abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144579700
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:58 schreef xenoss het volgende:
Niks aan de hand natuurlijk, maar dit moest er even doorgedrukt worden:
http://www.nu.nl/politiek(...)edicijnen-ebola.html

Minister Edith Schippers van Volksgezondheid heeft de weg vrij gemaakt voor het RIVM (Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu) om medicijnen aan te kopen tegen ebola. ... De wijziging zat er al aan te komen, maar is nu versneld in procedure gebracht in verband met de uitbraak van ebola in West-Afrika en de terugkeer van twee Nederlandse artsen uit Sierra Leone die mogelijk besmet zijn.
Niks raars aan toch?
pi_144583070
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 10:49 schreef .SP. het volgende:

[..]

Niks raars aan toch?
Lijkt me zelfs het meest voor de hand liggende.
pi_144608485
Proef met mogelijk ebola-vaccin gaat goed

Een Amerikaanse proef die mogelijk leidt tot een vaccin tegen ebola verloopt tot dusverre goed.

Sinds 2 september zijn tien vrijwilligers met een stof van de firma GlaxoSmithKline ingeënt, zei een van de betrokken medici, Anthony Fauci, dinsdag in Washington tegen een senaatscommissie.

In de komende dagen krijgen nog tien vrijwilligers de stof toegediend.

http://www.nu.nl/buitenla(...)accin-gaat-goed.html
  woensdag 17 september 2014 @ 00:39:18 #204
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_144611870
quote:
Doctor Doom, Eric Pianka, Receives Standing Ovation from Texas Academy of Science
I watched in amazement as a few hundred members of the Texas Academy of Science rose to their feet and gave a standing ovation to a speech that enthusiastically advocated the elimination of 90 percent of Earth's population by airborne Ebola. The speech was given by Dr. Eric R. Pianka (Fig. 1), the University of Texas evolutionary ecologist and lizard expert who the Academy named the 2006 Distinguished Texas Scientist.

Something curious occurred a minute before Pianka began speaking. An official of the Academy approached a video camera operator at the front of the auditorium and engaged him in animated conversation. The camera operator did not look pleased as he pointed the lens of the big camera to the ceiling and slowly walked away.

This curious incident came to mind a few minutes later when Professor Pianka began his speech by explaining that the general public is not yet ready to hear what he was about to tell us.
bron
-weg-

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 17-09-2014 09:56:22 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_144614944
Bizar ja.
Wiki: Pianka's current work focuses on lizard communities >:)

(Ik heb altijd wat moeite met de reptilian-theorie, maar deze past er naadloos in :) ).
  woensdag 17 september 2014 @ 09:28:56 #206
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_144615041
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 09:23 schreef xenoss het volgende:
Bizar ja.
Wiki: Pianka's current work focuses on lizard communities >:)

(Ik heb altijd wat moeite met de reptilian-theorie, maar deze past er naadloos in :) ).
Timmerfrans zou er goed ene kunnen zijn :)

Wbt ebola is naar mijn mening niks anders dan een reklame-campagne voor vaccinaties die straks ergens in 2015 massaal de markt op komen. Net als die Mexicaanse griep paar jaar geleden. Ben benieuwd...

kan ik me wel in vinden
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_144616373
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 09:28 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wbt ebola is naar mijn mening niks anders dan een reklame-campagne voor vaccinaties die straks ergens in 2015 massaal de markt op komen. Net als die Mexicaanse griep paar jaar geleden. Ben benieuwd...

kan ik me wel in vinden
Ebola vaccinaties buiten het gebied waar natuurlijke gasteheer voorkomt? Tuurlijk joh! Als je suggestief wil speculeren probeer dan tenminste een beetje te doen alsof je weet waar je het over hebt.
  woensdag 17 september 2014 @ 11:09:10 #208
189978 controlaltdelete
pi_144617326
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 10:30 schreef .SP. het volgende:

[..]

Ebola vaccinaties buiten het gebied waar natuurlijke gasteheer voorkomt? Tuurlijk joh! Als je suggestief wil speculeren probeer dan tenminste een beetje te doen alsof je weet waar je het over hebt.
Ik vind er niks suggestief aan maar bijzonder aannemelijk zelfs en totaal niet ver gezocht. Als jij graag je kop in het zand wil blijven steken ga je gang dat is ook een mogelijkheid. We zullen zien in 2015. Ik laat me iig niet vaccineren mocht het zover komen wat jij?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_144617405
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 10:30 schreef .SP. het volgende:

[..]

Op z'n hoogts dat ze vluchten richting het risicogebied dan preventief gaan vaccineren wat nu ook met Hep A t/m Z e.d. gebeurd.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_144617408
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 11:09 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik vind er niks suggestief aan maar bijzonder aannemelijk zelfs en totaal niet ver gezocht. Als jij graag je kop in het zand wil blijven steken ga je gang dat is ook een mogelijkheid. We zullen zien in 2015. Ik laat me iig niet vaccineren mocht het zover komen wat jij?
Nee, ik laat me niet vaccineren omdat het in een niet endemisch land volkomen nutteloos is. Het is net zo suf als malaria prophylaxis slikken in Nederland.
  woensdag 17 september 2014 @ 12:25:00 #211
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_144619447
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 09:28 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

kan ik me wel in vinden
Ondanks dat bekend was dat die griep minder slachtoffers veroorzaakte dan een reguliere griep, ook al waren de leeftijdsgroepen anders, schreeuwde het publiek hier om, zijn veel opinie peilingen voor geweest daarom duurde en duurde het maar voor er eindelijk gevaccineerd werd!
Was in mijn ogen ook niet nodig geweest hoor.

Maar we zullen zien en ik denk niet dat het zal gebeuren,Ebola is gewoon een hele enge ziekte omdat de fatality rate veel hoger is, maar hier in nederland een uitbraak is heel erg klein door goeie Hygiëne.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 17 september 2014 @ 13:14:22 #212
52357 Lambiekje
pi_144620969
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 00:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

-weg-
Artsen en wetenschappers zijn doortrapt!

dat gecensureer begint echt f**** trekjes te krijgen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 17 september 2014 @ 13:16:30 #213
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_144621040
Leer eens inhoudelijk posten en argumenten te gebruiken Lambiekje
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 17 september 2014 @ 13:17:51 #214
52357 Lambiekje
pi_144621084
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 12:25 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ondanks dat bekend was dat die griep minder slachtoffers veroorzaakte dan een reguliere griep, ook al waren de leeftijdsgroepen anders, schreeuwde het publiek hier om, zijn veel opinie peilingen voor geweest daarom duurde en duurde het maar voor er eindelijk gevaccineerd werd!
Was in mijn ogen ook niet nodig geweest hoor.
dat komt omdat het publiek op misdadige en criminele wijze geinformeerd wordt over alles wat met gezondheid te maken heeft.
pi_144621212
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Artsen en wetenschappers zijn doortrapt!

dat gecensureer begint echt f**** trekjes te krijgen.
Komt omdat jouw posts erg RESPECTLOOS zijn.
  woensdag 17 september 2014 @ 13:23:24 #216
189978 controlaltdelete
pi_144621235
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:22 schreef .SP. het volgende:

[..]

Komt omdat jouw posts erg RESPECTLOOS zijn.
  woensdag 17 september 2014 @ 13:28:33 #217
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_144621377
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat komt omdat het publiek op misdadige en criminele wijze geinformeerd wordt over alles wat met gezondheid te maken heeft.
Nee we werden gewoon goed geinformeerd, ken er genoeg die ziek waren in die tijd en allemaal gewoon overleeft door goeie medicatie.
er zijn nu mensen toch ook bang dat ebola in Nederland komt terwijl we er niet bang voor hoeven te zijn, zo werden we ook gewoon geinformeerd over die griep terwjil een normale griep meer doden veroorzaakt maar dat zijn 65+ ers
pi_144621484
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:28 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nee we werden gewoon goed geinformeerd, ken er genoeg die ziek waren in die tijd en allemaal gewoon overleeft door goeie medicatie.
....
[biekje-modus]
Ik heb het overleefd zonder medicijnen! Dus die zijn nutteloos en alleen bedoeld om je te vergiftigen!
[/biekje-modus]
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_144622640
Twee verpleeghulpen uit het ziekenhuis in Sierra Leone waar de Nederlandse tropenartsen Nick Zwinkels en Erdi Huizenga werkten, zijn overleden aan ebola. Een van de Nederlanders heeft onbeschermd contact gehad met een van de verpleeghulpen. De ene verpleeghulp was al overleden voor vertrek van de Nederlanders uit Sierra Leone, de andere overleed zondag.

Vanwege die blootstelling aan ebola zijn Zwinkels en Huizenga teruggekeerd. Ze kwamen zondag terug in Nederland en zijn 24 uur opgenomen in het UMC in Leiden. Maandag zijn ze naar een onbekende locatie gegaan. Ze hebben geen ziekteverschijnselen. Ze geven er zelf de voorkeur aan om de resterende incubatietijd van bijna 20 dagen in quarantaine te gaan.

http://nos.nl/artikel/698996-collegas-artsen-dood-door-ebola.html
  woensdag 17 september 2014 @ 14:11:31 #220
189978 controlaltdelete
pi_144622703
quote:
Foutje - zat met mijn mobiel te prutsen 8)7
  woensdag 17 september 2014 @ 15:29:07 #221
430880 mig72
De Professional
pi_144625485
quote:
4s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:28 schreef Disorder het volgende:
Over die quote uit de OP:

[..]

Huh? Eerder het omgekeerde. Je wordt er zo ziek van dat je zwak en slap wordt waardoor je echt niet maar gaat lopen, bijten, of wat dan ook. Er gaan veel wilde verhalen over Ebola rond. Hoewel het een zeer ernstige ziekte is, lijkt het totaal niet op een zombie-infectie.
Aangezien zombies niet echt bestaan kan een zombieziekte ook niet bestaan.
pi_144631332
quote:
Op woensdag 17 september 2014 15:29 schreef mig72 het volgende:
Tuurlijk wel; :{w
De zombieziekte is de ziekte die alle zombies heeft uitgeroeid. :+
  donderdag 18 september 2014 @ 00:42:53 #223
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_144647156
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 15:29 schreef mig72 het volgende:

[..]

Zeg dat niet te hard er zijn drugs soorten die het zombie effect hebben op de mens en bepaalde ziektes waardoor het stereo type zombie modus op treed, en dan heb ik het nog niet eens over de gemiddelde fokker maandag ochtend syndroom ;)
pi_144649887
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 15:29 schreef mig72 het volgende:

[..]

Als hondsdolheid ooit airborne wordt, lijkt het er verdacht veel op.
  donderdag 18 september 2014 @ 09:02:37 #225
430880 mig72
De Professional
pi_144650309
quote:
99s.gif Op donderdag 18 september 2014 08:29 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Als hondsdolheid ooit airborne wordt, lijkt het er verdacht veel op.
Dan snap je hondsdolheid niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')