wat had je preciesquote:
Zelfde cijfers hier helaas. Ben alleen een cm groter. Heb prednison gehad vorig jaar van zeker een week. Dus dan weet je het wel. Tel daar een trage stofwisseling bij op en dan krijg je zulke resultaten. Wel 2kg afgevallen al sinds vorige maandquote:
heb je al eens een dietiste om consult gevraagd??quote:Op donderdag 18 september 2014 20:46 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Zelfde cijfers hier helaas. Ben alleen een cm groter. Heb prednison gehad vorig jaar van zeker een week. Dus dan weet je het wel. Tel daar een trage stofwisseling bij op en dan krijg je zulke resultaten. Wel 2kg afgevallen al sinds vorige maandzumba all the way!!
nee joh, ik hou als vuistregel aan voor het perfecte lijf -100cmquote:Op donderdag 18 september 2014 20:48 schreef pl4kkie het volgende:
196 cm
~ 90kg. Mag wel een kilo of 5 vanaf.
hmmm. dan zou er bij mij minstens 10kg af moeten.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:27 schreef Roces18 het volgende:
[..]
nee joh, ik hou als vuistregel aan voor het perfecte lijf -100cm
moet dat gewicht wel grotendeels uit spieren bestaan en niet uit vet
Lolquote:
Hoezo beest in je username als je 55kg weegt??quote:Op donderdag 18 september 2014 20:54 schreef Junglebeast het volgende:
Lange mensen allemaal.
173cm
55kg
Prima toch 83 kilo, zie het als je bulkfasequote:Op donderdag 18 september 2014 22:39 schreef marc0871 het volgende:
[..]
hmmm. dan zou er bij mij minstens 10kg af moeten.
en eigenlijk wel.
mijn buikje is aardig aan het opbollen, nu ik geen tabak meer rook.
1,73, btw.
voor het gewicht; do the math
quote:Op vrijdag 19 september 2014 08:57 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Prima toch 83 kilo, zie het als je bulkfase
Je haalt de getallen door elkaar; het is:quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:41 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je haalt de getallen door elkaar; het is:
149
95 kg
Vanwaar dequote:
Maar iig geen dwerg (breedte) als ik het gewicht er zo bij ziequote:
slangen leven ook in de junglequote:Op vrijdag 19 september 2014 08:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoezo beest in je username als je 55kg weegt??
nou, nog 50 erbij...quote:Op vrijdag 19 september 2014 06:13 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Lol
Een jong in mn gym kwam vorig jaar binnen op 199cm @ 72kg![]()
Dan waai je dus echt weg he. Ziet er uit of alles per direct afbreekt als je het belast.
Nu is hij 88kg. 100x beter. Nog 50kg te gaan dou, maar hij komt er wel.![]()
Dat ligt er maar helemaal aan wat voor een kgs het zijnquote:Op vrijdag 19 september 2014 17:40 schreef marc0871 het volgende:
[..]
nou, nog 50 erbij...![]()
ik ken er 1 van 2,13m.
die woog 130kg.
en dat was al geen magere jongen.
met 2m zou ik het bij 100/110kg houden.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:43 schreef Zjin het volgende:
Kan wel 7kg van af. Ben weer begonnen met 2 keer per week 1,5 uur sporten dus dat is er zo af
Waarom moet dat erafquote:
Aangezien ik nu een aardig buikje begin te krijgen ( valt niet te zien als ik een shirt aan heb ) En wil gewoon niet dik zijn.quote:
Een buikje?quote:Op zondag 21 september 2014 11:35 schreef Zjin het volgende:
Aangezien ik nu een aardig buikje begin te krijgen ( valt niet te zien als ik een shirt aan heb ) En wil gewoon niet dik zijn.
Een vet laagje dan.quote:Op zondag 21 september 2014 13:40 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Een buikje?Apart.
Ik ben ook van rond jouw lengte en ik weeg 88. Ben gewoon slank en wil niets kwijt.
Nee hoor, laag vetpercentage, dat wel.quote:
alhoewel... nee. Ik ben wel degelijk breder dan die gozerquote:Op zondag 21 september 2014 21:56 schreef marc0871 het volgende:
[..]
ik denk dat deze gozer nog dikker is.
[ afbeelding ]
alhoewel...![]()
geloof je het zelfquote:Op maandag 22 september 2014 07:37 schreef Unsub het volgende:
[..]
Nee hoor, laag vetpercentage, dat wel.
[..]
alhoewel... nee. Ik ben wel degelijk breder dan die gozer
2 liter chocomel erbij elke dagquote:Op donderdag 25 september 2014 01:16 schreef droommoord het volgende:
180, 65kg. Zoveel afgevallen deze vakantie. En krijg het er maar niet aanBen gewoon te lui om eten te maken, en vind sporten veel te leuk
Heb ik al geprobeerd met melk, krijg ik dikke puisten van.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:30 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[..]
2 liter chocomel erbij elke dag
Hmm met havermout en pinda's gaan de kcal ook al snelquote:Op donderdag 25 september 2014 13:46 schreef droommoord het volgende:
[..]
Heb ik al geprobeerd met melk, krijg ik dikke puisten van.
Ik krijg ongeveer 2x per jaar een stootkuurtje prednison ivm longontsteking die helaas iedere keer terug komt. maar van een week prednison kom je toch niet zodanig aan dat je een jaar later nog steeds overgewicht hebt?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:46 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Heb prednison gehad vorig jaar van zeker een week
-2quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:18 schreef CapnIzzy het volgende:
179
92
Aan het trainen op het moment, 85/86 streefgewicht
86.5quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:18 schreef CapnIzzy het volgende:
179
92
Aan het trainen op het moment, 85/86 streefgewicht
quote:Op maandag 21 juli 2014 14:04 schreef matthijst het volgende:
1,87 en 87kg. Was twee maand terug nog 96, doel is 80.
7 weken verder, nu 79quote:
Smurfjequote:Op woensdag 5 november 2014 23:53 schreef snakelady het volgende:
Yay, 163 en 62 kilo!!![]()
Nog 3 te gaan en dan ben ik al blij, wil in ieder geval weer onder de 60 uitkomen.
''Klein maar dapper'' zegt mijn moeder altijd.quote:
Wel toch? Je zit perfect met je bmi en dat zegt niet alles maar als ik foto's van jou zie ziet het er ook goed uit.quote:
Dankjewel! Maar ik zie mijzelf niet als een licht veertjequote:Op donderdag 6 november 2014 00:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wel toch? Je zit perfect met je bmi en dat zegt niet alles maar als ik foto's van jou zie ziet het er ook goed uit.
Ik heb 47 kilo gewogen en toen zag ik dat ook niet, nu zal ik al helemaal happy zijn als ik onder de 60kom.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dankjewel! Maar ik zie mijzelf niet als een licht veertje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb 47 kilo gewogen en toen zag ik dat ook niet, nu zal ik al helemaal happy zijn als ik onder de 60kom.
Maar je ziet jezelf vaak anders (en minder mooi) als andere je zien.Ja dat is waar, ben ook gewoon best wel kritisch. En dun vind ik persoonlijk ook mooier dus dat helpt ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vetpercentage <10%quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:41 schreef PeterRusso het volgende:
[..]
Paar kilo te zwaar? Of ben je 1 brok spieren?
Ditquote:Op vrijdag 12 december 2014 08:35 schreef HarveySpecter het volgende:
1.82
74 kg
Redelijk tevreden met mijn lengte. Met schoenen aan zo'n 1.84 en dat is toch langer dan de meeste vrouwen. Echter was ik graag een centimeter of vier tien langer geweest.
1.90+ vind ik niks. Of je moet één bonk spieren zijn, maar anders is het vooral slungelig. Tot 2 meter geldt: langer is beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe eens rustig kleine man. Dat is gewoon iemand zijn mening.quote:
Volgens mij was ik degene met een mening en legt deze meneer mij woorden in de mond.quote:Op dinsdag 16 december 2014 09:19 schreef Klokov het volgende:
[..]
Doe eens rustig kleine man. Dat is gewoon iemand zijn mening.
1,93m, 96kg trouwens.
Hij streept jouw gedeelte door. Volgens mij is het duidelijk dat het hier om zijn eigen mening gaat.quote:Op dinsdag 16 december 2014 09:21 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Volgens mij was ik degene met een mening en legt deze meneer mij woorden in de mond.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 09:19 schreef Klokov het volgende:
[..]
Doe eens rustig kleine man. Dat is gewoon iemand zijn mening.
1,93m, 96kg trouwens.
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 16 december 2014 09:24 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hij streept jouw gedeelte door. Volgens mij is het duidelijk dat het hier om zijn eigen mening gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Mooi lang en goede postuur!quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:56 schreef Njosnavelin het volgende:
1.75m, 61 kg. Volgens de dietiste 30% vet en 29,8% spier
quote:Op donderdag 18 december 2014 16:53 schreef Anonymousz het volgende:
170cm
65.6kg
24jaarDus nu heb je striae en uitgezakte hangtetten? Of heb je er 4 jaar over gedaan om 13 kg af te vallen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Ik kan me niet meer voorstellen dat ik dat gewicht ooit nog eens ( zonder extreem ziek te worden ) ga halen.quote:
Dacht ik ook na mijn zwangerschap, 5 maanden na de bevalling woog ik 76 kg (Vorig jaar december) Ik heb een strak schema qua eten en krachttraining. Ook vanwege een eetstoornis zorg ik dat ik netjes aan dat schema houdtquote:Op maandag 22 december 2014 21:51 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Ik kan me niet meer voorstellen dat ik dat gewicht ooit nog eens ( zonder extreem ziek te worden ) ga halen.
Woog altijd zo'n 63-65 kg. Tijdens mijn zwangerschap is er 23 kg aangekomen en nu weeg ik er nog 70. Al ben ik sindsdien ook wel gewoon moe en lui geworden hoor. Dus dat wat er af ging, ging vanzelf.
Was zelf in september weer begonnen met hardlopen, maar ging niet helemaal ok.quote:Op maandag 22 december 2014 21:57 schreef -Bushok het volgende:
[..]
Dacht ik ook na mijn zwangerschap, 5 maanden na de bevalling woog ik 76 kg (Vorig jaar december) Ik heb een strak schema qua eten en krachttraining. Ook vanwege een eetstoornis zorg ik dat ik netjes aan dat schema houdt(Is niet altijd makkelijk maar dat is een ander onderwerp) Het is mogelijk
(zonder de eetstoornis
haha)
4 jaar over gedaan om 13 kg af te vallen natuurlijkquote:Op maandag 22 december 2014 21:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Dus nu heb je striae en uitgezakte hangtetten? Of heb je er 4 jaar over gedaan om 13 kg af te vallen?
En ondertussen flink heen en weer gejojood (of hoe je dat ook mag schrijvenquote:Op maandag 22 december 2014 22:39 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
4 jaar over gedaan om 13 kg af te vallen natuurlijk
vet gemeenquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:47 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Dan zou ik nu niet buiten komen als ik jou was
Als je in 4 jaar afvalt denk ik dat dat wel mee zal vallen hoor.quote:Op dinsdag 23 december 2014 08:36 schreef fathank het volgende:
[..]
En ondertussen flink heen en weer gejojood (of hoe je dat ook mag schrijven)
195 cmquote:Op maandag 10 november 2014 08:27 schreef ChefvanOekels het volgende:
195 cm
87 kilo
Ik vind het wel prima.
60 kg is gehaald!!*O* En ik heb nieuwe jeans en ik pas in maat 28!!quote:Op woensdag 5 november 2014 23:53 schreef snakelady het volgende:
Yay, 163 en 62 kilo!!![]()
Nog 3 te gaan en dan ben ik al blij, wil in ieder geval weer onder de 60 uitkomen.
Wat goed.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
60 kg is gehaald!!*O* En ik heb nieuwe jeans en ik pas in maat 28!!
dank je, ik geloof dat de laatste keer dat ik in die maat kon nog voor de geboorte van mijn jongste was, en die is nu 6.quote:
Mijn vriend is ook zo lang en weegt ook ongeveer 72kg maar extreem mager is die niet. Heeft hele lange dunne benen, maar zijn bovenlijf is niet zo dun, het is niet zo dat al z'n ribben te zien zijn.quote:Op vrijdag 19 september 2014 06:13 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Lol
Een jong in mn gym kwam vorig jaar binnen op 199cm @ 72kg![]()
Dan waai je dus echt weg he. Ziet er uit of alles per direct afbreekt als je het belast.
Nu is hij 88kg. 100x beter. Nog 50kg te gaan dou, maar hij komt er wel.![]()
Mja zal afhangen waar de lengte zit idd.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:18 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Mijn vriend is ook zo lang en weegt ook ongeveer 72kg maar extreem mager is die niet. Heeft hele lange dunne benen, maar zijn bovenlijf is niet zo dun, het is niet zo dat al z'n ribben te zien zijn.
Ja man, vetklepquote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:31 schreef Andyy het volgende:
184 en 65 kg. Als het weer beter wielerweer is gaat het vet er vanaf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Dit zei ik twee jaar geleden. Die 93 kilo is (met 1.84m) vorig jaar opgelopen tot de 97 kilo.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:12 schreef Jovatov het volgende:
[..]
En nu, bijna drie jaar later, zit ik aan de 93 kilo. Die mogen er wel weer af, wat mij betreft.
quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:49 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ja man, vetklep
73 kg bij 183 cm hier.Er is 2 kilo bijgekomen in de tussentijd, volgens mij in spierenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat was je gewicht voordat je een baby kreeg?quote:Op donderdag 23 juni 2016 00:56 schreef Myrr het volgende:
164
66
Nog niet echt gesport sinds ik zwanger ben geweest.
Heequote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:57 schreef MissButterflyy het volgende:
1.63 en weeg nu 53 kilo.
Van stress val ik af.
60 denk ik (had geen weegschaal), maar erg slank en strak (34/36). Toen ik 55 woog op mijn 18e was ik echt een scharminkel en kon ik kindermaten aan.quote:Op donderdag 23 juni 2016 00:59 schreef Megara het volgende:
[..]
Wat was je gewicht voordat je een baby kreeg?
Nee lolquote:Op donderdag 23 juni 2016 01:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
60 denk ik (had geen weegschaal), maar erg slank en strak (34/36). Toen ik 55 woog op mijn 18e was ik echt een scharminkel en kon ik kindermaten aan.
Weeg altijd meer dan dames met vergelijkbaar figuur en lengte, van kind af aan al. Misschien zijn zware botten toch wel echt een ding ofzo.
Iedereen heeft dezelfde botdichtheid.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2016 07:02 schreef LPFAN het volgende:
175 en 104 kilo. Ben druk bezig met afvallen. Vorig jaar rond deze tijd was ik 124 kilo dus ben op de goeie weg!
Helemaal waar!quote:
ga basketballenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 04:21 schreef Tofuburger het volgende:
Waarom zijn er hier alleen maar lange mensen, voel me nu kort
Vrouw, 25 jaar, 1,55m en 49kg.
Ik kan me hier echt niks bij voorstellenquote:
schat kijk eens naar m'n lengte ;pquote:Op donderdag 30 juni 2016 18:47 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ik kan me hier echt niks bij voorstellenis dat dik? Als ik 54kg weeg heb ik ernstig ondergewicht
Toen ik 59 kg woog met mijn 1.71 leek ik net een crackjunk. Mensen vroegen of ik ziek wasquote:Op donderdag 30 juni 2016 12:08 schreef Natalie het volgende:
1.72
55 kg
Zonder problemen (en zonder sport van welke soort dan ook) binnen een paar weken na mijn bevalling terug op mijn oude gewicht. Fijn!
54 kg en 40 jaar (gelukkigquote:Op donderdag 30 juni 2016 19:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Voor iemand van 54 en 1.70m is 40kg wel echt heel licht!!
quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:39 schreef Atmosphere72 het volgende:
[..]
Ik word altijd bang van zulke lange vrouwen![]()
Ja, schat, dat zag ik. Dat bedoel ik; ik kan me slecht voorstellen of dat wel of niet slank is voor zo'n geringe lengte, omdat de meeste mensen bij dat gewicht heel dun zijnquote:Op donderdag 30 juni 2016 19:12 schreef shawtyyy het volgende:
[..]
schat kijk eens naar m'n lengte ;p
haha ja t ligt dan ook weer aan diegenes lichaamsvorm he, plus omdat je zo kort bent kan je gewicht er heel overdreven uitkomen, als je klein bent dan zul je elke kilo sneller opmerkenquote:Op donderdag 30 juni 2016 21:07 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ja, schat, dat zag ik. Dat bedoel ik; ik kan me slecht voorstellen of dat wel of niet slank is voor zo'n geringe lengte, omdat de meeste mensen bij dat gewicht heel dun zijn
Ben fijntjes gebouwd. Famillietrekjequote:Op donderdag 30 juni 2016 19:23 schreef Bugfixed het volgende:
[..]
Toen ik 59 kg woog met mijn 1.71 leek ik net een crackjunk. Mensen vroegen of ik ziek was![]()
Maar gewicht zegt niet zoveel, bouw veel meer.
Dat verklaart het ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 10:05 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ben fijntjes gebouwd. Famillietrekje
Hoef er ook niets voor te doen. Moet eerder oppassen dat ik niet afval.
1.70 is toch niet klein? Langer dan het Nederlands gemiddelde..quote:Op donderdag 30 juni 2016 22:44 schreef shawtyyy het volgende:
[..]
haha ja t ligt dan ook weer aan diegenes lichaamsvorm he, plus omdat je zo kort bent kan je gewicht er heel overdreven uitkomen, als je klein bent dan zul je elke kilo sneller opmerken
Vrouw is 1.7 en man 1.83quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
1.70 is toch niet klein? Langer dan het Nederlands gemiddelde..
http://statline.cbs.nl/St(...)R=G3%2cG2%2cT&STB=G1quote:
Wat is je geheim dat je zo slank bent, want ik zie in CUL dat je altijd hele lekkere dingen eetquote:
ik heb t over myn lengte 1.50mquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het Nederlands gemiddelde is toch 1.72?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Op zich zou ik wel wat extra's willen. Al ben ik in de afgelopen 6 jaar gelukkig wel een paar kilo aangekomen. Kun je nagaanquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:10 schreef Bugfixed het volgende:
[..]
Dat verklaart het ja.
Ik heb heupen waar ik 2 kinderen moeiteloos op kan dragen (denk ik)
Nee, zie mijn link van een paar posts hierboven, 1.67.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:52 schreef Natalie het volgende:
[..]
Het Nederlands gemiddelde is toch 1.72?
Ik zie het. Het verbaast me een beetje. Had verwacht dat de Nederlandse vrouw gemiddeld iets langer was.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:04 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nee, zie mijn link van een paar posts hierboven, 1.67.
Als je alleen de jongere generaties meeneemt is dat ook wel zoquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:08 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik zie het. Het verbaast me een beetje. Had verwacht dat de Nederlandse vrouw gemiddeld iets langer was.
Is van 2013, jouw link. Dus verouderd. Nou niet iedereen hoor, ik zeg vaak gewoon 1.80m terwijl ik iets langer ben, 3-5cm.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:23 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
http://statline.cbs.nl/St(...)R=G3%2cG2%2cT&STB=G1
Heul nie woar!
Dit is zelfopgegeven, maarja volgens mij overschat iedereen zijn eigen lengte eerder dan onderschatten, en volwassen worden ook niet zo vaak opgemeten dus weet niet of er wat anders beschikbaar is
Alsof Nederland in 3 jaar centimeters langer is gewordenquote:Op maandag 11 juli 2016 08:42 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Is van 2013, jouw link. Dus verouderd. Nou niet iedereen hoor, ik zeg vaak gewoon 1.80m terwijl ik iets langer ben, 3-5cm.
Kan best, door kleinere immigranten bijvoorbeeld.quote:Op maandag 11 juli 2016 09:02 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Alsof Nederland in 3 jaar centimeters langer is geworden
Dan zouden we toch gemiddeld kleiner zijn gewordenquote:Op maandag 11 juli 2016 09:15 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Kan best, door kleinere immigranten bijvoorbeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |