Omdat?quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:03 schreef El_Thijs het volgende:
TT had beter kunnen zijn: "Nagespeelde aardigheid".
Juist met zo'n TT, lok je het uit!quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Omdat?
Tsja, ik wist even niks beters.
En het ging al zo lang niet over seks, ben wel benieuwd hoe lang dat goed gaat.
Niet lang, want je begon er in de TT en derde post al over.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Omdat?
Tsja, ik wist even niks beters.
En het ging al zo lang niet over seks, ben wel benieuwd hoe lang dat goed gaat.
Te groot.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Oostenrijkse kortharige pinscher.
Ik had er nog nooit van gehoord, maar vind m leuk!
Nou, we gaan even in een kring rond het kampvuur zitten. Zal ik de marshmellows en warme choco halen en jij het boek met de vuige verhalen van Fok!kers?quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Yvie wil gewoon seksverhalen horen. De viespeuk.
Zullen we het boek dicht laten maar alleen de choco en marshmallows doenquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, we gaan even in een kring rond het kampvuur zitten. Zal ik de marshmellows en warme choco halen en jij het boek met de vuige verhalen van Fok!kers?
Hou jij niet van sex?quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zullen we het boek dicht laten maar alleen de choco en marshmallows doen
Toepasselijk, heeft de tong al buiten de bek hangenquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hondje voor fas:
[ afbeelding ]
3 minuten en nog niemand een piemelgrap gemaakt?quote:
Helaas, dingen uit DM mag ik hier niet vertellen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, we gaan even in een kring rond het kampvuur zitten. Zal ik de marshmellows en warme choco halen en jij het boek met de vuige verhalen van Fok!kers?
Nou ik hoef het er niet zo vaak over te hebben. Dit zijn van die onderwerpen die je beter kan doen dan erover praten.quote:
Eens.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou ik hoef het er niet zo vaak over te hebben. Dit zijn van die onderwerpen die je beter kan doen dan erover praten.
Ik weet niet wat het is, maar het kijkt bang.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goffer, wat is dit?
Is net n hamsterQua formaat dan.
[ afbeelding ]
Ik zocht op tea cup yorkie, dit is kennelijk een tea cup poodle.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eens.
[..]
Ik weet niet wat het is, maar het kijkt bang.
Agreed, maar ja...quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou ik hoef het er niet zo vaak over te hebben. Dit zijn van die onderwerpen die je beter kan doen dan erover praten.
Nee inderdaadquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ok, nu houd ik op, dit kan echt niet.
[ afbeelding ]
Ik ben dol op konijntjes. Zo schattigquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:19 schreef muhahaha het volgende:
Kleine hondjes
Neem dan een konijn ja.
Ik prefereer hondenbezitters boven kattenbezitters.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:19 schreef muhahaha het volgende:
Kleine hondjes
Neem dan een konijn ja.
Ja, dat kan wel, maar ik blijf die poten zo lang vinden. Dat heeft misschien gewenning nodig.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Deze dan fas?
[ afbeelding ]
Met de formaat-referentiefoto:
[ afbeelding ]
Ligt eraan welke hond, sommige kleine hondjes zijn best ok. Vind ik dan. Andere zijn gewoon ruk.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:19 schreef muhahaha het volgende:
Kleine hondjes
Neem dan een konijn ja.
Net zoals sport dus.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zie ook weinig kattenmensen dat doen eigenlijk en de meeste mensen in mn lijst hebben een of meerdere katten.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik prefereer hondenbezitters boven kattenbezitters.
Het gros van de hondenbezitters voelt niet de noodzaak om iedere dag foto's van hun beestjes op fb te posten en mij daarmee te irriteren.
Ja, jij bent die korte pootjes gewendquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel, maar ik blijf die poten zo lang vinden. Dat heeft misschien gewenning nodig.
Die tweede foto, holy guacamole, the hipster is strong in that onequote:Op vrijdag 12 september 2014 13:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Deze dan fas?
[ afbeelding ]
Met de formaat-referentiefoto:
[ afbeelding ]
Seks toch ook niet?quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee dat is anders, want niet alle sporten kan je zelf doen (F1 bijvoorbeeld)
Ik vind schnauzers ook leuk, maar de dames vinden dat een oude-mensen hondquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel, maar ik blijf die poten zo lang vinden. Dat heeft misschien gewenning nodig.
Zoiets JB?quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, jij bent die korte pootjes gewend
Dat went wel.
Het ging me dan ook om het formaat van de hond, niet om de man die erop staatquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die tweede foto, holy guacamole, the hipster is strong in that one
quote:
Met zelf bedoelde ik ook meer dat je daar zelf voor kan zorgen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:24 schreef yats het volgende:
[..]Met (minimaal) 2 personen is veel leuker.
Dat begrijp ik, maar ik moest het toch even meldenquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het ging me dan ook om het formaat van de hond, niet om de man die erop staat
Neequote:
Oja zo een persoon heb ik nu ook op facebook.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik prefereer hondenbezitters boven kattenbezitters.
Het gros van de hondenbezitters voelt niet de noodzaak om iedere dag foto's van hun beestjes op fb te posten en mij daarmee te irriteren.
Deze?quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
(wel de rood-witte versie btwdie vind ik leuker.)
Ja, diequote:
Dat valt tegenquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Met zelf bedoelde ik ook meer dat je daar zelf voor kan zorgen.
Lijkt me een goed plan. Ook hier komt nummer 2 in beeldquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:28 schreef artelligence het volgende:
Sekstwee pandapunten geleden. Laten we het maar bij schattige hondjes houden.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:38 schreef Fera het volgende:
Ik ben verdwaald en nu mis ik mijn les aka mini excursie.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:38 schreef Fera het volgende:
O, dat is niet zo mooi! En nu dan?quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:38 schreef Fera het volgende:
Pandapuntenquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:28 schreef artelligence het volgende:
Sekstwee pandapunten geleden. Laten we het maar bij schattige hondjes houden.
quote:
Right...Pleasequote:
Honden zijn leuk en katten ook (mijn zus heeft een kat, schat van een beest), maar ik houd het liever bij konijnen. Vroeger altijd gehad en zodra het mogelijk is, neem ik er zelf ook twee.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, die
Denk dat dat wel een van de honden is die ik het liefst zou willen hebben
En dan ga ik behendigheidstraining met hem doen
Maar ik vind veel honden leuk eigenlijk, ze hebben allemaal wel iets.
Deze:
[ afbeelding ]
Vind ik bv ook wel tof.
En wat ik al zei, schnauzers enzo...
Maar mócht er hier ooit een hond komen, dan heeft hij iig kort haar, dus dan valt er al een hoop af.
C'mon, dat kan je toch wel hebben?quote:
Ik ben allergisch voor konijnen, en dat terwijl ik ze ook zo leuk vindquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Honden zijn leuk en katten ook (mijn zus heeft een kat, schat van een beest), maar ik houd het liever bij konijnen. Vroeger altijd gehad en zodra het mogelijk is, neem ik er zelf ook twee.
wij hebben katten en konijnen, maar konijnen vind ik echt niets aan, nooit gevonden ook, cavia's daarentegenquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Honden zijn leuk en katten ook (mijn zus heeft een kat, schat van een beest), maar ik houd het liever bij konijnen. Vroeger altijd gehad en zodra het mogelijk is, neem ik er zelf ook twee.
Jammer is dat hé. Allergisch zijn voor iets wat je leuk vindtquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor konijnen, en dat terwijl ik ze ook zo leuk vind
Ze moeten wel wat actief zijn ja. Beetje in het rond kunnen binkie-en en zoquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wij hebben katten en konijnen, maar konijnen vind ik echt niets aan, nooit gevonden ook, cavia's daarentegen
Ik juist wel, maar geen werkquote:
Best wel, maar ja....quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jammer is dat hé. Allergisch zijn voor iets wat je leuk vindt
[..]
Ze moeten wel wat actief zijn ja. Beetje in het rond kunnen binkie-en en zo
Ik zou het niet kunnen, konijn etenquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:49 schreef artelligence het volgende:
Ik ben gelukkig niet allergisch voor konijn. Veel te lekker ook
Speciaal voor jou dan Barb:quote:
Ik vind de cardigan leuker, die heeft een staart.quote:
Dit vind ik nou een lullig opmerking Samzz. Dat je niks met Afghanen hebt oke, maar om ze nu gelijk honden te noemen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:14 schreef Samzz het volgende:
Ik zag vandaag een Afghaan. So want that dog.
Als ik niks met Afghanen heb, waarom wil ik er dan één, hé héquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit vind ik nou een lullig opmerking Samzz. Dat je niks met Afghanen hebt oke, maar om ze nu gelijk honden te noemen.
Niet echt mijn type hondquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:37 schreef Samzz het volgende:
For the record:
[ afbeelding ]
Afghaan.
Dit zijn Afghanen:quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:37 schreef Samzz het volgende:
For the record:
[ afbeelding ]
Afghaan.
vind ik ook leuk.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:37 schreef Samzz het volgende:
For the record:
[ afbeelding ]
Afghaan.
Die in de volksmond gewoon Afghaan wordt genoemd, zeiksnor.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit zijn Afghanen:
[ afbeelding ]
Wat jij post is een Afghaanse windhond...
De hele hond is dunquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vind ik ook leuk.
Maar goed, ik zei al, vind bijna alle honden wel iets hebben
Ik vind van Afghanen alleen de staart zo dun!
ja, die hebben ook wel iets schattigsquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
De hele hond is dun. Al valt dat niet op door de lange haren.
Ik vind ook bijna alle honden leuk. Chinese naakthonden, bijvoorbeeld.
Welke tien heb je gekozenquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wel grappig btw, ik was aan t kijken naar hondenrassen die ik wel leuk vond, ook voor mij totaal onbekende, daarvan heb ik er 10 genoteerd en daarna een checklist ingevuld, waarna je advies kreeg welke hond bij je paste, zaten er vier van die honden tussen
Fijn, ik ben toe aan een vrij dagjequote:
quote:
Oostenrijkse kortharige pinscherquote:
Wel heel verschillende rassenquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Oostenrijkse kortharige pinscher
Border terriër
Weimaraner
Labrador
West highland white terriër
Duitse brak
Franse brak
Cirneco Dell Etna
Welsh corgi (pembroke en cardigan)
En op de laatste naam kom ik nu even niet[ afbeelding ] stom!
O, en als reserve had ik n whippet opgeschreven.
Er zijn veel meer rassen die ik leuk vind btw, maar deze 'passen' beter bij ons dan bv n saarloos, of n Sint Bernard. Die ik ook leuk vind.
quote:
Ja, héquote:
Ja, de Welsh Corgi Cardigan.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel heel verschillende rassen. Ook qua karakters.
Oh, en de Weimaraner en de Welsh Corgi Cardigan.
Ik vind de kleur van de Pembroke eigenlijk mooier, maar ik houd niet van korte staart/staartloos.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, de Welsh Corgi Cardigan.
haha, die heb ik echt al jaren op dat lijstje staanquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel heel verschillende rassen. Ook qua karakters.
Oh, en de Weimaraner en de Welsh Corgi Cardigan.
Vandaag.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel plezier met Heppie morgen.![]()
ze zijn er ook met staartquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de kleur van de Pembroke eigenlijk mooier, maar ik houd niet van korte staart/staartloos.
Die staart wordt er weer uitgefoktquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze zijn er ook met staart![]()
De bedoeling is idd zonder, maar er worden er geboren mét en dat mag ook gewoon
Ik heb 'het volk' anders nog nooit horen praten over een Afghaan en dat ze dan een hond bedoelden.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die in de volksmond gewoon Afghaan wordt genoemd, zeiksnor.
quote:
Dan begeef je je niet in de hondenwereld.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb 'het volk' anders nog nooit horen praten over een Afghaan en dat ze dan een hond bedoelden.
Nee, want ik kijk stom op die fotoquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Mooi jurkje, jammer van het weghalen van je hoofd.
Afghaanse windhonden.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb 'het volk' anders nog nooit horen praten over een Afghaan en dat ze dan een hond bedoelden.
Nee dat is dan ook wel weer waar. Maar zou ook niet weten wat ik daar te zoeken heb.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan begeef je je niet in de hondenwereld.
Dat zal best wel meevallen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want ik kijk stom op die foto. Ik kijk altijd stom op foto's
.
Ik woonde vroeger vlakbij een AZC, daar zag je er wel meer dan 3 tegelijkertijd...quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Afghaanse windhonden.
Hier in de buurt zie ik er wel eens drie tegelijk. Mooi gezicht.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want ik kijk stom op die foto. Ik kijk altijd stom op foto's
.
En dan?quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:27 schreef Barbusse het volgende:
Dit eiland is te koop en kost minder dan een huis
Do. Want.
Wauwquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:27 schreef Barbusse het volgende:
Dit eiland is te koop en kost minder dan een huis
Do. Want.
3 maanden per jaar in alle rust wandelingen maken en boeken lezen bij de haard onder het genot van een goede whisky.quote:
Denk dat dat in de praktijk nogal tegenvalt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
3 maanden per jaar in alle rust wandelingen maken en boeken lezen bij de haard onder het genot van een goede whisky.
Gewoon The Shire nabouwen yolo toch? Hotelletjes alles en veel indoor bezighedenquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wauw.
Nadeel is denk ik wel het schijtweer in Ierland. En het feit dat je er alleen per boot of helicopter kunt komen. En het huis om te wonen nog gebouwd moet worden.
Geen toeristen op mijn eilandquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon The Shire nabouwen yolo toch? Hotelletjes alles en veel indoor bezigheden
Oh, Bag End kan er wel op jaquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon The Shire nabouwen yolo toch? Hotelletjes alles en veel indoor bezigheden
Lekker binnen zitten bij de haardquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wauw.
Nadeel is denk ik wel het schijtweer in Ierland. En het feit dat je er alleen per boot of helicopter kunt komen. En het huis om te wonen nog gebouwd moet worden.
Ik denk wel aan je hoorquote:
Omdat het de prachtige en enige versie is misschien?quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:39 schreef Samzz het volgende:
Op één of andere manier heb ik nu Something Stupid in m'n hoofd.
En dan wel de Sinatra versie.
Das aardigquote:
Cher is al zo vaak verbouwd dat ze nog een serienummer mist.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:43 schreef Samzz het volgende:
Verdomme, Cher was vroeger gewoon knap. En nu.
Zo rol ik.quote:
Ik denk hetquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat het de prachtige en enige versie is misschien?
Goddamnitquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:47 schreef Barbusse het volgende:
Ik schijn hier een gala te hebben![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Cher is al zo vaak verbouwd dat ze nog een serienummer mist.
[..]
Zo rol ik.
Zo zwaar heb ik ze niet achterop gehad en dat gaat niet gebeuren ookquote:
Maar ik ben zo lief.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo zwaar heb ik ze niet achterop gehad en dat gaat niet gebeuren ook
600 man, recht tegenover het presidentieel paleis. Hoe hebben ze het voor elkaar gekregen?quote:
Ja, ik heb er geen last van.quote:
Jij bent ook lief hoor.quote:
Ziet er prachtig uitquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
600 man, recht tegenover het presidentieel paleis. Hoe hebben ze het voor elkaar gekregen?![]()
Oh ja, tientallen miljoenen aan belastingafdracht![]()
Dat had je niet gepost als je iets langer gewacht had met posten...quote:
Ring waarschijnlijk versleten.quote:
Letterlijk. Viespeuk.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja, ik heb er geen last van.![]()
Maar letterlijk, of hep?
Ja, geweldig he? Ben er nog nooit binnen geweest, ben benieuwd.quote:
Nogal ja, arm dingquote:
Zo dik ben jij nietquote:
Dat hoort zo, zorgt ervoor dat je boiler niet ontploft.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Letterlijk. Viespeuk.
Ik heb n boiler met kraan en iets lekt er. Niet de hals zelf, maar een gaatje tussen de warm en koud knoppen. Als ik de warme kraan even aan zet houdt het op, maar komt het na een tijdje weer terug.
Maar het is pas sinds vandaag.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat hoort zo, zorgt ervoor dat je boiler niet ontploft.Is je dat niet gezegd?
Hoe lang zit je nu in de woning..? Ik weet niet precies wat voor boiler je hebt. Die ik had deed het alleen na 23.00 omdat hij dan standaard ging opwarmen. Op het moment dat ik hem handmatig aanzette deed hij het dus ook omdat hij dan aan het opwarmen is. Iets met overdruk dacht ik.quote:
Waarschijnlijk door de waterdamp dat vrijkomt bij opwarmen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoe lang zit je nu in de woning..? Ik weet niet precies wat voor boiler je hebt. Die ik had deed het alleen na 23.00 omdat hij dan standaard ging opwarmen. Op het moment dat ik hem handmatig aanzetten deed hij het dus ook omdat hij dan aan het opwarmen is. Iets met overdruk dacht ik.
Klopt, water zet uit als het opwarmt, en voor de boiler zit een terugslagklep zodat het water niet terug kan stromen, maar hij moet het toegenomen volume toch kwijt en om te zorgen dat de boiler niet explodeert zit er een overdrukventiel in wat het water weg laat lekken.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoe lang zit je nu in de woning..? Ik weet niet precies wat voor boiler je hebt. Die ik had deed het alleen na 23.00 omdat hij dan standaard ging opwarmen. Op het moment dat ik hem handmatig aanzette deed hij het dus ook omdat hij dan aan het opwarmen is. Iets met overdruk dacht ik.
Heb ik toch nog iets nuttig onthouden in mijn leven.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Klopt, water zet uit als het opwarmt, en voor de boiler zit een terugslagklep zodat het water niet terug kan stromen, maar hij moet het toegenomen volume toch kwijt en om te zorgen dat de boiler niet explodeert zit er een overdrukventiel in wat het water weg laat lekken.
Jij leert ons elke dag iets over penissen en wij jou over boilers.quote:
Heb zelf gebeld. Er werd me verteld dat het bedrijf erg geïnteresseerd is in mijn CV en ik ben vandaag ook voorgesteld. Volgende week gaan ze mijn CV beter bekijken en dan kan er een gesprek volgen. De recruiter heeft me voorgesteld met mooie voorwaarden in ieder geval, dus ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:29 schreef xFriendx het volgende:
El 'bad night' Thijs, was je nog gebeld?
Als je hier negatief of positief aan moet hangen dan is dat vooralsnog even positief. Kan je met een smile dit weekend in.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb zelf gebeld. Er werd me verteld dat het bedrijf erg geïnteresseerd is in mijn CV en ik ben vandaag ook voorgesteld. Volgende week gaan ze mijn CV beter bekijken en dan kan er een gesprek volgen. De recruiter heeft me voorgesteld met mooie voorwaarden in ieder geval, dus ik ben benieuwd.
Twee andere vacatures zijn niks geworden helaas, en ik had daardoor begin deze week een ontiegelijk kuthumeur.
Ik ben eigenlijk ook best vrolijk.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:34 schreef Samzz het volgende:
Er is maar weinig dat mij chagrijnig kan krijgen, momenteel.
Ik ben ook voorzichtig optimistischquote:Op vrijdag 12 september 2014 17:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als je hier negatief of positief aan moet hangen dan is dat vooralsnog even positief. Kan je met een smile dit weekend in.
Verliefd?quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:34 schreef Samzz het volgende:
Verliefd is wel een heel groot woord, hoorquote:
Ook dat is prima! Goed voor de wereld ook, blije mensenquote:Op vrijdag 12 september 2014 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verliefd is wel een heel groot woord, hoor. Ik ben gewoon happy.
8 letters, valt mee.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verliefd is wel een heel groot woord, hoor. Ik ben gewoon happy.
Ik ga lekker friet eten.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:47 schreef Samzz het volgende:
Ik verveel me een beetje. Ik ga denk ik even lezen
.
11 - 12 porties is nog altijd -1, dus ze liegen ja.quote:
Dat doe ik dan ook niet. Maar ik haal er maximaal 7 porties uitquote:Op vrijdag 12 september 2014 17:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hoeft het niet meteen in 1 keer leeg te eten he.
Dat is ook genoeg, vreetzak.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook niet. Maar ik haal er maximaal 7 porties uit. En wil je er wel 11 tot 12 porties uit halen, dan moet je per portie twee eetlepels pakken
.
Nou, dat vind ik dus niet. Dan maar een vreetzak.quote:
Precies, gewoon flink opscheppen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik dus niet. Dan maar een vreetzak.
twee eetlepels is geen ontbijtquote:Op vrijdag 12 september 2014 17:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Precies, gewoon flink opscheppen.
Een kop koffie wel.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
twee eetlepels is geen ontbijt
Ik vind het vies. En mensen krijgen er een stinkbek van.quote:
Succes kerel. Ik hoop dat je snel een toffe baan hebt gevondenquote:Op vrijdag 12 september 2014 17:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb zelf gebeld. Er werd me verteld dat het bedrijf erg geïnteresseerd is in mijn CV en ik ben vandaag ook voorgesteld. Volgende week gaan ze mijn CV beter bekijken en dan kan er een gesprek volgen. De recruiter heeft me voorgesteld met mooie voorwaarden in ieder geval, dus ik ben benieuwd.
Twee andere vacatures zijn niks geworden helaas, en ik had daardoor begin deze week een ontiegelijk kuthumeur.
Ja dat laatste klopt helaas wel een beetjequote:Op vrijdag 12 september 2014 18:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het vies. En mensen krijgen er een stinkbek van.
En zo hoort het ook.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:34 schreef Samzz het volgende:
Klopt. Maar dat was vorige week wel andersquote:
Eetmaatje?quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:01 schreef Tanneemarja het volgende:
Ik heb zin in te eten. Maar mijn eetmaatje is weg
Best wel redelijk herkenbaarquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat was vorige week wel anders.
Koffiequote:Koffie om de vruchtbaarheid te verhogen
Of koffie drinken slecht is of juist helpt bij de vruchtbaarheid is nog niet helemaal duidelijk. Maar er zijn wel enkele onderzoeken die veronderstellen dat cafeïne de vruchtbaarheid verhoogt. Een Braziliaans onderzoek ondervond dat het sperma van koffiedrinkers beter in staat was om te ‘zwemmen’ waardoor de vruchtbaarheid zou toenemen.
Zo zie je maar hoe snel dingen kunnen veranderen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat was vorige week wel anders.
Ja, gelukkig welquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo zie je maar hoe snel dingen kunnen veranderen.
Pas 2 kopjes op in mijn leven. Mijn zaad zal dus wel niet ver komen.quote:
Heel goed Samzz.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel. Zou jammer zijn om in slechte momenten te blijven hangen, daar word een mens depressief van.
Ik ga zo denk ik Supernatural kijken.
Daar is de pil toch voor uitgevonden?quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog een nadeel aan koffiedrinken, dus.
Ik weet niet meer waar ik ben gebleven (seizoen 7 of 8...), dus ik begin maar opnieuw bij seizoen 7.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heel goed Samzz.
Ik moet nog 2 afleveringen.
And then we wait.
Goed planquote:
Daar ben ik mij van bewust, jongedame.quote:
Zo jong ben ik niet meerquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar ben ik mij van bewust, jongedame.
En hoe oud ben je echt?quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo jong ben ik niet meer. Maar jongedame is altijd leuk om te horen.
Ik werd vandaag nog 22 geschat. Ook fijn.
Oh, ik had je toch echt 23 geschat laatst.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo jong ben ik niet meer. Maar jongedame is altijd leuk om te horen.
Ik werd vandaag nog 22 geschat. Ook fijn.
27.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En hoe oud ben je echt?
Nja als je je happy voelt straal je dat natuurlijk uit en zie je er jonger uit
Dat mag ookquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, ik had je toch echt 23 geschat laatst.
Niet lekker?quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pas 2 kopjes op in mijn leven. Mijn zaad zal dus wel niet ver komen.
Uhuh.quote:
Was 't maar waarquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
27 al? Ik dacht eigenlijk dat jij rond de 25 was.
Te doorzichtig.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
27 al? Ik dacht eigenlijk dat jij rond de 25 was.
I don't wanna be your lover for the weekend.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geen koffie drinken dus als je geen kinderen wil.
WEEKEND!
Nou lekker aardig dan.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
I don't wanna be your lover for the weekend.
Jerneyquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
I don't wanna be your lover for the weekend.
Ik ookquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Succes kerel. Ik hoop dat je snel een toffe baan hebt gevonden
Je ziet er inderdaad jonger uit.quote:
En dat is... goed?quote:
Het is sociaal nog niet geaccepteerd geen kinderen te willen, denk ik.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je ziet er inderdaad jonger uit.![]()
Ik dacht dat je begin 20 was. Maar dan snap ik al helemaal niet dat mensen het niet serieus nemen wanneer je zegt geen kinderen te willen. Het is niet dat je nog zo jong bent dat zo'n voorkeur weinig betekenis heeft. Je weet vast prima wat je wel en niet wilt.
Ik wilde vroeger koffie leren drinken omdat mijn ouders dat deden. Het voelde dan volwassen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet mijn smaak, nee. Vind het zo vies.
Wow, doodsverwensing dit.quote:
Had jou wel ingeschat als een koffiedrinker.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet mijn smaak, nee. Vind het zo vies.
Lekker veel melk en suikerquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wilde vroeger koffie leren drinken omdat mijn ouders dat deden. Het voelde dan volwassen.Het is eigenlijk helemaal niet lekker, maar ik drink het nu graag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of een compliment, het zijn niet de minsten die daar lid van zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wow, doodsverwensing dit.
[..]
Had jou wel ingeschat als een koffiedrinker.
Ah, de lekkere zeker?quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:35 schreef Fascination het volgende:
Ik drink alleen bepaalde soort koffie en bepaalde soort bier.
Nou....neequote:
Jaquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh toch die met de stippen, tof.
Oh, je kent me door en door!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:35 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Lekker veel melk en suiker
Starbucks style.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik drink oploskoffie.Eigenlijk geen echte koffie, maar het gaat om het idee.
![]()
Hehe, die wens om volwassen te doen. Nooit begrepen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wilde vroeger koffie leren drinken omdat mijn ouders dat deden. Het voelde dan volwassen.Het is eigenlijk helemaal niet lekker, maar ik drink het nu graag. Net als bier.
Wat voor inschattingen heb je nog meer over mij?quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wow, doodsverwensing dit.
[..]
Had jou wel ingeschat als een koffiedrinker.
Van die mensen (verslaafden) die 's ochtends koffie nodig hebben om op te starten snap ik ook niet.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, die wens om volwassen te doen. Nooit begrepen.
Ik heb het gelukkig ook niet nodig om wakker te blijven, dat scheelt.
Ik ben al echt stok en stokoud, je weetsquote:
Starbucks heb je die in Nederland zeker in een grote stad ofzo?quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Starbucks style.
Nee, ik drink oploskoffie.Eigenlijk geen echte koffie, maar het gaat om het idee.
Bij sommige Shell stations ook.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:40 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Starbucks heb je die in Nederland zeker in een grote stad ofzo?
Oploskoffie geen wonder dat het niet lekker is
Je bent zo oud als je jezelf... eh... eh... hoe ging ie ook alweer?quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben al echt stok en stokoud, je weets
Paardenhoofd?quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:42 schreef Samzz het volgende:
Ik wil een andere UI en een ander onderschrift en sig. Maar geen idee wat.
Oh, dan ben ik 20.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je bent zo oud als je jezelf... eh... eh... hoe ging ie ook alweer?
Wat?quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Krijg bericht van meisje dat ze weer met me af wil spreken omdat ze het de laatste keer dat ze bleef slapen ze "dat verre van vervelend vond".
De slet.
Zo zo, dat zijn pas de complimenten.. "verre van vervelend'quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Krijg bericht van meisje dat ze weer met me af wil spreken omdat ze het de laatste keer dat ze bleef slapen ze "dat verre van vervelend vond".
De slet.
Nee, ik ben geen penny... Iets tofs. Wat bij mij past.quote:
Hoe vaak blijven er wel niet meisjes bij jou slapen?quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
De slet.
Betty Boop of Jessica Rabbit in een cool jurkje vind ik wel bij je passenquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen penny... Iets tofs. Wat bij mij past.
Of Olijfjequote:Op vrijdag 12 september 2014 18:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Betty Boop of Jessica Rabbit in een cool jurkje vind ik wel bij je passen
Ja, dat vind ik eigenlijk ook wel. En Betty Boop nog wel het meest, denk ikquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Betty Boop of Jessica Rabbit in een cool jurkje vind ik wel bij je passen
Hehe.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zo zo, dat zijn pas de complimenten.. "verre van vervelend'
Heel zelden. En meestal leg ik dan een matras voor ze neer in de woonkamerquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe vaak blijven er wel niet meisjes bij jou slapen?
Vertel me meerquote:
Daarom stelde ik het ook voorquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen penny... Iets tofs. Wat bij mij past.
Uiteraard.quote:
Ik ben nog niet klaar met hosselen!quote:
Heb je haar anaal gevingerd?quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
De slet.
nee jij hebt seksquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe.
[..]
Heel zelden. En meestal leg ik dan een matras voor ze neer in de woonkamer
[..]
Vertel me meer
Eindelijk met Straw afgesproken?
Go get emquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben nog niet klaar met hosselen!
Ik drink het op werk teveelquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geen koffie drinken dus als je geen kinderen wil.
WEEKEND!
Veel plezierquote:
ik nietquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:53 schreef yats het volgende:
[..]
Veel plezier
Ow en kaneel, stiekeme versierder ben je toch.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zit mobiel dus zie er niks van
Oh ja, nu ik hem zie wist ik het eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is m'n UI momenteel.
Natuurlijk niet. Ik doe niet aan die viezigheid.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je haar anaal gevingerd?
Niet dit weekend in ieder geval.quote:
Alle vrouwen die ik heb gemeet kunnen dit ontkennen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:55 schreef xFriendx het volgende:
Kaneel doet zich hier zo bescheiden voor, maar ondertussen is het gewoon een charmeur van in vorm.
Nonsens.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:53 schreef yats het volgende:
[..]
Veel plezier
Ow en kaneel, stiekeme versierder ben je toch.
Ik iig ook niet. Al geef ik jou meer kans.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |