SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe eens rustig kleine man. Dat is gewoon iemand zijn mening.quote:
Volgens mij was ik degene met een mening en legt deze meneer mij woorden in de mond.quote:Op dinsdag 16 december 2014 09:19 schreef Klokov het volgende:
[..]
Doe eens rustig kleine man. Dat is gewoon iemand zijn mening.
1,93m, 96kg trouwens.
Hij streept jouw gedeelte door. Volgens mij is het duidelijk dat het hier om zijn eigen mening gaat.quote:Op dinsdag 16 december 2014 09:21 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Volgens mij was ik degene met een mening en legt deze meneer mij woorden in de mond.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 09:19 schreef Klokov het volgende:
[..]
Doe eens rustig kleine man. Dat is gewoon iemand zijn mening.
1,93m, 96kg trouwens.
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 16 december 2014 09:24 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hij streept jouw gedeelte door. Volgens mij is het duidelijk dat het hier om zijn eigen mening gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Mooi lang en goede postuur!quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:56 schreef Njosnavelin het volgende:
1.75m, 61 kg. Volgens de dietiste 30% vet en 29,8% spier
quote:Op donderdag 18 december 2014 16:53 schreef Anonymousz het volgende:
170cm
65.6kg
24jaarDus nu heb je striae en uitgezakte hangtetten? Of heb je er 4 jaar over gedaan om 13 kg af te vallen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Ik kan me niet meer voorstellen dat ik dat gewicht ooit nog eens ( zonder extreem ziek te worden ) ga halen.quote:
Dacht ik ook na mijn zwangerschap, 5 maanden na de bevalling woog ik 76 kg (Vorig jaar december) Ik heb een strak schema qua eten en krachttraining. Ook vanwege een eetstoornis zorg ik dat ik netjes aan dat schema houdtquote:Op maandag 22 december 2014 21:51 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Ik kan me niet meer voorstellen dat ik dat gewicht ooit nog eens ( zonder extreem ziek te worden ) ga halen.
Woog altijd zo'n 63-65 kg. Tijdens mijn zwangerschap is er 23 kg aangekomen en nu weeg ik er nog 70. Al ben ik sindsdien ook wel gewoon moe en lui geworden hoor. Dus dat wat er af ging, ging vanzelf.
Was zelf in september weer begonnen met hardlopen, maar ging niet helemaal ok.quote:Op maandag 22 december 2014 21:57 schreef -Bushok het volgende:
[..]
Dacht ik ook na mijn zwangerschap, 5 maanden na de bevalling woog ik 76 kg (Vorig jaar december) Ik heb een strak schema qua eten en krachttraining. Ook vanwege een eetstoornis zorg ik dat ik netjes aan dat schema houdt(Is niet altijd makkelijk maar dat is een ander onderwerp) Het is mogelijk
(zonder de eetstoornis
haha)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |