Dan maar speciale FEMA kampen voor zulke mensen openenquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het vervelende hiervan is dat ze daarmee andere mensen in gevaar brengen.
Die schijnen er al volop te zijn!quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:48 schreef .SP. het volgende:
[..]
Dan maar speciale FEMA kampen voor zulke mensen openen
Mag ik dan de zwarte Helicopter vliegen als we met het swatteam Lambiekje oppakken?quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:48 schreef .SP. het volgende:
[..]
Dan maar speciale FEMA kampen voor zulke mensen openen
Oppakken, infecteren en terugsturenquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mag ik dan de zwarte Helicopter vliegen als we met het swatteam Lambiekje oppakken?
Teveel naar anderen luisteren en je angst aan laten praten om je te laten doen en denken zoals het een ander uitkomt lijkt me niet zo slim .quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:02 schreef .SP. het volgende:
[..]
Mocht het ooit in NL zover komen hoop ik dat alle 'vrijdenkende' betweters en homeopaten lekker gaan rondlopen en zichzelf heerlijk wegselecteren. Is het probleem van een omlaag gaand IQ ook opgelost.
Als het is verzonnen voor politieke agenda's en daar houd ik rekening mee bij alles wat in de msm komt , breng je net zo goed mensen in gevaar door er aan mee te doen en een klimaat te creeren van angst en racisme en afpakken van je eigen vrijheden . Mensen zijn niet ontslagen van hun volwassen verantwoordelijkheid door alle verhalen van autoriteiten maar aan te nemen voor waar en mee te werken . Dat is niet altijd de veiligste en beste optie , geschiedenis heeft ons dat geleerd . Onze generatie heeft internet en geen excuus . Bij alles wat er gebeurd had je beter kunnen weten en 2 kanten van het verhaal kunnen horen .quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het vervelende hiervan is dat ze daarmee andere mensen in gevaar brengen.
Behalve een sloppenwijk in Afrika natuurlijkquote:Op maandag 25 augustus 2014 07:31 schreef Summers het volgende:
[..]
Onze generatie heeft internet en geen excuus . Bij alles wat er gebeurd had je beter kunnen weten en 2 kanten van het verhaal kunnen horen .
Nee absoluut, maar met een ziekte als ebola zou ik maar lekker naar de experts luisteren.quote:Op maandag 25 augustus 2014 06:56 schreef Summers het volgende:
[..]
Teveel naar anderen luisteren en je angst aan laten praten om je te laten doen en denken zoals het een ander uitkomt lijkt me niet zo slim .
Nee joh, zelf op onderzoek uit gaan. Als onafhankelijk en kritisch mens die niets gelooft..quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:10 schreef .SP. het volgende:
[..]
Nee absoluut, maar met een ziekte als ebola zou ik maar lekker naar de experts luisteren.
Ik luister liever naar zo'n gebedsgenezeres, dan mag ik tenminste nog naar buiten.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:10 schreef .SP. het volgende:
[..]
Nee absoluut, maar met een ziekte als ebola zou ik maar lekker naar de experts luisteren.
effe je shakra's shaken en alles is weer prima!quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:19 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik luister liever naar zo'n gebedsgenezeres, dan mag ik tenminste nog naar buiten.
Precies en dat zie ik hier echt wel gebeuren mocht het hier komen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:20 schreef .SP. het volgende:
[..]
effe je shakra's shaken en alles is weer prima!
Ik weet het niet, ik vermoed dat het hele sprookjesboek de deur uit gaat zodra de eerste beelden van uit de ogen bloedende Nederlanders op de televisie zijn geweest. Zelfde geldt voor Lambiekjes grote mond.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Precies en dat zie ik hier echt wel gebeuren mocht het hier komen.
Of de biblebelt hier in NL bijv. ook een leuke potentiële broedhaard.
Ik vrees dat dat nog wel eens tegen kan gaan vallen. Kinderen zie zijn overleden aan mazelen en rode hond heeft ze ook nog niet van hun geloof af doen vallen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:25 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik vermoed dat het hele sprookjesboek de deur uit gaat zodra de eerste beelden van uit de ogen bloedende Nederlanders op de televisie zijn geweest. Zelfde geldt voor Lambiekjes grote mond.
Doe jij wat jij niet laten kan dan doe ik het ookquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:10 schreef .SP. het volgende:
[..]
Maar naar wie zou jij dan wel luisteren in het hypothetische geval dat er Ebola in Nederland komt?quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:13 schreef Summers het volgende:
[..]
Doe jij wat jij niet laten kan dan doe ik het ook
Wat zou volgens jou dan die politieke agenda kunnen zijn in dit geval van ebola ?quote:Op maandag 25 augustus 2014 07:31 schreef Summers het volgende:
Als het is verzonnen voor politieke agenda's en daar houd ik rekening mee bij alles wat in de msm komt , breng je net zo goed mensen in gevaar door er aan mee te doen en een klimaat te creeren van angst en racisme en afpakken van je eigen vrijheden . Mensen zijn niet ontslagen van hun volwassen verantwoordelijkheid door alle verhalen van autoriteiten maar aan te nemen voor waar en mee te werken . Dat is niet altijd de veiligste en beste optie , geschiedenis heeft ons dat geleerd . Onze generatie heeft internet en geen excuus . Bij alles wat er gebeurd had je beter kunnen weten en 2 kanten van het verhaal kunnen horen .
Prima, alleen zou jouw keuze in een ebola uitbraak een dodelijk resultaat voor andere mensen betekenen. Erg egoistisch, arrogant en dom mocht het ooit inderdaad zo gebeuren.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:13 schreef Summers het volgende:
[..]
Doe jij wat jij niet laten kan dan doe ik het ook
naar mezelf , wat is het nut van volwassen zijn als je naar iemand anders moet luisteren .quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Maar naar wie zou jij dan wel luisteren in het hypothetische geval dat er Ebola in Nederland komt?
Dan ga ik in ieder geval op zoek naar wat het nos niet heeft verteld , ik neem zeker nooit meer iets voor waar aan als het in de msm als waarheid word gebracht . Zowat alles word kritiekloos gekopieerd zelfs als er onschuldige doden vallen of oorlogen begonnen door leugens en de burger is altijd degene die moet boeten .quote:Beter gezegd: NPO 1 meldt op het 8 uur journaal dat de eerste Ebola patiënten in Nederland zijn gesignaleerd en doet een oproep om op te letten en bij eerste signalen naar de huisarts te gaan.
Wat zijn jouw vervolgstappen dan?
Waar ga je dan zoeken?quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:35 schreef Summers het volgende:
[..]
naar mezelf , wat is het nut van volwassen zijn als je naar iemand anders moet luisteren .
[..]
Dan ga ik in ieder geval op zoek naar wat het nos niet heeft verteld , ik neem zeker nooit meer iets voor waar aan als het in de msm als waarheid word gebracht . Zowat alles word kritiekloos gekopieerd zelfs als er onschuldige doden vallen of oorlogen begonnen door leugens en de burger is altijd degene die moet boeten .
Doet me een beetje denken aan tv-serie "Cordon' op belgische tv. Ging ook over een besmettelijke ziekte uitbraak in Antwerpen waar een gans gebied volledig werd afgesloten.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:35 schreef Summers het volgende:
Dan ga ik in ieder geval op zoek naar wat het nos niet heeft verteld , ik neem zeker nooit meer iets voor waar aan als het in de msm als waarheid word gebracht . Zowat alles word kritiekloos gekopieerd zelfs als er onschuldige doden vallen of oorlogen begonnen door leugens en de burger is altijd degene die moet boeten .
Dat zou kunnen , geld is de religie wereldwijd . Deze situatie kan je zo ver uitmelken als maar kan . Demonstratieverbod bijv vanwege de gezondheidsrisico's . Zomaar opsluiten van mensen , een legitieme reden voor racisme , verdeeldheid en uitsluiting of zelfs moord . Zelf gaan ze er ook niet serieus mee om als je bijv naar V.S kijkt die twee besmette mensen het land inbrengt om vervolgens 50 artsen naar Africa te sturen . Is het zo ver gezocht om dan alle risico's uit te sluiten en die twee besmette mensen door die 50 artsen in Africa te helpenquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:22 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wat zou volgens jou dan die politieke agenda kunnen zijn in dit geval van ebola ?
In de OP had ik verwezen naar eventueel geldgewin door massaverkoop van (misschien wel) nutteloze vaccins.
Maar sommige volwassenen weten van sommige dingen meer dan jij, waarom maak je geen gebruik van die kennis?quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:35 schreef Summers het volgende:
[..]
naar mezelf , wat is het nut van volwassen zijn als je naar iemand anders moet luisteren .
[..]
Met de goede voorzorgsmaatregelen is het vervoeren van een ebola patient geen enkel probleem. Dus nee, dat is niet raar.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:58 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat zou kunnen , geld is de religie wereldwijd . Deze situatie kan je zo ver uitmelken als maar kan . Demonstratieverbod bijv vanwege de gezondheidsrisico's . Zomaar opsluiten van mensen , een legitieme reden voor racisme , verdeeldheid en uitsluiting of zelfs moord . Zelf gaan ze er ook niet serieus mee om als je bijv naar V.S kijkt die twee besmette mensen het land inbrengt om vervolgens 50 artsen naar Africa te sturen . Is het zo ver gezocht om dan alle risico's uit te sluiten en die twee besmette mensen door die 50 artsen in Africa te helpenOveral hoor je geluiden dat besmette mensen toch een land worden binnengelaten . Dat is niet logisch .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |