abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144579700
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:58 schreef xenoss het volgende:
Niks aan de hand natuurlijk, maar dit moest er even doorgedrukt worden:
http://www.nu.nl/politiek(...)edicijnen-ebola.html

Minister Edith Schippers van Volksgezondheid heeft de weg vrij gemaakt voor het RIVM (Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu) om medicijnen aan te kopen tegen ebola. ... De wijziging zat er al aan te komen, maar is nu versneld in procedure gebracht in verband met de uitbraak van ebola in West-Afrika en de terugkeer van twee Nederlandse artsen uit Sierra Leone die mogelijk besmet zijn.
Niks raars aan toch?
pi_144583070
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 10:49 schreef .SP. het volgende:

[..]

Niks raars aan toch?
Lijkt me zelfs het meest voor de hand liggende.
pi_144608485
Proef met mogelijk ebola-vaccin gaat goed

Een Amerikaanse proef die mogelijk leidt tot een vaccin tegen ebola verloopt tot dusverre goed.

Sinds 2 september zijn tien vrijwilligers met een stof van de firma GlaxoSmithKline ingeënt, zei een van de betrokken medici, Anthony Fauci, dinsdag in Washington tegen een senaatscommissie.

In de komende dagen krijgen nog tien vrijwilligers de stof toegediend.

http://www.nu.nl/buitenla(...)accin-gaat-goed.html
  woensdag 17 september 2014 @ 00:39:18 #204
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_144611870
quote:
Doctor Doom, Eric Pianka, Receives Standing Ovation from Texas Academy of Science
I watched in amazement as a few hundred members of the Texas Academy of Science rose to their feet and gave a standing ovation to a speech that enthusiastically advocated the elimination of 90 percent of Earth's population by airborne Ebola. The speech was given by Dr. Eric R. Pianka (Fig. 1), the University of Texas evolutionary ecologist and lizard expert who the Academy named the 2006 Distinguished Texas Scientist.

Something curious occurred a minute before Pianka began speaking. An official of the Academy approached a video camera operator at the front of the auditorium and engaged him in animated conversation. The camera operator did not look pleased as he pointed the lens of the big camera to the ceiling and slowly walked away.

This curious incident came to mind a few minutes later when Professor Pianka began his speech by explaining that the general public is not yet ready to hear what he was about to tell us.
bron
-weg-

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 17-09-2014 09:56:22 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_144614944
Bizar ja.
Wiki: Pianka's current work focuses on lizard communities >:)

(Ik heb altijd wat moeite met de reptilian-theorie, maar deze past er naadloos in :) ).
  woensdag 17 september 2014 @ 09:28:56 #206
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_144615041
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 09:23 schreef xenoss het volgende:
Bizar ja.
Wiki: Pianka's current work focuses on lizard communities >:)

(Ik heb altijd wat moeite met de reptilian-theorie, maar deze past er naadloos in :) ).
Timmerfrans zou er goed ene kunnen zijn :)

Wbt ebola is naar mijn mening niks anders dan een reklame-campagne voor vaccinaties die straks ergens in 2015 massaal de markt op komen. Net als die Mexicaanse griep paar jaar geleden. Ben benieuwd...

kan ik me wel in vinden
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_144616373
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 09:28 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wbt ebola is naar mijn mening niks anders dan een reklame-campagne voor vaccinaties die straks ergens in 2015 massaal de markt op komen. Net als die Mexicaanse griep paar jaar geleden. Ben benieuwd...

kan ik me wel in vinden
Ebola vaccinaties buiten het gebied waar natuurlijke gasteheer voorkomt? Tuurlijk joh! Als je suggestief wil speculeren probeer dan tenminste een beetje te doen alsof je weet waar je het over hebt.
  woensdag 17 september 2014 @ 11:09:10 #208
189978 controlaltdelete
pi_144617326
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 10:30 schreef .SP. het volgende:

[..]

Ebola vaccinaties buiten het gebied waar natuurlijke gasteheer voorkomt? Tuurlijk joh! Als je suggestief wil speculeren probeer dan tenminste een beetje te doen alsof je weet waar je het over hebt.
Ik vind er niks suggestief aan maar bijzonder aannemelijk zelfs en totaal niet ver gezocht. Als jij graag je kop in het zand wil blijven steken ga je gang dat is ook een mogelijkheid. We zullen zien in 2015. Ik laat me iig niet vaccineren mocht het zover komen wat jij?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_144617405
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 10:30 schreef .SP. het volgende:

[..]

Op z'n hoogts dat ze vluchten richting het risicogebied dan preventief gaan vaccineren wat nu ook met Hep A t/m Z e.d. gebeurd.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_144617408
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 11:09 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik vind er niks suggestief aan maar bijzonder aannemelijk zelfs en totaal niet ver gezocht. Als jij graag je kop in het zand wil blijven steken ga je gang dat is ook een mogelijkheid. We zullen zien in 2015. Ik laat me iig niet vaccineren mocht het zover komen wat jij?
Nee, ik laat me niet vaccineren omdat het in een niet endemisch land volkomen nutteloos is. Het is net zo suf als malaria prophylaxis slikken in Nederland.
  woensdag 17 september 2014 @ 12:25:00 #211
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_144619447
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 09:28 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

kan ik me wel in vinden
Ondanks dat bekend was dat die griep minder slachtoffers veroorzaakte dan een reguliere griep, ook al waren de leeftijdsgroepen anders, schreeuwde het publiek hier om, zijn veel opinie peilingen voor geweest daarom duurde en duurde het maar voor er eindelijk gevaccineerd werd!
Was in mijn ogen ook niet nodig geweest hoor.

Maar we zullen zien en ik denk niet dat het zal gebeuren,Ebola is gewoon een hele enge ziekte omdat de fatality rate veel hoger is, maar hier in nederland een uitbraak is heel erg klein door goeie Hygiëne.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 17 september 2014 @ 13:14:22 #212
52357 Lambiekje
pi_144620969
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 00:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

-weg-
Artsen en wetenschappers zijn doortrapt!

dat gecensureer begint echt f**** trekjes te krijgen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 17 september 2014 @ 13:16:30 #213
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_144621040
Leer eens inhoudelijk posten en argumenten te gebruiken Lambiekje
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 17 september 2014 @ 13:17:51 #214
52357 Lambiekje
pi_144621084
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 12:25 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ondanks dat bekend was dat die griep minder slachtoffers veroorzaakte dan een reguliere griep, ook al waren de leeftijdsgroepen anders, schreeuwde het publiek hier om, zijn veel opinie peilingen voor geweest daarom duurde en duurde het maar voor er eindelijk gevaccineerd werd!
Was in mijn ogen ook niet nodig geweest hoor.
dat komt omdat het publiek op misdadige en criminele wijze geinformeerd wordt over alles wat met gezondheid te maken heeft.
pi_144621212
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Artsen en wetenschappers zijn doortrapt!

dat gecensureer begint echt f**** trekjes te krijgen.
Komt omdat jouw posts erg RESPECTLOOS zijn.
  woensdag 17 september 2014 @ 13:23:24 #216
189978 controlaltdelete
pi_144621235
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:22 schreef .SP. het volgende:

[..]

Komt omdat jouw posts erg RESPECTLOOS zijn.
  woensdag 17 september 2014 @ 13:28:33 #217
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_144621377
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat komt omdat het publiek op misdadige en criminele wijze geinformeerd wordt over alles wat met gezondheid te maken heeft.
Nee we werden gewoon goed geinformeerd, ken er genoeg die ziek waren in die tijd en allemaal gewoon overleeft door goeie medicatie.
er zijn nu mensen toch ook bang dat ebola in Nederland komt terwijl we er niet bang voor hoeven te zijn, zo werden we ook gewoon geinformeerd over die griep terwjil een normale griep meer doden veroorzaakt maar dat zijn 65+ ers
pi_144621484
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 13:28 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nee we werden gewoon goed geinformeerd, ken er genoeg die ziek waren in die tijd en allemaal gewoon overleeft door goeie medicatie.
....
[biekje-modus]
Ik heb het overleefd zonder medicijnen! Dus die zijn nutteloos en alleen bedoeld om je te vergiftigen!
[/biekje-modus]
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_144622640
Twee verpleeghulpen uit het ziekenhuis in Sierra Leone waar de Nederlandse tropenartsen Nick Zwinkels en Erdi Huizenga werkten, zijn overleden aan ebola. Een van de Nederlanders heeft onbeschermd contact gehad met een van de verpleeghulpen. De ene verpleeghulp was al overleden voor vertrek van de Nederlanders uit Sierra Leone, de andere overleed zondag.

Vanwege die blootstelling aan ebola zijn Zwinkels en Huizenga teruggekeerd. Ze kwamen zondag terug in Nederland en zijn 24 uur opgenomen in het UMC in Leiden. Maandag zijn ze naar een onbekende locatie gegaan. Ze hebben geen ziekteverschijnselen. Ze geven er zelf de voorkeur aan om de resterende incubatietijd van bijna 20 dagen in quarantaine te gaan.

http://nos.nl/artikel/698996-collegas-artsen-dood-door-ebola.html
  woensdag 17 september 2014 @ 14:11:31 #220
189978 controlaltdelete
pi_144622703
quote:
Foutje - zat met mijn mobiel te prutsen 8)7
  woensdag 17 september 2014 @ 15:29:07 #221
430880 mig72
De Professional
pi_144625485
quote:
4s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:28 schreef Disorder het volgende:
Over die quote uit de OP:

[..]

Huh? Eerder het omgekeerde. Je wordt er zo ziek van dat je zwak en slap wordt waardoor je echt niet maar gaat lopen, bijten, of wat dan ook. Er gaan veel wilde verhalen over Ebola rond. Hoewel het een zeer ernstige ziekte is, lijkt het totaal niet op een zombie-infectie.
Aangezien zombies niet echt bestaan kan een zombieziekte ook niet bestaan.
pi_144631332
quote:
Op woensdag 17 september 2014 15:29 schreef mig72 het volgende:
Tuurlijk wel; :{w
De zombieziekte is de ziekte die alle zombies heeft uitgeroeid. :+
  donderdag 18 september 2014 @ 00:42:53 #223
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_144647156
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 15:29 schreef mig72 het volgende:

[..]

Zeg dat niet te hard er zijn drugs soorten die het zombie effect hebben op de mens en bepaalde ziektes waardoor het stereo type zombie modus op treed, en dan heb ik het nog niet eens over de gemiddelde fokker maandag ochtend syndroom ;)
pi_144649887
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 15:29 schreef mig72 het volgende:

[..]

Als hondsdolheid ooit airborne wordt, lijkt het er verdacht veel op.
  donderdag 18 september 2014 @ 09:02:37 #225
430880 mig72
De Professional
pi_144650309
quote:
99s.gif Op donderdag 18 september 2014 08:29 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Als hondsdolheid ooit airborne wordt, lijkt het er verdacht veel op.
Dan snap je hondsdolheid niet.
  donderdag 18 september 2014 @ 09:04:14 #226
430880 mig72
De Professional
pi_144650328
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 00:42 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zeg dat niet te hard er zijn drugs soorten die het zombie effect hebben op de mens en bepaalde ziektes waardoor het stereo type zombie modus op treed, en dan heb ik het nog niet eens over de gemiddelde fokker maandag ochtend syndroom ;)
Dat medecijnen dat kunnen doen ben ik het met je eens. Maar zodra ik BigFarma in de mond neem kijkt eenieder mij raar aan.
  donderdag 18 september 2014 @ 09:05:10 #227
430880 mig72
De Professional
pi_144650344
Creatieve TT trouwens, was dat bedoeld om klikken te trekken?
pi_144650462
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 09:02 schreef mig72 het volgende:

[..]

Dan snap je hondsdolheid niet.
Het heeft dan allerlei uiterlijkheden van zombïsme
  donderdag 18 september 2014 @ 09:16:37 #229
430880 mig72
De Professional
pi_144650528
quote:
99s.gif Op donderdag 18 september 2014 09:12 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Het heeft dan allerlei uiterlijkheden van zombïsme
Kijk jij weleens teveel films?
pi_144650571
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 09:16 schreef mig72 het volgende:

[..]

Kijk jij weleens teveel films?
Heeft er niks mee te maken. Je draait door door hondsdolheid. Je bijt mensen. Je bent niet meer voor rede vatbaar. Sounds a lot like...
pi_144652612
quote:
99s.gif Op donderdag 18 september 2014 09:19 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Heeft er niks mee te maken. Je draait door door hondsdolheid. Je bijt mensen. Je bent niet meer voor rede vatbaar. Sounds a lot like...
jep en 24 uur later ben je dood, erg zombie-achtig.
pi_144655690
Oxford test ebolavaccin op mensen

Als de test succesvol is kunnen mensen in besmette gebieden worden ingeëntAFP.

De universiteit van Oxford, in Groot-Brittannië, gaat een nieuw vaccin tegen ebola testen op mensen. Zestig gezonde vrijwilligers worden binnenkort ingeënt.

Normaal gesproken duurt het veel langer voordat een experimenteel vaccin op mensen wordt getest. Maar vanwege de ebola-uitbraak in West-Afrika maken de onderzoekers en de autoriteiten haast.

Als de test succesvol is, kunnen mensen in besmette gebieden aan het einde van het jaar met het middel worden ingeënt. Tegen die tijd zouden er zo'n tienduizend doses beschikbaar moeten zijn.

http://nos.nl/artikel/699(...)accin-op-mensen.html
pi_144657661
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 10:57 schreef .SP. het volgende:

[..]

jep en 24 uur later ben je dood, erg zombie-achtig.
Hondsdolheid dood niet in 24 uur :')

De symptomen kunnen nogal wisselen, meestal begint het met aspecifieke symptomen: lichte koorts, algehele malaise, hoofdpijn en verminderde eetlust, zere keel en misselijkheid komen veel voor, gevolgd door prikkelbaarheid, verhoogde spierspanning en overgevoeligheid voor fel licht en harde geluiden.

De belangrijkste diagnostische symptomen zijn echter abnormale gevoelens in het gebeten lichaamsdeel. Een gevoel van pijn, koude, jeuk of tintelen treedt bij 80% van de patiënten op. Langzaam treedt er een verhoogde prikkelbaarheid op, soms met spierkrampen. Het zien van water en pogingen te drinken kan krampen uitlokken van de slikspieren en de ademhalingsspieren die zo onaangenaam zijn dat de patiënt angst krijgt voor water (een oude Engelse naam voor rabiës is hydrophobia, watervrees). Soms overlijdt de patiënt al tijdens zo'n krampaanval. Door het verlammen van de kaakspieren zal het slachtoffer gaan kwijlen. Menselijke slachtoffers zijn in theorie besmettelijk (als ze anderen zouden bijten) maar besmetting van artsen of verplegend personeel komt eigenlijk in de praktijk niet voor. Ook kan men in theorie door een kus besmet raken.
pi_144658617
quote:
99s.gif Op donderdag 18 september 2014 14:01 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Hondsdolheid dood niet in 24 uur :')

De symptomen kunnen nogal wisselen, meestal begint het met aspecifieke symptomen: lichte koorts, algehele malaise, hoofdpijn en verminderde eetlust, zere keel en misselijkheid komen veel voor, gevolgd door prikkelbaarheid, verhoogde spierspanning en overgevoeligheid voor fel licht en harde geluiden.

De belangrijkste diagnostische symptomen zijn echter abnormale gevoelens in het gebeten lichaamsdeel. Een gevoel van pijn, koude, jeuk of tintelen treedt bij 80% van de patiënten op. Langzaam treedt er een verhoogde prikkelbaarheid op, soms met spierkrampen. Het zien van water en pogingen te drinken kan krampen uitlokken van de slikspieren en de ademhalingsspieren die zo onaangenaam zijn dat de patiënt angst krijgt voor water (een oude Engelse naam voor rabiës is hydrophobia, watervrees). Soms overlijdt de patiënt al tijdens zo'n krampaanval. Door het verlammen van de kaakspieren zal het slachtoffer gaan kwijlen. Menselijke slachtoffers zijn in theorie besmettelijk (als ze anderen zouden bijten) maar besmetting van artsen of verplegend personeel komt eigenlijk in de praktijk niet voor. Ook kan men in theorie door een kus besmet raken.
Zeg ik ook niet, ik zeg dat je 24-48 uur nadat je het aggressie/bijten/kwijlen punt van de infectie bereikt hebt de pijp uit bent.
pi_144659055
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 14:32 schreef .SP. het volgende:

[..]

Zeg ik ook niet, ik zeg dat je 24-48 uur nadat je het aggressie/bijten/kwijlen punt van de infectie bereikt hebt de pijp uit bent.
Bullshit
pi_144659904
Zullen we weer on topic gaan?

"Sorry, wij kunnen u niet opnemen"

Het allerergst vinden ze dat ze mensen aan de poort moeten weigeren. De ebolakliniek van Artsen zonder Grenzen in de Liberiaanse hoofdstad Monrovia heeft veel te weinig plek, constateert correspondent Kees Broere. Bij het hek van de kliniek ziet hij mensen die wanhopig roepen dat ze naar binnen willen.

"De poort gaat maar een paar uur per dag open, en dan zijn we alweer vol. Dat betekent dat we zieke mensen de toegang weigeren", zegt Stefan Liljegren, coördinator van de kliniek.

Hij vindt het het zwaarste onderdeel van zijn werk, nog zwaarder dan het afvoeren van de doden. "Om aan de poort te staan, hen aan te moeten kijken en te moeten zeggen: 'Sorry, maar wij kunnen u niet opnemen'... Terwijl zij bidden en smeken om binnen te komen. Want ze willen niet terug naar huis, waar ze de rest van hun families kunnen besmetten. Maar ik heb eenvoudig geen plek voor hen."

Amerikaanse militairen

Deze kliniek van Artsen zonder Grenzen heeft 160 bedden. In heel Monrovia zijn slechts 400 bedden, terwijl er minstens 1200 nodig zijn. De hulp die de Amerikaanse president Obama heeft aangeboden is dan ook meer dan welkom: 3000 Amerikaanse militairen zullen in Liberia extra klinieken gaan opzetten.

Hoewel gezondheidswerkers nu veel betere beschermingsmaatregelen nemen dan in het begin van de epidemie, blijft het gevaarlijk werk. Kees Broere: "Naar schatting tien procent van de ebolaslachtoffers zijn gezondheidswerkers. Artsen, verpleegkundigen en anderen, zoals chauffeurs van ziekenwagens. Mensen die zijn gestorven bij de poging het leven van andere mensen te redden."

Toch was het voor de Belgische verpleegkundige Greet Geenen vanzelfsprekend dat ze naar de kliniek van Artsen zonder Grenzen in Liberia ging. "Ik had het gevoel: ik móet die mensen helpen. Ik heb 12 jaar geleden de training gedaan en nooit de mogelijkheid gehad om het in de praktijk om te zetten."

Bananenpakken

Ze zou zo graag nog méér willen doen. Maar dat gaat niet in de 'bananenpakken', zoals ze hun beschermingspakken noemen. "Jammer genoeg kunnen we niet langer binnen blijven, omdat je zo zweet", zegt Geenen. "Je hebt zoveel water nodig, dus je hebt elke keer maar één á twee uur de tijd om iets te doen. En dat is telkens te weinig."

En dan kunnen ze de patiënten nog niet eens genezen, want er bestaat geen medicijn tegen ebola. De artsen en verpleegkundigen kunnen alleen de ellende verlichten, met paracetamol tegen de koorts en ORS tegen de diarree.

Maar de meeste patiënten verlaten de kliniek dood, ingepakt in dikke lagen plastic, elke laag bespoten met chloor - want net na het overlijden is het besmettingsgevaar het grootst. Zo maken ze plaats voor nieuwe patiënten, die elke dag aan de poort staan te smeken om binnen te mogen.

http://nos.nl/artikel/699376-sorry-wij-kunnen-u-niet-opnemen.html
  donderdag 18 september 2014 @ 15:54:58 #237
430880 mig72
De Professional
pi_144660891
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 15:21 schreef Lavenderr het volgende:

Hoewel gezondheidswerkers nu veel betere beschermingsmaatregelen nemen dan in het begin van de epidemie, blijft het gevaarlijk werk. Kees Broere: "Naar schatting tien procent van de ebolaslachtoffers zijn gezondheidswerkers. Artsen, verpleegkundigen en anderen, zoals chauffeurs van ziekenwagens. Mensen die zijn gestorven bij de poging het leven van andere mensen te redden."

http://nos.nl/artikel/699376-sorry-wij-kunnen-u-niet-opnemen.html
Dan ligt dat toch echt aan hen, ze hebben de veiligheidsvoorschriften niet gevolgd. Eigen schuld, dikke bult.

quote:
Zo maken ze plaats voor nieuwe patiënten, die elke dag aan de poort staan te smeken om binnen te mogen.
Waarschijnlijk heeft het merendeel van die wachtenden aan de poort niet eens ebola, maar zijn het aandachtshoeren die gratis logies willen voor de nacht. Daklozen of andere soorten schorem.

Als je ebola echt heb, sta je daar niet zo rond te springen maar lig je al half dood.
pi_144661002
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 15:54 schreef mig72 het volgende:

[..]

Dan ligt dat toch echt aan hen, ze hebben de veiligheidsvoorschriften niet gevolgd. Eigen schuld, dikke bult.

[..]

Waarschijnlijk heeft het merendeel van die wachtenden aan de poort niet eens ebola, maar zijn het aandachtshoeren die gratis logies willen voor de nacht. Daklozen of andere soorten schorem.

Als je ebola echt heb, sta je daar niet zo rond te springen maar lig je al half dood.
Doe toch eens normaal man. Schei eens uit met dat eeuwige getroll.
  donderdag 18 september 2014 @ 15:59:33 #239
430880 mig72
De Professional
pi_144661045
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 15:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Doe toch eens normaal man. Schei eens uit met dat eeuwige getroll.
En jouw reacties noem je wel normaal? Je komt altijd met dooddoende oneliners e.d. terwijl ik een discussie zoek. Als je niet wilt discussieren laat het dan weten en ik sla je over.
pi_144661064
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 15:59 schreef mig72 het volgende:

[..]

En jouw reacties noem je wel normaal? Je komt altijd met dooddoende oneliners e.d. terwijl ik een discussie zoek. Als je niet wilt discussieren laat het dan weten en ik sla je over.
Je weet je niet te gedragen en daar spreek ik je op aan.
  donderdag 18 september 2014 @ 16:04:11 #241
430880 mig72
De Professional
pi_144661206
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 16:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je weet je niet te gedragen en daar spreek ik je op aan.
Dit heeft niks met gedrag te maken, het heeft met een inhoudelijke discussie te maken. Het zou je sieren als je eens zou stoppen mij van dingen te betichten waarvan je niet kan weten wat mijn motivatie of bedoelingen zijn. Dat komt veel over als een persoonlijke aanval.

Er zijn hier mensen zat die graag willen discussieren. Die maken dan de dienst uit zeg maar.
pi_144662024
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 16:04 schreef mig72 het volgende:

[..]

Dit heeft niks met gedrag te maken, het heeft met een inhoudelijke discussie te maken. Het zou je sieren als je eens zou stoppen mij van dingen te betichten waarvan je niet kan weten wat mijn motivatie of bedoelingen zijn. Dat komt veel over als een persoonlijke aanval.

Er zijn hier mensen zat die graag willen discussieren. Die maken dan de dienst uit zeg maar.
Zeker. Op een normale manier. Niet schelden op doodzieke mensen.
Zie je zelf niet in hoe bizar en beledigend je post is?
  donderdag 18 september 2014 @ 16:33:17 #243
430880 mig72
De Professional
pi_144662100
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 16:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zeker. Op een normale manier. Niet schelden op doodzieke mensen.
Zie je zelf niet in hoe bizar en beledigend je post is?
Misschien, maar ik heb iig meer respect voor feiten en de waarheid dan sommige mensen hun gevoelens die gekwetst kunnen worden. Op het groter beeld bekeken, de wereld is niet eerlijk.

Je kan niet altijd iedereen tevreden stemmen.
pi_144662878
quote:
99s.gif Op donderdag 18 september 2014 14:47 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Bullshit
Zeker niet.
  donderdag 18 september 2014 @ 17:20:45 #245
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_144663448
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 15:54 schreef mig72 het volgende:

[..]

[..]

De incubatieperiode van ebola is 2 tot 21 dagen. Meestal ontwikkelt de patiënt na 7 dagen de eerste ziekteverschijnselen.

Deze man kon gewoon nog naar de markt!
pi_144664284
In het gekkehuis met die mafkees!

http://www.rtvdrenthe.nl/(...)bola-goed-te-genezen
pi_144664645
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 17:49 schreef .SP. het volgende:

Echt he. Om te kotsen is het.
Dat soort lui. Dat die zich arts mogen noemen.
pi_144670950
Verenigde Naties starten speciale ebola-missie

De Verenigde Naties komen met een speciale missie in de strijd tegen ebola in de zwaarst getroffen landen Liberia, Guinee en Sierra Leone.

De bedoeling is een ''snelle mobilisatie'' van mensen, materieel en financiële middelen mogelijk te maken.

In een brief die donderdag rondging in de VN-Veiligheidsraad, zegt VN-secretaris-generaal Ban Ki-moon dat hij een speciale gezant aanstelt voor de VN-missie die Unmeer gaat heten.

De VN-Veiligheidsraad neemt donderdag naar alle waarschijnlijkheid een resolutie aan waarin de uitbraak van ebola een ''bedreiging voor de internationale vrede en veiligheid'' wordt genoemd.

http://www.nu.nl/buitenla(...)le-ebola-missie.html
  donderdag 18 september 2014 @ 21:43:56 #249
45206 Pietverdriet
pi_144672972
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 17:49 schreef .SP. het volgende:

Nee, hem zich vrijwillig laten besmetten en zich zelf dan laten behandelen met zijn homeopatische middeltjes
pi_144673476
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:43 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, hem zich vrijwillig laten besmetten en zich zelf dan laten behandelen met zijn homeopatische middeltjes
Moet je zien hoe snel hij om zmap ligt te gillen.
  donderdag 18 september 2014 @ 21:57:50 #251
45206 Pietverdriet
pi_144673626
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Moet je zien hoe snel hij om zmap ligt te gillen.
Filmen en op youtube zetten, kijk, dit is homeopatie
pi_144686524
en officieel moet die lul een sample Ebola hebben gehad om dit eindeloos te verdunnen.

Hey Lambiekje, zin in een experimentje?
pi_144687851
Ploumen maakt 15 miljoen euro vrij voor strijd tegen ebola

Het kabinet maakt 15 miljoen euro noodhulp vrij voor de bestrijding van de ebola-epidemie. Dat heeft minister Lilianne Ploumen (Ontwikkelingssamenwerking) vrijdag aan de Tweede Kamer laten weten.

Het meeste geld (10 miljoen) gaat naar de VN, het Rode Kruis krijgt 3 miljoen en Artsen zonder Grenzen een miljoen

http://www.nu.nl/politiek(...)ij-strijd-ebola.html
pi_144721878
At least eight Ebola aid workers and journalists were reportedly murdered and dumped in a latrine in a remote village in Guinea in a frightening example of the growing distrust locals have of foreigners coming to help stem the mushrooming health crisis.

These deaths are believed to be the first resulting from resistance to international efforts to curb the Ebola outbreak in the region, Reuters reported. Other aid teams have been forced to turn back by crowds in several locations, and a treatment center in Monrovia, Liberia was attacked and looted.

Villagers in an area near the city of Nzerekore used machetes and clubs to attack eight members of a team trying to raise awareness about the disease, officials told the BBC.

The eight bodies were found in the village latrine," Albert Damantang Camara, a spokesman for Guinea's government, told Reuters on Thursday, adding that they had been "killed in cold blood by the villagers."

Prime Minister Fofana reported that the aid mission included "local administrators, two medical officers, a preacher and three accompanying journalists." They were reportedly attacked by a large crowd, throwing stones, from the village of Wome.

The delegation had arrived on Tuesday to do disinfection work and educate people about preventing Ebola, but residents pelted them with rocks and beat them, according to the Los Angeles Times, citing Guinean radio reports. The group fled into the bush. One journalist who escaped said she heard people looking for her while she hid, according to the BBC.

On Thursday, the bodies were found in the septic tank of a village school in the village, according to Camara. Six people have been arrested and the village is now reportedly deserted. Although a motive for the murders has not been confirmed, a BBC report says many villagers have accused the health workers of spreading the disease.

http://www.foxnews.com/wo(...)ood-by-villagers-in/
  zaterdag 20 september 2014 @ 14:06:06 #255
45206 Pietverdriet
pi_144722107
Iedere 3 maanden (cumulatief) 10 keer zoveel gevallen.

Eind van het jaar een slordige 50.000 gevallen, over een jaar 50 miljoen
pi_144722108
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:43 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:57 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Filmen en op youtube zetten, kijk, dit is homeopatie
Extremisten. :')
Je suis Charlie Sheen
  zaterdag 20 september 2014 @ 14:06:41 #257
45206 Pietverdriet
pi_144722126
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 september 2014 14:06 schreef NotYou het volgende:

[..]

[..]

Extremisten. :')
Autisten hebben wel vaker moeite met sarcasme
pi_144722151
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 13:56 schreef Lavenderr het volgende:
At least eight Ebola aid workers and journalists were reportedly murdered and dumped in a latrine in a remote village in Guinea in a frightening example of the growing distrust locals have of foreigners coming to help stem the mushrooming health crisis.

These deaths are believed to be the first resulting from resistance to international efforts to curb the Ebola outbreak in the region, Reuters reported. Other aid teams have been forced to turn back by crowds in several locations, and a treatment center in Monrovia, Liberia was attacked and looted.

Villagers in an area near the city of Nzerekore used machetes and clubs to attack eight members of a team trying to raise awareness about the disease, officials told the BBC.

The eight bodies were found in the village latrine," Albert Damantang Camara, a spokesman for Guinea's government, told Reuters on Thursday, adding that they had been "killed in cold blood by the villagers."

Prime Minister Fofana reported that the aid mission included "local administrators, two medical officers, a preacher and three accompanying journalists." They were reportedly attacked by a large crowd, throwing stones, from the village of Wome.

The delegation had arrived on Tuesday to do disinfection work and educate people about preventing Ebola, but residents pelted them with rocks and beat them, according to the Los Angeles Times, citing Guinean radio reports. The group fled into the bush. One journalist who escaped said she heard people looking for her while she hid, according to the BBC.

On Thursday, the bodies were found in the septic tank of a village school in the village, according to Camara. Six people have been arrested and the village is now reportedly deserted. Although a motive for the murders has not been confirmed, a BBC report says many villagers have accused the health workers of spreading the disease.

http://www.foxnews.com/wo(...)ood-by-villagers-in/
Toch netjes dat ze gewoon een sceptic tank hebben daar. Kan men wel negatief doen over Afrika maar hier zie je toch duidelijk een teken van toenemende beschaving.
Je suis Charlie Sheen
pi_144722163
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 14:06 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Autisten hebben wel vaker moeite met sarcasme
Oh nee, de stoere internetmeneer scheldt nu ook nog met autisme. ;(
Je suis Charlie Sheen
pi_144723483
FOR months the world has sat largely idle as an Ebola epidemic has marched steadily from the remote jungles of Guinea to the slums of Liberia, and beyond. On September 16th that changed. Barack Obama announced the largest humanitarian deployment by America’s armed forces to fight an infectious disease. Saying that the epidemic “is not just a threat to regional security—it’s a potential threat to global security if these countries break down”, the president began the process of sending some 3,000 American troops to set up treatment centres with 1,700 beds and to train local health workers.

The dispatch of troops to west Africa may seem an odd priority when American forces are preparing to confront jihadists in Iraq and Syria and are stretched thin elsewhere. Ebola is a disease that is usually absent from human populations, has been quickly stamped out in the past and in its worst recorded outbreak has thus far caused 3,000 known deaths (see article). Moreover it is unlikely to spread widely in rich countries with good health-care systems. Set against killers such as HIV, the virus that kills some 1.6m people a year, or tuberculosis (TB), which takes another 1.3m lives, an expensive fight against Ebola may seem a misallocation of resources

Hele artikel: http://www.economist.com/(...)ing-rolling-snowball
pi_144751653
Nederlandse arts uit ebola-gebied heeft malaria

Een van de twee Nederlandse artsen die uit Sierra Leone waren teruggehaald omdat zij contact hadden gehad met mensen die later ebola bleken te hebben, heeft malaria.

Dat heeft een woordvoerder van het RIVM zondag aan NU.nl laten weten.

"De arts is zaterdagavond opgenomen met koorts, wat zowel een verschijnsel is van ebola als malaria. Uit testen bleek dat hij malaria had opgelopen", aldus de woordvoerder.

Er zijn volgens het RIVM tests gedaan om uit te sluiten dat de arts naast malaria ook ebola heeft. De uitslag daarvan wordt op zijn vroegst dinsdagavond verwacht. Volgens de woordvoerder is het echter zeer zeldzaam dat er twee infecties tegelijkertijd zijn opgelopen.

De twee artsen waren voor de Lion Heart Foundation aan het werk in een lokaal ziekenhuis in Sierra Leone. Daar kwamen ze in contact met mensen die later overleden aan het potentieel dodelijke ebolavirus. Ze keerden vorige week zondag terug naar Nederland en werden 24 uur ter observatie opgenomen in het LUMC

http://www.nu.nl/binnenla(...)d-heeft-malaria.html

Nu maar hopen dat het 'alleen' malaria is.
pi_144770323
kan ebola ook door muggen verspreid worden ?
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_144780495
Hermetische afsluiting Sierra Leone vanwege ebola voorbij

Miljoenen Sierra Leoners mogen maandag hun huizen weer verlaten nadat het land drie dagen lang hermetisch was afgesloten.

Mensen moesten verplicht binnen blijven zodat hulpverleners zich zonder gevaar over het land konden verspreiden. De operatie was een poging de ebola-epidemie de kop in te drukken.

http://www.nu.nl/buitenla(...)e-ebola-voorbij.html
pi_144781702
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 21:52 schreef longinus het volgende:
kan ebola ook door muggen verspreid worden ?
nee
pi_144793166
.

Al vijftien Nederlanders onderzocht na ebolaverdenking

De afgelopen weken zijn ongeveer vijftien mensen in Nederland onderzocht op ebola, nadat ze terug waren gekomen uit een risicogebied en ziek waren geworden.

Dat heeft het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) maandag gemeld. "Het gaat dan om mensen die zich bij de huisarts hebben gemeld met klachten", aldus een RIVM-woordvoerder.

"In zo'n gesprek blijkt dan dat de patiënt in een risicogebied is geweest. Patiënten worden dan meteen doorverwezen naar het ziekenhuis." Tot nog toe bleek het elke keer loos alarm.

http://www.nu.nl/binnenla(...)ebolaverdenking.html
pi_144820373
Could the Ebola outbreak last forever?

If the world doesn't get the Ebola outbreak in West Africa under control quickly, the disease could become a permanent fixture in the region, spreading as routinely as malaria or the flu, the World Health Organization warns today in a new report.

Although some experts dispute that dire scenario, many agree that the virus could circulate for years if it's not stopped soon.

The notion that Ebola could become endemic in West Africa -- spreading routinely, rather than in sporadic outbreaks -- is "a prospect that has never before been contemplated," according to the report, published online in the New England Journal of Medicine.

There could be 20,000 cases by Nov. 2, with thousands of new cases per week, the report said. About 70% of patients are dying from the illness.

"We are concerned that without a massive increase in the response, way beyond what is being planned in scale and urgency ... it will prove impossible to bring the epidemic under control," wrote disease researchers Jeremy Farrar, of the Wellcome Trust, and Peter Piot, of the London School of Hygiene and Tropical Medicine, in an accompanying editorial.

The Ebola virus has caused more than 20 outbreaks in the past four decades, mostly in remote villages in Central Africa. Although some outbreaks were severe, public health officials were always able to put a stop to them -- even without effective treatments or vaccines -- by quickly and methodically diagnosing patients, making a list of everyone those patients might have exposed and then monitoring those contacts.

The current outbreak appears to have begun the same way in the West African country of Guinea, with the first cases in December. The virus spread for three months, however, before public officials realized they were dealing with an Ebola outbreak. In contrast, doctors in the Democratic Republic of Congo took just days to confirm an Ebola outbreak after seeing the first cases.

In West Africa, Ebola has now infected at least 5,854 people -- killing 2,803 -- in Guinea, Sierra Leone, Liberia, Nigeria and Senegal, according to the WHO, which notes that the total number of cases likely is much higher, because many victims haven't yet been counted.

Farrar and Piot note that the WHO didn't declare a public health emergency until August, after the epidemic had been recognized for five months and had killed 1,000 people.

http://www.usatoday.com/s(...)st-forever/16072019/
  dinsdag 23 september 2014 @ 15:40:18 #267
52357 Lambiekje
pi_144824923
Ebola, serieuze aanval op de mensheid

Wanneer je besmet raakt met Ebola dan is dit virus niet van jou maar is het eigendom van de Amerikaanse overheid.

Het vormt onderdeel van een groter plan waarbij Ebola, een genetisch gemanipuleerd organisme, wordt ingezet als biowapen tegen de mensheid.

Op dezelfde dag dat het farmaceutische bedrijf GlaxoSmithKline een boete krijgt van 490 miljoen Dollar van de Chinese autoriteiten voor het leiden van een illegaal omkoopsysteem in dat land, wordt er door de media bekend gemaakt dat er een testcampagne wordt gestart met mensen voor een Ebola vaccin.

En raadt eens welk bedrijf dit vaccin gaat produceren wanneer dit er doorheen wordt gedrukt en “goedgekeurd”? Hetzelfde bedrijf dat ook heeft toegegeven dat ze in Amerika een omvangrijk crimineel omkoopnetwerk hebben waarbij regelmatig geld werd overgemaakt naar meer dan 40.000 artsen die vervolgens gevaarlijke “medicijnen” voorschrijven aan hun patiënten.

Dat is hetzelfde beboette bedrijf, GlaxoSmithKline, dat nu 60 “vrijwilligers” gaat injecteren met een experimenteel Ebola vaccin.

Normaal gesproken zijn er jaren van testen met mensen nodig voordat een vaccin wordt goedgekeurd voor gebruik. Van dit alles is nu geen sprake want vanwege de oncontroleerbare Ebola uitbraak in West Afrika wordt dit experimentele vaccin er met onvoorstelbare snelheid doorheen gedrukt.

Dat is verbazingwekkend omdat het onmogelijk is.

Iedere viroloog die met vaccins werkt kan uitleggen dat het proces tussen het vaststellen van een infectie door een nieuw type virus en het produceren van een vaccin dat klaar is om op mensen getest te worden, veel langer in beslag neemt dan een paar weken. Klaarblijkelijk moeten we nu allemaal geloven dat er een wetenschappelijk wonder heeft plaatsgevonden, waardoor de farmaceutische industrie erin is geslaagd met het zwaaien van een toverstaf om een vaccin te maken dat geschikt is om op mensen uit te testen.

Wat natuurlijk veel waarschijnlijker is, is dat in plaats van met de toverstaf we hier te maken hebben met een lang van te voren bedacht script.

De Ebola uitbraak, de internationale vraag naar hulp, de steeds luider wordende roep om een vaccin en dan nu ineens als vanuit het niets een vaccin dat klaar is om op mensen te worden getest.

Het plot wordt steeds interessanter omdat de Amerikaanse overheid “toevallig” vier jaar geleden een patent heeft aangevraagd op Ebola.

Zoals wij schreven in een eerder artikel:

Het is niet voor niets dat de Verenigde Staten een patent (CA2741523A1) hebben op een door hen uitgevonden (??) Ebola variant "EboBun" en dat dat patent zich uitstrekt tot alle Ebola types mits ze maar in ieder geval voor 70% op de gepatenteerde versie lijken. Verder heeft de Amerikaanse overheid een monopoliepositie als het gaat om de bescherming van het Patent. Ook is vastgelegd hierin de formulering van de ontwikkeling van vaccinaties wat dus is gekoppeld aan dit patent.

Het is ook niet zonder reden dat met Ebola besmette mensen, zonder echt zinnige motivatie, naar de VS worden verscheept voor behandeling want zo kunnen monsters van Ebola van menselijk weefsel worden gewonnen.

Het is de perfect gecontroleerde manier om een groot deel van de wereldbevolking te kunnen besmetten met en dood te laten gaan aan Ebola in het licht van de agenda 21 depopulatie en tegelijkertijd goud te verdienen aan vaccinaties.”

Niet alleen heeft Amerika patent op Ebola en vele variaties daarop, maar ook claimen ze eigendomsrecht op alle vaccins tegen Ebola. Dit betekent in de praktijk dat de Amerikaanse overheid op een deel van de opbrengsten van de vaccinverkoop kan rekenen, zogenaamde royalties, maar ook dat dit patent de Amerikaanse overheid het recht geeft om alle andere onderzoek naar of behandelingen tegen Ebola stop te zetten.

De waanzin gaat zelfs nog een stap verder. Want mocht je zo onfortuinlijk zijn dat je besmet raakt met Ebola dan is dat virus in je lichaam eigendommen van de Amerikaanse overheid.

Dat argument kan en zal door de Amerikaanse staat worden gebruikt om mensen verplicht in quarantaine te zetten, aldus Mike Adams van Natural News.

Op 31 juli 2014 heeft Obama weer eens één van zijn beruchte Executive Orders (13674) getekend, waarbij de overheid iedereen kan arresteren en in quarantaine kan zetten die symptomen vertoont die geassociëerd kunnen worden met een besmettelijke ziekte.

Onderdeel van de wettelijke motivatie om mensen in het geval van Ebola in quarantaine te zetten, is gebaseerd op dat wanneer je het Ebola virus in je lichaam draagt, je dan in het bezit bent van eigendommen van de Amerikaanse overheid.

Wanneer het virus zich in je lichaam vermenigvuldigt, ben je technisch gesproken in overtreding van de wet want je biedt onderdak aan een virus dat zich zonder toestemming van de eigenaar, vermenigvuldigt.

Dat de Amerikaanse overheid eigenaar is van het Ebola virus zal ze in het geval dit mocht uitbreken in Amerika, verregaande juridische mogelijkheden bieden om mensen te isoleren en af te voeren naar de beruchte FEMA kampen.

Het bovenstaande vormt onderdeel van een veel grotere misdaad tegen de mensheid. Steeds meer wetenschappers, vooral in Afrika, zijn ervan overtuigd dat Ebola een genetisch gemanipuleerd organisme is en dat we hier te maken hebben met de inzet van een biologisch wapen.

Zo stond er in een groot voorpagina artikel van de Liberian Observer een uitspraak van Dr. Cyril Broderick, professor in de Fytopathologie:

“Ebola is een genetisch gemanipuleerd organisme. Horowitz bevestigde het bestaan van een Amerikaans Militair/Medische Industrie die tests uitvoeren met biologische wapens onder het mom van het toedienen van vaccinaties om ziektes onder controle te kunnen houden en de gezondheid van “zwarte Afrikanen” te verbeteren.”

Het is niet voor niets dat er vijf jaar geleden een keurige inkeping werd uitgehouwen in de Georgia Guidestones, waar onlangs een steen in werd geplaatst met het jaartal 2014.

De frontale aanval op de wereldbevolking, met het biowapen Ebola, is begonnen.
bron
  dinsdag 23 september 2014 @ 15:42:16 #268
45206 Pietverdriet
pi_144824965
Ach gus, lambiekje is wakker
pi_144825408
'Wanneer je besmet raakt met Ebola dan is dit virus niet van jou maar is het eigendom van de Amerikaanse overheid'.

Aldus Lambiekje |:(
pi_144825430
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:40 schreef Lambiekje het volgende:

Woordenbraaksel
Zelden zulke nonsens bijelkaar gezien, zeg Biekje, hoe groot denk je dat de markt voor een Ebola vaccin is? Piepklein, Afrikanen hebben namelijk weinig geld.
  dinsdag 23 september 2014 @ 16:42:22 #271
45206 Pietverdriet
pi_144826828
We moeten 1 ding toegeven, Lambiekje is de absoluut beste troll op Fok
pi_144830005
If the world doesn't get the Ebola outbreak in West Africa under control quickly, the disease could become a permanent fixture in the region, spreading as routinely as malaria or the flu, the World Health Organization warns Tuesday in a new report.

In the worst-case scenario – if nothing is done to effectively control the outbreak — there could be 1.4 million Ebola cases in Liberia and Sierra Leone by Jan. 20, according to a report released Tuesday by the Centers for Disease Control and Prevention.

That sort of exponential increase in cases makes it more likely that Ebola will become entrenched in West Africa, said Robert Murphy, a professor of medicine and biomedical engineering at Northwestern University.

If there are hundreds of thousands of Ebola cases, then "many more countries will have cases, and it won't be just West Africa," Murphy said. "There is so much mobility now, this can spread anywhere."

http://www.usatoday.com/s(...)st-forever/16072019/
  dinsdag 23 september 2014 @ 18:48:46 #273
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_144830267
quote:

Wanneer je besmet raakt met Ebola dan is dit virus niet van jou maar is het eigendom van de Amerikaanse overheid.

Het vormt onderdeel van een groter plan waarbij Ebola, een genetisch gemanipuleerd organisme, wordt ingezet als biowapen tegen de mensheid.

Op dezelfde dag dat het farmaceutische bedrijf GlaxoSmithKline een boete krijgt van 490 miljoen Dollar van de Chinese autoriteiten voor het leiden van een illegaal omkoopsysteem in dat land, wordt er door de media bekend gemaakt dat er een testcampagne wordt gestart met mensen voor een Ebola vaccin.

En raadt eens welk bedrijf dit vaccin gaat produceren wanneer dit er doorheen wordt gedrukt en “goedgekeurd”? Hetzelfde bedrijf dat ook heeft toegegeven dat ze in Amerika een omvangrijk crimineel omkoopnetwerk hebben waarbij regelmatig geld werd overgemaakt naar meer dan 40.000 artsen die vervolgens gevaarlijke “medicijnen” voorschrijven aan hun patiënten.

Dat is hetzelfde beboette bedrijf, GlaxoSmithKline, dat nu 60 “vrijwilligers” gaat injecteren met een experimenteel Ebola vaccin.

Normaal gesproken zijn er jaren van testen met mensen nodig voordat een vaccin wordt goedgekeurd voor gebruik. Van dit alles is nu geen sprake want vanwege de oncontroleerbare Ebola uitbraak in West Afrika wordt dit experimentele vaccin er met onvoorstelbare snelheid doorheen gedrukt.

Iedere viroloog die met vaccins werkt kan uitleggen dat het proces tussen het vaststellen van een infectie door een nieuw type virus en het produceren van een vaccin dat klaar is om op mensen getest te worden, veel langer in beslag neemt dan een paar weken. Klaarblijkelijk moeten we nu allemaal geloven dat er een wetenschappelijk wonder heeft plaatsgevonden, waardoor de farmaceutische industrie erin is geslaagd met het zwaaien van een toverstaf om een vaccin te maken dat geschikt is om op mensen uit te testen.

Wat natuurlijk veel waarschijnlijker is, is dat in plaats van met de toverstaf we hier te maken hebben met een lang van te voren bedacht script.

De Ebola uitbraak, de internationale vraag naar hulp, de steeds luider wordende roep om een vaccin en dan nu ineens als vanuit het niets een vaccin dat klaar is om op mensen te worden getest.

Het plot wordt steeds interessanter omdat de Amerikaanse overheid “toevallig” vier jaar geleden een patent heeft aangevraagd op Ebola.

Het is niet voor niets dat de Verenigde Staten een patent (CA2741523A1) hebben op een door hen uitgevonden (??) Ebola variant "EboBun" en dat dat patent zich uitstrekt tot alle Ebola types mits ze maar in ieder geval voor 70% op de gepatenteerde versie lijken. Verder heeft de Amerikaanse overheid een monopoliepositie als het gaat om de bescherming van het Patent. Ook is vastgelegd hierin de formulering van de ontwikkeling van vaccinaties wat dus is gekoppeld aan dit patent.

Het is ook niet zonder reden dat met Ebola besmette mensen, zonder echt zinnige motivatie, naar de VS worden verscheept voor behandeling want zo kunnen monsters van Ebola van menselijk weefsel worden gewonnen.

Het is de perfect gecontroleerde manier om een groot deel van de wereldbevolking te kunnen besmetten met en dood te laten gaan aan Ebola in het licht van de agenda 21 depopulatie en tegelijkertijd goud te verdienen aan vaccinaties.”

Niet alleen heeft Amerika patent op Ebola en vele variaties daarop, maar ook claimen ze eigendomsrecht op alle vaccins tegen Ebola. Dit betekent in de praktijk dat de Amerikaanse overheid op een deel van de opbrengsten van de vaccinverkoop kan rekenen, zogenaamde royalties, maar ook dat dit patent de Amerikaanse overheid het recht geeft om alle andere onderzoek naar of behandelingen tegen Ebola stop te zetten.

De waanzin gaat zelfs nog een stap verder. Want mocht je zo onfortuinlijk zijn dat je besmet raakt met Ebola dan is dat virus in je lichaam eigendommen van de Amerikaanse overheid.

Dat argument kan en zal door de Amerikaanse staat worden gebruikt om mensen verplicht in quarantaine te zetten, aldus Mike Adams van Natural News.

Op 31 juli 2014 heeft Obama weer eens één van zijn beruchte Executive Orders (13674) getekend, waarbij de overheid iedereen kan arresteren en in quarantaine kan zetten die symptomen vertoont die geassociëerd kunnen worden met een besmettelijke ziekte.

Onderdeel van de wettelijke motivatie om mensen in het geval van Ebola in quarantaine te zetten, is gebaseerd op dat wanneer je het Ebola virus in je lichaam draagt, je dan in het bezit bent van eigendommen van de Amerikaanse overheid.

Wanneer het virus zich in je lichaam vermenigvuldigt, ben je technisch gesproken in overtreding van de wet want je biedt onderdak aan een virus dat zich zonder toestemming van de eigenaar, vermenigvuldigt.

Dat de Amerikaanse overheid eigenaar is van het Ebola virus zal ze in het geval dit mocht uitbreken in Amerika, verregaande juridische mogelijkheden bieden om mensen te isoleren en af te voeren naar de beruchte FEMA kampen.

Het bovenstaande vormt onderdeel van een veel grotere misdaad tegen de mensheid. Steeds meer wetenschappers, vooral in Afrika, zijn ervan overtuigd dat Ebola een genetisch gemanipuleerd organisme is en dat we hier te maken hebben met de inzet van een biologisch wapen.

Zo stond er in een groot voorpagina artikel van de Liberian Observer een uitspraak van Dr. Cyril Broderick, professor in de Fytopathologie:

“Ebola is een genetisch gemanipuleerd organisme. Horowitz bevestigde het bestaan van een Amerikaans Militair/Medische Industrie die tests uitvoeren met biologische wapens onder het mom van het toedienen van vaccinaties om ziektes onder controle te kunnen houden en de gezondheid van “zwarte Afrikanen” te verbeteren.”

Het is niet voor niets dat er vijf jaar geleden een keurige inkeping werd uitgehouwen in de Georgia Guidestones, waar onlangs een steen in werd geplaatst met het jaartal 2014.

bron
Moeten ze niet even heel snel de Hulpverleners een halt toe roepen anders gaat het niet rap genoeg, en grote kans dat het virus geisoleerd word en uitsterft!
Btw de kans dat het snel zal verspreiden in landen buiten afrika is zeer klein andere virus soorten zijn gevaarlijker!
pi_144832779
quote:
Op dinsdag 23 september 2014 15:40 schreef Lambiekje het volgende:

quote:
De naam ebola komt van de gelijknamige rivier in Congo waar in 1976 een uitbraak plaatsvond en ebola voor het eerst herkend en aangetoond werd.
Bron.
  dinsdag 23 september 2014 @ 23:40:05 #275
52357 Lambiekje
pi_144841219
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:59 schreef .SP. het volgende:

[..]

Zelden zulke nonsens bijelkaar gezien, zeg Biekje, hoe groot denk je dat de markt voor een Ebola vaccin is? Piepklein, Afrikanen hebben namelijk weinig geld.
.. voor die paar rijke Europeanen die het oplopen hè. De Afrikaan is sowieso de klos voor depopulatie, dat continent is altijd al verdoemd geweest ondanks de oneindige delf- en grondstoffen.
  dinsdag 23 september 2014 @ 23:43:43 #276
52357 Lambiekje
pi_144841358
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
'Wanneer je besmet raakt met Ebola dan is dit virus niet van jou maar is het eigendom van de Amerikaanse overheid'.

Aldus Lambiekje |:(
nee! aldus de patent afgifte.

En overigens door dat je vader je destijds heeft aangegeven bij de gemeente ben je eigenlijk al staatseigendom.

[ Bericht 8% gewijzigd door Lambiekje op 23-09-2014 23:49:39 ]
  dinsdag 23 september 2014 @ 23:48:42 #277
52357 Lambiekje
pi_144841527
pi_144841612
goeie bron man
  woensdag 24 september 2014 @ 00:11:29 #279
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_144842193
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 23:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee! aldus de patent afgifte.

En overigens door dat je vader je destijds heeft aangegeven bij de gemeente ben je eigenlijk al staatseigendom.
Bron?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_144842334
tssss
  woensdag 24 september 2014 @ 00:53:07 #281
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_144842956
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 00:11 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Bron?
http://www.volkskrant.nl/(...)-van-jou-rsquo.dhtml

;) denk dit!

Voor de rest dikke onzin!
Aangezien je gewoon kan emigreren :P
  woensdag 24 september 2014 @ 00:53:33 #282
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_144842961
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 00:18 schreef snurkhapper het volgende:
tssss
loop je leeg?
pi_144844851
quote:

bron
Wat een groot deel van je verhaal onderuit haalt is dat Ebola geen nieuw virus is, maar al sinds de jaren '70 al zodanig bekend is.
pi_144846648
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 23:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. voor die paar rijke Europeanen die het oplopen hè. De Afrikaan is sowieso de klos voor depopulatie, dat continent is altijd al verdoemd geweest ondanks de oneindige delf- en grondstoffen.
En van die paar wordt BigPharma rijk?
pi_144846966
Hoe erg het ook is, maar een reduktie van de wereldbevolking zou de wereld zelf goed doen. Jammer genoeg zullen de overlevenden weer flink aanfokken en zal het overbevolkingsprobleem weer ontstaan.
Vooral politici die zichzelf te belangrijk vinden zullen proberen te overleven, en die geven de meeste problemen.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_144846981
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 23:40 schreef Lambiekje het volgende:

De Afrikaan is sowieso de klos voor depopulatie, dat continent is altijd al verdoemd geweest ondanks de oneindige delf- en grondstoffen.
Vreemd genoeg is Afrika het snelst groeiende continent qua bevolkingsgroei, hoe passen die cijfertjes nu weer in je hersenspinsels?
pi_144847920
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 10:29 schreef Chewie het volgende:

[..]

Vreemd genoeg is Afrika het snelst groeiende continent qua bevolkingsgroei, hoe passen die cijfertjes nu weer in je hersenspinsels?
Lambiekje máákt ze passend.
pi_144848126
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 11:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Lambiekje máákt ze passend.
We wachten in spanning af
  woensdag 24 september 2014 @ 11:16:22 #289
45206 Pietverdriet
pi_144848178
quote:
12s.gif Op woensdag 24 september 2014 11:14 schreef Chewie het volgende:

[..]

We wachten in spanning af
Kan je lang wachten, hij gaat nooit de discussie aan, dat kan hij helemaal niet
pi_144848243
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 11:16 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Kan je lang wachten, hij gaat nooit de discussie aan, dat kan hij helemaal niet
De reactie zal wel zijn dat het terug te vinden is in 1 van de 30.000 (of was het miljoen) reacties en linkjes die door de jaren heen gepost zijn.

In zijn eigen woorden zullen we het inderdaad nooit te horen krijgen.
  woensdag 24 september 2014 @ 12:57:12 #291
52357 Lambiekje
pi_144851244
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 08:11 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Wat een groot deel van je verhaal onderuit haalt is dat Ebola geen nieuw virus is, maar al sinds de jaren '70 al zodanig bekend is.
Het depopuleren is dan ook geen nieuw concept. En het fine-tunen (zeg agressiever) van virussen, patenteren en loslaten als wapen ook niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lambiekje op 24-09-2014 13:05:55 ]
  woensdag 24 september 2014 @ 13:00:37 #292
52357 Lambiekje
pi_144851352
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 10:28 schreef longinus het volgende:
Hoe erg het ook is, maar een reduktie van de wereldbevolking zou de wereld zelf goed doen. Jammer genoeg zullen de overlevenden weer flink aanfokken en zal het overbevolkingsprobleem weer ontstaan.
Vooral politici die zichzelf te belangrijk vinden zullen proberen te overleven, en die geven de meeste problemen.
er is geen overbevolking ... er is een (doelbewust) voedseldistributieprobleem.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 24-09-2014 13:06:11 ]
pi_144853968
'Ebola-vaccin nog dit jaar op grote schaal beschikbaar'

De Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) denkt dat een ebola-vaccin nog dit jaar beschikbaar kan worden gesteld voor een grote groep mensen.

Dat meldt AP woensdag.

Experts stelden eerder nog dat het medicijn waarschijnlijk te laat komt om de huidige uitbraak in te dammen. Nu denkt de WHO dat het medicijn op korte termijn een significant effect kan hebben.

Op dit moment is er geen gelicenseerde behandeling voor ebola-patiënten beschikbaar, al testen wetenschappers twee verschillende vaccins. Enkele patiënten hebben een medicijn toegediend gekregen dat nog in de experimentele fase zit.

Meer dan 5.800 mensen in vijf West-Afrikaanse landen zijn inmiddels besmet geraakt met het ebola-virus. Meer dan 2.600 mensen zijn omgekomen.

http://www.nu.nl/buitenla(...)aal-beschikbaar.html
  woensdag 24 september 2014 @ 14:34:15 #294
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_144854390
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 13:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

In een continent waar al decenia een voedsel probleem is, en als er voedsel is in beslag genomen door warlords of bendes etc..
Inderdaad dat doen ze expres!
En goh waarom staan de afrikaanse landen bovenaan?
http://en.wikipedia.org/w(...)pulation_growth_rate

Misschien omdat arme landen konijnen als gekken dit komt door geloof en kinderen kunnen al vroeg helpen met werken etc etc etc en als er een kindje dood gaat nemen we gewoon toch weer een neiwue Hoppa !!
pi_144854577
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 12:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het depopuleren is dan ook geen nieuw concept. En het fine-tunen (zeg agressiever) van virussen, patenteren en loslaten als wapen ook niet.
Waarom zie je dan exact het tegenovergestelde van depopulatie en dan ook nog vooral in landen en regio’s die het zwaarste getroffen worden?

Ga je dat nog een keer beantwoorden?
pi_144856181
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 13:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Doe er wat aan, laadt je bakfiets op met blikken erwtensoep en ga naar oost-Afrika.

Oh nee, Biekje de toetsenbordridder doet niets, dat is waar....
pi_144856968
Zoals ik al voorspelde. Tropenarts heeft geen ebola, maar wel malaria.
http://www.sleutelstad.nl(...)umc-heeft-geen-ebola
pi_144869561
quote:
Op woensdag 24 september 2014 12:57 schreef Lambiekje het volgende:
Schoolvoorbeeld van een antwoord op een ongestelde vraag. :{
pi_144874542
quote:
6s.gif Op woensdag 24 september 2014 20:39 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Schoolvoorbeeld van een antwoord op een ongestelde vraag. :{
Helaas heeft Lambiekje daar een handje van.
pi_144881155
quote:
Op woensdag 24 september 2014 22:14 schreef Lavenderr het volgende:
Helaas heeft Lambiekje daar een handje van.
Lambiekje doet me nogal eens aan Ralph Wiggum denken.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')