?ua=1
Niks raars aan toch?quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:58 schreef xenoss het volgende:
Niks aan de hand natuurlijk, maar dit moest er even doorgedrukt worden:
http://www.nu.nl/politiek(...)edicijnen-ebola.html
Minister Edith Schippers van Volksgezondheid heeft de weg vrij gemaakt voor het RIVM (Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu) om medicijnen aan te kopen tegen ebola. ... De wijziging zat er al aan te komen, maar is nu versneld in procedure gebracht in verband met de uitbraak van ebola in West-Afrika en de terugkeer van twee Nederlandse artsen uit Sierra Leone die mogelijk besmet zijn.
-weg-quote:Doctor Doom, Eric Pianka, Receives Standing Ovation from Texas Academy of Science
I watched in amazement as a few hundred members of the Texas Academy of Science rose to their feet and gave a standing ovation to a speech that enthusiastically advocated the elimination of 90 percent of Earth's population by airborne Ebola. The speech was given by Dr. Eric R. Pianka (Fig. 1), the University of Texas evolutionary ecologist and lizard expert who the Academy named the 2006 Distinguished Texas Scientist.
Something curious occurred a minute before Pianka began speaking. An official of the Academy approached a video camera operator at the front of the auditorium and engaged him in animated conversation. The camera operator did not look pleased as he pointed the lens of the big camera to the ceiling and slowly walked away.
This curious incident came to mind a few minutes later when Professor Pianka began his speech by explaining that the general public is not yet ready to hear what he was about to tell us.
bron
Timmerfrans zou er goed ene kunnen zijnquote:Op woensdag 17 september 2014 09:23 schreef xenoss het volgende:
Bizar ja.
Wiki: Pianka's current work focuses on lizard communities![]()
(Ik heb altijd wat moeite met de reptilian-theorie, maar deze past er naadloos in).
Ebola vaccinaties buiten het gebied waar natuurlijke gasteheer voorkomt? Tuurlijk joh! Als je suggestief wil speculeren probeer dan tenminste een beetje te doen alsof je weet waar je het over hebt.quote:Op woensdag 17 september 2014 09:28 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Timmerfrans zou er goed ene kunnen zijn
Wbt ebola is naar mijn mening niks anders dan een reklame-campagne voor vaccinaties die straks ergens in 2015 massaal de markt op komen. Net als die Mexicaanse griep paar jaar geleden. Ben benieuwd...
kan ik me wel in vinden
Ik vind er niks suggestief aan maar bijzonder aannemelijk zelfs en totaal niet ver gezocht. Als jij graag je kop in het zand wil blijven steken ga je gang dat is ook een mogelijkheid. We zullen zien in 2015. Ik laat me iig niet vaccineren mocht het zover komen wat jij?quote:Op woensdag 17 september 2014 10:30 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ebola vaccinaties buiten het gebied waar natuurlijke gasteheer voorkomt? Tuurlijk joh! Als je suggestief wil speculeren probeer dan tenminste een beetje te doen alsof je weet waar je het over hebt.
Op z'n hoogts dat ze vluchten richting het risicogebied dan preventief gaan vaccineren wat nu ook met Hep A t/m Z e.d. gebeurd.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:30 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ebola vaccinaties buiten het gebied waar natuurlijke gasteheer voorkomt? Tuurlijk joh! Als je suggestief wil speculeren probeer dan tenminste een beetje te doen alsof je weet waar je het over hebt.
Nee, ik laat me niet vaccineren omdat het in een niet endemisch land volkomen nutteloos is. Het is net zo suf als malaria prophylaxis slikken in Nederland.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik vind er niks suggestief aan maar bijzonder aannemelijk zelfs en totaal niet ver gezocht. Als jij graag je kop in het zand wil blijven steken ga je gang dat is ook een mogelijkheid. We zullen zien in 2015. Ik laat me iig niet vaccineren mocht het zover komen wat jij?
Ondanks dat bekend was dat die griep minder slachtoffers veroorzaakte dan een reguliere griep, ook al waren de leeftijdsgroepen anders, schreeuwde het publiek hier om, zijn veel opinie peilingen voor geweest daarom duurde en duurde het maar voor er eindelijk gevaccineerd werd!quote:Op woensdag 17 september 2014 09:28 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Timmerfrans zou er goed ene kunnen zijn
Wbt ebola is naar mijn mening niks anders dan een reklame-campagne voor vaccinaties die straks ergens in 2015 massaal de markt op komen. Net als die Mexicaanse griep paar jaar geleden. Ben benieuwd...
kan ik me wel in vinden
Artsen en wetenschappers zijn doortrapt!quote:
dat komt omdat het publiek op misdadige en criminele wijze geinformeerd wordt over alles wat met gezondheid te maken heeft.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ondanks dat bekend was dat die griep minder slachtoffers veroorzaakte dan een reguliere griep, ook al waren de leeftijdsgroepen anders, schreeuwde het publiek hier om, zijn veel opinie peilingen voor geweest daarom duurde en duurde het maar voor er eindelijk gevaccineerd werd!
Was in mijn ogen ook niet nodig geweest hoor.
Komt omdat jouw posts erg RESPECTLOOS zijn.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Artsen en wetenschappers zijn doortrapt!
dat gecensureer begint echt f**** trekjes te krijgen.
quote:Op woensdag 17 september 2014 13:22 schreef .SP. het volgende:
[..]
Komt omdat jouw posts erg RESPECTLOOS zijn.
Nee we werden gewoon goed geinformeerd, ken er genoeg die ziek waren in die tijd en allemaal gewoon overleeft door goeie medicatie.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat komt omdat het publiek op misdadige en criminele wijze geinformeerd wordt over alles wat met gezondheid te maken heeft.
[biekje-modus]quote:Op woensdag 17 september 2014 13:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee we werden gewoon goed geinformeerd, ken er genoeg die ziek waren in die tijd en allemaal gewoon overleeft door goeie medicatie.
....
Foutje - zat met mijn mobiel te prutsenquote:
Aangezien zombies niet echt bestaan kan een zombieziekte ook niet bestaan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:28 schreef Disorder het volgende:
[..]
Tuurlijk wel;quote:Op woensdag 17 september 2014 15:29 schreef mig72 het volgende:
Aangezien zombies niet echt bestaan kan een zombieziekte ook niet bestaan.
Zeg dat niet te hard er zijn drugs soorten die het zombie effect hebben op de mens en bepaalde ziektes waardoor het stereo type zombie modus op treed, en dan heb ik het nog niet eens over de gemiddelde fokker maandag ochtend syndroomquote:Op woensdag 17 september 2014 15:29 schreef mig72 het volgende:
[..]
Als hondsdolheid ooit airborne wordt, lijkt het er verdacht veel op.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:29 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dan snap je hondsdolheid niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 08:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als hondsdolheid ooit airborne wordt, lijkt het er verdacht veel op.
Dat medecijnen dat kunnen doen ben ik het met je eens. Maar zodra ik BigFarma in de mond neem kijkt eenieder mij raar aan.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zeg dat niet te hard er zijn drugs soorten die het zombie effect hebben op de mens en bepaalde ziektes waardoor het stereo type zombie modus op treed, en dan heb ik het nog niet eens over de gemiddelde fokker maandag ochtend syndroom
Kijk jij weleens teveel films?quote:Op donderdag 18 september 2014 09:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het heeft dan allerlei uiterlijkheden van zombïsme
Heeft er niks mee te maken. Je draait door door hondsdolheid. Je bijt mensen. Je bent niet meer voor rede vatbaar. Sounds a lot like...quote:
jep en 24 uur later ben je dood, erg zombie-achtig.quote:Op donderdag 18 september 2014 09:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heeft er niks mee te maken. Je draait door door hondsdolheid. Je bijt mensen. Je bent niet meer voor rede vatbaar. Sounds a lot like...
Hondsdolheid dood niet in 24 uurquote:Op donderdag 18 september 2014 10:57 schreef .SP. het volgende:
[..]
jep en 24 uur later ben je dood, erg zombie-achtig.
Zeg ik ook niet, ik zeg dat je 24-48 uur nadat je het aggressie/bijten/kwijlen punt van de infectie bereikt hebt de pijp uit bent.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hondsdolheid dood niet in 24 uur
De symptomen kunnen nogal wisselen, meestal begint het met aspecifieke symptomen: lichte koorts, algehele malaise, hoofdpijn en verminderde eetlust, zere keel en misselijkheid komen veel voor, gevolgd door prikkelbaarheid, verhoogde spierspanning en overgevoeligheid voor fel licht en harde geluiden.
De belangrijkste diagnostische symptomen zijn echter abnormale gevoelens in het gebeten lichaamsdeel. Een gevoel van pijn, koude, jeuk of tintelen treedt bij 80% van de patiënten op. Langzaam treedt er een verhoogde prikkelbaarheid op, soms met spierkrampen. Het zien van water en pogingen te drinken kan krampen uitlokken van de slikspieren en de ademhalingsspieren die zo onaangenaam zijn dat de patiënt angst krijgt voor water (een oude Engelse naam voor rabiës is hydrophobia, watervrees). Soms overlijdt de patiënt al tijdens zo'n krampaanval. Door het verlammen van de kaakspieren zal het slachtoffer gaan kwijlen. Menselijke slachtoffers zijn in theorie besmettelijk (als ze anderen zouden bijten) maar besmetting van artsen of verplegend personeel komt eigenlijk in de praktijk niet voor. Ook kan men in theorie door een kus besmet raken.
Bullshitquote:Op donderdag 18 september 2014 14:32 schreef .SP. het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet, ik zeg dat je 24-48 uur nadat je het aggressie/bijten/kwijlen punt van de infectie bereikt hebt de pijp uit bent.
Dan ligt dat toch echt aan hen, ze hebben de veiligheidsvoorschriften niet gevolgd. Eigen schuld, dikke bult.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:21 schreef Lavenderr het volgende:
Hoewel gezondheidswerkers nu veel betere beschermingsmaatregelen nemen dan in het begin van de epidemie, blijft het gevaarlijk werk. Kees Broere: "Naar schatting tien procent van de ebolaslachtoffers zijn gezondheidswerkers. Artsen, verpleegkundigen en anderen, zoals chauffeurs van ziekenwagens. Mensen die zijn gestorven bij de poging het leven van andere mensen te redden."
http://nos.nl/artikel/699376-sorry-wij-kunnen-u-niet-opnemen.html
Waarschijnlijk heeft het merendeel van die wachtenden aan de poort niet eens ebola, maar zijn het aandachtshoeren die gratis logies willen voor de nacht. Daklozen of andere soorten schorem.quote:Zo maken ze plaats voor nieuwe patiënten, die elke dag aan de poort staan te smeken om binnen te mogen.
Doe toch eens normaal man. Schei eens uit met dat eeuwige getroll.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:54 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dan ligt dat toch echt aan hen, ze hebben de veiligheidsvoorschriften niet gevolgd. Eigen schuld, dikke bult.
[..]
Waarschijnlijk heeft het merendeel van die wachtenden aan de poort niet eens ebola, maar zijn het aandachtshoeren die gratis logies willen voor de nacht. Daklozen of andere soorten schorem.
Als je ebola echt heb, sta je daar niet zo rond te springen maar lig je al half dood.
En jouw reacties noem je wel normaal? Je komt altijd met dooddoende oneliners e.d. terwijl ik een discussie zoek. Als je niet wilt discussieren laat het dan weten en ik sla je over.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe toch eens normaal man. Schei eens uit met dat eeuwige getroll.
Je weet je niet te gedragen en daar spreek ik je op aan.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:59 schreef mig72 het volgende:
[..]
En jouw reacties noem je wel normaal? Je komt altijd met dooddoende oneliners e.d. terwijl ik een discussie zoek. Als je niet wilt discussieren laat het dan weten en ik sla je over.
Dit heeft niks met gedrag te maken, het heeft met een inhoudelijke discussie te maken. Het zou je sieren als je eens zou stoppen mij van dingen te betichten waarvan je niet kan weten wat mijn motivatie of bedoelingen zijn. Dat komt veel over als een persoonlijke aanval.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je weet je niet te gedragen en daar spreek ik je op aan.
Zeker. Op een normale manier. Niet schelden op doodzieke mensen.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:04 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dit heeft niks met gedrag te maken, het heeft met een inhoudelijke discussie te maken. Het zou je sieren als je eens zou stoppen mij van dingen te betichten waarvan je niet kan weten wat mijn motivatie of bedoelingen zijn. Dat komt veel over als een persoonlijke aanval.
Er zijn hier mensen zat die graag willen discussieren. Die maken dan de dienst uit zeg maar.
Misschien, maar ik heb iig meer respect voor feiten en de waarheid dan sommige mensen hun gevoelens die gekwetst kunnen worden. Op het groter beeld bekeken, de wereld is niet eerlijk.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeker. Op een normale manier. Niet schelden op doodzieke mensen.
Zie je zelf niet in hoe bizar en beledigend je post is?
De incubatieperiode van ebola is 2 tot 21 dagen. Meestal ontwikkelt de patiënt na 7 dagen de eerste ziekteverschijnselen.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:54 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dan ligt dat toch echt aan hen, ze hebben de veiligheidsvoorschriften niet gevolgd. Eigen schuld, dikke bult.
[..]
Waarschijnlijk heeft het merendeel van die wachtenden aan de poort niet eens ebola, maar zijn het aandachtshoeren die gratis logies willen voor de nacht. Daklozen of andere soorten schorem.
Als je ebola echt heb, sta je daar niet zo rond te springen maar lig je al half dood.
Echt he. Om te kotsen is het.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:49 schreef .SP. het volgende:
In het gekkehuis met die mafkees!
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)bola-goed-te-genezen
Nee, hem zich vrijwillig laten besmetten en zich zelf dan laten behandelen met zijn homeopatische middeltjesquote:Op donderdag 18 september 2014 17:49 schreef .SP. het volgende:
In het gekkehuis met die mafkees!
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)bola-goed-te-genezen
Moet je zien hoe snel hij om zmap ligt te gillen.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, hem zich vrijwillig laten besmetten en zich zelf dan laten behandelen met zijn homeopatische middeltjes
Filmen en op youtube zetten, kijk, dit is homeopatiequote:Op donderdag 18 september 2014 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moet je zien hoe snel hij om zmap ligt te gillen.
quote:Op donderdag 18 september 2014 21:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, hem zich vrijwillig laten besmetten en zich zelf dan laten behandelen met zijn homeopatische middeltjes
Extremisten.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Filmen en op youtube zetten, kijk, dit is homeopatie
Autisten hebben wel vaker moeite met sarcasmequote:
Toch netjes dat ze gewoon een sceptic tank hebben daar. Kan men wel negatief doen over Afrika maar hier zie je toch duidelijk een teken van toenemende beschaving.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:56 schreef Lavenderr het volgende:
At least eight Ebola aid workers and journalists were reportedly murdered and dumped in a latrine in a remote village in Guinea in a frightening example of the growing distrust locals have of foreigners coming to help stem the mushrooming health crisis.
These deaths are believed to be the first resulting from resistance to international efforts to curb the Ebola outbreak in the region, Reuters reported. Other aid teams have been forced to turn back by crowds in several locations, and a treatment center in Monrovia, Liberia was attacked and looted.
Villagers in an area near the city of Nzerekore used machetes and clubs to attack eight members of a team trying to raise awareness about the disease, officials told the BBC.
The eight bodies were found in the village latrine," Albert Damantang Camara, a spokesman for Guinea's government, told Reuters on Thursday, adding that they had been "killed in cold blood by the villagers."
Prime Minister Fofana reported that the aid mission included "local administrators, two medical officers, a preacher and three accompanying journalists." They were reportedly attacked by a large crowd, throwing stones, from the village of Wome.
The delegation had arrived on Tuesday to do disinfection work and educate people about preventing Ebola, but residents pelted them with rocks and beat them, according to the Los Angeles Times, citing Guinean radio reports. The group fled into the bush. One journalist who escaped said she heard people looking for her while she hid, according to the BBC.
On Thursday, the bodies were found in the septic tank of a village school in the village, according to Camara. Six people have been arrested and the village is now reportedly deserted. Although a motive for the murders has not been confirmed, a BBC report says many villagers have accused the health workers of spreading the disease.
http://www.foxnews.com/wo(...)ood-by-villagers-in/
Oh nee, de stoere internetmeneer scheldt nu ook nog met autisme.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Autisten hebben wel vaker moeite met sarcasme
neequote:Op zondag 21 september 2014 21:52 schreef longinus het volgende:
kan ebola ook door muggen verspreid worden ?
Zelden zulke nonsens bijelkaar gezien, zeg Biekje, hoe groot denk je dat de markt voor een Ebola vaccin is? Piepklein, Afrikanen hebben namelijk weinig geld.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:40 schreef Lambiekje het volgende:
Ebola, serieuze aanval op de mensheid
Woordenbraaksel
Moeten ze niet even heel snel de Hulpverleners een halt toe roepen anders gaat het niet rap genoeg, en grote kans dat het virus geisoleerd word en uitsterft!quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:40 schreef Lambiekje het volgende:
Wanneer je besmet raakt met Ebola dan is dit virus niet van jou maar is het eigendom van de Amerikaanse overheid.
Het vormt onderdeel van een groter plan waarbij Ebola, een genetisch gemanipuleerd organisme, wordt ingezet als biowapen tegen de mensheid.
Op dezelfde dag dat het farmaceutische bedrijf GlaxoSmithKline een boete krijgt van 490 miljoen Dollar van de Chinese autoriteiten voor het leiden van een illegaal omkoopsysteem in dat land, wordt er door de media bekend gemaakt dat er een testcampagne wordt gestart met mensen voor een Ebola vaccin.
En raadt eens welk bedrijf dit vaccin gaat produceren wanneer dit er doorheen wordt gedrukt en “goedgekeurd”? Hetzelfde bedrijf dat ook heeft toegegeven dat ze in Amerika een omvangrijk crimineel omkoopnetwerk hebben waarbij regelmatig geld werd overgemaakt naar meer dan 40.000 artsen die vervolgens gevaarlijke “medicijnen” voorschrijven aan hun patiënten.
Dat is hetzelfde beboette bedrijf, GlaxoSmithKline, dat nu 60 “vrijwilligers” gaat injecteren met een experimenteel Ebola vaccin.
Normaal gesproken zijn er jaren van testen met mensen nodig voordat een vaccin wordt goedgekeurd voor gebruik. Van dit alles is nu geen sprake want vanwege de oncontroleerbare Ebola uitbraak in West Afrika wordt dit experimentele vaccin er met onvoorstelbare snelheid doorheen gedrukt.
Dat is verbazingwekkend omdat het onmogelijk is.
Iedere viroloog die met vaccins werkt kan uitleggen dat het proces tussen het vaststellen van een infectie door een nieuw type virus en het produceren van een vaccin dat klaar is om op mensen getest te worden, veel langer in beslag neemt dan een paar weken. Klaarblijkelijk moeten we nu allemaal geloven dat er een wetenschappelijk wonder heeft plaatsgevonden, waardoor de farmaceutische industrie erin is geslaagd met het zwaaien van een toverstaf om een vaccin te maken dat geschikt is om op mensen uit te testen.
Wat natuurlijk veel waarschijnlijker is, is dat in plaats van met de toverstaf we hier te maken hebben met een lang van te voren bedacht script.
De Ebola uitbraak, de internationale vraag naar hulp, de steeds luider wordende roep om een vaccin en dan nu ineens als vanuit het niets een vaccin dat klaar is om op mensen te worden getest.
Het plot wordt steeds interessanter omdat de Amerikaanse overheid “toevallig” vier jaar geleden een patent heeft aangevraagd op Ebola.
Zoals wij schreven in een eerder artikel:
Het is niet voor niets dat de Verenigde Staten een patent (CA2741523A1) hebben op een door hen uitgevonden (??) Ebola variant "EboBun" en dat dat patent zich uitstrekt tot alle Ebola types mits ze maar in ieder geval voor 70% op de gepatenteerde versie lijken. Verder heeft de Amerikaanse overheid een monopoliepositie als het gaat om de bescherming van het Patent. Ook is vastgelegd hierin de formulering van de ontwikkeling van vaccinaties wat dus is gekoppeld aan dit patent.
Het is ook niet zonder reden dat met Ebola besmette mensen, zonder echt zinnige motivatie, naar de VS worden verscheept voor behandeling want zo kunnen monsters van Ebola van menselijk weefsel worden gewonnen.
Het is de perfect gecontroleerde manier om een groot deel van de wereldbevolking te kunnen besmetten met en dood te laten gaan aan Ebola in het licht van de agenda 21 depopulatie en tegelijkertijd goud te verdienen aan vaccinaties.”
Niet alleen heeft Amerika patent op Ebola en vele variaties daarop, maar ook claimen ze eigendomsrecht op alle vaccins tegen Ebola. Dit betekent in de praktijk dat de Amerikaanse overheid op een deel van de opbrengsten van de vaccinverkoop kan rekenen, zogenaamde royalties, maar ook dat dit patent de Amerikaanse overheid het recht geeft om alle andere onderzoek naar of behandelingen tegen Ebola stop te zetten.
De waanzin gaat zelfs nog een stap verder. Want mocht je zo onfortuinlijk zijn dat je besmet raakt met Ebola dan is dat virus in je lichaam eigendommen van de Amerikaanse overheid.
Dat argument kan en zal door de Amerikaanse staat worden gebruikt om mensen verplicht in quarantaine te zetten, aldus Mike Adams van Natural News.
Op 31 juli 2014 heeft Obama weer eens één van zijn beruchte Executive Orders (13674) getekend, waarbij de overheid iedereen kan arresteren en in quarantaine kan zetten die symptomen vertoont die geassociëerd kunnen worden met een besmettelijke ziekte.
Onderdeel van de wettelijke motivatie om mensen in het geval van Ebola in quarantaine te zetten, is gebaseerd op dat wanneer je het Ebola virus in je lichaam draagt, je dan in het bezit bent van eigendommen van de Amerikaanse overheid.
Wanneer het virus zich in je lichaam vermenigvuldigt, ben je technisch gesproken in overtreding van de wet want je biedt onderdak aan een virus dat zich zonder toestemming van de eigenaar, vermenigvuldigt.
Dat de Amerikaanse overheid eigenaar is van het Ebola virus zal ze in het geval dit mocht uitbreken in Amerika, verregaande juridische mogelijkheden bieden om mensen te isoleren en af te voeren naar de beruchte FEMA kampen.
Het bovenstaande vormt onderdeel van een veel grotere misdaad tegen de mensheid. Steeds meer wetenschappers, vooral in Afrika, zijn ervan overtuigd dat Ebola een genetisch gemanipuleerd organisme is en dat we hier te maken hebben met de inzet van een biologisch wapen.
Zo stond er in een groot voorpagina artikel van de Liberian Observer een uitspraak van Dr. Cyril Broderick, professor in de Fytopathologie:
“Ebola is een genetisch gemanipuleerd organisme. Horowitz bevestigde het bestaan van een Amerikaans Militair/Medische Industrie die tests uitvoeren met biologische wapens onder het mom van het toedienen van vaccinaties om ziektes onder controle te kunnen houden en de gezondheid van “zwarte Afrikanen” te verbeteren.”
Het is niet voor niets dat er vijf jaar geleden een keurige inkeping werd uitgehouwen in de Georgia Guidestones, waar onlangs een steen in werd geplaatst met het jaartal 2014.
De frontale aanval op de wereldbevolking, met het biowapen Ebola, is begonnen.
bron
quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:40 schreef Lambiekje het volgende:
Iedere viroloog die met vaccins werkt kan uitleggen dat het proces tussen het vaststellen van een infectie door een nieuw type virus en het produceren van een vaccin dat klaar is om op mensen getest te worden, veel langer in beslag neemt dan een paar weken. Klaarblijkelijk moeten we nu allemaal geloven dat er een wetenschappelijk wonder heeft plaatsgevonden, waardoor de farmaceutische industrie erin is geslaagd met het zwaaien van een toverstaf om een vaccin te maken dat geschikt is om op mensen uit te testen.
Bron.quote:De naam ebola komt van de gelijknamige rivier in Congo waar in 1976 een uitbraak plaatsvond en ebola voor het eerst herkend en aangetoond werd.
.. voor die paar rijke Europeanen die het oplopen hè. De Afrikaan is sowieso de klos voor depopulatie, dat continent is altijd al verdoemd geweest ondanks de oneindige delf- en grondstoffen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:59 schreef .SP. het volgende:
[..]
Zelden zulke nonsens bijelkaar gezien, zeg Biekje, hoe groot denk je dat de markt voor een Ebola vaccin is? Piepklein, Afrikanen hebben namelijk weinig geld.
nee! aldus de patent afgifte.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
'Wanneer je besmet raakt met Ebola dan is dit virus niet van jou maar is het eigendom van de Amerikaanse overheid'.
Aldus Lambiekje
Bron?quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee! aldus de patent afgifte.
En overigens door dat je vader je destijds heeft aangegeven bij de gemeente ben je eigenlijk al staatseigendom.
http://www.volkskrant.nl/(...)-van-jou-rsquo.dhtmlquote:
Wat een groot deel van je verhaal onderuit haalt is dat Ebola geen nieuw virus is, maar al sinds de jaren '70 al zodanig bekend is.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:40 schreef Lambiekje het volgende:
Wanneer je besmet raakt met Ebola dan is dit virus niet van jou maar is het eigendom van de Amerikaanse overheid.
Het vormt onderdeel van een groter plan waarbij Ebola, een genetisch gemanipuleerd organisme, wordt ingezet als biowapen tegen de mensheid.
Op dezelfde dag dat het farmaceutische bedrijf GlaxoSmithKline een boete krijgt van 490 miljoen Dollar van de Chinese autoriteiten voor het leiden van een illegaal omkoopsysteem in dat land, wordt er door de media bekend gemaakt dat er een testcampagne wordt gestart met mensen voor een Ebola vaccin.
En raadt eens welk bedrijf dit vaccin gaat produceren wanneer dit er doorheen wordt gedrukt en “goedgekeurd”? Hetzelfde bedrijf dat ook heeft toegegeven dat ze in Amerika een omvangrijk crimineel omkoopnetwerk hebben waarbij regelmatig geld werd overgemaakt naar meer dan 40.000 artsen die vervolgens gevaarlijke “medicijnen” voorschrijven aan hun patiënten.
Dat is hetzelfde beboette bedrijf, GlaxoSmithKline, dat nu 60 “vrijwilligers” gaat injecteren met een experimenteel Ebola vaccin.
Normaal gesproken zijn er jaren van testen met mensen nodig voordat een vaccin wordt goedgekeurd voor gebruik. Van dit alles is nu geen sprake want vanwege de oncontroleerbare Ebola uitbraak in West Afrika wordt dit experimentele vaccin er met onvoorstelbare snelheid doorheen gedrukt.
Dat is verbazingwekkend omdat het onmogelijk is.
Wat natuurlijk veel waarschijnlijker is, is dat in plaats van met de toverstaf we hier te maken hebben met een lang van te voren bedacht script.
De Ebola uitbraak, de internationale vraag naar hulp, de steeds luider wordende roep om een vaccin en dan nu ineens als vanuit het niets een vaccin dat klaar is om op mensen te worden getest.
Het plot wordt steeds interessanter omdat de Amerikaanse overheid “toevallig” vier jaar geleden een patent heeft aangevraagd op Ebola.
Zoals wij schreven in een eerder artikel:
Het is niet voor niets dat de Verenigde Staten een patent (CA2741523A1) hebben op een door hen uitgevonden (??) Ebola variant "EboBun" en dat dat patent zich uitstrekt tot alle Ebola types mits ze maar in ieder geval voor 70% op de gepatenteerde versie lijken. Verder heeft de Amerikaanse overheid een monopoliepositie als het gaat om de bescherming van het Patent. Ook is vastgelegd hierin de formulering van de ontwikkeling van vaccinaties wat dus is gekoppeld aan dit patent.
Het is ook niet zonder reden dat met Ebola besmette mensen, zonder echt zinnige motivatie, naar de VS worden verscheept voor behandeling want zo kunnen monsters van Ebola van menselijk weefsel worden gewonnen.
Het is de perfect gecontroleerde manier om een groot deel van de wereldbevolking te kunnen besmetten met en dood te laten gaan aan Ebola in het licht van de agenda 21 depopulatie en tegelijkertijd goud te verdienen aan vaccinaties.”
Niet alleen heeft Amerika patent op Ebola en vele variaties daarop, maar ook claimen ze eigendomsrecht op alle vaccins tegen Ebola. Dit betekent in de praktijk dat de Amerikaanse overheid op een deel van de opbrengsten van de vaccinverkoop kan rekenen, zogenaamde royalties, maar ook dat dit patent de Amerikaanse overheid het recht geeft om alle andere onderzoek naar of behandelingen tegen Ebola stop te zetten.
De waanzin gaat zelfs nog een stap verder. Want mocht je zo onfortuinlijk zijn dat je besmet raakt met Ebola dan is dat virus in je lichaam eigendommen van de Amerikaanse overheid.
Dat argument kan en zal door de Amerikaanse staat worden gebruikt om mensen verplicht in quarantaine te zetten, aldus Mike Adams van Natural News.
Op 31 juli 2014 heeft Obama weer eens één van zijn beruchte Executive Orders (13674) getekend, waarbij de overheid iedereen kan arresteren en in quarantaine kan zetten die symptomen vertoont die geassociëerd kunnen worden met een besmettelijke ziekte.
Onderdeel van de wettelijke motivatie om mensen in het geval van Ebola in quarantaine te zetten, is gebaseerd op dat wanneer je het Ebola virus in je lichaam draagt, je dan in het bezit bent van eigendommen van de Amerikaanse overheid.
Wanneer het virus zich in je lichaam vermenigvuldigt, ben je technisch gesproken in overtreding van de wet want je biedt onderdak aan een virus dat zich zonder toestemming van de eigenaar, vermenigvuldigt.
Dat de Amerikaanse overheid eigenaar is van het Ebola virus zal ze in het geval dit mocht uitbreken in Amerika, verregaande juridische mogelijkheden bieden om mensen te isoleren en af te voeren naar de beruchte FEMA kampen.
Het bovenstaande vormt onderdeel van een veel grotere misdaad tegen de mensheid. Steeds meer wetenschappers, vooral in Afrika, zijn ervan overtuigd dat Ebola een genetisch gemanipuleerd organisme is en dat we hier te maken hebben met de inzet van een biologisch wapen.
Zo stond er in een groot voorpagina artikel van de Liberian Observer een uitspraak van Dr. Cyril Broderick, professor in de Fytopathologie:
“Ebola is een genetisch gemanipuleerd organisme. Horowitz bevestigde het bestaan van een Amerikaans Militair/Medische Industrie die tests uitvoeren met biologische wapens onder het mom van het toedienen van vaccinaties om ziektes onder controle te kunnen houden en de gezondheid van “zwarte Afrikanen” te verbeteren.”
Het is niet voor niets dat er vijf jaar geleden een keurige inkeping werd uitgehouwen in de Georgia Guidestones, waar onlangs een steen in werd geplaatst met het jaartal 2014.
De frontale aanval op de wereldbevolking, met het biowapen Ebola, is begonnen.
bron
En van die paar wordt BigPharma rijk?quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
.. voor die paar rijke Europeanen die het oplopen hè. De Afrikaan is sowieso de klos voor depopulatie, dat continent is altijd al verdoemd geweest ondanks de oneindige delf- en grondstoffen.
Vreemd genoeg is Afrika het snelst groeiende continent qua bevolkingsgroei, hoe passen die cijfertjes nu weer in je hersenspinsels?quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:40 schreef Lambiekje het volgende:
De Afrikaan is sowieso de klos voor depopulatie, dat continent is altijd al verdoemd geweest ondanks de oneindige delf- en grondstoffen.
Lambiekje máákt ze passend.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:29 schreef Chewie het volgende:
[..]
Vreemd genoeg is Afrika het snelst groeiende continent qua bevolkingsgroei, hoe passen die cijfertjes nu weer in je hersenspinsels?
Kan je lang wachten, hij gaat nooit de discussie aan, dat kan hij helemaal nietquote:
De reactie zal wel zijn dat het terug te vinden is in 1 van de 30.000 (of was het miljoen) reacties en linkjes die door de jaren heen gepost zijn.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kan je lang wachten, hij gaat nooit de discussie aan, dat kan hij helemaal niet
Het depopuleren is dan ook geen nieuw concept. En het fine-tunen (zeg agressiever) van virussen, patenteren en loslaten als wapen ook niet.quote:Op woensdag 24 september 2014 08:11 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Wat een groot deel van je verhaal onderuit haalt is dat Ebola geen nieuw virus is, maar al sinds de jaren '70 al zodanig bekend is.
er is geen overbevolking ... er is een (doelbewust) voedseldistributieprobleem.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:28 schreef longinus het volgende:
Hoe erg het ook is, maar een reduktie van de wereldbevolking zou de wereld zelf goed doen. Jammer genoeg zullen de overlevenden weer flink aanfokken en zal het overbevolkingsprobleem weer ontstaan.
Vooral politici die zichzelf te belangrijk vinden zullen proberen te overleven, en die geven de meeste problemen.
In een continent waar al decenia een voedsel probleem is, en als er voedsel is in beslag genomen door warlords of bendes etc..quote:Op woensdag 24 september 2014 13:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
er is geen overbevolking ... er is een (doelbewust) voedseldistributieprobleem.
Waarom zie je dan exact het tegenovergestelde van depopulatie en dan ook nog vooral in landen en regio’s die het zwaarste getroffen worden?quote:Op woensdag 24 september 2014 12:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het depopuleren is dan ook geen nieuw concept. En het fine-tunen (zeg agressiever) van virussen, patenteren en loslaten als wapen ook niet.
Doe er wat aan, laadt je bakfiets op met blikken erwtensoep en ga naar oost-Afrika.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
er is geen overbevolking ... er is een (doelbewust) voedseldistributieprobleem.
Schoolvoorbeeld van een antwoord op een ongestelde vraag.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:57 schreef Lambiekje het volgende:
Het depopuleren is dan ook geen nieuw concept. En het fine-tunen (zeg agressiever) van virussen, patenteren en loslaten als wapen ook niet.
Helaas heeft Lambiekje daar een handje van.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:39 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Schoolvoorbeeld van een antwoord op een ongestelde vraag.
Lambiekje doet me nogal eens aan Ralph Wiggum denken.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:14 schreef Lavenderr het volgende:
Helaas heeft Lambiekje daar een handje van.
Als paranoia wordt er gereageerd op ebola en andere ziektes worden niet bekeken. En dus wordt men niet adequaat behandeld. As usual.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:39 schreef oxylus11 het volgende:
Zoals ik al voorspelde. Tropenarts heeft geen ebola, maar wel malaria.
http://www.sleutelstad.nl(...)umc-heeft-geen-ebola
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |