quote:
Sorry was inderdaad niet doordacht van me. Ik trek mij terug.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
Dit topic is toch niet een afslank topic. Mensen die hier posten doen dat niet om te horen wat ze zouden moeten doen. Anders vroegen ze het wel
Haha nee hoor zo ligt ben ik ook weer nietquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:52 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Kijk uit dat je niet omver geblazen wordt
maar je hielp mij wist niet dat er een dieet topic was mis keertje lezen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
Sorry was inderdaad niet doordacht van me. Ik trek mij terug.
Waarom geen vet? Dun isolatielaagje is wel fijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vet wil je niet, beetje spieren erbij. en dan nog vrouwen hebben het altijd koud dus boeiend.
Een vet laag, gaat je daar niet van behoeden. Of dacht je dat die vet laag denkt, hey ze voelt zich koud we gaan wat doen??quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:28 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Waarom geen vet? Dun isolatielaagje is wel fijn.
Een half jaar geleden woog ik 52 kg, bij 1,60 m. Altijd koud, inderdaad. Nu 57 kg en veel minder koud. Ook minder neiging tot flauwvallen en minder vaak duizelig.Vijf kilo vet erbij is gewoon prettig!
Vet isoleert. Net alsof je een extra laagje kleren aan hebt. Waarom denk je dat dikke mensen het zo vlug warm hebben?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Een vet laag, gaat je daar niet van behoeden. Of dacht je dat die vet laag denkt, hey ze voelt zich koud we gaan wat doen??
Nee vet is lui die doen niks beetje Patrick van Spongebob.
Naja, lekker zelf weten toch! Ga maar lekker aanvreten. Ipv gewoon klein beetje je spieren aanwakkeren ,quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:46 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Vet isoleert. Net alsof je een extra laagje kleren aan hebt. Waarom denk je dat dikke mensen het zo vlug warm hebben?
58 kilo is niksquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:19 schreef AMangold het volgende:
Haha nee hoor zo ligt ben ik ook weer niet
Als je structureel de neiging hebt tot flauwvallen klopt er echt iets nietquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:28 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Waarom geen vet? Dun isolatielaagje is wel fijn.
Een half jaar geleden woog ik 52 kg, bij 1,60 m. Altijd koud, inderdaad. Nu 57 kg en veel minder koud. Ook minder neiging tot flauwvallen en minder vaak duizelig.Vijf kilo vet erbij is gewoon prettig!
Nice man.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:26 schreef Reki het volgende:
[..]
1,85 en 94 hier.. Was 102 kilo vorige maandmijn doel is ook ~85 kg
Dat flauwvallen is niet goed natuurlijk, maar 52 kilo bij 1.60 is toch niet zo raar? Dat is een BMI van 20.3, gewoon gezond gewicht dus. Dan eet je echt wel meer dan 500 kcal/dagquote:Op maandag 21 juli 2014 08:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je structureel de neiging hebt tot flauwvallen klopt er echt iets niet
Leefde je op een 500 kcal/day auschwitz dieet?
snel koud hebben, regelmatig de neiging om flauw te vallen en regelmatig duizelig zijn klinkt behoorlijk als ondervoeding. Gezond gewicht of niet. 500 kcal is misschien erg overdreven, maar meer dan 1000 zijn het er echt niet geweest gok ik voor een langere periode. Hallo downregulatie van de schildklier.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:18 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Dat flauwvallen is niet goed natuurlijk, maar 52 kilo bij 1.60 is toch niet zo raar? Dat is een BMI van 20.3, gewoon gezond gewicht dus. Dan eet je echt wel meer dan 500 kcal/dag.
Nee hoor. Ergens 1800 kcal per dag. Kantoorbaan en klein, dus dat was altijd genoeg....maar ergens is iets veranderd, dus ik eet nu wat meer om een prettiger gewicht te houden.quote:Op maandag 21 juli 2014 08:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je structureel de neiging hebt tot flauwvallen klopt er echt iets niet
Leefde je op een 500 kcal/day auschwitz dieet?
Wel eens naar de dokter geweest om je klachten te laten onderzoeken toendertijd?quote:Op maandag 21 juli 2014 09:22 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee hoor. Ergens 1800 kcal per dag. Kantoorbaan en klein, dus dat was altijg genoeg....maar ergens is iets veranderd, dus ik eet nu wat meer om een prettiger gewicht te houden.
Als je niks zinnigs te melden hebt zeg dan niks. Of wil jij beweren dat bovengenoemde klachten normaal zijn?quote:
Ik zou mij er niet druk om maken. OS het jouw lichaam?quote:Op maandag 21 juli 2014 09:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je niks zinnigs te melden hebt zeg dan niks. Of wil jij beweren dat bovengenoemde klachten normaal zijn?
Ik maak me er niet druk om, ik vraag er alleen naar of ze wel eens naar de dokter is geweest met die klachten. Wat mij alleszins redelijk lijkt.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:28 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik zou mij er niet druk om maken. OS het jouw lichaam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |