Ik ben eigenlijk ook best vrolijk.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:34 schreef Samzz het volgende:
Er is maar weinig dat mij chagrijnig kan krijgen, momenteel.
Ik ben ook voorzichtig optimistischquote:Op vrijdag 12 september 2014 17:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als je hier negatief of positief aan moet hangen dan is dat vooralsnog even positief. Kan je met een smile dit weekend in.
Verliefd?quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:34 schreef Samzz het volgende:
Er is maar weinig dat mij chagrijnig kan krijgen, momenteel.
Verliefd is wel een heel groot woord, hoorquote:
Ook dat is prima! Goed voor de wereld ook, blije mensenquote:Op vrijdag 12 september 2014 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verliefd is wel een heel groot woord, hoor. Ik ben gewoon happy.
8 letters, valt mee.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verliefd is wel een heel groot woord, hoor. Ik ben gewoon happy.
Ik ga lekker friet eten.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:47 schreef Samzz het volgende:
Ik verveel me een beetje. Ik ga denk ik even lezen
.
11 - 12 porties is nog altijd -1, dus ze liegen ja.quote:
Dat doe ik dan ook niet. Maar ik haal er maximaal 7 porties uitquote:Op vrijdag 12 september 2014 17:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hoeft het niet meteen in 1 keer leeg te eten he.
Dat is ook genoeg, vreetzak.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook niet. Maar ik haal er maximaal 7 porties uit. En wil je er wel 11 tot 12 porties uit halen, dan moet je per portie twee eetlepels pakken
.
Nou, dat vind ik dus niet. Dan maar een vreetzak.quote:
Precies, gewoon flink opscheppen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik dus niet. Dan maar een vreetzak.
twee eetlepels is geen ontbijtquote:Op vrijdag 12 september 2014 17:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Precies, gewoon flink opscheppen.
Een kop koffie wel.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
twee eetlepels is geen ontbijt
Ik vind het vies. En mensen krijgen er een stinkbek van.quote:
Succes kerel. Ik hoop dat je snel een toffe baan hebt gevondenquote:Op vrijdag 12 september 2014 17:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb zelf gebeld. Er werd me verteld dat het bedrijf erg geïnteresseerd is in mijn CV en ik ben vandaag ook voorgesteld. Volgende week gaan ze mijn CV beter bekijken en dan kan er een gesprek volgen. De recruiter heeft me voorgesteld met mooie voorwaarden in ieder geval, dus ik ben benieuwd.
Twee andere vacatures zijn niks geworden helaas, en ik had daardoor begin deze week een ontiegelijk kuthumeur.
Ja dat laatste klopt helaas wel een beetjequote:Op vrijdag 12 september 2014 18:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het vies. En mensen krijgen er een stinkbek van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |