Iedereen heeft dezelfde botdichtheid.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2016 07:02 schreef LPFAN het volgende:
175 en 104 kilo. Ben druk bezig met afvallen. Vorig jaar rond deze tijd was ik 124 kilo dus ben op de goeie weg!
ga basketballenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 04:21 schreef Tofuburger het volgende:
Waarom zijn er hier alleen maar lange mensen, voel me nu kort
Vrouw, 25 jaar, 1,55m en 49kg.
Ik kan me hier echt niks bij voorstellenquote:
schat kijk eens naar m'n lengte ;pquote:Op donderdag 30 juni 2016 18:47 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ik kan me hier echt niks bij voorstellenis dat dik? Als ik 54kg weeg heb ik ernstig ondergewicht
Toen ik 59 kg woog met mijn 1.71 leek ik net een crackjunk. Mensen vroegen of ik ziek wasquote:Op donderdag 30 juni 2016 12:08 schreef Natalie het volgende:
1.72
55 kg
Zonder problemen (en zonder sport van welke soort dan ook) binnen een paar weken na mijn bevalling terug op mijn oude gewicht. Fijn!
54 kg en 40 jaar (gelukkigquote:Op donderdag 30 juni 2016 19:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Voor iemand van 54 en 1.70m is 40kg wel echt heel licht!!
quote:Op donderdag 30 juni 2016 20:39 schreef Atmosphere72 het volgende:
[..]
Ik word altijd bang van zulke lange vrouwen![]()
Ja, schat, dat zag ik. Dat bedoel ik; ik kan me slecht voorstellen of dat wel of niet slank is voor zo'n geringe lengte, omdat de meeste mensen bij dat gewicht heel dun zijnquote:Op donderdag 30 juni 2016 19:12 schreef shawtyyy het volgende:
[..]
schat kijk eens naar m'n lengte ;p
haha ja t ligt dan ook weer aan diegenes lichaamsvorm he, plus omdat je zo kort bent kan je gewicht er heel overdreven uitkomen, als je klein bent dan zul je elke kilo sneller opmerkenquote:Op donderdag 30 juni 2016 21:07 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ja, schat, dat zag ik. Dat bedoel ik; ik kan me slecht voorstellen of dat wel of niet slank is voor zo'n geringe lengte, omdat de meeste mensen bij dat gewicht heel dun zijn
Ben fijntjes gebouwd. Famillietrekjequote:Op donderdag 30 juni 2016 19:23 schreef Bugfixed het volgende:
[..]
Toen ik 59 kg woog met mijn 1.71 leek ik net een crackjunk. Mensen vroegen of ik ziek was![]()
Maar gewicht zegt niet zoveel, bouw veel meer.
Dat verklaart het ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 10:05 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ben fijntjes gebouwd. Famillietrekje
Hoef er ook niets voor te doen. Moet eerder oppassen dat ik niet afval.
1.70 is toch niet klein? Langer dan het Nederlands gemiddelde..quote:Op donderdag 30 juni 2016 22:44 schreef shawtyyy het volgende:
[..]
haha ja t ligt dan ook weer aan diegenes lichaamsvorm he, plus omdat je zo kort bent kan je gewicht er heel overdreven uitkomen, als je klein bent dan zul je elke kilo sneller opmerken
Vrouw is 1.7 en man 1.83quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
1.70 is toch niet klein? Langer dan het Nederlands gemiddelde..
http://statline.cbs.nl/St(...)R=G3%2cG2%2cT&STB=G1quote:
Wat is je geheim dat je zo slank bent, want ik zie in CUL dat je altijd hele lekkere dingen eetquote:
ik heb t over myn lengte 1.50mquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het Nederlands gemiddelde is toch 1.72?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Op zich zou ik wel wat extra's willen. Al ben ik in de afgelopen 6 jaar gelukkig wel een paar kilo aangekomen. Kun je nagaanquote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:10 schreef Bugfixed het volgende:
[..]
Dat verklaart het ja.
Ik heb heupen waar ik 2 kinderen moeiteloos op kan dragen (denk ik)
Nee, zie mijn link van een paar posts hierboven, 1.67.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:52 schreef Natalie het volgende:
[..]
Het Nederlands gemiddelde is toch 1.72?
Ik zie het. Het verbaast me een beetje. Had verwacht dat de Nederlandse vrouw gemiddeld iets langer was.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:04 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nee, zie mijn link van een paar posts hierboven, 1.67.
Als je alleen de jongere generaties meeneemt is dat ook wel zoquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:08 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik zie het. Het verbaast me een beetje. Had verwacht dat de Nederlandse vrouw gemiddeld iets langer was.
Is van 2013, jouw link. Dus verouderd. Nou niet iedereen hoor, ik zeg vaak gewoon 1.80m terwijl ik iets langer ben, 3-5cm.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:23 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
http://statline.cbs.nl/St(...)R=G3%2cG2%2cT&STB=G1
Heul nie woar!
Dit is zelfopgegeven, maarja volgens mij overschat iedereen zijn eigen lengte eerder dan onderschatten, en volwassen worden ook niet zo vaak opgemeten dus weet niet of er wat anders beschikbaar is
Alsof Nederland in 3 jaar centimeters langer is gewordenquote:Op maandag 11 juli 2016 08:42 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Is van 2013, jouw link. Dus verouderd. Nou niet iedereen hoor, ik zeg vaak gewoon 1.80m terwijl ik iets langer ben, 3-5cm.
Kan best, door kleinere immigranten bijvoorbeeld.quote:Op maandag 11 juli 2016 09:02 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Alsof Nederland in 3 jaar centimeters langer is geworden
Dan zouden we toch gemiddeld kleiner zijn gewordenquote:Op maandag 11 juli 2016 09:15 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Kan best, door kleinere immigranten bijvoorbeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |