Dit vind ik nou een lullig opmerking Samzz. Dat je niks met Afghanen hebt oke, maar om ze nu gelijk honden te noemen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:14 schreef Samzz het volgende:
Ik zag vandaag een Afghaan. So want that dog.
Als ik niks met Afghanen heb, waarom wil ik er dan één, hé héquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit vind ik nou een lullig opmerking Samzz. Dat je niks met Afghanen hebt oke, maar om ze nu gelijk honden te noemen.
Niet echt mijn type hondquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:37 schreef Samzz het volgende:
For the record:
[ afbeelding ]
Afghaan.
Dit zijn Afghanen:quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:37 schreef Samzz het volgende:
For the record:
[ afbeelding ]
Afghaan.
vind ik ook leuk.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:37 schreef Samzz het volgende:
For the record:
[ afbeelding ]
Afghaan.
Die in de volksmond gewoon Afghaan wordt genoemd, zeiksnor.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit zijn Afghanen:
[ afbeelding ]
Wat jij post is een Afghaanse windhond...
De hele hond is dunquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vind ik ook leuk.
Maar goed, ik zei al, vind bijna alle honden wel iets hebben
Ik vind van Afghanen alleen de staart zo dun!
ja, die hebben ook wel iets schattigsquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
De hele hond is dun. Al valt dat niet op door de lange haren.
Ik vind ook bijna alle honden leuk. Chinese naakthonden, bijvoorbeeld.
Welke tien heb je gekozenquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wel grappig btw, ik was aan t kijken naar hondenrassen die ik wel leuk vond, ook voor mij totaal onbekende, daarvan heb ik er 10 genoteerd en daarna een checklist ingevuld, waarna je advies kreeg welke hond bij je paste, zaten er vier van die honden tussen
Fijn, ik ben toe aan een vrij dagjequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |