abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144926133
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 15:26 schreef Biefstuk het volgende:

[..]

Met tien miljoen producten die in omloop zijn is de kans groot dat er nu meer meldingen zijn...
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 15:28 schreef Biefstuk het volgende:

[..]

Erger me trouwens aan users die zichzelf verheerlijken door posts over henzelf te quoten in hun handtekening :r
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 15:29 schreef Biefstuk het volgende:

[..]

En Apple diep in hun aarsje hebben zitten :r
Nog nooit eerder ben ik het meer eens geweest met 3 opeenvolgende posts in een topic :D
pi_144926164
pi_144926254
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 15:23 schreef GhpH het volgende:

[..]

9 Klachten op de 10 miljoen is relatief weinig maar in absolute waarden veel. Zeker met zo'n specifiek probleem.

Daarbij vergeet je mee te tellen dat:
1. Niet iedereen die een bend heeft dit officieel aangegeven heeft bij apple
2. Sommigen zijn nog niet eens uit de doos gehaald maar worden apart gehouden voor verkoop op sites als ebay/mp
3. Niet iedereen met een bend heeft dit zelfs door. Er zijn misschien 9 mensen die er expressief op hebben gedrukt, maar omdat niet iedereen zijn nieuwe iPhone gaat testen ontstaat bij normaal gebruik de bend pas over een paar weken.

Natuurlijk, als ze al gebogen in een doosje zouden komen, dan is het al direct duidelijk. Maar je moet de statistiek eerst tijd geven om te groeien ipv quasi direct na de release te zeggen ok er zijn maar 9 gevallen gerapporteerd bij apple.

Maar statistiek bagatelliseren is altijd leuk he? :)
Je hebt er een handje vol van inderdaad.
pi_144926267
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 15:14 schreef very het volgende:

[..]

9 is best veel? Dat is dus 0,0000009%.
0,0000009% is niet veel.

Hier de bron:
http://www.iculture.nl/ap(...)an-negen-gebruikers/

Ook leuk:
http://www.iculture.nl/be(...)boratorium-broekzak/
Je hebt een paar nullen teveel.

1
2
3
4
10.000.000 = 100 %
         9 = ... %

9 * 100 / 10.000.000 = 0.00009 %
Schuimpje... mijn liefste. Verlaat mij nimmer weer...
pi_144926374
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 15:23 schreef GhpH het volgende:Maar statistiek bagatelliseren is altijd leuk he? :)
Nee, lekker rellen omdat een handjevol mensen claimt op spontane wijze een gebogen telefoon te hebben, dan ben je pas goed bezig.
People assume too much.
pi_144930686
Dat fimpje ook echt op die website uit de OP. Allemaal mongolen man.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_144931168
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 15:38 schreef very het volgende:

[..]

Nee, lekker rellen omdat een handjevol mensen claimt op spontane wijze een gebogen telefoon te hebben, dan ben je pas goed bezig.
Je hebt de vorige punten, en daarmee ook de statistiek, dus totaal niet begrepen.

Mag ik je bestempelen als retarded?
  vrijdag 26 september 2014 @ 18:42:27 #108
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_144931563
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 18:28 schreef GhpH het volgende:

[..]

Je hebt de vorige punten, en daarmee ook de statistiek, dus totaal niet begrepen.

Mag ik je bestempelen als retarded?
De statistiek is dat er slechts 9 mensen deze klacht hebben. De rest is een warrig, inconsistent stuk logica dat geschreven lijkt door iemand met Alzheimer.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_144931856
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 15:28 schreef Biefstuk het volgende:

[..]

Erger me trouwens aan users die zichzelf verheerlijken door posts over henzelf te quoten in hun handtekening :r
/care

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 15:29 schreef Biefstuk het volgende:

[..]

En Apple diep in hun aarsje hebben zitten :r
Want dat is het he...als je niet tegen apple bent, dan heb je een steve jobs piemel in je kont :')

Arme jongen met je beperkte visie :N
People assume too much.
pi_144931946
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 18:28 schreef GhpH het volgende:

[..]

Je hebt de vorige punten, en daarmee ook de statistiek, dus totaal niet begrepen.

Mag ik je bestempelen als retarded?
Wat TC03 zegt.

En bestempel me hoe je wilt, mijn beeld van jou zal er niet minder om worden.
Ik zou het niet retarded noemen, eerder bijzonder kortzichtig, dom, eigenwijs en vooral lekker negatief.
Mensen als jij --> :')

[ Bericht 7% gewijzigd door very op 26-09-2014 18:58:49 ]
People assume too much.
pi_144932956
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 18:42 schreef TC03 het volgende:

[..]

De statistiek is dat er slechts 9 mensen deze klacht hebben. De rest is een warrig, inconsistent stuk logica dat geschreven lijkt door iemand met Alzheimer.
Oftewel, jij snapt geen statistiek. Volgende.
pi_144933007
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 18:53 schreef very het volgende:

[..]

Wat TC03 zegt.

En bestempel me hoe je wilt, mijn beeld van jou zal er niet minder om worden.
Ik zou het niet retarded noemen, eerder bijzonder kortzichtig, dom, eigenwijs en vooral lekker negatief.
Mensen als jij --> :')
Als je je aansluit bij wat TC03 zegt ben je inderdaad retarded :)

Weet je wat, ik ga een statistiek beginnen over hoeveel mensen nu ebola hebben, maar ik gebruik de gegevens van de week nadat het uitbrak. Is volgens jou perfect ok.
pi_144933028
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:22 schreef GhpH het volgende:

[..]

Oftewel, jij snapt geen statistiek. Volgende.
Zoek zelf anders een op wat statistieken betekenen :')
People assume too much.
pi_144933044
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:23 schreef GhpH het volgende:

[..]

Als je je aansluit bij wat TC03 zegt ben je inderdaad retarded :)

Weet je wat, ik ga een statistiek beginnen over hoeveel mensen nu ebola hebben, maar ik gebruik de gegevens van de week nadat het uitbrak. Is volgens jou perfect ok.
Oh, want statistieken bestaan niet over korte periodes natuurlijk :')
Jouw voorbeeld slaat trouwens nergens op.

Wat een nerd :N
People assume too much.
pi_144933056
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:24 schreef very het volgende:

[..]

Zoek zelf anders een op wat statistieken betekenen :')
Ik weet dat dondersgoed man :') Het is inderdaad een statistiek. Maar wel ene die kant noch wal raakt omdat die veel te snel getrokken is.

Het enige wat je nu wil bereiken in apple goedpraten van een blunder, terwijl je het er niet echt beter op maakt.
pi_144933081
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:24 schreef very het volgende:

[..]

Oh, want statistieken bestaan niet over korte periodes natuurlijk :')

Wat een nerd :N
Statistieken op korte periodes zijn hier niet van toepassing man :') Je probeert nu echt veel te hard.
pi_144933124
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:24 schreef very het volgende:

[..]

Jouw voorbeeld slaat trouwens nergens op.
Jawel, Sterker nog. Ebola is niet eens erg. Ik bedoel maar minder dan 0,00009% van de wereldbevolking heeft het :D
pi_144933232
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:25 schreef GhpH het volgende:

[..]

Ik weet dat dondersgoed man :') Het is inderdaad een statistiek. Maar wel ene die kant noch wal raakt omdat die veel te snel getrokken is.

Het enige wat je nu wil bereiken in apple goedpraten van een blunder, terwijl je het er niet echt beter op maakt.
Oh, dus we weten wel wat statistieken zijn, maar we zijn natuurlijk zo dom om wat jij schrijft letterlijk te nemen en niet zelf in te vullen dat je het had over statistieken over een langere periode :')

De statistieken die er nu zijn, zijn de bron van alle commotie die hierover ontstaan is.
Het is op het nieuws geweest, grote bedrijven gaan er mee aan de haal, hele forums met fandroids die hier de iphone 6 al helemaal op afrekenen. Allemaal omdat er 9(!), ik herhaal NEGEN mensen zijn van de 10 miljoen die er vooralsnog problemen mee hebben.

En ja, het kunnen er meer zijn. Maar is dat een gegeven? Is het daarom nu al logisch om dus inderdaad er maar van uit te gaan dat de nieuwe iPhone 6 een faal is? Voor jou is dit natuurlijk reden genoeg, al claim je toch een harde piemel te krijgen van statistieken, dus waarom je met dit verhaal al zo aan de haal gaat is me ook een raadsel. Echter, normale mensen zouden misschien wat terughoudender zijn in hun meningsvorming bij gebrek aan hout snijdende "statistieken".

Overigens probeer ik helemaal niks goed te praten. Als blijkt dat het inderdaad een structureel probleem is, dan is dat erg slecht. Maar vooralsnog lijkt het daar niet op. Het enige wat ik probeer is jou aan je verstand te brengen dat je eens verder moet kijken en nadenken voordat je een mening inneemt, hoe erg veel haat je ook hebt naar apple
People assume too much.
pi_144933291
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:26 schreef GhpH het volgende:

[..]

Jawel, Sterker nog. Ebola is niet eens erg. Ik bedoel maar minder dan 0,00009% van de wereldbevolking heeft het :D
Ik zeg niet dat een gebogen iphone niet erg is, ik zou me menign er op voorhand alleen niet door laten bepalen. Net als dat ebola ook erg is, maar ik niet opeens mondkapjes ga inslaan.
People assume too much.
  vrijdag 26 september 2014 @ 19:31:52 #120
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_144933314
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:22 schreef GhpH het volgende:

[..]

Oftewel, jij snapt geen statistiek. Volgende.
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:23 schreef GhpH het volgende:

[..]

Als je je aansluit bij wat TC03 zegt ben je inderdaad retarded :)

Weet je wat, ik ga een statistiek beginnen over hoeveel mensen nu ebola hebben, maar ik gebruik de gegevens van de week nadat het uitbrak. Is volgens jou perfect ok.
Nee, jij snapt niks van statistiek.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_144933345
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:30 schreef very het volgende:

[..]

Oh, dus we weten wel wat statistieken zijn, maar we zijn natuurlijk zo dom om wat jij schrijft letterlijk te nemen en niet zelf in te vullen dat je het had over statistieken over een langere periode :')

De statistieken die er nu zijn, zijn de bron van alle commotie die hierover ontstaan is.
Het is op het nieuws geweest, grote bedrijven gaan er mee aan de haal, hele forums met fandroids die hier de iphone 6 al helemaal op afrekenen. Allemaal omdat er 9(!), ik herhaal NEGEN mensen zijn van de 10 miljoen die er vooralsnog problemen mee hebben.

En ja, het kunnen er meer zijn. Maar is dat een gegeven. Is het daarom nu al logisch om dus inderdaad er maar van uit te gaan dat de nieuwe iPhone 6 een faal is? Voor jou is dit natuurlijk reden genoeg, al claim je toch een harde piemel te krijgen van statistieken, dus waarom je met dit verhaal al zo aan de haal gaat is me ook een raadsel. Echter, normale mensen zouden misschien wat terughoudender zijn in hun meningsvorming bij gebrek aan hout snijdende "statistieken".
Omdat als er NU al negen zijn, het hoogstwaarschijnlijk in de toekomst een sterke stijging gaat hebben. Maar dat menig fokker geen wiskunde heeft gehad, dat ken ik.

En je negeert weer een aantal statistische voorwaarden. Is best grappig hoe je zo hard probeert.
  FOK!Fotograaf vrijdag 26 september 2014 @ 19:35:24 #122
13368 NiGeLaToR
pi_144933446
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:32 schreef GhpH het volgende:

[..]

Omdat als er NU al negen zijn, het hoogstwaarschijnlijk in de toekomst een sterke stijging gaat hebben. Maar dat menig fokker geen wiskunde heeft gehad, dat ken ik.

En je negeert weer een aantal statistische voorwaarden. Is best grappig hoe je zo hard probeert.
Ga je alle Apple topics af tot je weer weggejaagd wordt met argumenten en inhoudelijke reacties? :9
Weet je hoe leuk het is om het gewoon leuk te houden en te maken met elkaar, ipv mensen op de persoon aan te gaan zitten vallen op een internet forum? Just my 2 cts.
  vrijdag 26 september 2014 @ 19:35:28 #123
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_144933450
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:32 schreef GhpH het volgende:

[..]

Omdat als er NU al negen zijn, het hoogstwaarschijnlijk in de toekomst een sterke stijging gaat hebben. Maar dat menig fokker geen wiskunde heeft gehad, dat ken ik.

En je negeert weer een aantal statistische voorwaarden. Is best grappig hoe je zo hard probeert.
:') Een defectratio van 0,00018% (uitgaande van 5 miljoen verkochte toestellen) is gewoon verwaarloosbaar klein, hoe je het ook wendt of keert.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_144933453
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:32 schreef GhpH het volgende:

[..]

Omdat als er NU al negen zijn, het hoogstwaarschijnlijk in de toekomst een sterke stijging gaat hebben. Maar dat menig fokker geen wiskunde heeft gehad, dat ken ik.

En je negeert weer een aantal statistische voorwaarden. Is best grappig hoe je zo hard probeert.
Het zijn er NU 9 ja, net als dat er NU inmiddels al meer dan 15.000.000 verkocht zijn.
Als het een groot probleem zou zijn, dan zou je inmiddels al 100en foto's voorbij moeten hebben zien komen van verbogen iphones. En als het pas later gebeurt met het toestel, en niet in de eerste week...zou het dan kunnen dat het mede door een beetje eigen toedoen heeft kunnen gebeuren? Dus bijvoorbeeld kleermakerszit op de grond met een veel te strakke skinny aan terwijl je 5,5" phablet dwars in je broekzak zit bijvoorbeeld...

En ik negeer statistische voorwaarden? Man man man, wat ben je toch een domme jongen met een wanhopige drang om intelligent over te komen.
People assume too much.
pi_144933507
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:35 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Ga je alle Apple topics af tot je weer weggejaagd wordt met argumenten en inhoudelijke reacties? :9
Weet je hoe leuk het is om het gewoon leuk te houden en te maken met elkaar, ipv mensen op de persoon aan te gaan zitten vallen op een internet forum? Just my 2 cts.
Ik ben juist degene met inhoudelijke reacties.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')