Omdat?quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:03 schreef El_Thijs het volgende:
TT had beter kunnen zijn: "Nagespeelde aardigheid".
Juist met zo'n TT, lok je het uit!quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Omdat?
Tsja, ik wist even niks beters.
En het ging al zo lang niet over seks, ben wel benieuwd hoe lang dat goed gaat.
Niet lang, want je begon er in de TT en derde post al over.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Omdat?
Tsja, ik wist even niks beters.
En het ging al zo lang niet over seks, ben wel benieuwd hoe lang dat goed gaat.
Te groot.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Oostenrijkse kortharige pinscher.
Ik had er nog nooit van gehoord, maar vind m leuk!
Nou, we gaan even in een kring rond het kampvuur zitten. Zal ik de marshmellows en warme choco halen en jij het boek met de vuige verhalen van Fok!kers?quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Yvie wil gewoon seksverhalen horen. De viespeuk.
Zullen we het boek dicht laten maar alleen de choco en marshmallows doenquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, we gaan even in een kring rond het kampvuur zitten. Zal ik de marshmellows en warme choco halen en jij het boek met de vuige verhalen van Fok!kers?
Hou jij niet van sex?quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zullen we het boek dicht laten maar alleen de choco en marshmallows doen
Toepasselijk, heeft de tong al buiten de bek hangenquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hondje voor fas:
[ afbeelding ]
3 minuten en nog niemand een piemelgrap gemaakt?quote:
Helaas, dingen uit DM mag ik hier niet vertellen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, we gaan even in een kring rond het kampvuur zitten. Zal ik de marshmellows en warme choco halen en jij het boek met de vuige verhalen van Fok!kers?
Nou ik hoef het er niet zo vaak over te hebben. Dit zijn van die onderwerpen die je beter kan doen dan erover praten.quote:
Eens.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou ik hoef het er niet zo vaak over te hebben. Dit zijn van die onderwerpen die je beter kan doen dan erover praten.
Ik weet niet wat het is, maar het kijkt bang.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goffer, wat is dit?
Is net n hamsterQua formaat dan.
[ afbeelding ]
Ik zocht op tea cup yorkie, dit is kennelijk een tea cup poodle.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eens.
[..]
Ik weet niet wat het is, maar het kijkt bang.
Agreed, maar ja...quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou ik hoef het er niet zo vaak over te hebben. Dit zijn van die onderwerpen die je beter kan doen dan erover praten.
Nee inderdaadquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ok, nu houd ik op, dit kan echt niet.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |