abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144933531
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:37 schreef GhpH het volgende:

[..]

Ik ben juist degene met inhoudelijke reacties.
_O- _O- _O-

:|W
People assume too much.
pi_144933538
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:35 schreef very het volgende:

[..]

Het zijn er NU 9 ja, net als dat er NU inmiddels al meer dan 15.000.000 verkocht zijn.
En ik negeer statistische voorwaarden? Man man man, wat ben je toch een domme jongen.
En nu ga je weer de fout in. Net waren eht er nog 10 miljoen? En nog maals LANG niet alle defecten zijn gemeld. Je bent gewoon een aap. Sorry hoor.
pi_144933581


Meestal verloopt de verwachting van het #defecten zo.

Jij oordeelt al op de X=0,001
  FOK!Fotograaf vrijdag 26 september 2014 @ 19:41:30 #129
13368 NiGeLaToR
pi_144933658
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:37 schreef GhpH het volgende:

[..]

Ik ben juist degene met inhoudelijke reacties.
Echt?

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:32 schreef GhpH het volgende:

[..]

Omdat als er NU al negen zijn, het hoogstwaarschijnlijk in de toekomst een sterke stijging gaat hebben. Maar dat menig fokker geen wiskunde heeft gehad, dat ken ik.

En je negeert weer een aantal statistische voorwaarden. Is best grappig hoe je zo hard probeert.

Gearceerde deel hierboven zijn geen inhoudelijke argumenten, maar gewoon op de man spelen.
En dan het argument erboven kan je mening zijn, maar is ongefundeerd.

Als je je beperkt tot argumenten komt het wel goed, discussiëren scherpt je zintuigen. Maar, speel dan niet op de man, dat komt erg gefrustreerd en over alsof je het in de discussie met argumenten niet kunt 'winnen'. Een discussie win je door hem te voeren, niet door je mening door te drammen.
pi_144933678
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:38 schreef GhpH het volgende:

[..]

En nu ga je weer de fout in. Net waren eht er nog 10 miljoen? En nog maals LANG niet alle defecten zijn gemeld. Je bent gewoon een aap. Sorry hoor.
Het eerste weekend waren het er 10miljoen. We zijn nu inmiddels 5 dagen en meerdere landen verder. Ik denk dat het er nog veel meer zijn dan 15miljoen eigenlijk.

En niet alle defecten zijn gemeld? Weet je dit of vermoed je dit?
Ik zou persoonlijk het dezelfde dag nog melden, als ik net een nieuwe telefoon gekocht heb en hij gaat zo snel kapot. Maar jij denkt dat de mensen zulke fanboys zijn dat ze uit liefde voor apple nog even wachten met het melden ofzo?

En je grafiekje...leuk hoor...staat erg intelligent ook.
Maar toch jammer dat het totaal uit de lucht gegrepen is :')
People assume too much.
pi_144933696
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:41 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Echt?

[..]

Gearceerde deel hierboven zijn geen inhoudelijke argumenten, maar gewoon op de man spelen.
En dan het argument erboven kan je mening zijn, maar is ongefundeerd.

Als je je beperkt tot argumenten komt het wel goed, discussiëren scherpt je zintuigen. Maar, speel dan niet op de man, dat komt erg gefrustreerd en over alsof je het in de discussie met argumenten niet kunt 'winnen'. Een discussie win je door hem te voeren, niet door je mening door te drammen.
De discussie en het punt was al geleverd, als men dan door blijft gaan met idiocratie ben ik de beroerdste niet. Ik blijf niet uitleggen aan mensen die zich ook eens kunnen verdiepen in een vierkantswortelfunctie.
pi_144933749
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:42 schreef GhpH het volgende:

[..]

De discussie en het punt was al geleverd, als men dan door blijft gaan met idiocratie ben ik de beroerdste niet. Ik blijf niet uitleggen aan mensen die zich ook eens kunnen verdiepen in een vierkantswortelfunctie.
OH...MY...GOD.... :')___________________!!!



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
People assume too much.
pi_144933788
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:42 schreef very het volgende:

[..]

Het eerste weekend waren het er 10miljoen. We zijn nu inmiddels 5 dagen en meerdere landen verder. Ik denk dat het er nog veel meer zijn dan 15miljoen eigenlijk.

En niet alle defecten zijn gemeld? Weet je dit of vermoed je dit?
Ik zou persoonlijk het dezelfde dag nog melden, als ik net een nieuwe telefoon gekocht heb en hij gaat zo snel kapot. Maar jij denkt dat de mensen zulke fanboys zijn dat ze uit liefde voor apple nog even wachten met het melden ofzo?

En je grafiekje...leuk hoor...staat erg intelligent ook.
Maar toch jammer dat het totaal uit de lucht gegrepen is :')
En hoeveel foutmeldingen zijn er nu? Dat staat niet aangegeven. Hoeveel waren er verkocht en goed bekeken op het moment dat apple concludeerde dat er 9 meldingen waren? Je klampt je te veel vast aan die 10 miljoen terwijl daar een hoop apparaten van wegvallen.

Daarbij beweer je dat mijn gegevens uit de lucht zijn gegrepen. Mag ik dit quoten?:
quote:
"We zijn nu inmiddels 5 dagen en meerdere landen verder. Ik denk dat het er nog veel meer zijn dan 15miljoen eigenlijk."
Daarbij, als je niet van het wiskundelokaal een dormitorium had gemaakt dan had je die grafiek wel wat vaker langs zien komen ;)
  FOK!Fotograaf vrijdag 26 september 2014 @ 19:47:56 #134
13368 NiGeLaToR
pi_144933851
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:42 schreef GhpH het volgende:

[..]

De discussie en het punt was al geleverd, als men dan door blijft gaan met idiocratie ben ik de beroerdste niet. Ik blijf niet uitleggen aan mensen die zich ook eens kunnen verdiepen in een vierkantswortelfunctie.
Even los van of je het juiste model kiest voor defecten aan consumentenelectronica als een mobiele telefoon, kun je die energie die je kiest te steken in narigheid steken in uitleggen van de theorie die je gebruikt om je punt te maken. Ik bedoel, ik ben wel bekend met MTBF en MTBR modellen maar je grafiekje zegt mij nog niets. Enlighten us! :)
  vrijdag 26 september 2014 @ 19:48:43 #135
395200 deadprez
One more rail
pi_144933877
Weer deze discussie, ja? :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_144933897
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:46 schreef GhpH het volgende:

[..]

En hoeveel foutmeldingen zijn er nu? Dat staat niet aangegeven. Hoeveel waren er verkocht en goed bekeken op het moment dat apple concludeerde dat er 9 meldingen waren? Je klampt je te veel vast aan die 10 miljoen terwijl daar een hoop apparaten van wegvallen.

Daarbij beweer je dat mijn gegevens uit de lucht zijn gegrepen. Mag ik dit quoten?:

[..]

Daarbij, als je niet van het wiskundelokaal een dormitorium had gemaakt dan had je die grafiek wel wat vaker langs zien komen ;)
Ik ken de grafiek hoor. Maar of deze hier wel of niet van toepassing is is puur giswerk.
En natuurlijk mag je mij quoten...ik snap alleen niet waarom. Mijn denkbeeld is namelijk behoorlijk gefundeerd. Jouw grafiek raakt vooralsnog kant noch wal.

Maar trouwens, ik dacht dat jij je smoel zou houden wanneer reviews zouden aantonen dat de nieuwe iphone sneller was. Ga je dit nu ook niet doen, net als dat je ook het geld wat je mij verschuldigd bent na de uitdaging ook nooit over zal maken?
People assume too much.
  vrijdag 26 september 2014 @ 19:49:57 #137
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_144933907
Apple is gewoon kut /slotje
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_144933935
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:44 schreef very het volgende:

[..]

OH...MY...GOD.... :')___________________!!!

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is er weer iets bij gekomen waarbij je moet nadenken? Je kan zoveel 9gag of :') posten als je wil maar je laat er alleen mee blijken dat je niet eens om kan gaan met dat simpel rekenwerk.

De enige getallen die jij stelt zijn 9 en 10 miljoen. 2 Getallen die niet gelijktijdig gemeten zijn. En waarvan de 10 miljoen een getal is wat je niet zomaar kan gebruiken door eerder genoemde redenen.

Daarbij, hoeveel foutmeldingen zijn er nu al?

Wat ik doe is in de toekomst kijken, en niet gauw een statistiek afkappen terwijl die juist begonnen is. NATUURLIJK krijg je dan extreem kleine resultaten.

Weet je waarom onze argumenten niet overeen komen? Omdat jij nu in het verleden denkt, en ik in de toekomst.
pi_144934008
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:47 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Even los van of je het juiste model kiest voor defecten aan consumentenelectronica als een mobiele telefoon, kun je die energie die je kiest te steken in narigheid steken in uitleggen van de theorie die je gebruikt om je punt te maken. Ik bedoel, ik ben wel bekend met MTBF en MTBR modellen maar je grafiekje zegt mij nog niets. Enlighten us! :)
Ik ben een fokker die op een forum nu zit om de statistiek te tonen. Voor de basiskennis daarvan moet je bij je 4-havo leerkracht zijn. Dat neem ik als een begin. Want als je die basis niet hebt dan is het niet eens waard om in te gaan op de discussie.

Kan jij kwantummechanica uitleggen aan een brugklasser?
pi_144934047
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:50 schreef GhpH het volgende:

[..]

Is er weer iets bij gekomen waarbij je moet nadenken? Je kan zoveel 9gag of :') posten als je wil maar je laat er alleen mee blijken dat je niet eens om kan gaan met dat simpel rekenwerk.

De enige getallen die jij stelt zijn 9 en 10 miljoen. 2 Getallen die niet gelijktijdig gemeten zijn. En waarvan de 10 miljoen een getal is wat je niet zomaar kan gebruiken door eerder genoemde redenen.

Daarbij, hoeveel foutmeldingen zijn er nu al?

Wat ik doe is in de toekomst kijken, en niet gauw een statistiek afkappen terwijl die juist begonnen is. NATUURLIJK krijg je dan extreem kleine resultaten.

Weet je waarom onze argumenten niet overeen komen? Omdat jij nu in het verleden denkt, en ik in de toekomst.
Nee, wat jij doet is jouw toekomstbeeld hier neerzetten als waarheid terwijl deze gebaseerd is op basis van bijzonder weinig concrete informatie.

Weet je waarom onze argumenten niet overeen komen? Omdat ik niet verblind ben door haat jegens een bepaald telefoonmerk.
People assume too much.
pi_144934073
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:52 schreef GhpH het volgende:

[..]

Ik ben een fokker die op een forum nu zit om de statistiek te tonen. Voor de basiskennis daarvan moet je bij je 4-havo leerkracht zijn. Dat neem ik als een begin. Want als je die basis niet hebt dan is het niet eens waard om in te gaan op de discussie.

Kan jij kwantummechanica uitleggen aan een brugklasser?
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:35 schreef very het volgende:
Man man man, wat ben je toch een domme jongen met een wanhopige drang om intelligent over te komen.
People assume too much.
pi_144934094
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:49 schreef very het volgende:

[..]

Ik ken de grafiek hoor. Maar of deze hier wel of niet van toepassing is is puur giswerk.
En natuurlijk mag je mij quoten...ik snap alleen niet waarom. Mijn denkbeeld is namelijk behoorlijk gefundeerd. Jouw grafiek raakt vooralsnog kant noch wal.

Maar trouwens, ik dacht dat jij je smoel zou houden wanneer reviews zouden aantonen dat de nieuwe iphone sneller was. Ga je dit nu ook niet doen, net als dat je ook het geld wat je mij verschuldigd bent na de uitdaging ook nooit over zal maken?
1. Zoals ik al zei, niet van je wiskunde lokaal een dormitorium maken, dan zou je door hebben dat die grafiek vaker overeenkomt met zulke problemen. En dan hou ik inderdaad mijn smoel over de specificaties, maar niet over de flexibiliteit.

2. Dat voordeed ook niet aan de voorwaarden maar bagatelliseren doen we hier toch aan de lopende band. Geld zal ergens volgend millenium op je rekening verschijnen.
  Moderator vrijdag 26 september 2014 @ 19:55:16 #143
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_144934101
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  vrijdag 26 september 2014 @ 19:55:48 #144
395200 deadprez
One more rail
pi_144934118
Ik vind dit soort topics leuker als Dimens meedoet.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_144934129
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:54 schreef very het volgende:

[..]

[..]

Als je dit al intelligent noemt heb ik nu jouw niveau al door. Dit heeft werkelijk geen zin.
pi_144934159
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:55 schreef deadprez het volgende:
Ik vind dit soort topics leuker als Dimens meedoet.
Ja, want Dimens heeft alleszins nog verstand van zaken. Dan is het soms nog een uitdaging. Nu zit ik ook met zo'n gezicht: :{
  FOK!Fotograaf vrijdag 26 september 2014 @ 19:56:58 #147
13368 NiGeLaToR
pi_144934166
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:52 schreef GhpH het volgende:

[..]

Ik ben een fokker die op een forum nu zit om de statistiek te tonen. Voor de basiskennis daarvan moet je bij je 4-havo leerkracht zijn. Dat neem ik als een begin. Want als je die basis niet hebt dan is het niet eens waard om in te gaan op de discussie.

Kan jij kwantummechanica uitleggen aan een brugklasser?
De vraag is meer wat je probeert te bereiken. Roepen 'ja zeg, volgende de quantummechanica is het nu eenmaal zo' en daarna 'ja, maar daar zijn jullie te dom voor, dus ik heb gelijk' is net zo zinloos als een teken dat je wellicht goed opgelet hebt in de klas, maar niet bij alle vakken.

Terug naar de discussie - die iPhone 6'en waren verdacht makkelijk te krijgen begrijp ik. Ze zijn her en der nog gewoon op voorraad. En vooralsnog worden geknikte Iphone 6plussen alle 9 geruild door Apple en die andere 999.991 klanten met een geknakt toestel konden Apple niet bereiken door de update-problemen. Nog vragen? :7
pi_144934262
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:55 schreef GhpH het volgende:

[..]

1. Zoals ik al zei, niet van je wiskunde lokaal een dormitorium maken, dan zou je door hebben dat die grafiek vaker overeenkomt met zulke problemen. En dan hou ik inderdaad mijn smoel over de specificaties, maar niet over de flexibiliteit.

2. Dat voordeed ook niet aan de voorwaarden maar bagatelliseren doen we hier toch aan de lopende band. Geld zal ergens volgend millenium op je rekening verschijnen.
1. Vaker misschien. Maar dat zegt dus nog niks over deze situatie. En daar heeft de staat van mijn wiskundelokaal weinig invloed op.

2. Het voldeed aan alle door jou gestelde voorwaarden, maar jij houdt er blijkbaar andere regels op na. Regels als dat anderen maar moeten invullen wat jij verzuimd te melden :')
People assume too much.
pi_144934306
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:55 schreef GhpH het volgende:

[..]

Als je dit al intelligent noemt heb ik nu jouw niveau al door. Dit heeft werkelijk geen zin.
Je probeert te hard knul. Schattig, maar op den duur een beetje vervelend wel.
People assume too much.
pi_144934319
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:56 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

De vraag is meer wat je probeert te bereiken. Roepen 'ja zeg, volgende de quantummechanica is het nu eenmaal zo' en daarna 'ja, maar daar zijn jullie te dom voor, dus ik heb gelijk' is net zo zinloos als een teken dat je wellicht goed opgelet hebt in de klas, maar niet bij alle vakken.

Terug naar de discussie - die iPhone 6'en waren verdacht makkelijk te krijgen begrijp ik. Ze zijn her en der nog gewoon op voorraad. En vooralsnog worden geknikte Iphone 6plussen alle 9 geruild door Apple en die andere 999.991 klanten met een geknakt toestel konden Apple niet bereiken door de update-problemen. Nog vragen? :7
Nou wat een belangrijk aspect is, is dat het in de video met een kleine forcering ging. De persoon zelf zag een klein knikje en ging uitoefenen.

Denk je dat al die 10 miljoen hun iPhone hebben liggen breuken? Neen. Het is ook niet zo dat hij uit elkaar valt als je hem in de handen zal nemen. Maar na een wat langere tijd van gebruik, weken/ paar maandjes, zal er een significant aandeel zijn aan mensen met een bentPhone 6.

Daarom is het heel kortzichtig die statistiek af te kappen in ongeveer een paar uur na de video.

En van die 10 miljoen, hoeveel zijn er al werkelijk gebruikt? Apple heeft die 9 problemen waarschijnlijk binnengekregen toen een tiende nog niet eens uitgepakt en fatsoenlijk bekeken was.

Al met al zijn deze voorwaarden toch té cruciaal om weg te laten.

Ik hoop je hierbij genoeg verlicht te hebben, anders moet je maar even bij de gamma een lamp halen, die zijn in de aanbieding :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')