En hoe oud ben je echt?quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo jong ben ik niet meer. Maar jongedame is altijd leuk om te horen.
Ik werd vandaag nog 22 geschat. Ook fijn.
Oh, ik had je toch echt 23 geschat laatst.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo jong ben ik niet meer. Maar jongedame is altijd leuk om te horen.
Ik werd vandaag nog 22 geschat. Ook fijn.
27.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En hoe oud ben je echt?
Nja als je je happy voelt straal je dat natuurlijk uit en zie je er jonger uit
Dat mag ookquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, ik had je toch echt 23 geschat laatst.
Niet lekker?quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pas 2 kopjes op in mijn leven. Mijn zaad zal dus wel niet ver komen.
Uhuh.quote:
Was 't maar waarquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
27 al? Ik dacht eigenlijk dat jij rond de 25 was.
Te doorzichtig.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
27 al? Ik dacht eigenlijk dat jij rond de 25 was.
I don't wanna be your lover for the weekend.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geen koffie drinken dus als je geen kinderen wil.
WEEKEND!
Nou lekker aardig dan.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
I don't wanna be your lover for the weekend.
Jerneyquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
I don't wanna be your lover for the weekend.
Ik ookquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Succes kerel. Ik hoop dat je snel een toffe baan hebt gevonden
Je ziet er inderdaad jonger uit.quote:
En dat is... goed?quote:
Het is sociaal nog niet geaccepteerd geen kinderen te willen, denk ik.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je ziet er inderdaad jonger uit.![]()
Ik dacht dat je begin 20 was. Maar dan snap ik al helemaal niet dat mensen het niet serieus nemen wanneer je zegt geen kinderen te willen. Het is niet dat je nog zo jong bent dat zo'n voorkeur weinig betekenis heeft. Je weet vast prima wat je wel en niet wilt.
Ik wilde vroeger koffie leren drinken omdat mijn ouders dat deden. Het voelde dan volwassen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet mijn smaak, nee. Vind het zo vies.
Wow, doodsverwensing dit.quote:
Had jou wel ingeschat als een koffiedrinker.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet mijn smaak, nee. Vind het zo vies.
Lekker veel melk en suikerquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wilde vroeger koffie leren drinken omdat mijn ouders dat deden. Het voelde dan volwassen.Het is eigenlijk helemaal niet lekker, maar ik drink het nu graag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |