Je hoeft echt niet alleen maar magere kwark rijst brocoli en kip te eten als je een paar kilo'tjes kwijt wil hoor.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:27 schreef kaaspeer het volgende:
Ben 187cm 90kg bij 16% lichaamsvet. Probeer wat vet kwijt te raken. Na de vakantie.
Heb wel een tijdje meer cardio in mn fitness routine gedaan en meer op mijn eten gelet, maar ik werd op een gegeven moment wel moe van magere kwark, zilvervliesrijst en kip. Hoewel zoete aardappel uit de oven wel echt onwijs lekker is.
De zomervakantie is ook niet echt een chille tijd goede voornemens. Helemaal als je vrienden opbelt om te chillen en bier drinken hoe dan ook een integraal onderdeel van je dag uit gaat maken.
Hahaha ik at vaak met vrienden die echt alleen meer eten voor de voedingswaarden voordat we de gym in gingen. Smaak interesseerde ze nauwelijks meer. Dan kom je al gauw op zo'n dieet.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Je hoeft echt niet alleen maar magere kwark rijst brocoli en kip te eten als je een paar kilo'tjes kwijt wil hoor.
Meten is weten. IIFYM ftwquote:Op maandag 21 juli 2014 11:36 schreef kaaspeer het volgende:
[..]
Hahaha ik at vaak met vrienden die echt alleen meer eten voor de voedingswaarden voordat we de gym in gingen. Smaak interesseerde ze nauwelijks meer. Dan kom je al gauw op zo'n dieet.
Mijn grootste valkuil is denk ik nog steeds bier, niet het eten. Zodra ik daar mee kap vermoed ik dat t vrij hard zal gaan. Ben bijna afgestudeerd, dus we zullen zien.
Ja easy, in principe ben ik alle suikerhoudende dranken (energy/ cola/ koffie) gaan drinken zonder suiker. Qua eten gewoon kleinere porties en met honger naar bed gaan. Het is een kwestie van iets vinden wat voor jezelf werkt, mijn ouders gebruiken zo'n calorien teller app, niks voor mij aangezien ze altijd tijdens het natafelen maar alles moeten wegen en invullen om het effectief te doen. Ik las toen ik net begon ooit ergens als je honger hebt val je af, dus als je honger hebt voor het slapen val je de hele nacht door af. Beetje easy verklaard misschien maar gewoon logisch en simpel en dat sprak me gewoon aan. Ik at voorheen vaker 's nachts nog een boterham of zakje chips of mcdonalds, nu pak ik bv lichte kwark met wat muesli of honing.quote:@ Chilltuup. Heb je snel gedaan zoveel kilo's kwijt raken :-|. Merk je dat je workout regime een beetje vol te houden is? .
Vind rijstwafels vies ^^ maar een cracker of zoiets in die richting kan idd wel altijd als lichte snack. En ja audioboeken kan k me ook voorstellen dat dat goed werkt, afleiding in ieder geval en wat je zegt daardoor gaat de tijd lekker snel, wat ik heb met muziek dan. Moet wel zeggen dat ik ook zo meer beweeg, rondjes wandelen, vaker de trap, eigenlijk gewoon altijd beetje bewuste keuzes maken als het kan. Hoevaak ik eerst uit luiheid de trap pakte, terwijl juist dat korte easy inspanning is.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:03 schreef kaaspeer het volgende:
Goed bezig. Ik merk dat audioboeken erg chill voor mij werken. Oortjes in en gewoon een stuk gaan lopen. Tijd vliegt voorbij.
Met honger naar bed gaan is wel moeilijk naar. Een maat van me vertelde me laatst over rijstewafels van Euroshopper. Die dingen kosten 21ct per pak, ongeveer 25 calorieen per wafel en bestaan uit puur zivervliesrijst met een beetje zout. Mocht je jezelf wat meer calorieen gunnen dan kan je er altijd iets van slankie smeerkaas op smeren of iets dergelijks. Prima snack.
Vergelijkbaar hier. 1,90m en in een half jaar van 96 naar 84.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:04 schreef matthijst het volgende:
1,87 en 87kg. Was twee maand terug nog 96, doel is 80.
Haha herkenbaar. Zelf merk je het niet echt, maar op foto's wel ook in het gezicht veranderingen etc strakkere lijnen, en vooral andere mensen die je na een tijd weer zien/ziet die het opmerken.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:10 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Vergelijkbaar hier. 1,90m en in een half jaar van 96 naar 84.
Ik zag mezelf niet echt als dik, maar als ik nu foto's terugzie dan schrik ik toch wel.
Ja, die vond niks. Hard genoeg gezocht trouwens.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Wel eens naar de dokter geweest om je klachten te laten onderzoeken toendertijd?
De meesten trainen ermee, ik leef ermee.quote:
BMI 16,2!quote:
Zelfs mijn vriendin is zwaarder en dat is echt een vedergewichtquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De meesten trainen ermee, ik leef ermee.
Jaaa, iemand die kleiner is dan ik.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:11 schreef Subpoena het volgende:
Ik ben ienimini.![]()
21 jaar, 1.45m, 39kg.
1.60.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:28 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Waarom geen vet? Dun isolatielaagje is wel fijn.
Een half jaar geleden woog ik 52 kg, bij 1,60 m. Altijd koud, inderdaad. Nu 57 kg en veel minder koud. Ook minder neiging tot flauwvallen en minder vaak duizelig.Vijf kilo vet erbij is gewoon prettig!
Nee, mijn vriend kent geen meiden die 110 kilo zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Holy fuck 1.45..kleine familie of is er ergens iets mis gegaan? (Niet lullig bedoeld ofzo, maar geen idee hoe ik het anders moet vragenquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:11 schreef Subpoena het volgende:
Ik ben ienimini.![]()
21 jaar, 1.45m, 39kg.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:35 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Nee, mijn vriend kent geen meiden die 110 kilo zijn.Heb geduld meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DIT!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:03 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Jaaa, iemand die kleiner is dan ik.![]()
Ik ben gezond dus er is niets mis mee. Snelle spijsvertering. Of stofwisseling. Of hoe dat ook heet, vakantie brain drainquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:42 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
BMI 16,2!
Ik hoop dat die 43 een typfoutje is, want voor een 18-jarige is dat eigenlijk te laag.
Haha, die reactie heb ik ook als ik kleinere meisjes zie dan mij.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:03 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Jaaa, iemand die kleiner is dan ik.![]()
Mijn Indiase afkomst heeft er alles mee te maken. Ze hebben vroeger ook onderzoeken gedaan en er was niets abnormaals te vinden.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Holy fuck 1.45..kleine familie of is er ergens iets mis gegaan? (Niet lullig bedoeld ofzo, maar geen idee hoe ik het anders moet vragen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |