quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:43 schreef Zjin het volgende:
Kan wel 7kg van af. Ben weer begonnen met 2 keer per week 1,5 uur sporten dus dat is er zo af
Waarom moet dat erafquote:
Aangezien ik nu een aardig buikje begin te krijgen ( valt niet te zien als ik een shirt aan heb ) En wil gewoon niet dik zijn.quote:
Een buikje?quote:Op zondag 21 september 2014 11:35 schreef Zjin het volgende:
Aangezien ik nu een aardig buikje begin te krijgen ( valt niet te zien als ik een shirt aan heb ) En wil gewoon niet dik zijn.
Een vet laagje dan.quote:Op zondag 21 september 2014 13:40 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Een buikje?Apart.
Ik ben ook van rond jouw lengte en ik weeg 88. Ben gewoon slank en wil niets kwijt.
Nee hoor, laag vetpercentage, dat wel.quote:
alhoewel... nee. Ik ben wel degelijk breder dan die gozerquote:Op zondag 21 september 2014 21:56 schreef marc0871 het volgende:
[..]
ik denk dat deze gozer nog dikker is.
[ afbeelding ]
alhoewel...![]()
geloof je het zelfquote:Op maandag 22 september 2014 07:37 schreef Unsub het volgende:
[..]
Nee hoor, laag vetpercentage, dat wel.
[..]
alhoewel... nee. Ik ben wel degelijk breder dan die gozer
2 liter chocomel erbij elke dagquote:Op donderdag 25 september 2014 01:16 schreef droommoord het volgende:
180, 65kg. Zoveel afgevallen deze vakantie. En krijg het er maar niet aanBen gewoon te lui om eten te maken, en vind sporten veel te leuk
Heb ik al geprobeerd met melk, krijg ik dikke puisten van.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:30 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[..]
2 liter chocomel erbij elke dag
Hmm met havermout en pinda's gaan de kcal ook al snelquote:Op donderdag 25 september 2014 13:46 schreef droommoord het volgende:
[..]
Heb ik al geprobeerd met melk, krijg ik dikke puisten van.
Ik krijg ongeveer 2x per jaar een stootkuurtje prednison ivm longontsteking die helaas iedere keer terug komt. maar van een week prednison kom je toch niet zodanig aan dat je een jaar later nog steeds overgewicht hebt?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:46 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Heb prednison gehad vorig jaar van zeker een week
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |