Of een compliment, het zijn niet de minsten die daar lid van zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wow, doodsverwensing dit.
[..]
Had jou wel ingeschat als een koffiedrinker.
Ah, de lekkere zeker?quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:35 schreef Fascination het volgende:
Ik drink alleen bepaalde soort koffie en bepaalde soort bier.
Nou....neequote:
Jaquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh toch die met de stippen, tof.
Oh, je kent me door en door!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:35 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Lekker veel melk en suiker
Starbucks style.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik drink oploskoffie.Eigenlijk geen echte koffie, maar het gaat om het idee.
![]()
Hehe, die wens om volwassen te doen. Nooit begrepen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wilde vroeger koffie leren drinken omdat mijn ouders dat deden. Het voelde dan volwassen.Het is eigenlijk helemaal niet lekker, maar ik drink het nu graag. Net als bier.
Wat voor inschattingen heb je nog meer over mij?quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wow, doodsverwensing dit.
[..]
Had jou wel ingeschat als een koffiedrinker.
Van die mensen (verslaafden) die 's ochtends koffie nodig hebben om op te starten snap ik ook niet.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, die wens om volwassen te doen. Nooit begrepen.
Ik heb het gelukkig ook niet nodig om wakker te blijven, dat scheelt.
Ik ben al echt stok en stokoud, je weetsquote:
Starbucks heb je die in Nederland zeker in een grote stad ofzo?quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Starbucks style.
Nee, ik drink oploskoffie.Eigenlijk geen echte koffie, maar het gaat om het idee.
Bij sommige Shell stations ook.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:40 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Starbucks heb je die in Nederland zeker in een grote stad ofzo?
Oploskoffie geen wonder dat het niet lekker is
Je bent zo oud als je jezelf... eh... eh... hoe ging ie ook alweer?quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben al echt stok en stokoud, je weets
Paardenhoofd?quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:42 schreef Samzz het volgende:
Ik wil een andere UI en een ander onderschrift en sig. Maar geen idee wat.
Oh, dan ben ik 20.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je bent zo oud als je jezelf... eh... eh... hoe ging ie ook alweer?
Wat?quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Krijg bericht van meisje dat ze weer met me af wil spreken omdat ze het de laatste keer dat ze bleef slapen ze "dat verre van vervelend vond".
De slet.
Zo zo, dat zijn pas de complimenten.. "verre van vervelend'quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Krijg bericht van meisje dat ze weer met me af wil spreken omdat ze het de laatste keer dat ze bleef slapen ze "dat verre van vervelend vond".
De slet.
Nee, ik ben geen penny... Iets tofs. Wat bij mij past.quote:
Hoe vaak blijven er wel niet meisjes bij jou slapen?quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
De slet.
Betty Boop of Jessica Rabbit in een cool jurkje vind ik wel bij je passenquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen penny... Iets tofs. Wat bij mij past.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |