abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144874990
ben er net even langsgefietst om ze uit te schelden voor losers
  woensdag 24 september 2014 @ 22:28:17 #77
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_144875445
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 22:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ben er net even langsgefietst om ze uit te schelden voor losers
Stoere boi dat je bent
  woensdag 24 september 2014 @ 23:14:42 #78
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_144877884
quote:
7s.gif Op woensdag 24 september 2014 01:21 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Het interesseert mij niet of mensen voor Apple of Samsung of Justin Bieber in de rij staan, mensen moeten doen waar ze zin in hebben, en ik voel de drang niet om ze daarom gelijk te veroordelen. Maar kennelijk ben ik de enige.
De afgunst jegens Apple is zo groot dat bij de ergste fanatici zelfs het hebben van een Apple-product al genoeg reden is om je als minderwaardig mens te zien . Echt zielig.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 24 september 2014 @ 23:15:40 #79
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_144877933
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 14:56 schreef GhpH het volgende:

[..]

Hier speelt men wel geniepetig op in door de hoekpunten te verzwaren zodat als die op de grond flikkert dat die meer kans heeft om kapot te gaan => nieuwe kopen.
Bron?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_144896099
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 22:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ben er net even langsgefietst om ze uit te schelden voor losers
Filmpje of it never happened. :{
pi_144913818
quote:
Moest glimlachen
  vrijdag 26 september 2014 @ 08:38:00 #82
365031 Dettol
Met automatisch pompje
pi_144915795
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 september 2014 01:07 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Moest glimlachen
Ik doe het ervoor!
pi_144915857


Heel normaal. Onze opa's en oma's stonden na de tweede wereldoorlog ook gewoon in de rij voor de winkel toch?
pi_144916283
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:47 schreef MPC60 het volgende:
Niet door hebben dat ze door de Apple store zijn ingehuurd om publiek te trekken. :')
fluffers? :?
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_144918187
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 11:01 schreef roodborst het volgende:
Die kut-aifoon buigt gewoon in je broekzak. _O-

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 12:25 schreef GhpH het volgende:

[..]


Yep. Je kan hem easy met je handen benden.

Ze kunnen een heel verhaal afsteken maar als het zo gemakkelijk buigt O.o
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 13:12 schreef Seaver het volgende:

[..]

En dat is dus de reden dat Samsung alles van plastic maakt. :')
In het eerste weekend zijn er 10miljoen iPhones 6 verkocht. Er zijn 9 meldingen bij Apple van een gebogen toestel. Dat is dus 0,0000009%

wauw :{
People assume too much.
pi_144918206
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 22:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ben er net even langsgefietst om ze uit te schelden voor losers
fiets nog een keer langs, dan steek ik een stok tussen de spaken van je voorwiel
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_144918236
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 14:50 schreef GhpH het volgende:

[..]

Ik heb me zet kapot zitten te duwen op mn s4 en krijg hem heus niet gebogen. Daarbij is metaal heel buigbaar als het dun is. Dat is een fysische eigenschap van metalen. Plastics zijn een wirwar aan polymeren.

Plastic lijkt pauper omdat het goedkoop is een niet mooi doet glimmen. Ja, ik vind iphone design en materiaal mooier. Maar als je schoonheid wil ipv functionaliteit dan moet je maar leven met een geknikte telefoon. Ik vraag me dan ook af of zo'n knikje niet het hele schoonheidsideaal verpest.
Mag ik het ook eens proberen met jouw S4 dan?
People assume too much.
pi_144921318
Alle gekkies waren vanochtend weer present :')
pi_144925437
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 10:45 schreef very het volgende:

[..]

[..]

[..]

In het eerste weekend zijn er 10miljoen iPhones 6 verkocht. Er zijn 9 meldingen bij Apple van een gebogen toestel. Dat is dus 0,0000009%

wauw :{
Bron? + niet iedereen geeft dit aan bij apple. Sommige lapzwanzen zullen het niet eens opmerken. Bekijk het cijfer eens na een week en na een maand. ipv een paar dagen erna.

Statistiek is jou niet meegegeven op de basisschool
pi_144925463
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 15:10 schreef GhpH het volgende:

[..]

Bron? + niet iedereen geeft dit aan bij apple. Sommige lapzwanzen zullen het niet eens opmerken. Bekijk het cijfer eens na een week en na een maand. ipv een paar dagen erna.

Statistiek is jou niet meegegeven op de basisschool
We zullen zien idd. Maar voorlopig gaat het om 9 mensen en kijk eens hoe breed dit wordt uitgemeten en hoe gretig het wordt aangegrepen door mensen als jij...
People assume too much.
pi_144925465
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 10:47 schreef very het volgende:

[..]

Mag ik het ook eens proberen met jouw S4 dan?
Ik heb het zelf gepropeerd op mijn S4 en ik moet je vermelden, ik ben Zweeds kampioen duimworstelen. Maar je mag proberen.
pi_144925480
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 15:11 schreef very het volgende:

[..]

We zullen zien idd. Maar voorlopig gaat het om 9 mensen en kijk eens hoe breed dit wordt uitgemeten en hoe gretig het wordt aangegrepen door mensen als jij...
9 Toestellen is al best veel voor die tijd. Waar is trouwens de bron daarvan?

En heeft apple er al officieel op gereageerd?
  Moderator vrijdag 26 september 2014 @ 15:12:51 #93
9859 crew  Karina
Woman
pi_144925504
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 22:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ben er net even langsgefietst om ze uit te schelden voor losers
Dat zal ze leren!

Ik hoop dat ze allemaal natregenen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_144925575
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 15:12 schreef GhpH het volgende:

[..]

9 Toestellen is al best veel voor die tijd. Waar is trouwens de bron daarvan?

En heeft apple er al officieel op gereageerd?
9 is best veel? Dat is dus 0,0000009%.
0,0000009% is niet veel.

Hier de bron:
http://www.iculture.nl/ap(...)an-negen-gebruikers/

Ook leuk:
http://www.iculture.nl/be(...)boratorium-broekzak/
People assume too much.
pi_144925735
Ik ben eens langs zo'n apple store gelopen toen dat te doen was met die iphone 5...

Ik wilde me haast een klapstoel pakken en erbij gaan zitten puur om dat soort volk te bekijken en te zien wachten. Dat er nog mensen een dierentuin kaartje kopen terwijl er met dit soort evenementen genoeg te bezichtigen is.

"Hier ziet u de Homo Applæis, Een zeer geduldig derivaat van de Homo Erectus die met veel geduld wachtte op zijn werktuig, om daarna aan andere Homini Applæ te laten zien dat hij zijn werktuig eerder bemachtigd heeft."
pi_144925880
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 15:14 schreef very het volgende:

[..]

9 is best veel? Dat is dus 0,0000009%.
0,0000009% is niet veel.

Hier de bron:
http://www.iculture.nl/ap(...)an-negen-gebruikers/

Ook leuk:
http://www.iculture.nl/be(...)boratorium-broekzak/
9 Klachten op de 10 miljoen is relatief weinig maar in absolute waarden veel. Zeker met zo'n specifiek probleem.

Daarbij vergeet je mee te tellen dat:
1. Niet iedereen die een bend heeft dit officieel aangegeven heeft bij apple
2. Sommigen zijn nog niet eens uit de doos gehaald maar worden apart gehouden voor verkoop op sites als ebay/mp
3. Niet iedereen met een bend heeft dit zelfs door. Er zijn misschien 9 mensen die er expressief op hebben gedrukt, maar omdat niet iedereen zijn nieuwe iPhone gaat testen ontstaat bij normaal gebruik de bend pas over een paar weken.

Natuurlijk, als ze al gebogen in een doosje zouden komen, dan is het al direct duidelijk. Maar je moet de statistiek eerst tijd geven om te groeien ipv quasi direct na de release te zeggen ok er zijn maar 9 gevallen gerapporteerd bij apple.

Maar statistiek bagatelliseren is altijd leuk he? :)
  vrijdag 26 september 2014 @ 15:26:28 #97
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_144925976
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 15:14 schreef very het volgende:

[..]

9 is best veel? Dat is dus 0,0000009%.
0,0000009% is niet veel.

Hier de bron:
http://www.iculture.nl/ap(...)an-negen-gebruikers/

Ook leuk:
http://www.iculture.nl/be(...)boratorium-broekzak/
Met tien miljoen producten die in omloop zijn is de kans groot dat er nu meer meldingen zijn...
  vrijdag 26 september 2014 @ 15:28:52 #98
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_144926062
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 15:14 schreef very het volgende:

[..]

9 is best veel? Dat is dus 0,0000009%.
0,0000009% is niet veel.

Hier de bron:
http://www.iculture.nl/ap(...)an-negen-gebruikers/

Ook leuk:
http://www.iculture.nl/be(...)boratorium-broekzak/
Erger me trouwens aan users die zichzelf verheerlijken door posts over henzelf te quoten in hun handtekening :r
  vrijdag 26 september 2014 @ 15:29:49 #99
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_144926103
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 15:14 schreef very het volgende:

[..]

9 is best veel? Dat is dus 0,0000009%.
0,0000009% is niet veel.

Hier de bron:
http://www.iculture.nl/ap(...)an-negen-gebruikers/

Ook leuk:
http://www.iculture.nl/be(...)boratorium-broekzak/
En Apple diep in hun aarsje hebben zitten :r
  vrijdag 26 september 2014 @ 15:30:22 #100
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_144926120
Niks persoonlijks hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')