laatste posts:quote:Ebola outbreak may already be uncontrollable; Monsanto invests in Ebola treatment drug company as pandemic spreads
- Ebola is the closest thing to real-life zombie infections
- Monsanto and Dept. of Defense help fund pharma company that could earn billions from Ebola treatment
- Has air travel doomed humanity to a pandemic outbreak?
- Just one organism is sufficient to infect a new host
- Ebola detection kits deployed to all 50 U.S. states
- The perfect bioweapon against humanity?
- Open borders is an open invitation for bioweapons terrorism
Volledig artikel :
http://www.naturalnews.co(...)ments_Monsanto.html#
Leuk, maar een nutteloos klein aantal, tenzij ze het alleen voor ziekenhuispersoneel zouden gebruiken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:19 schreef Lavenderr het volgende:
Canada heeft experimenteel ebolavaccin
Canada bezit kleine hoeveelheden van een experimenteel ebolavaccin.
Het Noord-Amerikaanse land is in overleg met de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) om het vaccin in Afrika beschikbaar te stellen.
Dit heeft een regeringsfunctionaris in Ottawa dinsdag gezegd. Tot nu toe zijn minder dan 1.500 doses beschikbaar.
http://www.nu.nl/algemeen(...)eel-ebolavaccin.html
Huh? Eerder het omgekeerde. Je wordt er zo ziek van dat je zwak en slap wordt waardoor je echt niet maar gaat lopen, bijten, of wat dan ook. Er gaan veel wilde verhalen over Ebola rond. Hoewel het een zeer ernstige ziekte is, lijkt het totaal niet op een zombie-infectie.quote:- Ebola is the closest thing to real-life zombie infections
Inderdaad, dan kan je beter een gemuteerde snelwerkende versie van de gekke koeienziekte hebben die alleen een bepaald deel van het brein opvreet waardoor men als zombieachtige agressievelingen alles en iedereen aanvalt of zo.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:28 schreef Disorder het volgende:
Over die quote uit de OP:
[..]
Huh? Eerder het omgekeerde. Je wordt er zo ziek van dat je zwak en slap wordt waardoor je echt niet maar gaat lopen, bijten, of wat dan ook. Er gaan veel wilde verhalen over Ebola rond. Hoewel het een zeer ernstige ziekte is, lijkt het totaal niet op een zombie-infectie.
er bestaat al een zombie ziekte, althans er was nog geen naam voor dus noemde ze het zo.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Inderdaad, dan kan je beter een gemuteerde snelwerkende versie van de gekke koeienziekte hebben die alleen een bepaald deel van het brein opvreet waardoor men als zombieachtige agressievelingen alles en iedereen aanvalt of zo.
Of wat dacht je van een aangepaste vorm van Rabiës? Dat vind ik persoonlijk al heel dichtbij komen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Inderdaad, dan kan je beter een gemuteerde snelwerkende versie van de gekke koeienziekte hebben die alleen een bepaald deel van het brein opvreet waardoor men als zombieachtige agressievelingen alles en iedereen aanvalt of zo.
Dan heb je van 28 days later/world war Z zombies, die zijn lamequote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:35 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Of wat dacht je van een aangepaste vorm van Rabiës? Dat vind ik persoonlijk al heel dichtbij komen.
In mijn opinie is een infectie het oplopen van een ziekte, niet het gedragquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:28 schreef Disorder het volgende:
Over die quote uit de OP:
[..]
Huh? Eerder het omgekeerde. Je wordt er zo ziek van dat je zwak en slap wordt waardoor je echt niet maar gaat lopen, bijten, of wat dan ook. Er gaan veel wilde verhalen over Ebola rond. Hoewel het een zeer ernstige ziekte is, lijkt het totaal niet op een zombie-infectie.
Mijn god wat een sukkels, natuurlijke selectie iemand?quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:38 schreef Lavenderr het volgende:
Tja..
Zeventien ebolapatiënten in Liberia ontvluchten kliniek
In Liberia zijn zeventien ebolapatiënten uit een kliniek in de hoofdstad Monrovia gevlucht. Ze werden in isolatie gehouden.
Met hulp van boze burgers hebben zij het medisch centrum zaterdagavond verlaten, bericht de Liberiaanse krant FrontPage Africa zondag.
Bij sommige patiënten was het dodelijke virus vastgesteld, bij anderen werd het vermoed.
In de arme en dichtbevolkte wijk West Point waar het centrum staat, wonen ongeveer 75.000 mensen. De autoriteiten willen nu de hele wijk afsluiten, om te verhinderen dat inwoners naar andere gebieden reizen en anderen besmetten. Velen hebben woedend op de aankondiging gereageerd.
In Liberia zijn meer dan vierhonderd mensen bezweken aan ebola. In West-Afrika doen veel spookverhalen de ronde over het virus.
Wijwater
Een steenrijke Nigeriaanse prediker heeft vierduizend flessen met wijwater naar Sierrra Leone gestuurd, meldt de Nigeriaanse nieuwssite Daily Post. Het water is bestemd voor ebolapatiënten. Een privévliegtuig bracht het water en 50.000 dollar naar het land. Volgens het Amerikaanse zakenblad Forbes heeft de oprichter van 'De Synagoge, Kerk van Alle Naties', Temitope Joshua, een geschat vermogen van tussen de 10 en 15 miljoen dollar.
http://www.nu.nl/buitenla(...)luchten-kliniek.html
En dan wijwater sturen. Omg.
Gewoon een paniekreactie, de bevolking leeft daar in grote angst en kan/wil het niet geloven. Ik denk dat het slechts een kwestie van tijd is, eer die ziekte wereldwijd gaat.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:17 schreef .SP. het volgende:
[..]
Mijn god wat een sukkels, natuurlijke selectie iemand?
Ach welnee, daar is het virus niet 'goed' genoeg voor.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:23 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Gewoon een paniekreactie, de bevolking leeft daar in grote angst en kan/wil het niet geloven. Ik denk dat het slechts een kwestie van tijd is, eer die ziekte wereldwijd gaat.
zou mij niets verbazen als we eind van het jaar dik over een miljoen doden zittenquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:04 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ach welnee, daar is het virus niet 'goed' genoeg voor.
In landen met een beperkte zorg en slechte voorlichting zou het zeker wel eens heel slecht kunnen worden, voorlopig zit er nog weinig groei in het aantal slachtoffers.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
zou mij niets verbazen als we eind van het jaar dik over een miljoen doden zitten
Nee, er zit weinig groei in de registratie van de slachtoffers. Wantrouw deze cijfers, het zijn alleen de daadwerkelijk positief bevonden zieken en doden. Daarvoor zijn mensen nodig die dit doen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:39 schreef .SP. het volgende:
[..]
In landen met een beperkte zorg en slechte voorlichting zou het zeker wel eens heel slecht kunnen worden, voorlopig zit er nog weinig groei in het aantal slachtoffers.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het gevoel bekruipt me dat men niet in staat is meer dan 50 nieuwe gevallen per dag positief te identificeren omdat men eenvoudig de capaciteit niet heeft.
Zo wilde de technisch manager van Chernobiel niet meer dan 2 Rad (als ik me goed herinner) als radioactiviteit rapporteren omdat dit was wat er gemeten werd. De apparatuur had echter een maximum van 2 Rad.
Als het aantal nieuwe gevallen op 50 per dag afvlakt heb ik het gevoel dat dit de max capaciteit van het postitief identificeren.
Screening is een vrij eenvoudige PCR wat met honderden samples per dag gedaan kan worden, dat lijkt me niet de limiterende factor. Dat mensen thuis gehouden worden om daar door familie verzorgd te worden in plaats van een ziekenhuis zal inderdaad wel deels het geval zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, er zit weinig groei in de registratie van de slachtoffers. Wantrouw deze cijfers, het zijn alleen de daadwerkelijk positief bevonden zieken en doden. Daarvoor zijn mensen nodig die dit doen.
[..]
Is het virus nu airborne of niet? Dit ligt in een vaag gebied.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:04 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ach welnee, daar is het virus niet 'goed' genoeg voor.
Hangt een beetje van de definitie airborne af, hebben het in het vorige deel even over gehad dacht ik.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:22 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Is het virus nu airborne of niet? Dit ligt in een vaag gebied.
http://www.dailymail.co.u(...)monkeys-contact.html
Hier niet, maar ben je wel eens in westafrika geweest? Hebben daar gebrek aan allesquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:46 schreef .SP. het volgende:
[..]
Screening is een vrij eenvoudige PCR wat met honderden samples per dag gedaan kan worden, dat lijkt me niet de limiterende factor. Dat mensen thuis gehouden worden om daar door familie verzorgd te worden in plaats van een ziekenhuis zal inderdaad wel deels het geval zijn.
Ik ben redelijk op de hoogte en zelfs in westafrika hebben ze de machines en expertise om op ebola te testen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hier niet, maar ben je wel eens in westafrika geweest? Hebben daar gebrek aan alles
Ze hebben er zelfs gebrek aan handschoenen knulquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:59 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ik ben redelijk op de hoogte en zelfs in westafrika hebben ze de machines en expertise om op ebola te testen.
Knul?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ze hebben er zelfs gebrek aan handschoenen knul
Zo bespottelijk is onze wereld.quote:If You Promote A Cure For Ebola, Men With Guns Could Show Up At Your Door
If I had a cure for Ebola, I could never sell it to you. I don’t have a cure for Ebola of course, but even if I did I could never promote it. And if you have a cure for Ebola and you start promoting it on the Internet, men with guns could soon show up at your door. Unfortunately, I am not kidding. Even if you have made a discovery that could potentially save millions of lives, that will not earn you an ounce of mercy from the FDA. In fact, the FDA has just issued a statement that contains a chilling warning for anyone that is claiming that they know how to prevent or cure Ebola. And without a doubt, FDA bureaucrats are scouring the Internet right now for any sign of an Ebola cure or treatment. When they find one, they are likely to crack down very hard based on their history. So if you do have a cure for Ebola, you might want to be very, very careful. You could end up having men with automatic weapons conducting a military-style raid on your home when you least expect it.
bron
Volkomen terecht, mensen die claimen ziektes als ebola te kunnen genezen met weet ik wat voor verzinsels moeten hard worden aangepakt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zo bespottelijk is onze wereld.
Maar ondertussen wordt je ook voor andere zaken lastig gevallen door SWAT-teams bijvoorbeeld als je en niet-monsanto tomaatplantje in je moestuin hebt.
Oh men, dat soort luiquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:21 schreef .SP. het volgende:
[..]
Volkomen terecht, mensen die claimen ziektes als ebola te kunnen genezen met weet ik wat voor verzinsels moeten hard worden aangepakt.
Zoals dit mormel: http://www.geenstijl.nl/m(...)omeopathie_help.html
opknopen aan de hoogste boom!
Dit zou ook moeten gelden voor het tuig dat wanhopige kanker patienten met pitten, gras en homeopathie te kunnen genezen (vraag maar aan sylvia millecam hoe goed het werkt!)
Proestquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:50 schreef NotYou het volgende:
Dan volgt nu een mededeling van de bildreberg groep: kijkt u allen alstublieft niet verbaasd op als één dezer dagen de producten in uw koelkast op een iets andere plaats staan. Niets aan de hand.
En ik, de superarrogante, haal nog eens mijn eigen woorden aan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:23 schreef Ceased2Be het volgende:
Maar mogelijk wel weer in Berlijn: http://www.nrc.nl/nieuws/(...)an-ebola-in-berlijn/
quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik zeg, alle luchtverkeer met west afrika stopzetten
Is geen geval van besluiteloosheid maar dat kost gewoon te veel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik haat slappe besluiteloosheid en geen verantwoording willen nemen.
Tja, lekker wachten tot het echt misgaat en dan jammeren dat het zo erg is, en dat men het ook niet kon weten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:11 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Is geen geval van besluiteloosheid maar dat kost gewoon te veel.
http://nos.nl/artikel/688(...)ijkt-loos-alarm.html
En op basiswaarvan verwacht jij precies dat ebola een gevaar kan opleveren voor Europa?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, lekker wachten tot het echt misgaat en dan jammeren dat het zo erg is, en dat men het ook niet kon weten.
Op basis waarvan denk je dat een besmettelijke ziekte geen europeanen infecteren kan? En ik heb het over het isoleren van west afrika, niet over het isoleren van Europa.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:59 schreef Dven het volgende:
[..]
En op basiswaarvan verwacht jij precies dat ebola een gevaar kan opleveren voor Europa?
Ik vroeg niet om een wedervraag piet. Er zijn geen gegronde redenen om zo'n luchtverbod in te stellen. Gezien de wijze waarop men besmet raakt is er geen enkel risico op een epidemie in Europa. Dan kan jij wel heel leuk de grootste voorzorgsmaatregelen willen nemen maar dat is niet anders dan als met een condoompje om naar een baarmoederloze hoer te gaan omdat je bang bent dat ze misschien toch zwanger raakt. Beetje overbodig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Op basis waarvan denk je dat een besmettelijke ziekte geen europeanen infecteren kan? En ik heb het over het isoleren van west afrika, niet over het isoleren van Europa.
Nogmaals, ik heb het over het isoleren van West Afrika, niet over Europa.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vroeg niet om een wedervraag piet. Er zijn geen gegronde redenen om zo'n luchtverbod in te stellen. Gezien de wijze waarop men besmet raakt is er geen enkel risico op een epidemie in Europa. Dan kan jij wel heel leuk de grootste voorzorgsmaatregelen willen nemen maar dat is niet anders dan als met een condoompje om naar een baarmoederloze hoer te gaan omdat je bang bent dat ze misschien toch zwanger raakt. Beetje overbodig.
Zo totaal niet relevant dat je dit noemt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nogmaals, ik heb het over het isoleren van West Afrika, niet over Europa.
Probeer het eens met argumentenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo totaal niet relevant dat je dit noemt.
Ik heb je al aangegeven dat er geen kans is op een epidemie in Europa. Jij lult maar slap dat West-Afrika geisoleerd dient te worden. Misschien wordt het tijd dat jij eens met argumenten komt waarom dat wél verstandig is terwijl er eigenlijk niemand in de wereld, behalve jouw soort doemdenkers, er het nut van inzien.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Probeer het eens met argumenten
Patient was negatief voor ebolaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En ik, de superarrogante, haal nog eens mijn eigen woorden aan.
[..]
Kameroen ziet er wel noodzaak inquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb je al aangegeven dat er geen kans is op een epidemie in Europa. Jij lult maar slap dat West-Afrika geisoleerd dient te worden. Misschien wordt het tijd dat jij eens met argumenten komt waarom dat wél verstandig is terwijl er eigenlijk niemand in de wereld, behalve jouw soort doemdenkers, er het nut van inzien.
Ik mis even de relevantie van Kameroen voor Europa.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kameroen ziet er wel noodzaak in
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-ebola-verspreiding/
Isoleren beperkt de verspreidingsmogelijkheden sim-pel
Waarom blijf je maar over Europa doorzeuren?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik mis even de relevantie van Kameroen voor Europa.
Schuitje waar wij inzitten. Die aanname mag je verder voor je houden. Waarom zou enig continent zijn vliegverkeer met west-afrika moeten beeindigen terwijl het risico er niet groter of kleiner op wordt?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom blijf je maar over Europa doorzeuren?
Is het alleen maar erg als er in Europa mensen aan doodgaan?
Wellicht moet jij gewoon eens leren lezen, je roltrap Europa Europa Europa komt me mijn strot uit. Ik heb het over het isoleren van West Afrika. (PUNT) om verspreiding naar buiten West Afrika te bemoeilijken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Schuitje waar wij inzitten. Die aanname mag je verder voor je houden. Waarom zou enig continent zijn vliegverkeer met west-afrika moeten beeindigen terwijl het risico er niet groter of kleiner op wordt?
Misschien moet je daar nu gewoon eens een keertje antwoord geven in plaats van er omheen te blijven draaien. Dat wordt namelijk ERG vervelend.
Dan ga ik nogmaals de eerder gestelde vraag stellen : Je bent bekend met de wijze hoe men besmet kan raken met Ebola?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wellicht moet jij gewoon eens leren lezen, je roltrap Europa Europa Europa komt me mijn strot uit. Ik heb het over het isoleren van West Afrika. (PUNT) om verspreiding naar buiten West Afrika te bemoeilijken.
jaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan ga ik nogmaals de eerder gestelde vraag stellen : Je bent bekend met de wijze hoe men besmet kan raken met Ebola?
Betweterig en dom?quote:Knap dat je jezelf nog niet uit de strot komt. Naar, vervelend, betweterig maar vooral ongelofelijk dom mannetje ben je
Mooi. Dan weet je dus dat de gevaren niet zo groot niet aanwezig zijn wanneer je niet in contact komt met bloed of lichaamssappen van een besmet persoon die al last heeft van de verschijnselen.quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Mooi. Dan weet je dus dat de gevaren niet zo groot niet aanwezig zijn wanneer je niet in contact komt met bloed of lichaamssappen van een besmet persoon die al last heeft van de verschijnselen.
Case closed
Als ze daar hunquote:
Zo lang ze daar hun aan ebola overleden vriendjes en vriendinnetjes blijven knuffelen dan zal dat daar inderdaad nog wel blijven oplopen.quote:
Je muil is groter dan je empatisch vermogenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Als ze daar hun
[..]
Zo lang ze daar hun aan ebola overleden vriendjes en vriendinnetjes blijven knuffelen dan zal dat daar inderdaad nog wel blijven oplopen.
Wederom niet relevantquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je muil is groter dan je empatisch vermogen
Cosmetische maatregelquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:02 schreef NxH het volgende:
Ze controleren nu strenger op vliegvelden maarja wat garandeert dat
Het is inderdaad erg suf om op vliegvelden te controleren, kan je net zo goed op de markt met je thermometertje gaan staan.quote:
Voordat het experimentele medicijn goedgekeurd wordt zijn we helaas maanden verderquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:01 schreef Lavenderr het volgende:
De Amerikaanse arts Kent Brantly mag het ziekenhuis weer uit. Hij was besmet met het dodelijke ebolavirus.
Dat melden verschillende Amerikaanse media donderdag.
Uit bloedtesten blijkt dat Brantly het virus niet meer heeft. Hij kan anderen dus niet meer besmetten. Wel kan zijn sperma nog een tijd besmettelijk zijn.
Naar verwachting verlaat hij het ziekenhuis in Atlanta op donderdag. Rond 11.00 uur lokale tijd zullen het ziekenhuis en Brantly een persconferentie geven.
De 33-jarige Brantly liep de besmetting op tijdens zijn werk in Liberia. De arts behandelde patiënten die met het dodelijke virus waren besmet. Hij werkt voor de christelijke hulporganisatie Samaritan's Purse.
Ook de 59-jarige hulpverlener Nancy Writebol raakte besmet in Liberia. Zij mag uit quarantaine, maar het is nog onduidelijk of en wanneer ze het ziekenhuis mag verlaten.
Experimenteel medicijn
Zowel Writebol als Brantly hebben een nog niet goedgekeurd medicijn toegediend gekregen. Het medicijn heet ZMapp.
Daarna werden ze een voor een vervoerd naar Atlanta. Ze waren de eerste ebolapatiënten in de VS. Beide patiënten waren in staat om van de ambulance naar het ziekenhuis te lopen.
Het besluit om het experimentele medicijn toe te dienen was niet onomstreden, omdat de medicatie nog niet op mensen is getest. Daardoor weten onderzoekers nog niet of het ebola werkelijk geneest en of het medicijn schadelijke bijwerkingen heeft.
Ook drie andere hulpverleners in Liberia zijn met ZMapp behandeld. Zij lijken zich te herstellen. Een 75-jarige Spaanse missionaris kreeg het medicijn ook, maar hij is uiteindelijk wel overleden. Deze man is iets later behandeld.
http://www.nu.nl/buitenla(...)enhuis-verlaten.html
Ja helaas. En het helpt ook niet dat de mensen blijkbaar niet doorhebben dat quarantaine van groot belang is en dat ze niets aan willen nemen van artsen en daardoor de besmetting zelf aanwakkeren door te vluchten uit het ziekenhuis of te protesteren tegen avondklok en wijkafsluiting.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:19 schreef NxH het volgende:
[..]
Voordat het experimentele medicijn goedgekeurd wordt zijn we helaas maanden verder
Ja precies! Je zou denken dat ze wel beter wetenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja helaas. En het helpt ook niet dat de mensen blijkbaar niet doorhebben dat quarantaine van groot belang is en dat ze niets aan willen nemen van artsen en daardoor de besmetting zelf aanwakkeren door te vluchten uit het ziekenhuis of te protesteren tegen avondklok en wijkafsluiting.
Helaas hebben we dat soort mensen ook in NL, zou het een soort struisvogel tactiek zijn? Als ik ontken dat het bestaat heb ik er geen last van?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:00 schreef NxH het volgende:
[..]
Ja precies! Je zou denken dat ze wel beter weten
Zo denken we hier in het westen wel.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom blijf je maar over Europa doorzeuren?
Is het alleen maar erg als er in Europa mensen aan doodgaan?
Hoe kom je daar nou weer bij.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zo denken we hier in het westen wel.
Het loopt niet alleen op, de stijging loopt ook opquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:36 schreef Lavenderr het volgende:
Zozo dat loopt op
Het dodental als gevolg van de ebola-uitbraak in West-Afrika is gestegen naar zeker 1.427. De Wereldgezondheidsorganisatie van de Verenigde Naties maakte dat vrijdag bekend.
In totaal zijn er 2.615 besmettingen vastgesteld.
Woensdag lag het aantal doden door ebola nog op 1.350.
http://www.nu.nl/buitenla(...)-opgelopen-1427.html
Zo jammer dat de mensen daar vaak niet zo goed meewerken om verdere besmetting te voorkomen.
Ja. Helaas.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het loopt niet alleen op, de stijging loopt ook op
Voor de kerst zitten we al voorbij de 100.000quote:
Oh ja, dat zou zomaar kunnen. Zeker gezien de houding van de mensen daar die liever naar de medicijnman dan naar de artsen luisteren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Voor de kerst zitten we al voorbij de 100.000
Gemakkelijk om over hen te schamperen, hier gaan ook heul veul mensen naar homeopaten, gebedsgenezers en handopleggers.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, dat zou zomaar kunnen. Zeker gezien de houding van de mensen daar die liever naar de medicijnman dan naar de artsen luisteren.
Ik schamper niet, het is de werkelijkheid . Heb je de berichten niet gelezen over mensen die weglopen uit het ziekenhuis? Dat ze de quarantaine niet pikken? Dat er een stadsdeel gesloten wordt niet pikken?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gemakkelijk om over hen te schamperen, hier gaan ook heul veul mensen naar homeopaten, gebedsgenezers en handopleggers.
Tuurlijk, maar heb niet de illusie dat men daar zoveel dommer is dan hierquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik schamper niet, het is de werkelijkheid . Heb je de berichten niet gelezen over mensen die weglopen uit het ziekenhuis? Dat ze de quarantaine niet pikken? Dat er een stadsdeel gesloten wordt niet pikken?
Ok.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar heb niet de illusie dat men daar zoveel dommer is dan hier
Ze denken dat het een hoax isquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, dat zou zomaar kunnen. Zeker gezien de houding van de mensen daar die liever naar de medicijnman dan naar de artsen luisteren.
Tja, hoe leg je dan uit dat quarantaine op dit moment voor hen de beste bescherming is?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 09:44 schreef Summers het volgende:
[..]
Ze denken dat het een hoax is
Ebola Patients Escape Quarantine Believing It To Be A Western Hoax
Ik heb er een hard hoofd in dat mensen in het westen zich dat wel wijs zouden laten maken door msm of overheden .quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tja, hoe leg je dan uit dat quarantaine op dit moment voor hen de beste bescherming is?
Tuurlijk wel;quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:51 schreef Summers het volgende:
Ik heb er een hard hoofd in dat mensen in het westen zich dat wel wijs zouden laten maken door msm of overheden .
Goeiequote:Op zondag 24 augustus 2014 10:34 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Tuurlijk wel;
Buiten een select groepje vrije, kritische denkers zijn wij immers allemaal sheeple.
Tenminste, dat lees ik hier regelmatig.
Ik vind dat je er nogal simplistisch over denkt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 10:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goeie![]()
Nou, mocht ebola hier binnenkomen (wat ik vanzelfsprekend niet hoop) dat luister ik verd*md goed naar de raadgevingen en ga niet eigenwijs en eigenzinnig dwars doen.
Dus dan maar gewoon uit de quarantaine gaan en andere mensen in gevaar brengen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:04 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik vind dat je er nogal simplistisch over denkt.
Angst is een slechte raadgever en ik denk dat de angst er goed in zit momenteel. De raarste verhalen doen daar de ronde zoals westerse hoax en noem maar op. Verder zou ik ook bang zijn als mijn wijk hermetisch afgesloten zou worden. Of ineens niet meer naar je werk kunnen (tevens niet betaald worden in veel gevallen daar). Moet je je in die omstandigheden ook nog eens een beetje slapjes voelen... Mwah, ik zou sowieso proberen er vandoor te gaan. Mijn noodplan voor zo'n beetje alle denkbare situaties is vertrekken naar the middle of nowhere, quarantaine zou echt haaks op dat idee staan.
Zoals ik al zei, je denkt er nogal simplistisch over omdat je zelf niet in die situatie zit. Lekker makkelijk om vanuit Europa je logica er op los te laten.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus dan maar gewoon uit de quarantaine gaan en andere mensen in gevaar brengen?
En the middle of nowhere in Nederland? Waar is dat?
Denk nu eens redelijk na. Mochten dat soort maatregelen komen dan is het van belang dat iedereen zich er aan houdt vanwege besmettingsgevaar. Je ziet wat er nu gebeurt in oa Sierra Leone waar mensen hun stervende familieleden in huis verstoppen. Nogal logisch dat het dan niet minder maar erger wordt.
Ik heb het juist over het (hopelijk) hypothetische geval dat het hier in Europa ook uit zou breken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, je denkt er nogal simplistisch over omdat je zelf niet in die situatie zit. Lekker makkelijk om vanuit Europa je logica er op los te laten.
Als om je heen mensen ziek worden, mensen door in hun woning liggen en de overheid je wijk afsluit waardoor je ook meteen verstookt bent van inkomen en eten is dat ongeveer het laatste wat er gaat gebeuren.quote:
Nogmaals: mocht hier ebola komen dan luister ik verd*md goed naar de raadgevingen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als om je heen mensen ziek worden, mensen door in hun woning liggen en de overheid je wijk afsluit waardoor je ook meteen verstookt bent van inkomen en eten is dat ongeveer het laatste wat er gaat gebeuren.
Ik heb geen excuus nodig om binnen te blijven, dus van mij zullen ze ook niet gek veel last hebben. Maar ik heb niet de illusie dat iedereen hier braaf gaat luisteren, genoeg (sub)culturen die bar weinig op hebben met 'westerse' doctoren en/of een overheid die vanalles voor ze bepaald.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nogmaals: mocht hier ebola komen dan luister ik verd*md goed naar de raadgevingen.
Redelijk nadenken houd iig in dat je je niet door angst laat leiden en eerst gaat onderzoeken of het wel waar is , niet alles wat elke dag als waar word uitgezonden door de msm of steeds word herhaald door politici is waar .quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus dan maar gewoon uit de quarantaine gaan en andere mensen in gevaar brengen?
En the middle of nowhere in Nederland? Waar is dat?
Denk nu eens redelijk na. Mochten dat soort maatregelen komen dan is het van belang dat iedereen zich er aan houdt vanwege besmettingsgevaar. Je ziet wat er nu gebeurt in oa Sierra Leone waar mensen hun stervende familieleden in huis verstoppen. Nogal logisch dat het dan niet minder maar erger wordt.
Nou, de foto's die Piet Verdriet hier daarnet neerzette waren duidelijk genoeg en moeilijk anders te interpreteren.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:33 schreef Summers het volgende:
[..]
Redelijk nadenken houd iig in dat je je niet door angst laat leiden en eerst gaat onderzoeken of het wel waar is , niet alles wat elke dag als waar word uitgezonden door de msm of steeds word herhaald door politici is waar .
Mocht het ooit in NL zover komen hoop ik dat alle 'vrijdenkende' betweters en homeopaten lekker gaan rondlopen en zichzelf heerlijk wegselecteren. Is het probleem van een omlaag gaand IQ ook opgelost.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:33 schreef Summers het volgende:
[..]
Redelijk nadenken houd iig in dat je je niet door angst laat leiden en eerst gaat onderzoeken of het wel waar is , niet alles wat elke dag als waar word uitgezonden door de msm of steeds word herhaald door politici is waar .
Het vervelende hiervan is dat ze daarmee andere mensen in gevaar brengen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:02 schreef .SP. het volgende:
[..]
Mocht het ooit in NL zover komen hoop ik dat alle 'vrijdenkende' betweters en homeopaten lekker gaan rondlopen en zichzelf heerlijk wegselecteren. Is het probleem van een omlaag gaand IQ ook opgelost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |