abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145342980
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 16:20 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

1 Met knakkers bedoel ik het management en directie van die bedrijven. De cijfermannetjes dus.
2 De wetenschappers/arts-onderzoekers zijn degenen met de medische kennis. Immers zij zijn degenen die in het laboratorium en in de kliniek de medicijnen ontwikkelen.
laat maar, je snapt er niks van, ik ga er niet meer op in. zinloos

quote:
3 Die ervaringen van mensen die met bicarbonaat van kanker zijn genezen zijn inderdaad verzonnen of ingebeeld.
hoe weet je dat zo goed? anders stond het wel in een medisch flutblaadje natuurlijk? of kwam het in de mainstream news?

quote:
Ik kan namelijk ook een prachtig verhaal schrijven hoe bicarbonaat mij genas van kanker. Sterker nog, als ik leverancier was van bicarbonaat zou ik dat zeker doen. Dat verkoopt lekker!
nou dat verkoopt zeker wel, een paar euro voor een kilo, tel uit je winst, vette bek.
ik haal het bij de concurrent. ik krijg het gratiz bij een pak dreft

quote:
Laat ik je een tegenvraag stellen. Zit ons bloed wel of niet standaard al vol met bicarbonaat (dus niet kunstmatig ingenomen)?

Als je antwoord ja is een tweede vraag: Is het niet vreemd dat wanneer je een goedje (bicarbonaat) hebt dat standaard al in grote hoeveelheden in het bloed voorkomt, is het dan niet vreemd dat wanneer je er een lepeltje (bwvs) van inneemt, het dan ineens helpt tegen kanker?

Als je antwoord nee is ook een tweede vraag: Hoe wordt de pH in het bloed constant gehouden?
ik heb helemaal geen zin in schooltje te spelen, je denkt zeker dat ik niks te doen heb ofzo.
geloof wat je wilt geloven.
pi_145344334
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 20:42 schreef snurkhapper het volgende:

[..]

laat maar, je snapt er niks van, ik ga er niet meer op in. zinloos

[..]

hoe weet je dat zo goed? anders stond het wel in een medisch flutblaadje natuurlijk? of kwam het in de mainstream news?

[..]

nou dat verkoopt zeker wel, een paar euro voor een kilo, tel uit je winst, vette bek.
ik haal het bij de concurrent. ik krijg het gratiz bij een pak dreft

[..]

ik heb helemaal geen zin in schooltje te spelen, je denkt zeker dat ik niks te doen heb ofzo.
Ik zie weinig echte argumentatie in je post. Leg liever uit waarom bicarbonaat (dat is bakpoeder, toch?) een medicinale werking heeft en waarom dat geloofwaardig is..
pi_145344672
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik zie weinig echte argumentatie in je post. Leg liever uit waarom bicarbonaat (dat is bakpoeder, toch?) een medicinale werking heeft en waarom dat geloofwaardig is..
nee, lees de linken maar. genoeg info en ervaringen
dat wordt niet geloofd, het zijn oplichters enz.
zoek het uit dan
pi_145344888
West African Ebola Outbreak is a Hoax

http://nodisinfo.com/west-african-ebola-outbreak-hoax/
  woensdag 8 oktober 2014 @ 21:29:26 #155
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_145345429
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:19 schreef snurkhapper het volgende:
West African Ebola Outbreak is a Hoax

http://nodisinfo.com/west-african-ebola-outbreak-hoax/
Thanks deze beelden had ik nog niet gezien. Zelfs een blinde kan nog zien dat het een poppenkast is of je moet wel heel erg onnozel zijn als je in deze bullshit trapt :D
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_145346010
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:29 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Thanks deze beelden had ik nog niet gezien. Zelfs een blinde kan nog zien dat het een poppenkast is of je moet wel heel erg onnozel zijn als je in deze bullshit trapt :D
gevonden uit de comments van deze link.

CIA Insider Warned of Ebola False Flag in September

http://www.prisonplanet.c(...)ag-in-september.html

ik vertrouw die alex jones niet zo, wat denk jij van deze former cia insider?
  woensdag 8 oktober 2014 @ 21:42:25 #157
189978 controlaltdelete
pi_145346185
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:39 schreef snurkhapper het volgende:

[..]

ik vertrouw die alex jones niet zo, wat denk jij van deze cia insider?
Er ligt helemaal niemand in die kist. En die gozer die een ambulance salueert? Het is zo obvious!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_145346454
bang moeten we zijn, wees erg bang
geen nood, we worden straks gered door onze geweldige leiders :')
:D
  woensdag 8 oktober 2014 @ 21:50:25 #159
189978 controlaltdelete
pi_145346641
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:39 schreef snurkhapper het volgende:

[..]

ik vertrouw die alex jones niet zo, wat denk jij van deze former cia insider?
Bij AJ haak ik meestal snel af. Ik denk dat hij goedbedoelend ooit begonnen is maar nu zijn publiek bespeelt,hij is bedreigd of toch voor het grote geld gezwicht?
pi_145346876
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:50 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Bij AJ haak ik meestal snel af. Ik denk dat hij goedbedoelend ooit begonnen is maar nu zijn publiek bespeelt,hij is bedreigd of toch voor het grote geld gezwicht?
ja, denk het ook. hij heeft soms best wel bruikbare info, maar verzwijgt ook het een en ander.
hij staat onder controle van bepaalde knakkers schat ik zo in
  woensdag 8 oktober 2014 @ 21:54:49 #161
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145346907
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 18:41 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik heb nooit ergens beweerd dat alternatieve geneeskunde daar ook geen graaiers tussen zitten daar ben ik heilig van overtuigd maar dat valt te verwaarlozen tov de wereldwijde omzet van BP omdat ze nu éénmaal een veel grotere machtspositie bezitten dit reikt tot zelfs zover dat ze de overheid in hun greep hebben. Geloof jij nu maar dat ze het alleen maar te doen is voor het beste van onze volksgezondheid.
nou... ze hebben mijn been gered mijn broertje van een tumor en mijn zus van zwangerschapsvergiftiging en zoveel anderen, dus ja best wel wat vertrouwen gewekt.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  woensdag 8 oktober 2014 @ 22:02:14 #162
189978 controlaltdelete
pi_145347315
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 21:54 schreef theguyver het volgende:

[..]

nou... ze hebben mijn been gered mijn broertje van een tumor en mijn zus van zwangerschapsvergiftiging en zoveel anderen, dus ja best wel wat vertrouwen gewekt.
Ik ben blij voor je, fijn en vooral blijven vertrouwen.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 22:04:09 #163
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_145347406
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 22:02 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Je bent een naar persoon
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 22:07:11 #164
189978 controlaltdelete
pi_145347566
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 22:04 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je bent een naar persoon
Ik gun iedereen het beste maar het is een kwestie van je gezonde verstand gebruiken, heb je wel naar die video gekeken van Snurk? Durf je dan nog te beweren dat dit medische hulpverleners zijn die een patiënt vervoeren?
pi_145347690
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 22:04 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je bent een naar persoon
ik vind jou een naar persoon homeopathische piet.
je voegt niets toe hier, alleen klagen en zeiken
  Moderator woensdag 8 oktober 2014 @ 22:09:40 #166
249559 crew  Lavenderr
pi_145347714
quote:

[..]

Waarom nou zo hatelijk :N
  woensdag 8 oktober 2014 @ 22:10:57 #167
189978 controlaltdelete
pi_145347780
quote:
13s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 22:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waarom nou zo hatelijk :N
Niks hatelijks aan, ik ben blij voor hem en vind het fijn dat hij nog zoveel vertrouwen in ze heeft. Ik wou dat ik het nog had.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 22:15:16 #168
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145348003
quote:

[..]

Sorry hier heb ik maar 1 antwoord op... :')
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  woensdag 8 oktober 2014 @ 22:16:22 #169
45206 Pietverdriet
pi_145348072
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 22:07 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik gun iedereen het beste
Nee, je post zit vol haat
  woensdag 8 oktober 2014 @ 22:16:51 #170
45206 Pietverdriet
pi_145348105
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 22:09 schreef snurkhapper het volgende:

[..]

ik vind jou een naar persoon homeopathische piet.
je voegt niets toe hier, alleen klagen en zeiken
Weltruste lambiekje
pi_145348170
ah, een compliment, thanks
  woensdag 8 oktober 2014 @ 22:20:13 #172
189978 controlaltdelete
pi_145348268
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 22:16 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, je post zit vol haat
slaat helemaal nergens op, kun je niks beter verzinnen als argument? Heb je trouwens dat artikel gelezen van Snurk en die video wel eens bekeken? Ik ben bang van niet, lekker veilig want je zou eens van je geloof vallen.
  Moderator woensdag 8 oktober 2014 @ 22:26:37 #173
249559 crew  Lavenderr
pi_145348594
En toch nog even on topic :')

Nederlander VN-crisiscoördinator ebola Liberia

Secretaris-generaal Ban Ki-moon van de Verenigde Naties heeft de Nederlander Peter Jan Graaff benoemd als ebola-crisiscoördinator voor Liberia.

Uit hoofde van zijn functie zal Graaff namens de ebolamissie van de VN (Unmeer) nauw samenwerken met de regering van Liberia om internationale hulp zo snel en effectief mogelijk in het West-Afrikaanse land te krijgen.

Marcel Rudasingwa uit Rwanda gaat dezelfde rol vervullen in Guinee. Voor Sierra Leone heeft Ban Ki-moon de Amerikaan Amadu Kamara aangesteld.

http://www.nu.nl/buitenla(...)r-ebola-liberia.html
pi_145348814
die nu punt en el linkjes die je overal strooit kan je gewoon in nws dumpen hoor lavenderrr,
dan blijft het hier gewoon bnw
of heb je aandelen van die site?
  woensdag 8 oktober 2014 @ 22:36:27 #175
189978 controlaltdelete
pi_145349054
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 22:30 schreef snurkhapper het volgende:
die nu punt en el linkjes die je overal strooit kan je gewoon in nws dumpen hoor lavenderrr,
dan blijft het hier gewoon bnw
of heb je aandelen van die site?
_O-

Wat de meerwaarde daarvan is heb ik ook nooit zo begrepen in een forum als BNW.
pi_145349148
Het is wel weer het bekende riedeltje; de almachtige boze genius heeft een ziekentransport -met alle toeters en bellen- in scène gezet, maar op het moment dat er een patiënt gesimuleerd moest worden was het (schier eindeloze) budget op ?
Waren alle dummies al vergeven aan het hoaxen van MH17 ?
Zat desbetreffend bataljon al aan de maximum overurenvergoeding voor die maand en kon er daarom niet een militair, voor het oog van het kerkvolk, in die container gaan liggen ?

Vragen, vragen, vragen...

Ik ben geen militair en dat salueren bij wijze van begroeting doe ik ook wel eens. :X
Ik zal vast wel ergens een vinkje in een EULA over het hoofd hebben gezien en zodoende lid zijn geworden van de illuminati. 11.gif
  Moderator woensdag 8 oktober 2014 @ 22:44:15 #177
249559 crew  Lavenderr
pi_145349398
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 22:36 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

_O-

Wat de meerwaarde daarvan is heb ik ook nooit zo begrepen in een forum als BNW.
Dit topic gaat over ebola en dan lijkt het mij van belang dat we het laatste nieuws er over hier posten.
Je hoeft het niet te lezen hoor, als je niet op de hoogte wilt blijven.
pi_145349968
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 17:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, maar dan is het nog steeds niet verplicht alhoewel de meesten hier in het ziekenhuis het wel doen.
Dat klopt, het verschilt ook wel per afdeling welk percentage van de verpleegkundigen zich laat vaccineren. Voor de griepprik zijn zowel veel argumenten voor als tegen te verzinnen. Ik vind het dan wel begrijpelijk dat de werknemers van een ziekenhuis niet gedwongen worden tot vaccinatie.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 22:58:09 #179
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_145350005
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)n-amerika-overleden/

Deze man heeft met Ebola in een vliegtuig gezeten.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 23:01:02 #180
189978 controlaltdelete
pi_145350113
quote:
14s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 22:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)n-amerika-overleden/

Deze man heeft met Ebola in een vliegtuig gezeten.
Let maar op over een jaar worden we massaal opgeroepen en misschien wel verplicht om je te laten vaccineren. Wat doe je? Wel of niet dat spuitje laten zetten?
  Moderator woensdag 8 oktober 2014 @ 23:01:43 #181
249559 crew  Lavenderr
pi_145350148
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 22:57 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

Dat klopt, het verschilt ook wel per afdeling welk percentage van de verpleegkundigen zich laat vaccineren. Voor de griepprik zijn zowel veel argumenten voor als tegen te verzinnen. Ik vind het dan wel begrijpelijk dat de werknemers van een ziekenhuis niet gedwongen worden tot vaccinatie.
Ja hoor vind ik ook.
pi_145350261
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 20:42 schreef snurkhapper het volgende:

[..]

Uiteraard heb je daar geen zin in. Want dat zou betekenen dat je een paar heeeeeeeeel basale medische basiskennis zou moeten benoemen die direct zouden aantonen dat het totaal onlogisch is dat bicarbonaat kanker zou kunnen genezen.
Ik denk inderdaad dat je het vandaag niet zo druk hebt. Je neemt wel de moeite vaak in dit topic te posten. 5 minuten opzoeken wat de fysiologische functie van bicarbonaat is lijkt me dan niet teveel gevraagd.
Ik heb zo het vermoeden dat je niet die kleine moeite wilt nemen om op te zoeken wat bicarbonaat in het lichaam doet omdat dan direct het belachelijke van je stelling wordt bewezen.
pi_145350315
quote:
Op woensdag 8 oktober 2014 23:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Let maar op over een jaar worden we massaal opgeroepen en misschien wel verplicht om je te laten vaccineren. Wat doe je? Wel of niet dat spuitje laten zetten?
Durf je daar ¤500,- op in te zetten ?
Ik wel namelijk.

Er is niet eens een medicijn in zicht, laat staan een vaccin.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 23:09:27 #184
189978 controlaltdelete
pi_145350480
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 23:04 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

Uiteraard heb je daar geen zin in. Want dat zou betekenen dat je een paar heeeeeeeeel basale medische basiskennis zou moeten benoemen die direct zouden aantonen dat het totaal onlogisch is dat bicarbonaat kanker zou kunnen genezen.
Ik denk inderdaad dat je het vandaag niet zo druk hebt. Je neemt wel de moeite vaak in dit topic te posten. 5 minuten opzoeken wat de fysiologische functie van bicarbonaat is lijkt me dan niet teveel gevraagd.
Ik heb zo het vermoeden dat je niet die kleine moeite wilt nemen om op te zoeken wat bicarbonaat in het lichaam doet omdat dan direct het belachelijke van je stelling wordt bewezen.
Ik zag net op tv Patty Brard ook al aan het zuiveringszout.
quote:
6s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 23:05 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Durf je daar ¤500,- op in te zetten ?
Ik wel namelijk.

Er is niet eens een medicijn in zicht, laat staan een vaccin.
Dat maken ze je wijs. Ik twijfel er zelfs ernstig aan of er daadwerkelijk wel een ebola outbreak is. Could be all staged om ons klaar te maken voor die vaccinaties. Begint er steeds meer op te lijken.
pi_145350502
quote:
Op woensdag 8 oktober 2014 23:09 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat maken ze je wijs. Ik twijfel er zelfs ernstig aan of er daadwerkelijk wel een ebolaoutbreak is. Could be all staged om ons klaar te maken voor die vaccinaties. Begint er steeds meer op te lijken.
Antwoord op een ongestelde vraag.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 23:11:19 #186
189978 controlaltdelete
pi_145350555
quote:
6s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 23:10 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Antwoord op een ongestelde vraag.
dan heeft de vraag een maandverbandje nodig :9
pi_145350557
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 23:09 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Aaah, in dat geval neem ik mijn woorden terug. Blijkbaar werkt mijn gootsteenontstopper dus toch geweldig. Mijn fout!
  woensdag 8 oktober 2014 @ 23:12:11 #188
189978 controlaltdelete
pi_145350581
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 23:11 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

Aaah, in dat geval neem ik mijn woorden terug. Blijkbaar werkt mijn gootsteenontstopper dus toch geweldig. Mijn fout!
;)
pi_145350622
quote:
Op woensdag 8 oktober 2014 23:11 schreef controlaltdelete het volgende:
Dan heeft de vraag een maandverbandje nodig :9
Je laat hier natuurlijk wel een uitgelezen buitenkans liggen om een sheeple een duur lesje te leren.
Sterker nog; misschien zou dít wel eens deze sheeple de ogen kunnen doen openen.

Jammer hoor. ;(
pi_145350655
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 23:09 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

[..]

Dat maken ze je wijs. Ik twijfel er zelfs ernstig aan of er daadwerkelijk wel een ebola outbreak is. Could be all staged om ons klaar te maken voor die vaccinaties. Begint er steeds meer op te lijken.
Waar gaan die mensen dan aan dood? Of zijn er ook geen doden?
Make my day!
pi_145350680
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 23:04 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

welnee man, je bent niet goed geïnformeerd, jij leest/leert alleen maar (medische basiskennis) theorieën en dan neem je het gelijk aan. waarom zou je het niet aannemen?
in de praktijk brengen doen jullie niet aan
quote:
dat komt omdat ik met een gelijkgestemde praat, is wel prettig en leerzaam
zou je ook eens moeten doen. bv op het wetenschapforum hier om de hook
quote:
wat jij wil man
  woensdag 8 oktober 2014 @ 23:29:24 #192
189978 controlaltdelete
pi_145351180
quote:
6s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 23:13 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Je laat hier natuurlijk wel een uitgelezen buitenkans liggen om een sheeple een duur lesje te leren.
Sterker nog; misschien zou dít wel eens deze sheeple de ogen kunnen doen openen.

Jammer hoor. ;(
Nee joh daar doe ik hier mijn best niet voor..ik ben hier voor info van andere mensen zoals Lambiek en Snurk..
pi_145351191
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 23:15 schreef snurkhapper het volgende:

[..]

welnee man, je bent niet goed geïnformeerd, jij leest/leert alleen maar (medische basiskennis) theorieën en dan neem je het gelijk aan. waarom zou je het niet aannemen?
in de praktijk brengen doen jullie niet aan

Bicarbonaat is net iets meer dan een vaag theorietje hoor. Eigenlijk is het bijna net zo'n gewoon stofje in het lichaam als water. Geen vaag enzym dat vreemde biochemische reacties in het lichaam laat gebeuren, nee gewoon een van de normaalste en meest voorkomende stoffen in het lichaam.
Omdat je het zelf niet wilt opzoeken hier even een korte uitleg.
Het lichaam wil een constante pH (zuurgraad) van 7,2 in stand houden. Probleem is dat er allerlei stoffen vrijkomen bij de stofwisseling die het lichaam kunnen laten verzuren zoals CO2 (zelf geen zuur) en melkzuur. Hoe lager de pH, hoe meer H+ ionen (het aantal H+ ionen bepaald de zuurgraad/pH).
Om de pH een beetje stabiel te houden hebben we onder andere bicarbonaat opgelost in het bloed met een concentratie van 24 mmol/L. Deze gaat een evenwichtsreactie aan met H+ en CO2. Een heel effectief mechanisme waarop de zuurgraad op lange termijn gestabiliseerd wordt.

De concentratie CO2 uit deze vergelijking houden we in stand door voldoende uit te ademen en de bicarbonaat concentratie wordt gereguleerd door de nieren die meer of minder uitplassen. Samen houden de longen en de nieren dus de pH van het bloed stabiel.

Nog een keer mijn vraag: Denk je dat bicarbonaat in het bloed voorkomt, of denk je dat de MSM en de hoge heren dat mij gewoon hebben wijsgemaakt?
pi_145351245
quote:
Op woensdag 8 oktober 2014 23:29 schreef controlaltdelete het volgende:
Nee joh daar doe ik hier mijn best niet voor..ik ben hier voor info van andere mensen zoals Lambiek en Snurk..
Circle jerk FTW. *O*
P.S. je ziet dubbel.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 23:33:54 #195
189978 controlaltdelete
pi_145351333
quote:
6s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 23:31 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Circle jerk FTW. *O*
P.S. je ziet dubbel.
Wat is dit voor achterlijk gezwam..la maar gozer...ik wil het niet eens weten want het zal wel.
pi_145351367
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 23:29 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

Bicarbonaat is net iets meer dan een vaag theorietje hoor. Eigenlijk is het bijna net zo'n gewoon stofje in het lichaam als water. Geen vaag enzym dat vreemde biochemische reacties in het lichaam laat gebeuren, nee gewoon een van de normaalste en meest voorkomende stoffen in het lichaam.
Omdat je het zelf niet wilt opzoeken hier even een korte uitleg.
Het lichaam wil een constante pH (zuurgraad) van 7,2 in stand houden. Probleem is dat er allerlei stoffen vrijkomen bij de stofwisseling die het lichaam kunnen laten verzuren zoals CO2 (zelf geen zuur) en melkzuur. Hoe lager de pH, hoe meer H+ ionen (het aantal H+ ionen bepaald de zuurgraad/pH).
Om de pH een beetje stabiel te houden hebben we onder andere bicarbonaat opgelost in het bloed met een concentratie van 24 mmol/L. Deze gaat een evenwichtsreactie aan met H+ en CO2. Een heel effectief mechanisme waarop de zuurgraad op lange termijn gestabiliseerd wordt.
[ afbeelding ]

De concentratie CO2 uit deze vergelijking houden we in stand door voldoende uit te ademen en de bicarbonaat concentratie wordt gereguleerd door de nieren die meer of minder uitplassen. Samen houden de longen en de nieren dus de pH van het bloed stabiel.

Nog een keer mijn vraag: Denk je dat bicarbonaat in het bloed voorkomt, of denk je dat de MSM en de hoge heren dat mij gewoon hebben wijsgemaakt?
kolere, het wordt steeds triester met jou.
een 'kijk mij eens slim zijn' uitleg
verder ga je maar ergens anders de wijsneus uithangen. ben niet onder de indruk
dit is bnw, studiebol
lees je eens in waar je zit
pi_145351384
quote:
Op woensdag 8 oktober 2014 23:33 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat is dit voor achterlijk gezwam..la maar gozer...ik wil het niet eens weten want het zal wel.
Ach ja...als jij dat wil geloven moet je dat zelf weten.
Ik weet gelukkig wel beter.
pi_145351439
Snurkhapper is de reïncarnatie van Pol Pot ? 11.gif
pi_145351496
wie weet
pi_145351725
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 23:34 schreef snurkhapper het volgende:

[..]

kolere, het wordt steeds triester met jou.
een 'kijk mij eens slim zijn' uitleg
verder ga je maar ergens anders de wijsneus uithangen. ben niet onder de indruk
dit is bnw, studiebol
lees je eens in waar je zit
Zo... en dan wordt de MSM soms verweten oogkleppen te dragen die ze niet willen afzetten...... :N
Ik dacht dat dit BNW was? Betekent dat, dat je hier alleen maar stellingen mag poneren als "de overheid/MSM/Pharma heeft het gedaan!" en dat het daarna ten strengste verboden is om hierover te discussieren of erger nog, basale feiten aan te dragen?
Dus als ik het goed begrijp is het alleen ja en amen meneer Hapsnurker en als je het er niet mee eens bent kan je oprotten naar een ander forum, want je bent te "slim" voor dit topic.

Oke dan, veel succes maar met je gootsteenontstopper voor de eeuwige jeugd :) _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')