abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144827056
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:31 schreef Eenskijken het volgende:
Het gaat ook om de samemhorigheid en ervaring van samen in de rij staan! Niet alleen om het product.

Onterechte klacht
Saamhorigheid? Als een zombie afgezonderd van de rest onder een deken over je hoofd en een dikke zwarte hipsterbril met dik montuur, Beats koptelefoon en een beker Starbucks je zelf afzonderen noem ik geen saamhorigheid hoor
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis
  dinsdag 23 september 2014 @ 16:49:58 #52
429353 roodborst
Eigenlijk oranje
pi_144827075
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:59 schreef retorbrapi het volgende:
dan ben je een sneue kansloze droeftoeter.
:Y
:') x oneindig dit.
  dinsdag 23 september 2014 @ 16:52:06 #53
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_144827153
Ik sta 3de.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_144827154
quote:
George blijkt een echte liefhebber van wachtrijen; hij doet het in ieder geval niet om reclame te maken voor een of ander merk.
:')
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_144827249
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:46 schreef retorbrapi het volgende:
Meer respect voor de mensen die doen waar ze blij van worden ongeacht of het "normaal" is dan voor de voorspelbare afzeikende meute.
Je kan je respect in je reet stoppen.
NEE!
pi_144827496
Wat een trieste bedoening :').
pi_144830036
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:46 schreef retorbrapi het volgende:
Meer respect voor de mensen die doen waar ze blij van worden ongeacht of het "normaal" is dan voor de voorspelbare afzeikende meute.
Apple Evangelist gespot.

Ach wat maakt het ook uit. Er zijn mensen die geloven dat er ooit iemand is doodgegaan en toen weer is opgestaan, over water heeft gelopen en water in wijn veranderde. En zo zijn er ook mensen die geloven dat dit normaal is. :')
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_144830070
Veel van deze gasten worden betaald door mensen die snel de nieuwe iPhone willen.
Zo had mijn vader iemand betaald om in zo'n rij te gaan zitten bij de lancering van de iPhone 4 of 4s. Dat was in New York oid toen.
pi_144830761
quote:
wow dit is wel absurd hahaha
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 23 september 2014 @ 19:16:35 #60
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_144843364
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 september 2014 18:40 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Apple Evangelist gespot.

Ach wat maakt het ook uit. Er zijn mensen die geloven dat er ooit iemand is doodgegaan en toen weer is opgestaan, over water heeft gelopen en water in wijn veranderde. En zo zijn er ook mensen die geloven dat dit normaal is. :')
Het interesseert mij niet of mensen voor Apple of Samsung of Justin Bieber in de rij staan, mensen moeten doen waar ze zin in hebben, en ik voel de drang niet om ze daarom gelijk te veroordelen. Maar kennelijk ben ik de enige.
pi_144843746
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:00 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

daar ga je al
Vakkundig materiaal.
pi_144843893
Die gast is gewoon een attention whore. Of een uitkeringstrekker die toch niks beters te doen heeft.
Het is gewoon zielig. De nacht ervoor is al vreemd maar om er op dinsdag te gaan zitten, dan spoor je echt niet. Dan gaat het je niet om de telefoon.
pi_144844020
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
Soms denk ik serieus dat janherpes en mapima dezelfde persoon zijn.
:') gaan we weer met dan klonen
pi_144844059
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:34 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb aardig wat Apple spul maar dit soort dingen zal ik echt nooit begrijpen.
Dit dus.
  woensdag 24 september 2014 @ 10:48:34 #66
365031 Dettol
Met automatisch pompje
  woensdag 24 september 2014 @ 11:01:06 #68
429353 roodborst
Eigenlijk oranje
pi_144847793
Die kut-aifoon buigt gewoon in je broekzak. _O-

pi_144848067
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:03 schreef JDx het volgende:

[..]

Snelheidsbegrenzer hebben :')
_O-
pi_144850266
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 11:01 schreef roodborst het volgende:
Die kut-aifoon buigt gewoon in je broekzak. _O-

[ afbeelding ]

Yep. Je kan hem easy met je handen benden.

Ze kunnen een heel verhaal afsteken maar als het zo gemakkelijk buigt O.o
pi_144851680
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 12:25 schreef GhpH het volgende:

[..]


Yep. Je kan hem easy met je handen benden.

Ze kunnen een heel verhaal afsteken maar als het zo gemakkelijk buigt O.o
En dat is dus de reden dat Samsung alles van plastic maakt. :')
pi_144855023
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 13:12 schreef Seaver het volgende:

[..]

En dat is dus de reden dat Samsung alles van plastic maakt. :')
Ik heb me zet kapot zitten te duwen op mn s4 en krijg hem heus niet gebogen. Daarbij is metaal heel buigbaar als het dun is. Dat is een fysische eigenschap van metalen. Plastics zijn een wirwar aan polymeren.

Plastic lijkt pauper omdat het goedkoop is een niet mooi doet glimmen. Ja, ik vind iphone design en materiaal mooier. Maar als je schoonheid wil ipv functionaliteit dan moet je maar leven met een geknikte telefoon. Ik vraag me dan ook af of zo'n knikje niet het hele schoonheidsideaal verpest.
pi_144855112
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 12:25 schreef GhpH het volgende:

[..]


Yep. Je kan hem easy met je handen benden.

Ze kunnen een heel verhaal afsteken maar als het zo gemakkelijk buigt O.o
Wauw

Dat het display niet barst joh :o
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_144855304
quote:
11s.gif Op woensdag 24 september 2014 14:52 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Wauw

Dat het display niet barst joh :o
Tja de displays van smartphones zijn de laatste jaren erop vooruit gegaan. Het is bijna zo dat het display meer kan hebben dan het apparaat zelf.

Hier speelt men wel geniepetig op in door de hoekpunten te verzwaren zodat als die op de grond flikkert dat die meer kans heeft om kapot te gaan => nieuwe kopen.
pi_144874865
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:28 schreef JenHermes het volgende:
De zomerperiode is voorbij, werkend Nederland is weer aan de slag gegaan, de fileproblemen in de ochtendspits en in de avondspits nemen weer drastisch toe, studenten gaan weer naar school, uitkeringstrekkers zitten weer voor het huis met een krat Schultenbrau van de Lidl op een bankje en de dagen worden weer korter. Kortom: Nederland pakt het normale leven weer op. Het leven waar je voor een baas werkt om rond te kunnen komen zodat je je vasten lasten kunt betalen.

[ afbeelding ]


Hoeven deze mensen niet te werken? Vrijdag begint de start van de iPhone 6 in Nederland en er zitten nu al twee onbenullen op een klapstoeltje met hun '' antieke '' iPhone 5S populair te wezen. Ik zou me als familie, vriend/vriendin of als vader of moeder me eigen doodschamen als dit een zoon van mij zou zijn. Sterker nog: Ik zou naar hem toe gaan, hem als de sodemieter een schop onder zijn flikker geven en hem briesend naar zijn werk brengen.

Klacht: Debielen die nu al in Amsterdam zitten te wachten voor een fucking telefoon

Bron: http://www.iculture.nl/wa(...)erdam-voor-iphone-6/
Wie ben jij van de twee?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')