quote:
Right...Pleasequote:
Honden zijn leuk en katten ook (mijn zus heeft een kat, schat van een beest), maar ik houd het liever bij konijnen. Vroeger altijd gehad en zodra het mogelijk is, neem ik er zelf ook twee.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, die
Denk dat dat wel een van de honden is die ik het liefst zou willen hebben
En dan ga ik behendigheidstraining met hem doen
Maar ik vind veel honden leuk eigenlijk, ze hebben allemaal wel iets.
Deze:
[ afbeelding ]
Vind ik bv ook wel tof.
En wat ik al zei, schnauzers enzo...
Maar mócht er hier ooit een hond komen, dan heeft hij iig kort haar, dus dan valt er al een hoop af.
C'mon, dat kan je toch wel hebben?quote:
Ik ben allergisch voor konijnen, en dat terwijl ik ze ook zo leuk vindquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Honden zijn leuk en katten ook (mijn zus heeft een kat, schat van een beest), maar ik houd het liever bij konijnen. Vroeger altijd gehad en zodra het mogelijk is, neem ik er zelf ook twee.
wij hebben katten en konijnen, maar konijnen vind ik echt niets aan, nooit gevonden ook, cavia's daarentegenquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Honden zijn leuk en katten ook (mijn zus heeft een kat, schat van een beest), maar ik houd het liever bij konijnen. Vroeger altijd gehad en zodra het mogelijk is, neem ik er zelf ook twee.
Jammer is dat hé. Allergisch zijn voor iets wat je leuk vindtquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor konijnen, en dat terwijl ik ze ook zo leuk vind
Ze moeten wel wat actief zijn ja. Beetje in het rond kunnen binkie-en en zoquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wij hebben katten en konijnen, maar konijnen vind ik echt niets aan, nooit gevonden ook, cavia's daarentegen
Ik juist wel, maar geen werkquote:
Best wel, maar ja....quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jammer is dat hé. Allergisch zijn voor iets wat je leuk vindt
[..]
Ze moeten wel wat actief zijn ja. Beetje in het rond kunnen binkie-en en zo
Ik zou het niet kunnen, konijn etenquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:49 schreef artelligence het volgende:
Ik ben gelukkig niet allergisch voor konijn. Veel te lekker ook
Speciaal voor jou dan Barb:quote:
Ik vind de cardigan leuker, die heeft een staart.quote:
Dit vind ik nou een lullig opmerking Samzz. Dat je niks met Afghanen hebt oke, maar om ze nu gelijk honden te noemen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:14 schreef Samzz het volgende:
Ik zag vandaag een Afghaan. So want that dog.
Als ik niks met Afghanen heb, waarom wil ik er dan één, hé héquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit vind ik nou een lullig opmerking Samzz. Dat je niks met Afghanen hebt oke, maar om ze nu gelijk honden te noemen.
Niet echt mijn type hondquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:37 schreef Samzz het volgende:
For the record:
[ afbeelding ]
Afghaan.
Dit zijn Afghanen:quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:37 schreef Samzz het volgende:
For the record:
[ afbeelding ]
Afghaan.
vind ik ook leuk.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:37 schreef Samzz het volgende:
For the record:
[ afbeelding ]
Afghaan.
Die in de volksmond gewoon Afghaan wordt genoemd, zeiksnor.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit zijn Afghanen:
[ afbeelding ]
Wat jij post is een Afghaanse windhond...
De hele hond is dunquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vind ik ook leuk.
Maar goed, ik zei al, vind bijna alle honden wel iets hebben
Ik vind van Afghanen alleen de staart zo dun!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |