Deze?quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
(wel de rood-witte versie btwdie vind ik leuker.)
Ja, diequote:
Dat valt tegenquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Met zelf bedoelde ik ook meer dat je daar zelf voor kan zorgen.
Lijkt me een goed plan. Ook hier komt nummer 2 in beeldquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:28 schreef artelligence het volgende:
Sekstwee pandapunten geleden. Laten we het maar bij schattige hondjes houden.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:38 schreef Fera het volgende:
Ik ben verdwaald en nu mis ik mijn les aka mini excursie.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:38 schreef Fera het volgende:
O, dat is niet zo mooi! En nu dan?quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:38 schreef Fera het volgende:
Pandapuntenquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:28 schreef artelligence het volgende:
Sekstwee pandapunten geleden. Laten we het maar bij schattige hondjes houden.
quote:
Right...Pleasequote:
Honden zijn leuk en katten ook (mijn zus heeft een kat, schat van een beest), maar ik houd het liever bij konijnen. Vroeger altijd gehad en zodra het mogelijk is, neem ik er zelf ook twee.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, die
Denk dat dat wel een van de honden is die ik het liefst zou willen hebben
En dan ga ik behendigheidstraining met hem doen
Maar ik vind veel honden leuk eigenlijk, ze hebben allemaal wel iets.
Deze:
[ afbeelding ]
Vind ik bv ook wel tof.
En wat ik al zei, schnauzers enzo...
Maar mócht er hier ooit een hond komen, dan heeft hij iig kort haar, dus dan valt er al een hoop af.
C'mon, dat kan je toch wel hebben?quote:
Ik ben allergisch voor konijnen, en dat terwijl ik ze ook zo leuk vindquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Honden zijn leuk en katten ook (mijn zus heeft een kat, schat van een beest), maar ik houd het liever bij konijnen. Vroeger altijd gehad en zodra het mogelijk is, neem ik er zelf ook twee.
wij hebben katten en konijnen, maar konijnen vind ik echt niets aan, nooit gevonden ook, cavia's daarentegenquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Honden zijn leuk en katten ook (mijn zus heeft een kat, schat van een beest), maar ik houd het liever bij konijnen. Vroeger altijd gehad en zodra het mogelijk is, neem ik er zelf ook twee.
Jammer is dat hé. Allergisch zijn voor iets wat je leuk vindtquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor konijnen, en dat terwijl ik ze ook zo leuk vind
Ze moeten wel wat actief zijn ja. Beetje in het rond kunnen binkie-en en zoquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wij hebben katten en konijnen, maar konijnen vind ik echt niets aan, nooit gevonden ook, cavia's daarentegen
Ik juist wel, maar geen werkquote:
Best wel, maar ja....quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jammer is dat hé. Allergisch zijn voor iets wat je leuk vindt
[..]
Ze moeten wel wat actief zijn ja. Beetje in het rond kunnen binkie-en en zo
Ik zou het niet kunnen, konijn etenquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:49 schreef artelligence het volgende:
Ik ben gelukkig niet allergisch voor konijn. Veel te lekker ook
Speciaal voor jou dan Barb:quote:
Ik vind de cardigan leuker, die heeft een staart.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |