abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144818683
Helaas lig ik momenteel met griep op bed, anders was ik straks even gaan kijken. Wellicht morgen als ik me wat beter voel. Ik zal die knakker eens stevig aan de tand voelen want dit is gewoon bizar. Zal tevens ook wat foto's maken en hier posten.
  dinsdag 23 september 2014 @ 12:27:15 #27
3185 Adelante
To let it go now
pi_144818885
en dan reserveer je er nu een via internet en loop je vrijdag zo naar binnen om'n iPhone op te halen :')
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_144818938
Het mooie is dat uiteindelijk al die mensen de telefoon alleen gebruiken voor bellen en whatsappen. :')
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_144819808
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
Soms denk ik
daar ga je al
pi_144819907
Kansloos volk.
pi_144820030
Dit gebeurt er dus, nuff said
pi_144820092
Ze mogen zelf weten wat ze doen met hun vrije tijd maar je laat wel zien dat je een intens trieste droeftoeter bent als je daar met je klapstoeltje gaat zitten voor een overpriced toestel dat uitsluitend reeds verkrijgbare technologie bevat.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_144820123
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ze mogen zelf weten wat ze doen met hun vrije tijd maar je laat wel zien dat je een intens trieste droeftoeter bent als je daar met je klapstoeltje gaat zitten voor een overpriced toestel dat uitsluitend reeds verkrijgbare technologie bevat.
  dinsdag 23 september 2014 @ 13:16:36 #34
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_144820323
quote:
Niemand kende dat plaatje nog!! dankjewel!
pi_144820466
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:16 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

Niemand kende dat plaatje nog!! dankjewel!
Top!!
pi_144820551
Ik hoop dat ze de iPhone 6 meteen uit hun smerige klauwen laten donderen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  Moderator dinsdag 23 september 2014 @ 14:18:57 #37
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_144822287
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:09 schreef trucker3 het volgende:

[..]

Misschien zijn ze wel ingehuurd door Apple zélf.... Op deze manier ben je verzekerd van publiciteit en tevens heeft het een aantrekkingskracht op andere labiele Apple 'fanbois'. Dit zou zomaar één grote marketingstunt kunnen zijn.
zou best goed kunnen
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_144822663
Hoewel ik elke avond met mijn iPhone naar bed ga en elke ochtend zodra ik mijn ogen open heb gedaan op mijn iPhone kijk voor de laatste nieuwsberichten, weersvoorspellingen en etc, zal ik mijn iPhone nooit als iets beschouwen wat ik nooit meer los zal kunnen laten. Als ik aan het werk ben, dan zit dat ding in mijn broekzak of in mijn tas en kijken ik er uren niet meer op terwijl personen in mijn whatsapp lijstje verscheidene berichtjes hebben gestuurd met de vraag waarom ik niet reageer :')
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis
pi_144822777
Dit is sneu idd...
People assume too much.
pi_144825433
Mensen staan voor zoveel dingen in de rij en dat is "normaal", maar is het voor een gadget dan ben je een sneue kansloze droeftoeter. Logisch.
pi_144825557
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:59 schreef retorbrapi het volgende:
Mensen staan voor zoveel dingen in de rij en dat is "normaal", maar is het voor een gadget dan ben je een sneue kansloze droeftoeter. Logisch.
Mensen die vanaf dinsdag in de rij gaan staan voor iets wat pas vrijdag te koop is wordt in geen enkel verband als "normaal" gezien.
People assume too much.
pi_144825660
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:59 schreef retorbrapi het volgende:
Mensen staan voor zoveel dingen in de rij en dat is "normaal", maar is het voor een gadget dan ben je een sneue kansloze droeftoeter. Logisch.
Over het algemeen staan mensen voor schaarse dingen in de rij (zoals concert tickets) een iPhone is met de beste wil in de wereld geen schaarste product te noemen. Ik zou overigens ook hetzelfde reageren als het om een Samsung/Huawai/Nokia/Whatever gadget zou gaan.

Vind de iphone een prima smartphone maar om daar nu 3 dagen voor de deur te bivakeren is gewoon idioot gedrag.
pi_144825663
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:59 schreef retorbrapi het volgende:
Mensen staan voor zoveel dingen in de rij en dat is "normaal", maar is het voor een gadget dan ben je een sneue kansloze droeftoeter. Logisch.
Ja, want als een zwerver 4 nachten op straat slapen voor een gadget is normaal :')

Ik heb 1 keer snachts voor de winkel in de rij gelegen om iets te krijgen en dat was een kaartje voor een concert van Michael Jackson, maar goed dat was dan ook binnen 13 minuten uitverkocht en daarbij geldt echt op = op.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_144826480
Het gaat ook om de samemhorigheid en ervaring van samen in de rij staan! Niet alleen om het product.

Onterechte klacht
There are only 151 Pokémon.
pi_144826846
En wat als ie moet poepen?
  dinsdag 23 september 2014 @ 16:45:07 #46
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_144826912
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:42 schreef Lesley-91 het volgende:
En wat als ie moet poepen?
Gewoon laten lopen, helpt je de koude nacht door, en houdt andere iPhone kapers uit de buurt.
pi_144826947
Meer respect voor de mensen die doen waar ze blij van worden ongeacht of het "normaal" is dan voor de voorspelbare afzeikende meute.
pi_144826958
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:31 schreef Eenskijken het volgende:
Het gaat ook om de samemhorigheid en ervaring van samen in de rij staan! Niet alleen om het product.

Onterechte klacht
:')
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 23 september 2014 @ 16:47:09 #49
391721 Druppelss
Ich komme auf Ihr Gesicht
pi_144826977
Lidl heeft helemaal geen schultenbrau bier.
  dinsdag 23 september 2014 @ 16:47:44 #50
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_144826996
Niet door hebben dat ze door de Apple store zijn ingehuurd om publiek te trekken. :')
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')