laatste posts:quote:Ebola outbreak may already be uncontrollable; Monsanto invests in Ebola treatment drug company as pandemic spreads
- Ebola is the closest thing to real-life zombie infections
- Monsanto and Dept. of Defense help fund pharma company that could earn billions from Ebola treatment
- Has air travel doomed humanity to a pandemic outbreak?
- Just one organism is sufficient to infect a new host
- Ebola detection kits deployed to all 50 U.S. states
- The perfect bioweapon against humanity?
- Open borders is an open invitation for bioweapons terrorism
Volledig artikel :
http://www.naturalnews.co(...)ments_Monsanto.html#
Leuk, maar een nutteloos klein aantal, tenzij ze het alleen voor ziekenhuispersoneel zouden gebruiken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:19 schreef Lavenderr het volgende:
Canada heeft experimenteel ebolavaccin
Canada bezit kleine hoeveelheden van een experimenteel ebolavaccin.
Het Noord-Amerikaanse land is in overleg met de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) om het vaccin in Afrika beschikbaar te stellen.
Dit heeft een regeringsfunctionaris in Ottawa dinsdag gezegd. Tot nu toe zijn minder dan 1.500 doses beschikbaar.
http://www.nu.nl/algemeen(...)eel-ebolavaccin.html
Huh? Eerder het omgekeerde. Je wordt er zo ziek van dat je zwak en slap wordt waardoor je echt niet maar gaat lopen, bijten, of wat dan ook. Er gaan veel wilde verhalen over Ebola rond. Hoewel het een zeer ernstige ziekte is, lijkt het totaal niet op een zombie-infectie.quote:- Ebola is the closest thing to real-life zombie infections
Inderdaad, dan kan je beter een gemuteerde snelwerkende versie van de gekke koeienziekte hebben die alleen een bepaald deel van het brein opvreet waardoor men als zombieachtige agressievelingen alles en iedereen aanvalt of zo.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:28 schreef Disorder het volgende:
Over die quote uit de OP:
[..]
Huh? Eerder het omgekeerde. Je wordt er zo ziek van dat je zwak en slap wordt waardoor je echt niet maar gaat lopen, bijten, of wat dan ook. Er gaan veel wilde verhalen over Ebola rond. Hoewel het een zeer ernstige ziekte is, lijkt het totaal niet op een zombie-infectie.
er bestaat al een zombie ziekte, althans er was nog geen naam voor dus noemde ze het zo.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Inderdaad, dan kan je beter een gemuteerde snelwerkende versie van de gekke koeienziekte hebben die alleen een bepaald deel van het brein opvreet waardoor men als zombieachtige agressievelingen alles en iedereen aanvalt of zo.
Of wat dacht je van een aangepaste vorm van Rabiës? Dat vind ik persoonlijk al heel dichtbij komen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Inderdaad, dan kan je beter een gemuteerde snelwerkende versie van de gekke koeienziekte hebben die alleen een bepaald deel van het brein opvreet waardoor men als zombieachtige agressievelingen alles en iedereen aanvalt of zo.
Dan heb je van 28 days later/world war Z zombies, die zijn lamequote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:35 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Of wat dacht je van een aangepaste vorm van Rabiës? Dat vind ik persoonlijk al heel dichtbij komen.
In mijn opinie is een infectie het oplopen van een ziekte, niet het gedragquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:28 schreef Disorder het volgende:
Over die quote uit de OP:
[..]
Huh? Eerder het omgekeerde. Je wordt er zo ziek van dat je zwak en slap wordt waardoor je echt niet maar gaat lopen, bijten, of wat dan ook. Er gaan veel wilde verhalen over Ebola rond. Hoewel het een zeer ernstige ziekte is, lijkt het totaal niet op een zombie-infectie.
Mijn god wat een sukkels, natuurlijke selectie iemand?quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:38 schreef Lavenderr het volgende:
Tja..
Zeventien ebolapatiënten in Liberia ontvluchten kliniek
In Liberia zijn zeventien ebolapatiënten uit een kliniek in de hoofdstad Monrovia gevlucht. Ze werden in isolatie gehouden.
Met hulp van boze burgers hebben zij het medisch centrum zaterdagavond verlaten, bericht de Liberiaanse krant FrontPage Africa zondag.
Bij sommige patiënten was het dodelijke virus vastgesteld, bij anderen werd het vermoed.
In de arme en dichtbevolkte wijk West Point waar het centrum staat, wonen ongeveer 75.000 mensen. De autoriteiten willen nu de hele wijk afsluiten, om te verhinderen dat inwoners naar andere gebieden reizen en anderen besmetten. Velen hebben woedend op de aankondiging gereageerd.
In Liberia zijn meer dan vierhonderd mensen bezweken aan ebola. In West-Afrika doen veel spookverhalen de ronde over het virus.
Wijwater
Een steenrijke Nigeriaanse prediker heeft vierduizend flessen met wijwater naar Sierrra Leone gestuurd, meldt de Nigeriaanse nieuwssite Daily Post. Het water is bestemd voor ebolapatiënten. Een privévliegtuig bracht het water en 50.000 dollar naar het land. Volgens het Amerikaanse zakenblad Forbes heeft de oprichter van 'De Synagoge, Kerk van Alle Naties', Temitope Joshua, een geschat vermogen van tussen de 10 en 15 miljoen dollar.
http://www.nu.nl/buitenla(...)luchten-kliniek.html
En dan wijwater sturen. Omg.
Gewoon een paniekreactie, de bevolking leeft daar in grote angst en kan/wil het niet geloven. Ik denk dat het slechts een kwestie van tijd is, eer die ziekte wereldwijd gaat.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:17 schreef .SP. het volgende:
[..]
Mijn god wat een sukkels, natuurlijke selectie iemand?
Ach welnee, daar is het virus niet 'goed' genoeg voor.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:23 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Gewoon een paniekreactie, de bevolking leeft daar in grote angst en kan/wil het niet geloven. Ik denk dat het slechts een kwestie van tijd is, eer die ziekte wereldwijd gaat.
zou mij niets verbazen als we eind van het jaar dik over een miljoen doden zittenquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:04 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ach welnee, daar is het virus niet 'goed' genoeg voor.
In landen met een beperkte zorg en slechte voorlichting zou het zeker wel eens heel slecht kunnen worden, voorlopig zit er nog weinig groei in het aantal slachtoffers.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
zou mij niets verbazen als we eind van het jaar dik over een miljoen doden zitten
Nee, er zit weinig groei in de registratie van de slachtoffers. Wantrouw deze cijfers, het zijn alleen de daadwerkelijk positief bevonden zieken en doden. Daarvoor zijn mensen nodig die dit doen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:39 schreef .SP. het volgende:
[..]
In landen met een beperkte zorg en slechte voorlichting zou het zeker wel eens heel slecht kunnen worden, voorlopig zit er nog weinig groei in het aantal slachtoffers.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het gevoel bekruipt me dat men niet in staat is meer dan 50 nieuwe gevallen per dag positief te identificeren omdat men eenvoudig de capaciteit niet heeft.
Zo wilde de technisch manager van Chernobiel niet meer dan 2 Rad (als ik me goed herinner) als radioactiviteit rapporteren omdat dit was wat er gemeten werd. De apparatuur had echter een maximum van 2 Rad.
Als het aantal nieuwe gevallen op 50 per dag afvlakt heb ik het gevoel dat dit de max capaciteit van het postitief identificeren.
Screening is een vrij eenvoudige PCR wat met honderden samples per dag gedaan kan worden, dat lijkt me niet de limiterende factor. Dat mensen thuis gehouden worden om daar door familie verzorgd te worden in plaats van een ziekenhuis zal inderdaad wel deels het geval zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, er zit weinig groei in de registratie van de slachtoffers. Wantrouw deze cijfers, het zijn alleen de daadwerkelijk positief bevonden zieken en doden. Daarvoor zijn mensen nodig die dit doen.
[..]
Is het virus nu airborne of niet? Dit ligt in een vaag gebied.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:04 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ach welnee, daar is het virus niet 'goed' genoeg voor.
Hangt een beetje van de definitie airborne af, hebben het in het vorige deel even over gehad dacht ik.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:22 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Is het virus nu airborne of niet? Dit ligt in een vaag gebied.
http://www.dailymail.co.u(...)monkeys-contact.html
Hier niet, maar ben je wel eens in westafrika geweest? Hebben daar gebrek aan allesquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:46 schreef .SP. het volgende:
[..]
Screening is een vrij eenvoudige PCR wat met honderden samples per dag gedaan kan worden, dat lijkt me niet de limiterende factor. Dat mensen thuis gehouden worden om daar door familie verzorgd te worden in plaats van een ziekenhuis zal inderdaad wel deels het geval zijn.
Ik ben redelijk op de hoogte en zelfs in westafrika hebben ze de machines en expertise om op ebola te testen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hier niet, maar ben je wel eens in westafrika geweest? Hebben daar gebrek aan alles
Ze hebben er zelfs gebrek aan handschoenen knulquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:59 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ik ben redelijk op de hoogte en zelfs in westafrika hebben ze de machines en expertise om op ebola te testen.
Knul?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ze hebben er zelfs gebrek aan handschoenen knul
Zo bespottelijk is onze wereld.quote:If You Promote A Cure For Ebola, Men With Guns Could Show Up At Your Door
If I had a cure for Ebola, I could never sell it to you. I don’t have a cure for Ebola of course, but even if I did I could never promote it. And if you have a cure for Ebola and you start promoting it on the Internet, men with guns could soon show up at your door. Unfortunately, I am not kidding. Even if you have made a discovery that could potentially save millions of lives, that will not earn you an ounce of mercy from the FDA. In fact, the FDA has just issued a statement that contains a chilling warning for anyone that is claiming that they know how to prevent or cure Ebola. And without a doubt, FDA bureaucrats are scouring the Internet right now for any sign of an Ebola cure or treatment. When they find one, they are likely to crack down very hard based on their history. So if you do have a cure for Ebola, you might want to be very, very careful. You could end up having men with automatic weapons conducting a military-style raid on your home when you least expect it.
bron
Volkomen terecht, mensen die claimen ziektes als ebola te kunnen genezen met weet ik wat voor verzinsels moeten hard worden aangepakt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zo bespottelijk is onze wereld.
Maar ondertussen wordt je ook voor andere zaken lastig gevallen door SWAT-teams bijvoorbeeld als je en niet-monsanto tomaatplantje in je moestuin hebt.
Oh men, dat soort luiquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:21 schreef .SP. het volgende:
[..]
Volkomen terecht, mensen die claimen ziektes als ebola te kunnen genezen met weet ik wat voor verzinsels moeten hard worden aangepakt.
Zoals dit mormel: http://www.geenstijl.nl/m(...)omeopathie_help.html
opknopen aan de hoogste boom!
Dit zou ook moeten gelden voor het tuig dat wanhopige kanker patienten met pitten, gras en homeopathie te kunnen genezen (vraag maar aan sylvia millecam hoe goed het werkt!)
Proestquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:50 schreef NotYou het volgende:
Dan volgt nu een mededeling van de bildreberg groep: kijkt u allen alstublieft niet verbaasd op als één dezer dagen de producten in uw koelkast op een iets andere plaats staan. Niets aan de hand.
En ik, de superarrogante, haal nog eens mijn eigen woorden aan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:23 schreef Ceased2Be het volgende:
Maar mogelijk wel weer in Berlijn: http://www.nrc.nl/nieuws/(...)an-ebola-in-berlijn/
quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik zeg, alle luchtverkeer met west afrika stopzetten
Is geen geval van besluiteloosheid maar dat kost gewoon te veel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik haat slappe besluiteloosheid en geen verantwoording willen nemen.
Tja, lekker wachten tot het echt misgaat en dan jammeren dat het zo erg is, en dat men het ook niet kon weten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:11 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Is geen geval van besluiteloosheid maar dat kost gewoon te veel.
http://nos.nl/artikel/688(...)ijkt-loos-alarm.html
En op basiswaarvan verwacht jij precies dat ebola een gevaar kan opleveren voor Europa?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, lekker wachten tot het echt misgaat en dan jammeren dat het zo erg is, en dat men het ook niet kon weten.
Op basis waarvan denk je dat een besmettelijke ziekte geen europeanen infecteren kan? En ik heb het over het isoleren van west afrika, niet over het isoleren van Europa.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:59 schreef Dven het volgende:
[..]
En op basiswaarvan verwacht jij precies dat ebola een gevaar kan opleveren voor Europa?
Ik vroeg niet om een wedervraag piet. Er zijn geen gegronde redenen om zo'n luchtverbod in te stellen. Gezien de wijze waarop men besmet raakt is er geen enkel risico op een epidemie in Europa. Dan kan jij wel heel leuk de grootste voorzorgsmaatregelen willen nemen maar dat is niet anders dan als met een condoompje om naar een baarmoederloze hoer te gaan omdat je bang bent dat ze misschien toch zwanger raakt. Beetje overbodig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Op basis waarvan denk je dat een besmettelijke ziekte geen europeanen infecteren kan? En ik heb het over het isoleren van west afrika, niet over het isoleren van Europa.
Nogmaals, ik heb het over het isoleren van West Afrika, niet over Europa.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vroeg niet om een wedervraag piet. Er zijn geen gegronde redenen om zo'n luchtverbod in te stellen. Gezien de wijze waarop men besmet raakt is er geen enkel risico op een epidemie in Europa. Dan kan jij wel heel leuk de grootste voorzorgsmaatregelen willen nemen maar dat is niet anders dan als met een condoompje om naar een baarmoederloze hoer te gaan omdat je bang bent dat ze misschien toch zwanger raakt. Beetje overbodig.
Zo totaal niet relevant dat je dit noemt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nogmaals, ik heb het over het isoleren van West Afrika, niet over Europa.
Probeer het eens met argumentenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo totaal niet relevant dat je dit noemt.
Ik heb je al aangegeven dat er geen kans is op een epidemie in Europa. Jij lult maar slap dat West-Afrika geisoleerd dient te worden. Misschien wordt het tijd dat jij eens met argumenten komt waarom dat wél verstandig is terwijl er eigenlijk niemand in de wereld, behalve jouw soort doemdenkers, er het nut van inzien.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Probeer het eens met argumenten
Patient was negatief voor ebolaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En ik, de superarrogante, haal nog eens mijn eigen woorden aan.
[..]
Kameroen ziet er wel noodzaak inquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb je al aangegeven dat er geen kans is op een epidemie in Europa. Jij lult maar slap dat West-Afrika geisoleerd dient te worden. Misschien wordt het tijd dat jij eens met argumenten komt waarom dat wél verstandig is terwijl er eigenlijk niemand in de wereld, behalve jouw soort doemdenkers, er het nut van inzien.
Ik mis even de relevantie van Kameroen voor Europa.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kameroen ziet er wel noodzaak in
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-ebola-verspreiding/
Isoleren beperkt de verspreidingsmogelijkheden sim-pel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |