Dat medecijnen dat kunnen doen ben ik het met je eens. Maar zodra ik BigFarma in de mond neem kijkt eenieder mij raar aan.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zeg dat niet te hard er zijn drugs soorten die het zombie effect hebben op de mens en bepaalde ziektes waardoor het stereo type zombie modus op treed, en dan heb ik het nog niet eens over de gemiddelde fokker maandag ochtend syndroom
Kijk jij weleens teveel films?quote:Op donderdag 18 september 2014 09:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het heeft dan allerlei uiterlijkheden van zombïsme
Heeft er niks mee te maken. Je draait door door hondsdolheid. Je bijt mensen. Je bent niet meer voor rede vatbaar. Sounds a lot like...quote:
jep en 24 uur later ben je dood, erg zombie-achtig.quote:Op donderdag 18 september 2014 09:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heeft er niks mee te maken. Je draait door door hondsdolheid. Je bijt mensen. Je bent niet meer voor rede vatbaar. Sounds a lot like...
Hondsdolheid dood niet in 24 uurquote:Op donderdag 18 september 2014 10:57 schreef .SP. het volgende:
[..]
jep en 24 uur later ben je dood, erg zombie-achtig.
Zeg ik ook niet, ik zeg dat je 24-48 uur nadat je het aggressie/bijten/kwijlen punt van de infectie bereikt hebt de pijp uit bent.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hondsdolheid dood niet in 24 uur
De symptomen kunnen nogal wisselen, meestal begint het met aspecifieke symptomen: lichte koorts, algehele malaise, hoofdpijn en verminderde eetlust, zere keel en misselijkheid komen veel voor, gevolgd door prikkelbaarheid, verhoogde spierspanning en overgevoeligheid voor fel licht en harde geluiden.
De belangrijkste diagnostische symptomen zijn echter abnormale gevoelens in het gebeten lichaamsdeel. Een gevoel van pijn, koude, jeuk of tintelen treedt bij 80% van de patiënten op. Langzaam treedt er een verhoogde prikkelbaarheid op, soms met spierkrampen. Het zien van water en pogingen te drinken kan krampen uitlokken van de slikspieren en de ademhalingsspieren die zo onaangenaam zijn dat de patiënt angst krijgt voor water (een oude Engelse naam voor rabiës is hydrophobia, watervrees). Soms overlijdt de patiënt al tijdens zo'n krampaanval. Door het verlammen van de kaakspieren zal het slachtoffer gaan kwijlen. Menselijke slachtoffers zijn in theorie besmettelijk (als ze anderen zouden bijten) maar besmetting van artsen of verplegend personeel komt eigenlijk in de praktijk niet voor. Ook kan men in theorie door een kus besmet raken.
Bullshitquote:Op donderdag 18 september 2014 14:32 schreef .SP. het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet, ik zeg dat je 24-48 uur nadat je het aggressie/bijten/kwijlen punt van de infectie bereikt hebt de pijp uit bent.
Dan ligt dat toch echt aan hen, ze hebben de veiligheidsvoorschriften niet gevolgd. Eigen schuld, dikke bult.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:21 schreef Lavenderr het volgende:
Hoewel gezondheidswerkers nu veel betere beschermingsmaatregelen nemen dan in het begin van de epidemie, blijft het gevaarlijk werk. Kees Broere: "Naar schatting tien procent van de ebolaslachtoffers zijn gezondheidswerkers. Artsen, verpleegkundigen en anderen, zoals chauffeurs van ziekenwagens. Mensen die zijn gestorven bij de poging het leven van andere mensen te redden."
http://nos.nl/artikel/699376-sorry-wij-kunnen-u-niet-opnemen.html
Waarschijnlijk heeft het merendeel van die wachtenden aan de poort niet eens ebola, maar zijn het aandachtshoeren die gratis logies willen voor de nacht. Daklozen of andere soorten schorem.quote:Zo maken ze plaats voor nieuwe patiënten, die elke dag aan de poort staan te smeken om binnen te mogen.
Doe toch eens normaal man. Schei eens uit met dat eeuwige getroll.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:54 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dan ligt dat toch echt aan hen, ze hebben de veiligheidsvoorschriften niet gevolgd. Eigen schuld, dikke bult.
[..]
Waarschijnlijk heeft het merendeel van die wachtenden aan de poort niet eens ebola, maar zijn het aandachtshoeren die gratis logies willen voor de nacht. Daklozen of andere soorten schorem.
Als je ebola echt heb, sta je daar niet zo rond te springen maar lig je al half dood.
En jouw reacties noem je wel normaal? Je komt altijd met dooddoende oneliners e.d. terwijl ik een discussie zoek. Als je niet wilt discussieren laat het dan weten en ik sla je over.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe toch eens normaal man. Schei eens uit met dat eeuwige getroll.
Je weet je niet te gedragen en daar spreek ik je op aan.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:59 schreef mig72 het volgende:
[..]
En jouw reacties noem je wel normaal? Je komt altijd met dooddoende oneliners e.d. terwijl ik een discussie zoek. Als je niet wilt discussieren laat het dan weten en ik sla je over.
Dit heeft niks met gedrag te maken, het heeft met een inhoudelijke discussie te maken. Het zou je sieren als je eens zou stoppen mij van dingen te betichten waarvan je niet kan weten wat mijn motivatie of bedoelingen zijn. Dat komt veel over als een persoonlijke aanval.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je weet je niet te gedragen en daar spreek ik je op aan.
Zeker. Op een normale manier. Niet schelden op doodzieke mensen.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:04 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dit heeft niks met gedrag te maken, het heeft met een inhoudelijke discussie te maken. Het zou je sieren als je eens zou stoppen mij van dingen te betichten waarvan je niet kan weten wat mijn motivatie of bedoelingen zijn. Dat komt veel over als een persoonlijke aanval.
Er zijn hier mensen zat die graag willen discussieren. Die maken dan de dienst uit zeg maar.
Misschien, maar ik heb iig meer respect voor feiten en de waarheid dan sommige mensen hun gevoelens die gekwetst kunnen worden. Op het groter beeld bekeken, de wereld is niet eerlijk.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeker. Op een normale manier. Niet schelden op doodzieke mensen.
Zie je zelf niet in hoe bizar en beledigend je post is?
De incubatieperiode van ebola is 2 tot 21 dagen. Meestal ontwikkelt de patiënt na 7 dagen de eerste ziekteverschijnselen.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:54 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dan ligt dat toch echt aan hen, ze hebben de veiligheidsvoorschriften niet gevolgd. Eigen schuld, dikke bult.
[..]
Waarschijnlijk heeft het merendeel van die wachtenden aan de poort niet eens ebola, maar zijn het aandachtshoeren die gratis logies willen voor de nacht. Daklozen of andere soorten schorem.
Als je ebola echt heb, sta je daar niet zo rond te springen maar lig je al half dood.
Echt he. Om te kotsen is het.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:49 schreef .SP. het volgende:
In het gekkehuis met die mafkees!
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)bola-goed-te-genezen
Nee, hem zich vrijwillig laten besmetten en zich zelf dan laten behandelen met zijn homeopatische middeltjesquote:Op donderdag 18 september 2014 17:49 schreef .SP. het volgende:
In het gekkehuis met die mafkees!
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)bola-goed-te-genezen
Moet je zien hoe snel hij om zmap ligt te gillen.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, hem zich vrijwillig laten besmetten en zich zelf dan laten behandelen met zijn homeopatische middeltjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |