-2quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:18 schreef CapnIzzy het volgende:
179
92
Aan het trainen op het moment, 85/86 streefgewicht
86.5quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:18 schreef CapnIzzy het volgende:
179
92
Aan het trainen op het moment, 85/86 streefgewicht
quote:Op maandag 21 juli 2014 14:04 schreef matthijst het volgende:
1,87 en 87kg. Was twee maand terug nog 96, doel is 80.
7 weken verder, nu 79quote:
Smurfjequote:Op woensdag 5 november 2014 23:53 schreef snakelady het volgende:
Yay, 163 en 62 kilo!!![]()
Nog 3 te gaan en dan ben ik al blij, wil in ieder geval weer onder de 60 uitkomen.
''Klein maar dapper'' zegt mijn moeder altijd.quote:
Wel toch? Je zit perfect met je bmi en dat zegt niet alles maar als ik foto's van jou zie ziet het er ook goed uit.quote:
Dankjewel! Maar ik zie mijzelf niet als een licht veertjequote:Op donderdag 6 november 2014 00:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wel toch? Je zit perfect met je bmi en dat zegt niet alles maar als ik foto's van jou zie ziet het er ook goed uit.
Ik heb 47 kilo gewogen en toen zag ik dat ook niet, nu zal ik al helemaal happy zijn als ik onder de 60kom.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dankjewel! Maar ik zie mijzelf niet als een licht veertje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb 47 kilo gewogen en toen zag ik dat ook niet, nu zal ik al helemaal happy zijn als ik onder de 60kom.
Maar je ziet jezelf vaak anders (en minder mooi) als andere je zien.Ja dat is waar, ben ook gewoon best wel kritisch. En dun vind ik persoonlijk ook mooier dus dat helpt ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |