Of Olijfjequote:Op vrijdag 12 september 2014 18:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Betty Boop of Jessica Rabbit in een cool jurkje vind ik wel bij je passen
Ja, dat vind ik eigenlijk ook wel. En Betty Boop nog wel het meest, denk ikquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Betty Boop of Jessica Rabbit in een cool jurkje vind ik wel bij je passen
Hehe.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zo zo, dat zijn pas de complimenten.. "verre van vervelend'
Heel zelden. En meestal leg ik dan een matras voor ze neer in de woonkamerquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe vaak blijven er wel niet meisjes bij jou slapen?
Vertel me meerquote:
Daarom stelde ik het ook voorquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen penny... Iets tofs. Wat bij mij past.
Uiteraard.quote:
Ik ben nog niet klaar met hosselen!quote:
Heb je haar anaal gevingerd?quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Krijg bericht van meisje dat ze weer met me af wil spreken omdat ze het de laatste keer dat ze bleef slapen ze "dat verre van vervelend vond".
De slet.
nee jij hebt seksquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe.
[..]
Heel zelden. En meestal leg ik dan een matras voor ze neer in de woonkamer
[..]
Vertel me meer
Eindelijk met Straw afgesproken?
Go get emquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben nog niet klaar met hosselen!
Ik drink het op werk teveelquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geen koffie drinken dus als je geen kinderen wil.
WEEKEND!
Veel plezierquote:
ik nietquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:53 schreef yats het volgende:
[..]
Veel plezier
Ow en kaneel, stiekeme versierder ben je toch.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zit mobiel dus zie er niks van
Oh ja, nu ik hem zie wist ik het eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is m'n UI momenteel.
Natuurlijk niet. Ik doe niet aan die viezigheid.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je haar anaal gevingerd?
Niet dit weekend in ieder geval.quote:
Alle vrouwen die ik heb gemeet kunnen dit ontkennen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:55 schreef xFriendx het volgende:
Kaneel doet zich hier zo bescheiden voor, maar ondertussen is het gewoon een charmeur van in vorm.
Nonsens.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:53 schreef yats het volgende:
[..]
Veel plezier
Ow en kaneel, stiekeme versierder ben je toch.
Ik iig ook niet. Al geef ik jou meer kans.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |