1,85 en 94 hier.. Was 102 kilo vorige maandquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:55 schreef Gewas het volgende:
1,85m en 95 kilo
Dat was een half jaar geleden een stuk lager. Ben nu bezig met afvallen en gestopt met de biertjes. Het is de bedoeling dat ik weer 85 kilo ga wegen.
Dit vraagt om een lijstje.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:40 schreef bloempjuh het volgende:
Vrouw, 1m78, 60kg
Niet blij mee: ik wil meer 'vet' op mijn lijf, heb het nu altijd koud. En ja, ik eet wel regelmatig enzo
Vet wil je niet, beetje spieren erbij. en dan nog vrouwen hebben het altijd koud dus boeiend.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:40 schreef bloempjuh het volgende:
Vrouw, 1m78, 60kg
Niet blij mee: ik wil meer 'vet' op mijn lijf, heb het nu altijd koud. En ja, ik eet wel regelmatig enzo
Kom meeposten in het dieet topic.quote:
Waarom?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kom meeposten in het dieet topic.Niet lullig bedoeld overigens, maar misschien heb je er wat aan.
Omdat morbide obesitas mij een belemmering lijkt in het dagelijks leven waar je misschien van af wilt en een beetje sociale steun daarbij wel fijn is.quote:
Vroeg ik dan om advies ?.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat morbide obesitas mij een belemmering lijkt in het dagelijks leven waar je misschien van af wilt en een beetje sociale steun daarbij wel fijn is.
Dit topic is toch niet een afslank topic. Mensen die hier posten doen dat niet om te horen wat ze zouden moeten doen. Anders vroegen ze het welquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat morbide obesitas mij een belemmering lijkt in het dagelijks leven waar je misschien van af wilt en een beetje sociale steun daarbij wel fijn is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |