Je volwassen zoon zo behandelenquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:28 schreef JenHermes het volgende:
Sterker nog: Ik zou naar hem toe gaan, hem als de sodemieter een schop onder zijn flikker geven en hem briesend naar zijn werk brengen.
Schultenbrau is van de Aldi.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:28 schreef JenHermes het volgende:
De zomerperiode is voorbij, werkend Nederland is weer aan de slag gegaan, de fileproblemen in de ochtendspits en in de avondspits nemen weer drastisch toe, studenten gaan weer naar school, uitkeringstrekkers zitten weer voor het huis met een krat Schultenbrau van de Lidl op een bankje en de dagen worden weer korter. Kortom: Nederland pakt het normale leven weer op. Het leven waar je voor een baas werkt om rond te kunnen komen zodat je je vasten lasten kunt betalen.
[ afbeelding ]
Hoeven deze mensen niet te werken? Vrijdag begint de start van de iPhone 6 in Nederland en er zitten nu al twee onbenullen op een klapstoeltje met hun '' antieke '' iPhone 5S populair te wezen. Ik zou me als familie, vriend/vriendin of als vader of moeder me eigen doodschamen als dit een zoon van mij zou zijn. Sterker nog: Ik zou naar hem toe gaan, hem als de sodemieter een schop onder zijn flikker geven en hem briesend naar zijn werk brengen.
Klacht: Debielen die nu al in Amsterdam zitten te wachten voor een fucking telefoon
Bron: http://www.iculture.nl/wa(...)erdam-voor-iphone-6/
Trein??? Gewoon met je dikke BMW 7 serie erheen knallen. 250km/u op de snelweg FTW!!!quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:00 schreef trucker3 het volgende:
Reserveer in Duitsland, pak een trein en je had er al sinds vrijdag mee kunnen spelen.
dit dusquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:02 schreef antfukker het volgende:
Dat zijn gewoon ingehuurde Polen die in de rij staan voor de mannen met echt veel geld
Snelheidsbegrenzer hebbenquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:03 schreef antfukker het volgende:
[..]
Trein??? Gewoon met je dikke BMW 7 serie erheen knallen. 250km/u op de snelweg FTW!!!
Misschien zijn ze wel ingehuurd door Apple zélf.... Op deze manier ben je verzekerd van publiciteit en tevens heeft het een aantrekkingskracht op andere labiele Apple 'fanbois'. Dit zou zomaar één grote marketingstunt kunnen zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
dit dus
en later komen de fanbois
quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ze mogen zelf weten wat ze doen met hun vrije tijd maar je laat wel zien dat je een intens trieste droeftoeter bent als je daar met je klapstoeltje gaat zitten voor een overpriced toestel dat uitsluitend reeds verkrijgbare technologie bevat.
Top!!quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:16 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Niemand kende dat plaatje nog!! dankjewel!
zou best goed kunnenquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:09 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Misschien zijn ze wel ingehuurd door Apple zélf.... Op deze manier ben je verzekerd van publiciteit en tevens heeft het een aantrekkingskracht op andere labiele Apple 'fanbois'. Dit zou zomaar één grote marketingstunt kunnen zijn.
Mensen die vanaf dinsdag in de rij gaan staan voor iets wat pas vrijdag te koop is wordt in geen enkel verband als "normaal" gezien.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:59 schreef retorbrapi het volgende:
Mensen staan voor zoveel dingen in de rij en dat is "normaal", maar is het voor een gadget dan ben je een sneue kansloze droeftoeter. Logisch.
Over het algemeen staan mensen voor schaarse dingen in de rij (zoals concert tickets) een iPhone is met de beste wil in de wereld geen schaarste product te noemen. Ik zou overigens ook hetzelfde reageren als het om een Samsung/Huawai/Nokia/Whatever gadget zou gaan.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:59 schreef retorbrapi het volgende:
Mensen staan voor zoveel dingen in de rij en dat is "normaal", maar is het voor een gadget dan ben je een sneue kansloze droeftoeter. Logisch.
Ja, want als een zwerver 4 nachten op straat slapen voor een gadget is normaalquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:59 schreef retorbrapi het volgende:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:31 schreef Eenskijken het volgende:
Het gaat ook om de samemhorigheid en ervaring van samen in de rij staan! Niet alleen om het product.
Onterechte klacht
Saamhorigheid? Als een zombie afgezonderd van de rest onder een deken over je hoofd en een dikke zwarte hipsterbril met dik montuur, Beats koptelefoon en een beker Starbucks je zelf afzonderen noem ik geen saamhorigheid hoorquote:Op dinsdag 23 september 2014 16:31 schreef Eenskijken het volgende:
Het gaat ook om de samemhorigheid en ervaring van samen in de rij staan! Niet alleen om het product.
Onterechte klacht
quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:59 schreef retorbrapi het volgende:
dan ben je een sneue kansloze droeftoeter.
quote:George blijkt een echte liefhebber van wachtrijen; hij doet het in ieder geval niet om reclame te maken voor een of ander merk.
Je kan je respect in je reet stoppen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:46 schreef retorbrapi het volgende:
Meer respect voor de mensen die doen waar ze blij van worden ongeacht of het "normaal" is dan voor de voorspelbare afzeikende meute.
Apple Evangelist gespot.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:46 schreef retorbrapi het volgende:
Meer respect voor de mensen die doen waar ze blij van worden ongeacht of het "normaal" is dan voor de voorspelbare afzeikende meute.
wow dit is wel absurd hahahaquote:
sadness ten topquote:
Het interesseert mij niet of mensen voor Apple of Samsung of Justin Bieber in de rij staan, mensen moeten doen waar ze zin in hebben, en ik voel de drang niet om ze daarom gelijk te veroordelen. Maar kennelijk ben ik de enige.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Apple Evangelist gespot.
Ach wat maakt het ook uit. Er zijn mensen die geloven dat er ooit iemand is doodgegaan en toen weer is opgestaan, over water heeft gelopen en water in wijn veranderde. En zo zijn er ook mensen die geloven dat dit normaal is.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
Soms denk ik serieus dat janherpes en mapima dezelfde persoon zijn.
Dit dus.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:34 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb aardig wat Apple spul maar dit soort dingen zal ik echt nooit begrijpen.
quote:Op woensdag 24 september 2014 11:01 schreef roodborst het volgende:
Die kut-aifoon buigt gewoon in je broekzak.![]()
[ afbeelding ]
En dat is dus de reden dat Samsung alles van plastic maakt.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:25 schreef GhpH het volgende:
[..]
Yep. Je kan hem easy met je handen benden.
Ze kunnen een heel verhaal afsteken maar als het zo gemakkelijk buigt O.o
Ik heb me zet kapot zitten te duwen op mn s4 en krijg hem heus niet gebogen. Daarbij is metaal heel buigbaar als het dun is. Dat is een fysische eigenschap van metalen. Plastics zijn een wirwar aan polymeren.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:12 schreef Seaver het volgende:
[..]
En dat is dus de reden dat Samsung alles van plastic maakt.
Wauwquote:Op woensdag 24 september 2014 12:25 schreef GhpH het volgende:
[..]
Tja de displays van smartphones zijn de laatste jaren erop vooruit gegaan. Het is bijna zo dat het display meer kan hebben dan het apparaat zelf.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wauw
Dat het display niet barst joh
Wie ben jij van de twee?quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:28 schreef JenHermes het volgende:
De zomerperiode is voorbij, werkend Nederland is weer aan de slag gegaan, de fileproblemen in de ochtendspits en in de avondspits nemen weer drastisch toe, studenten gaan weer naar school, uitkeringstrekkers zitten weer voor het huis met een krat Schultenbrau van de Lidl op een bankje en de dagen worden weer korter. Kortom: Nederland pakt het normale leven weer op. Het leven waar je voor een baas werkt om rond te kunnen komen zodat je je vasten lasten kunt betalen.
[ afbeelding ]
Hoeven deze mensen niet te werken? Vrijdag begint de start van de iPhone 6 in Nederland en er zitten nu al twee onbenullen op een klapstoeltje met hun '' antieke '' iPhone 5S populair te wezen. Ik zou me als familie, vriend/vriendin of als vader of moeder me eigen doodschamen als dit een zoon van mij zou zijn. Sterker nog: Ik zou naar hem toe gaan, hem als de sodemieter een schop onder zijn flikker geven en hem briesend naar zijn werk brengen.
Klacht: Debielen die nu al in Amsterdam zitten te wachten voor een fucking telefoon
Bron: http://www.iculture.nl/wa(...)erdam-voor-iphone-6/
Stoere boi dat je bentquote:Op woensdag 24 september 2014 22:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ben er net even langsgefietst om ze uit te schelden voor losers
De afgunst jegens Apple is zo groot dat bij de ergste fanatici zelfs het hebben van een Apple-product al genoeg reden is om je als minderwaardig mens te zien . Echt zielig.quote:Op woensdag 24 september 2014 01:21 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Het interesseert mij niet of mensen voor Apple of Samsung of Justin Bieber in de rij staan, mensen moeten doen waar ze zin in hebben, en ik voel de drang niet om ze daarom gelijk te veroordelen. Maar kennelijk ben ik de enige.
Bron?quote:Op woensdag 24 september 2014 14:56 schreef GhpH het volgende:
[..]
Hier speelt men wel geniepetig op in door de hoekpunten te verzwaren zodat als die op de grond flikkert dat die meer kans heeft om kapot te gaan => nieuwe kopen.
Filmpje of it never happened.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
fluffers?quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:47 schreef MPC60 het volgende:
Niet door hebben dat ze door de Apple store zijn ingehuurd om publiek te trekken.
quote:Op woensdag 24 september 2014 11:01 schreef roodborst het volgende:
Die kut-aifoon buigt gewoon in je broekzak.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 september 2014 12:25 schreef GhpH het volgende:
[..]
In het eerste weekend zijn er 10miljoen iPhones 6 verkocht. Er zijn 9 meldingen bij Apple van een gebogen toestel. Dat is dus 0,0000009%quote:Op woensdag 24 september 2014 13:12 schreef Seaver het volgende:
[..]
En dat is dus de reden dat Samsung alles van plastic maakt.
fiets nog een keer langs, dan steek ik een stok tussen de spaken van je voorwielquote:Op woensdag 24 september 2014 22:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Mag ik het ook eens proberen met jouw S4 dan?quote:Op woensdag 24 september 2014 14:50 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik heb me zet kapot zitten te duwen op mn s4 en krijg hem heus niet gebogen. Daarbij is metaal heel buigbaar als het dun is. Dat is een fysische eigenschap van metalen. Plastics zijn een wirwar aan polymeren.
Plastic lijkt pauper omdat het goedkoop is een niet mooi doet glimmen. Ja, ik vind iphone design en materiaal mooier. Maar als je schoonheid wil ipv functionaliteit dan moet je maar leven met een geknikte telefoon. Ik vraag me dan ook af of zo'n knikje niet het hele schoonheidsideaal verpest.
Bron? + niet iedereen geeft dit aan bij apple. Sommige lapzwanzen zullen het niet eens opmerken. Bekijk het cijfer eens na een week en na een maand. ipv een paar dagen erna.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:45 schreef very het volgende:
[..]
[..]
[..]
In het eerste weekend zijn er 10miljoen iPhones 6 verkocht. Er zijn 9 meldingen bij Apple van een gebogen toestel. Dat is dus 0,0000009%
wauw![]()
We zullen zien idd. Maar voorlopig gaat het om 9 mensen en kijk eens hoe breed dit wordt uitgemeten en hoe gretig het wordt aangegrepen door mensen als jij...quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:10 schreef GhpH het volgende:
[..]
Bron? + niet iedereen geeft dit aan bij apple. Sommige lapzwanzen zullen het niet eens opmerken. Bekijk het cijfer eens na een week en na een maand. ipv een paar dagen erna.
Statistiek is jou niet meegegeven op de basisschool
Ik heb het zelf gepropeerd op mijn S4 en ik moet je vermelden, ik ben Zweeds kampioen duimworstelen. Maar je mag proberen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:47 schreef very het volgende:
[..]
Mag ik het ook eens proberen met jouw S4 dan?
9 Toestellen is al best veel voor die tijd. Waar is trouwens de bron daarvan?quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:11 schreef very het volgende:
[..]
We zullen zien idd. Maar voorlopig gaat het om 9 mensen en kijk eens hoe breed dit wordt uitgemeten en hoe gretig het wordt aangegrepen door mensen als jij...
Dat zal ze leren!quote:Op woensdag 24 september 2014 22:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
9 is best veel? Dat is dus 0,0000009%.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:12 schreef GhpH het volgende:
[..]
9 Toestellen is al best veel voor die tijd. Waar is trouwens de bron daarvan?
En heeft apple er al officieel op gereageerd?
9 Klachten op de 10 miljoen is relatief weinig maar in absolute waarden veel. Zeker met zo'n specifiek probleem.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:14 schreef very het volgende:
[..]
9 is best veel? Dat is dus 0,0000009%.
0,0000009% is niet veel.
Hier de bron:
http://www.iculture.nl/ap(...)an-negen-gebruikers/
Ook leuk:
http://www.iculture.nl/be(...)boratorium-broekzak/
Met tien miljoen producten die in omloop zijn is de kans groot dat er nu meer meldingen zijn...quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:14 schreef very het volgende:
[..]
0,0000009% is niet veel.
Hier de bron:
Ook leuk:
Erger me trouwens aan users die zichzelf verheerlijken door posts over henzelf te quoten in hun handtekeningquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:14 schreef very het volgende:
[..]
0,0000009% is niet veel.
Hier de bron:
Ook leuk:
En Apple diep in hun aarsje hebben zittenquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:14 schreef very het volgende:
[..]
0,0000009% is niet veel.
Hier de bron:
Ook leuk:
quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:26 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Met tien miljoen producten die in omloop zijn is de kans groot dat er nu meer meldingen zijn...
quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:28 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Erger me trouwens aan users die zichzelf verheerlijken door posts over henzelf te quoten in hun handtekening
Nog nooit eerder ben ik het meer eens geweest met 3 opeenvolgende posts in een topicquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:29 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
En Apple diep in hun aarsje hebben zitten
Je hebt er een handje vol van inderdaad.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:23 schreef GhpH het volgende:
[..]
9 Klachten op de 10 miljoen is relatief weinig maar in absolute waarden veel. Zeker met zo'n specifiek probleem.
Daarbij vergeet je mee te tellen dat:
1. Niet iedereen die een bend heeft dit officieel aangegeven heeft bij apple
2. Sommigen zijn nog niet eens uit de doos gehaald maar worden apart gehouden voor verkoop op sites als ebay/mp
3. Niet iedereen met een bend heeft dit zelfs door. Er zijn misschien 9 mensen die er expressief op hebben gedrukt, maar omdat niet iedereen zijn nieuwe iPhone gaat testen ontstaat bij normaal gebruik de bend pas over een paar weken.
Natuurlijk, als ze al gebogen in een doosje zouden komen, dan is het al direct duidelijk. Maar je moet de statistiek eerst tijd geven om te groeien ipv quasi direct na de release te zeggen ok er zijn maar 9 gevallen gerapporteerd bij apple.
Maar statistiek bagatelliseren is altijd leuk he?
Je hebt een paar nullen teveel.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:14 schreef very het volgende:
[..]
0,0000009% is niet veel.
Hier de bron:
Ook leuk:
1 2 3 4 | 10.000.000 = 100 % 9 = ... % 9 * 100 / 10.000.000 = 0.00009 % |
Nee, lekker rellen omdat een handjevol mensen claimt op spontane wijze een gebogen telefoon te hebben, dan ben je pas goed bezig.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:23 schreef GhpH het volgende:Maar statistiek bagatelliseren is altijd leuk he?
Je hebt de vorige punten, en daarmee ook de statistiek, dus totaal niet begrepen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:38 schreef very het volgende:
[..]
Nee, lekker rellen omdat een handjevol mensen claimt op spontane wijze een gebogen telefoon te hebben, dan ben je pas goed bezig.
De statistiek is dat er slechts 9 mensen deze klacht hebben. De rest is een warrig, inconsistent stuk logica dat geschreven lijkt door iemand met Alzheimer.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:28 schreef GhpH het volgende:
[..]
Je hebt de vorige punten, en daarmee ook de statistiek, dus totaal niet begrepen.
Mag ik je bestempelen als retarded?
/carequote:Op vrijdag 26 september 2014 15:28 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Erger me trouwens aan users die zichzelf verheerlijken door posts over henzelf te quoten in hun handtekening
Want dat is het he...als je niet tegen apple bent, dan heb je een steve jobs piemel in je kontquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:29 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
En Apple diep in hun aarsje hebben zitten
Wat TC03 zegt.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:28 schreef GhpH het volgende:
[..]
Je hebt de vorige punten, en daarmee ook de statistiek, dus totaal niet begrepen.
Mag ik je bestempelen als retarded?
Oftewel, jij snapt geen statistiek. Volgende.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
De statistiek is dat er slechts 9 mensen deze klacht hebben. De rest is een warrig, inconsistent stuk logica dat geschreven lijkt door iemand met Alzheimer.
Als je je aansluit bij wat TC03 zegt ben je inderdaad retardedquote:Op vrijdag 26 september 2014 18:53 schreef very het volgende:
[..]
Wat TC03 zegt.
En bestempel me hoe je wilt, mijn beeld van jou zal er niet minder om worden.
Ik zou het niet retarded noemen, eerder bijzonder kortzichtig, dom, eigenwijs en vooral lekker negatief.
Mensen als jij -->
Zoek zelf anders een op wat statistieken betekenenquote:Op vrijdag 26 september 2014 19:22 schreef GhpH het volgende:
[..]
Oftewel, jij snapt geen statistiek. Volgende.
Oh, want statistieken bestaan niet over korte periodes natuurlijkquote:Op vrijdag 26 september 2014 19:23 schreef GhpH het volgende:
[..]
Als je je aansluit bij wat TC03 zegt ben je inderdaad retarded![]()
Weet je wat, ik ga een statistiek beginnen over hoeveel mensen nu ebola hebben, maar ik gebruik de gegevens van de week nadat het uitbrak. Is volgens jou perfect ok.
Ik weet dat dondersgoed manquote:Op vrijdag 26 september 2014 19:24 schreef very het volgende:
[..]
Zoek zelf anders een op wat statistieken betekenen
Statistieken op korte periodes zijn hier niet van toepassing manquote:Op vrijdag 26 september 2014 19:24 schreef very het volgende:
[..]
Oh, want statistieken bestaan niet over korte periodes natuurlijk![]()
Wat een nerd
Jawel, Sterker nog. Ebola is niet eens erg. Ik bedoel maar minder dan 0,00009% van de wereldbevolking heeft hetquote:Op vrijdag 26 september 2014 19:24 schreef very het volgende:
[..]
Jouw voorbeeld slaat trouwens nergens op.
Oh, dus we weten wel wat statistieken zijn, maar we zijn natuurlijk zo dom om wat jij schrijft letterlijk te nemen en niet zelf in te vullen dat je het had over statistieken over een langere periodequote:Op vrijdag 26 september 2014 19:25 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik weet dat dondersgoed manHet is inderdaad een statistiek. Maar wel ene die kant noch wal raakt omdat die veel te snel getrokken is.
Het enige wat je nu wil bereiken in apple goedpraten van een blunder, terwijl je het er niet echt beter op maakt.
Ik zeg niet dat een gebogen iphone niet erg is, ik zou me menign er op voorhand alleen niet door laten bepalen. Net als dat ebola ook erg is, maar ik niet opeens mondkapjes ga inslaan.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:26 schreef GhpH het volgende:
[..]
Jawel, Sterker nog. Ebola is niet eens erg. Ik bedoel maar minder dan 0,00009% van de wereldbevolking heeft het
quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:22 schreef GhpH het volgende:
[..]
Oftewel, jij snapt geen statistiek. Volgende.
Nee, jij snapt niks van statistiek.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:23 schreef GhpH het volgende:
[..]
Weet je wat, ik ga een statistiek beginnen over hoeveel mensen nu ebola hebben, maar ik gebruik de gegevens van de week nadat het uitbrak. Is volgens jou perfect ok.
Omdat als er NU al negen zijn, het hoogstwaarschijnlijk in de toekomst een sterke stijging gaat hebben. Maar dat menig fokker geen wiskunde heeft gehad, dat ken ik.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:30 schreef very het volgende:
[..]
Oh, dus we weten wel wat statistieken zijn, maar we zijn natuurlijk zo dom om wat jij schrijft letterlijk te nemen en niet zelf in te vullen dat je het had over statistieken over een langere periode
De statistieken die er nu zijn, zijn de bron van alle commotie die hierover ontstaan is.
Het is op het nieuws geweest, grote bedrijven gaan er mee aan de haal, hele forums met fandroids die hier de iphone 6 al helemaal op afrekenen. Allemaal omdat er 9(!), ik herhaal NEGEN mensen zijn van de 10 miljoen die er vooralsnog problemen mee hebben.
En ja, het kunnen er meer zijn. Maar is dat een gegeven. Is het daarom nu al logisch om dus inderdaad er maar van uit te gaan dat de nieuwe iPhone 6 een faal is? Voor jou is dit natuurlijk reden genoeg, al claim je toch een harde piemel te krijgen van statistieken, dus waarom je met dit verhaal al zo aan de haal gaat is me ook een raadsel. Echter, normale mensen zouden misschien wat terughoudender zijn in hun meningsvorming bij gebrek aan hout snijdende "statistieken".
Ga je alle Apple topics af tot je weer weggejaagd wordt met argumenten en inhoudelijke reacties?quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:32 schreef GhpH het volgende:
[..]
Omdat als er NU al negen zijn, het hoogstwaarschijnlijk in de toekomst een sterke stijging gaat hebben. Maar dat menig fokker geen wiskunde heeft gehad, dat ken ik.
En je negeert weer een aantal statistische voorwaarden. Is best grappig hoe je zo hard probeert.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:32 schreef GhpH het volgende:
[..]
Omdat als er NU al negen zijn, het hoogstwaarschijnlijk in de toekomst een sterke stijging gaat hebben. Maar dat menig fokker geen wiskunde heeft gehad, dat ken ik.
En je negeert weer een aantal statistische voorwaarden. Is best grappig hoe je zo hard probeert.
Het zijn er NU 9 ja, net als dat er NU inmiddels al meer dan 15.000.000 verkocht zijn.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:32 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik ben juist degene met inhoudelijke reacties.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:35 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Ga je alle Apple topics af tot je weer weggejaagd wordt met argumenten en inhoudelijke reacties?
Weet je hoe leuk het is om het gewoon leuk te houden en te maken met elkaar, ipv mensen op de persoon aan te gaan zitten vallen op een internet forum? Just my 2 cts.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:37 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik ben juist degene met inhoudelijke reacties.
En nu ga je weer de fout in. Net waren eht er nog 10 miljoen? En nog maals LANG niet alle defecten zijn gemeld. Je bent gewoon een aap. Sorry hoor.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:35 schreef very het volgende:
[..]
Het zijn er NU 9 ja, net als dat er NU inmiddels al meer dan 15.000.000 verkocht zijn.
En ik negeer statistische voorwaarden? Man man man, wat ben je toch een domme jongen.
Echt?quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:37 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik ben juist degene met inhoudelijke reacties.
Gearceerde deel hierboven zijn geen inhoudelijke argumenten, maar gewoon op de man spelen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:32 schreef GhpH het volgende:
[..]
Het eerste weekend waren het er 10miljoen. We zijn nu inmiddels 5 dagen en meerdere landen verder. Ik denk dat het er nog veel meer zijn dan 15miljoen eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:38 schreef GhpH het volgende:
[..]
En nu ga je weer de fout in. Net waren eht er nog 10 miljoen? En nog maals LANG niet alle defecten zijn gemeld. Je bent gewoon een aap. Sorry hoor.
De discussie en het punt was al geleverd, als men dan door blijft gaan met idiocratie ben ik de beroerdste niet. Ik blijf niet uitleggen aan mensen die zich ook eens kunnen verdiepen in een vierkantswortelfunctie.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:41 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Echt?
[..]
Gearceerde deel hierboven zijn geen inhoudelijke argumenten, maar gewoon op de man spelen.
En dan het argument erboven kan je mening zijn, maar is ongefundeerd.
Als je je beperkt tot argumenten komt het wel goed, discussiëren scherpt je zintuigen. Maar, speel dan niet op de man, dat komt erg gefrustreerd en over alsof je het in de discussie met argumenten niet kunt 'winnen'. Een discussie win je door hem te voeren, niet door je mening door te drammen.
OH...MY...GOD....quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:42 schreef GhpH het volgende:
[..]
De discussie en het punt was al geleverd, als men dan door blijft gaan met idiocratie ben ik de beroerdste niet. Ik blijf niet uitleggen aan mensen die zich ook eens kunnen verdiepen in een vierkantswortelfunctie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
En hoeveel foutmeldingen zijn er nu? Dat staat niet aangegeven. Hoeveel waren er verkocht en goed bekeken op het moment dat apple concludeerde dat er 9 meldingen waren? Je klampt je te veel vast aan die 10 miljoen terwijl daar een hoop apparaten van wegvallen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:42 schreef very het volgende:
[..]
Het eerste weekend waren het er 10miljoen. We zijn nu inmiddels 5 dagen en meerdere landen verder. Ik denk dat het er nog veel meer zijn dan 15miljoen eigenlijk.
En niet alle defecten zijn gemeld? Weet je dit of vermoed je dit?
Ik zou persoonlijk het dezelfde dag nog melden, als ik net een nieuwe telefoon gekocht heb en hij gaat zo snel kapot. Maar jij denkt dat de mensen zulke fanboys zijn dat ze uit liefde voor apple nog even wachten met het melden ofzo?
En je grafiekje...leuk hoor...staat erg intelligent ook.
Maar toch jammer dat het totaal uit de lucht gegrepen is
Daarbij, als je niet van het wiskundelokaal een dormitorium had gemaakt dan had je die grafiek wel wat vaker langs zien komenquote:"We zijn nu inmiddels 5 dagen en meerdere landen verder. Ik denk dat het er nog veel meer zijn dan 15miljoen eigenlijk."
Even los van of je het juiste model kiest voor defecten aan consumentenelectronica als een mobiele telefoon, kun je die energie die je kiest te steken in narigheid steken in uitleggen van de theorie die je gebruikt om je punt te maken. Ik bedoel, ik ben wel bekend met MTBF en MTBR modellen maar je grafiekje zegt mij nog niets. Enlighten us!quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:42 schreef GhpH het volgende:
[..]
De discussie en het punt was al geleverd, als men dan door blijft gaan met idiocratie ben ik de beroerdste niet. Ik blijf niet uitleggen aan mensen die zich ook eens kunnen verdiepen in een vierkantswortelfunctie.
Ik ken de grafiek hoor. Maar of deze hier wel of niet van toepassing is is puur giswerk.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:46 schreef GhpH het volgende:
[..]
En hoeveel foutmeldingen zijn er nu? Dat staat niet aangegeven. Hoeveel waren er verkocht en goed bekeken op het moment dat apple concludeerde dat er 9 meldingen waren? Je klampt je te veel vast aan die 10 miljoen terwijl daar een hoop apparaten van wegvallen.
Daarbij beweer je dat mijn gegevens uit de lucht zijn gegrepen. Mag ik dit quoten?:
[..]
Daarbij, als je niet van het wiskundelokaal een dormitorium had gemaakt dan had je die grafiek wel wat vaker langs zien komen
quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:44 schreef very het volgende:
[..]
OH...MY...GOD....___________________!!!
[ afbeelding ]Is er weer iets bij gekomen waarbij je moet nadenken? Je kan zoveel 9gag ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.posten als je wil maar je laat er alleen mee blijken dat je niet eens om kan gaan met dat simpel rekenwerk.
De enige getallen die jij stelt zijn 9 en 10 miljoen. 2 Getallen die niet gelijktijdig gemeten zijn. En waarvan de 10 miljoen een getal is wat je niet zomaar kan gebruiken door eerder genoemde redenen.
Daarbij, hoeveel foutmeldingen zijn er nu al?
Wat ik doe is in de toekomst kijken, en niet gauw een statistiek afkappen terwijl die juist begonnen is. NATUURLIJK krijg je dan extreem kleine resultaten.
Weet je waarom onze argumenten niet overeen komen? Omdat jij nu in het verleden denkt, en ik in de toekomst.
Ik ben een fokker die op een forum nu zit om de statistiek te tonen. Voor de basiskennis daarvan moet je bij je 4-havo leerkracht zijn. Dat neem ik als een begin. Want als je die basis niet hebt dan is het niet eens waard om in te gaan op de discussie.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:47 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Even los van of je het juiste model kiest voor defecten aan consumentenelectronica als een mobiele telefoon, kun je die energie die je kiest te steken in narigheid steken in uitleggen van de theorie die je gebruikt om je punt te maken. Ik bedoel, ik ben wel bekend met MTBF en MTBR modellen maar je grafiekje zegt mij nog niets. Enlighten us!
Nee, wat jij doet is jouw toekomstbeeld hier neerzetten als waarheid terwijl deze gebaseerd is op basis van bijzonder weinig concrete informatie.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:50 schreef GhpH het volgende:
[..]
Is er weer iets bij gekomen waarbij je moet nadenken? Je kan zoveel 9gag ofposten als je wil maar je laat er alleen mee blijken dat je niet eens om kan gaan met dat simpel rekenwerk.
De enige getallen die jij stelt zijn 9 en 10 miljoen. 2 Getallen die niet gelijktijdig gemeten zijn. En waarvan de 10 miljoen een getal is wat je niet zomaar kan gebruiken door eerder genoemde redenen.
Daarbij, hoeveel foutmeldingen zijn er nu al?
Wat ik doe is in de toekomst kijken, en niet gauw een statistiek afkappen terwijl die juist begonnen is. NATUURLIJK krijg je dan extreem kleine resultaten.
Weet je waarom onze argumenten niet overeen komen? Omdat jij nu in het verleden denkt, en ik in de toekomst.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:52 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik ben een fokker die op een forum nu zit om de statistiek te tonen. Voor de basiskennis daarvan moet je bij je 4-havo leerkracht zijn. Dat neem ik als een begin. Want als je die basis niet hebt dan is het niet eens waard om in te gaan op de discussie.
Kan jij kwantummechanica uitleggen aan een brugklasser?
quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:35 schreef very het volgende:
Man man man, wat ben je toch een domme jongen met een wanhopige drang om intelligent over te komen.
1. Zoals ik al zei, niet van je wiskunde lokaal een dormitorium maken, dan zou je door hebben dat die grafiek vaker overeenkomt met zulke problemen. En dan hou ik inderdaad mijn smoel over de specificaties, maar niet over de flexibiliteit.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:49 schreef very het volgende:
[..]
Ik ken de grafiek hoor. Maar of deze hier wel of niet van toepassing is is puur giswerk.
En natuurlijk mag je mij quoten...ik snap alleen niet waarom. Mijn denkbeeld is namelijk behoorlijk gefundeerd. Jouw grafiek raakt vooralsnog kant noch wal.
Maar trouwens, ik dacht dat jij je smoel zou houden wanneer reviews zouden aantonen dat de nieuwe iphone sneller was. Ga je dit nu ook niet doen, net als dat je ook het geld wat je mij verschuldigd bent na de uitdaging ook nooit over zal maken?
Ja, want Dimens heeft alleszins nog verstand van zaken. Dan is het soms nog een uitdaging. Nu zit ik ook met zo'n gezicht:quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:55 schreef deadprez het volgende:
Ik vind dit soort topics leuker als Dimens meedoet.
De vraag is meer wat je probeert te bereiken. Roepen 'ja zeg, volgende de quantummechanica is het nu eenmaal zo' en daarna 'ja, maar daar zijn jullie te dom voor, dus ik heb gelijk' is net zo zinloos als een teken dat je wellicht goed opgelet hebt in de klas, maar niet bij alle vakken.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:52 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik ben een fokker die op een forum nu zit om de statistiek te tonen. Voor de basiskennis daarvan moet je bij je 4-havo leerkracht zijn. Dat neem ik als een begin. Want als je die basis niet hebt dan is het niet eens waard om in te gaan op de discussie.
Kan jij kwantummechanica uitleggen aan een brugklasser?
1. Vaker misschien. Maar dat zegt dus nog niks over deze situatie. En daar heeft de staat van mijn wiskundelokaal weinig invloed op.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:55 schreef GhpH het volgende:
[..]
1. Zoals ik al zei, niet van je wiskunde lokaal een dormitorium maken, dan zou je door hebben dat die grafiek vaker overeenkomt met zulke problemen. En dan hou ik inderdaad mijn smoel over de specificaties, maar niet over de flexibiliteit.
2. Dat voordeed ook niet aan de voorwaarden maar bagatelliseren doen we hier toch aan de lopende band. Geld zal ergens volgend millenium op je rekening verschijnen.
Je probeert te hard knul. Schattig, maar op den duur een beetje vervelend wel.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:55 schreef GhpH het volgende:
[..]
Als je dit al intelligent noemt heb ik nu jouw niveau al door. Dit heeft werkelijk geen zin.
Nou wat een belangrijk aspect is, is dat het in de video met een kleine forcering ging. De persoon zelf zag een klein knikje en ging uitoefenen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:56 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
De vraag is meer wat je probeert te bereiken. Roepen 'ja zeg, volgende de quantummechanica is het nu eenmaal zo' en daarna 'ja, maar daar zijn jullie te dom voor, dus ik heb gelijk' is net zo zinloos als een teken dat je wellicht goed opgelet hebt in de klas, maar niet bij alle vakken.
Terug naar de discussie - die iPhone 6'en waren verdacht makkelijk te krijgen begrijp ik. Ze zijn her en der nog gewoon op voorraad. En vooralsnog worden geknikte Iphone 6plussen alle 9 geruild door Apple en die andere 999.991 klanten met een geknakt toestel konden Apple niet bereiken door de update-problemen. Nog vragen?
Regels die je in acht moet nemen voor een duidelijke wel-onderbouwde statistiek. Niet ene die gebaseerd is op 2 gegevens.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:00 schreef very het volgende:
[..]
1. Vaker misschien. Maar dat zegt dus nog niks over deze situatie. En daar heeft de staat van mijn wiskundelokaal weinig invloed op.
2. Het voldeed aan alle door jou gestelde voorwaarden, maar jij houdt er blijkbaar andere regels op na. Regels als dat anderen maar moeten invullen wat jij verzuimd te melden
Ik wil ook nog niks afkappen, ik stel enkel dat het nog wat erg vroeg is om de iphone 6 als een mislukking neer te zetten. En dat is wel wat jij al doet, op basis van de voor handen zijnde informatie. En dat is juist kortzichtig.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:02 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nou wat een belangrijk aspect is, is dat het in de video met een kleine forcering ging. De persoon zelf zag een klein knikje en ging uitoefenen.
Denk je dat al die 10 miljoen hun iPhone hebben liggen breuken? Neen. Het is ook niet zo dat hij uit elkaar valt als je hem in de handen zal nemen. Maar na een wat langere tijd van gebruik, weken/ paar maandjes, zal er een significant aandeel zijn aan mensen met een bentPhone 6.
Daarom is het heel kortzichtig die statistiek af te kappen in ongeveer een paar uur na de video.
En van die 10 miljoen, hoeveel zijn er al werkelijk gebruikt? Apple heeft die 9 problemen waarschijnlijk binnengekregen toen een tiende nog niet eens uitgepakt en fatsoenlijk bekeken was.
Al met al zijn deze voorwaarden toch té cruciaal om weg te laten.
Ik hoop je hierbij genoeg verlicht te hebben, anders moet je maar even bij de gamma een lamp halen, die zijn in de aanbieding
Maar eigenlijk zeg je dus; de tijd zal het leren, want niemand weet het zeker?quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:02 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nou wat een belangrijk aspect is, is dat het in de video met een kleine forcering ging. De persoon zelf zag een klein knikje en ging uitoefenen.
Denk je dat al die 10 miljoen hun iPhone hebben liggen breuken? Neen. Het is ook niet zo dat hij uit elkaar valt als je hem in de handen zal nemen. Maar na een wat langere tijd van gebruik, weken/ paar maandjes, zal er een significant aandeel zijn aan mensen met een bentPhone 6.
Daarom is het heel kortzichtig die statistiek af te kappen in ongeveer een paar uur na de video.
En van die 10 miljoen, hoeveel zijn er al werkelijk gebruikt? Apple heeft die 9 problemen waarschijnlijk binnengekregen toen een tiende nog niet eens uitgepakt en fatsoenlijk bekeken was.
Al met al zijn deze voorwaarden toch té cruciaal om weg te laten.
Ik hoop je hierbij genoeg verlicht te hebben, anders moet je maar even bij de gamma een lamp halen, die zijn in de aanbieding
Maar zelfs die 9 gevallen die vergeleken worden met die 10 miljoen is al foutief. Want als men de voorwaarden zou toepassen dan zou de 9 veel hoger zijn en de 10 miljoen veel lager. Het zit hem al dus in hoe apple-fans heel kortzichtig iets goed willen praten.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:09 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Maar eigenlijk zeg je dus; de tijd zal het leren, want niemand weet het zeker?
Je stelling is op zich plausibel - naarmate het toestel meer en langer gebruikt wordt, is de kans op dit soort problemen ook groter. Maar, tegelijkertijd kan het ook zijn dat precies deze 9 mensen krappe broeken dragen en geen grote telefoon gewend zijn. Op de Samsung S5 van mijn broertje zat een sticker op het scherm met daarop een waarschuwing: Doe niet in je broekzak, zeker niet als je gaat zitten, want dan breek ik en krijg je geen garantie. Blijkbaar ontbreekt die sticker voor de 6-plus, maar gok ik dat veel 6-plus bezoekers nu juist beter zullen opletten.
Oftewel, het kan zijn dat er veel meer gevallen komen, maar ook juist nauwelijks meer omdat de gebruikers er nu op letten. Extrapolatie van gegevens in de tijd kan niet, je zou hooguit een absolute extrapolatie op moment n kunnen doen op basis van 9 gerapporteerde gevallen uit x miljoen. Zou je wekelijks een meting van nieuwe gemelde gevallen moeten krijgen en die week-op-week bij houden, dan krijg je vanzelf zich op hoe het ontwikkelt. Denk alleen dat we er uiteindelijk weinig van zullen horen, Apple vervangt de toestellen en plakt wellicht uiteindelijk ook een sticker op het scherm - steek me niet in je broekzak, dan breek ik en heb je geen garantie.
Serieus? Pas op! Stop deze zaktelefoon niet in je zak, want dan vervalt de garantiequote:Op vrijdag 26 september 2014 20:09 schreef NiGeLaToR het volgende:
Op de Samsung S5 van mijn broertje zat een sticker op het scherm met daarop een waarschuwing: Doe niet in je broekzak, zeker niet als je gaat zitten, want dan breek ik en krijg je geen garantie.
Zij waarschuwen de klant ipv eerst de klant z'n telefoon te laten breken. Apple laat die taak aan anderen over.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:17 schreef very het volgende:
[..]
Serieus? Pas op! Stop deze zaktelefoon niet in je zak, want dan vervalt de garantie
En dan wel lekker dapper op deze "bendgate" reageren met een plaatje waarin de iPhone buigt naar de S5
Samsung
Ik heb het niet gezien, maar dat zei m'n broer, die een S5 heeft. Overigens is die wel knap waterdicht, vind ik dan wel weer stoer (en handig).quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:17 schreef very het volgende:
[..]
Serieus? Pas op! Stop deze zaktelefoon niet in je zak, want dan vervalt de garantie
En dan wel lekker dapper op deze "bendgate" reageren met een plaatje waarin de iPhone buigt naar de S5
Samsung
Ach, die 9 gevallen zijn vervangen. Samsung zegt in ieder geval van te voren dat je de pot op kunt. Net wat je prettig vindt.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:18 schreef GhpH het volgende:
[..]
Zij waarschuwen de klant ipv eerst de klant z'n telefoon te laten breken. Apple laat die taak aan anderen over.
Of...ze verwachtten dit niet en er zijn oncerhoopt een paar gare batches uit china gerold. Hun testen schijnen niet niks te zijn, en ze hebben ook journalisten uitgenodigd de testlaboratoria te komen bekijken. Overigens krijgen ze bij Apple wel garantie...dus.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:18 schreef GhpH het volgende:
[..]
Zij waarschuwen de klant ipv eerst de klant z'n telefoon te laten breken. Apple laat die taak aan anderen over.
Ik vraag me af hoeveel het er nu zijn, want apple blijft angstvallig stil. Volgens mij was 9 het eerste getal dat ze zagen terwijl het er nu veel meer zullen zijn.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:21 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar dat zei m'n broer, die een S5 heeft. Overigens is die wel knap waterdicht, vind ik dan wel weer stoer (en handig).
En Samsung is een bedrijf in nood, dus dat die zo'n actie zou doen, snap ik wel. Zeker omdat Apple het bedrijf wat vaart op 'ervaring en kwaliteit' is zoiets natuurlijk koren op de PR-molen, ook al is het eerder lachwekkend dan realistisch.
http://tweakers.net/nieuw(...)hones-in-europa.html
[..]
Ach, die 9 gevallen zijn vervangen. Samsung zegt in ieder geval van te voren dat je de pot op kunt. Net wat je prettig vindt.
Lees twitter...ook apple gebruikers tweeten hun persoonlijke ervaringen met hun nieuwe toestel...ook als het negatief is. Geloof me, niet elke iphonegebruiker is een trouwe fanboyquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:29 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel het er nu zijn, want apple blijft angstvallig stil. Volgens mij was 9 het eerste getal dat ze zagen terwijl het er nu veel meer zullen zijn.
Ik heb geen twitter account dus kan je me even streamen wat de stand nu is? Daarmee bedoel ik het aantal bekeken telefoons tegenover het aantal geknikte?quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:31 schreef very het volgende:
[..]
Lees twitter...ook apple gebruikers tweeten hun persoonlijke ervaringen met hun nieuwe toestel...ook als het negatief is. Geloof me, niet elke iphonegebruiker is een trouwe fanboy
Nee naar de note3quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:17 schreef very het volgende:
[..]
Samsung
quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:23 schreef Zelfscanner het volgende:
Apple
Zie je jezelf al zitten als er een nieuwe samsung telefoon uit komt.
Die gebogen iPhones schijnen inderdaad ook zeer besmettelijk te zijn. Hopelijk komt Apple snel met een vaccin...quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:23 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ondertussen weet die beste man wel beter, ben persoonlijk wel benieuwd hoeveel hij opstrijkt aan sponsoring. Evt nog wat mediavergoedingen als ze hem ergens willen hebben, volgens mij kan dat wel uit.quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:44 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Als je voor een telefoon in de rij gaat staan of zelfs zitten wachten tot de winkel open gaat ben je gefaald als mens
Op wie doel je?quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:51 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ondertussen weet die beste man wel beter, ben persoonlijk wel benieuwd hoeveel hij opstrijkt aan sponsoring. Evt nog wat mediavergoedingen als ze hem ergens willen hebben, volgens mij kan dat wel uit.
Op de eerste wachtende misschien?quote:
Maakt het nog droeviger.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:30 schreef voederbietel het volgende:
Het kan toch dat die mensen vrij genomen hebben?
Nee, de besteding van jouw laatste vrije dag, dat was een om over naar huis te schrijven.quote:
Alsof jij dat weet.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, de besteding van jouw laatste vrije dag, dat was een om over naar huis te schrijven.
Sorry man, dit topic is aan mij voorbij gegaan.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:55 schreef deadprez het volgende:
Ik vind dit soort topics leuker als Dimens meedoet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |