Nee hoor dat doe jij. Maar goed ga jij maar fijn in de rij staan mocht BP je oproepen voor een shotje, blindelings volgenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En weer roep je maar wat zonder het te onderbouwen
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:42 schreef ems. het volgende:
Ach, in de rij staan om blindelings internetmensen na te praten is ook een kunst.
Daarom is het ook zo mooi dat je zelf kunt bepalen of je de prik wel of niet wilt. Niks dwang.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:23 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik heb al die tijd nooit griep gehad, hooguit een verkoudheid maar de griep? Nee.
http://nvkp.nl/informatie/griepprik/
Ik kan me nog herinneren dat ook Zembla eens een docu had gemaakt over de onzin van de griepprik maar is van ff gelee.
Dat is natuurlijk grote kul wat je nu zegt.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:37 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nee hoor dat doe jij. Maar goed ga jij maar fijn in de rij staan mocht BP je oproepen voor een shotje, blindelings volgen
dat was deze...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:23 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat ook Zembla eens een docu had gemaakt over de onzin van de griepprik maar is van ff gelee.
In die zin heb je gelijk. Doodgaan doen we allemaal. Gevaccineerd of niet. Hoewel de laaatsten wat dat betreft makkelijk de eersten kunnen zijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Die gaan ook heus wel dood zonder en met de griepprik. Griep eist altijd slachtoffers zeker onder senioren, de griepprik verandert daar niets aan.
Ja, maar dan is het nog steeds niet verplicht alhoewel de meesten hier in het ziekenhuis het wel doen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:27 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Of wanneer je gezondheidsmedewerker bent (arts/verpleegkundige), omdat je dan met kwetsbare groepen omgaat.
Die heeft Fann hierboven al gepost .quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:51 schreef controlaltdelete het volgende:
Nog even over de griepprik, ik heb het opgezocht voor jullie. Zembla destijds. RIVM schat en lult er maar wat op los met hun cijfers sterfgevallen aan de griep.
http://www.npo.nl/zembla/20-11-2010/VARA_101240207
Dat destijds Zembla het aantoonde dat de griepprik kassa is. Het is meer voor jullie dat zelfs msm het heeft aangetoond. Binnenkort kunnen ze weer cashen aan die poppenkast. Of nog steeds onzin?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die heeft Fann hierboven al gepost .
Maar deze bron geloof je wel? Msm!
En hoe is dat een argument voor de overige vaccinaties? Hoe verklaar je het praktisch verdwijnen van ziektes waar al jaren tegen gevaccineerd worden?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:07 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat destijds Zembla het aantoonde dat de griepprik kassa is. Het is meer voor jullie dat zelfs msm het heeft aangetoond. Binnenkort kunnen ze weer cashen aan die poppenkast. Of nog steeds onzin?
Ik heb nooit ergens beweerd dat alternatieve geneeskunde daar ook geen graaiers tussen zitten daar ben ik heilig van overtuigd maar dat valt te verwaarlozen tov de wereldwijde omzet van BP omdat ze nu éénmaal een veel grotere machtspositie bezitten dit reikt tot zelfs zover dat ze de overheid in hun greep hebben. Geloof jij nu maar dat ze het alleen maar te doen is voor het beste van onze volksgezondheid.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:32 schreef Chewie het volgende:
[..]
En hoe is dat een argument voor de overige vaccinaties? Hoe verklaar je het praktisch verdwijnen van ziektes waar al jaren tegen gevaccineerd worden?
Wat jij hier roeptoeterd is onzin, het is niet zwart/wit. Wat jij hier keer op keer vergeet of negeerd is dat niemand hier die voor vaccinaties is blind de msm volgt of geen fouten ziet in de geneeskunde.
Maar dat is heel wat anders dan wat jij en lambiekje er van maken en dan met strohalmen als griepvaccin is niet altijd doeltreffend aan komen zetten. Leer die nuance eens een keer.
En als je weer een keer begint over dat het bij de bigpharma alleen om winst gaat (als dat zo zou zijn dan zijn vaccins geen logisch medicijn), kijk dan eerst eens naar die alternatieve genezers/homeopathen/enz de winstmarges die deze oplichters maken kan de reguliere geneeskunde alleen maar van dromen.
Ga nu eens in op mijn eerste vraag, die blijf je namelijk maar ontwijken, hoe zit het dan met vaccins tegen mazelen, polio, rodehond, kinkhoest etc?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:41 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik heb nooit ergens beweerd dat alternatieve geneeskunde daar ook geen graaiers tussen zitten daar ben ik heilig van overtuigd maar dat valt te verwaarlozen tov de wereldwijde omzet van BP omdat ze nu éénmaal een veel grotere machtspositie bezitten dit reikt tot zelfs zover dat ze de overheid in hun greep hebben. Geloof jij nu maar dat ze het alleen maar te doen is voor het beste van onze volksgezondheid.
Ik heb vroeger gewoon de mazelen gehad hoor en mijn zusjes zelfs de waterpokken en we leven nog steeds zonder vaccinatie.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:44 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ga nu eens in op mijn eerste vraag, die blijf je namelijk maar ontwijken, hoe zit het dan met vaccins tegen mazelen, polio, rodehond, kinkhoest etc?
Dat is geen antwoord, hoe verklaar je het praktisch verdwijnen van die ziektes, afname kindersterfte etc?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:50 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik heb vroeger gewoon de mazelen gehad hoor en mijn zusjes zelfs de waterpokken en we leven nog steeds zonder vaccinatie.
Over vaccinaties graag hier posten BNW / Vaccinatie-topic #6quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:50 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik heb vroeger gewoon de mazelen gehad hoor en mijn zusjes zelfs de waterpokken en we leven nog steeds zonder vaccinatie.
Volgens mij is het niet eens 100 % bewezen dat door die vaccinaties de kindersterfte drastisch is verlaagd. Ja ten op zichten van 100 of 200 jaar geleden maar dat komt idd voornamelijk door hygiëne. Vroeger ging je als kind daar gewoon doorheen en je werd je zelfs bij kinderen gezet die de mazelen hadden. Niks aan de hand als je het kreeg gewoon ff uitzieken, je lichaam zorgt daar zelf wel voor.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:44 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ga nu eens in op mijn eerste vraag, die blijf je namelijk maar ontwijken, hoe zit het dan met vaccins tegen mazelen, polio, rodehond, kinkhoest etc?
wees zelf eens kritisch met je werk.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:06 schreef .SP. het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ik heb behoorlijk wat chemische kennis en werk dagelijk met kankercellen.
Ik vraag alleen maar een kritische blik van jouw kant, maar dat is schijnbaar teveel gevraagd.
goeie site, ziet er pico bello uitquote:
verdiep je eens, je weet niet eens wie de eigenaar is van urubin, ik wel. ik kan je nog veel meer vertellen maar laat het hierbij. geloof wat je wilt geloven, dat doe ik ook.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:17 schreef Mousy39 het volgende:
[..]
Eeeeeeks pateo geen beste lui zie : http://urubin.com/?s=pateo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |