Mijn vriend is ook zo lang en weegt ook ongeveer 72kg maar extreem mager is die niet. Heeft hele lange dunne benen, maar zijn bovenlijf is niet zo dun, het is niet zo dat al z'n ribben te zien zijn.quote:Op vrijdag 19 september 2014 06:13 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Lol
Een jong in mn gym kwam vorig jaar binnen op 199cm @ 72kg![]()
Dan waai je dus echt weg he. Ziet er uit of alles per direct afbreekt als je het belast.
Nu is hij 88kg. 100x beter. Nog 50kg te gaan dou, maar hij komt er wel.![]()
Mja zal afhangen waar de lengte zit idd.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:18 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Mijn vriend is ook zo lang en weegt ook ongeveer 72kg maar extreem mager is die niet. Heeft hele lange dunne benen, maar zijn bovenlijf is niet zo dun, het is niet zo dat al z'n ribben te zien zijn.
Ja man, vetklepquote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:31 schreef Andyy het volgende:
184 en 65 kg. Als het weer beter wielerweer is gaat het vet er vanaf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Dit zei ik twee jaar geleden. Die 93 kilo is (met 1.84m) vorig jaar opgelopen tot de 97 kilo.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:12 schreef Jovatov het volgende:
[..]
En nu, bijna drie jaar later, zit ik aan de 93 kilo. Die mogen er wel weer af, wat mij betreft.
quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:49 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ja man, vetklep
73 kg bij 183 cm hier.Er is 2 kilo bijgekomen in de tussentijd, volgens mij in spierenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat was je gewicht voordat je een baby kreeg?quote:Op donderdag 23 juni 2016 00:56 schreef Myrr het volgende:
164
66
Nog niet echt gesport sinds ik zwanger ben geweest.
Heequote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:57 schreef MissButterflyy het volgende:
1.63 en weeg nu 53 kilo.
Van stress val ik af.
60 denk ik (had geen weegschaal), maar erg slank en strak (34/36). Toen ik 55 woog op mijn 18e was ik echt een scharminkel en kon ik kindermaten aan.quote:Op donderdag 23 juni 2016 00:59 schreef Megara het volgende:
[..]
Wat was je gewicht voordat je een baby kreeg?
Nee lolquote:Op donderdag 23 juni 2016 01:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
60 denk ik (had geen weegschaal), maar erg slank en strak (34/36). Toen ik 55 woog op mijn 18e was ik echt een scharminkel en kon ik kindermaten aan.
Weeg altijd meer dan dames met vergelijkbaar figuur en lengte, van kind af aan al. Misschien zijn zware botten toch wel echt een ding ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |