Ik ben dol op konijntjes. Zo schattigquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:19 schreef muhahaha het volgende:
Kleine hondjes
Neem dan een konijn ja.
Ik prefereer hondenbezitters boven kattenbezitters.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:19 schreef muhahaha het volgende:
Kleine hondjes
Neem dan een konijn ja.
Ja, dat kan wel, maar ik blijf die poten zo lang vinden. Dat heeft misschien gewenning nodig.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Deze dan fas?
[ afbeelding ]
Met de formaat-referentiefoto:
[ afbeelding ]
Ligt eraan welke hond, sommige kleine hondjes zijn best ok. Vind ik dan. Andere zijn gewoon ruk.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:19 schreef muhahaha het volgende:
Kleine hondjes
Neem dan een konijn ja.
Net zoals sport dus.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou ik hoef het er niet zo vaak over te hebben. Dit zijn van die onderwerpen die je beter kan doen dan erover praten.
Ik zie ook weinig kattenmensen dat doen eigenlijk en de meeste mensen in mn lijst hebben een of meerdere katten.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik prefereer hondenbezitters boven kattenbezitters.
Het gros van de hondenbezitters voelt niet de noodzaak om iedere dag foto's van hun beestjes op fb te posten en mij daarmee te irriteren.
Ja, jij bent die korte pootjes gewendquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel, maar ik blijf die poten zo lang vinden. Dat heeft misschien gewenning nodig.
Die tweede foto, holy guacamole, the hipster is strong in that onequote:Op vrijdag 12 september 2014 13:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Deze dan fas?
[ afbeelding ]
Met de formaat-referentiefoto:
[ afbeelding ]
Seks toch ook niet?quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee dat is anders, want niet alle sporten kan je zelf doen (F1 bijvoorbeeld)
Ik vind schnauzers ook leuk, maar de dames vinden dat een oude-mensen hondquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel, maar ik blijf die poten zo lang vinden. Dat heeft misschien gewenning nodig.
Zoiets JB?quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, jij bent die korte pootjes gewend
Dat went wel.
Het ging me dan ook om het formaat van de hond, niet om de man die erop staatquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die tweede foto, holy guacamole, the hipster is strong in that one
quote:
Met zelf bedoelde ik ook meer dat je daar zelf voor kan zorgen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:24 schreef yats het volgende:
[..]Met (minimaal) 2 personen is veel leuker.
Dat begrijp ik, maar ik moest het toch even meldenquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het ging me dan ook om het formaat van de hond, niet om de man die erop staat
Neequote:
Oja zo een persoon heb ik nu ook op facebook.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik prefereer hondenbezitters boven kattenbezitters.
Het gros van de hondenbezitters voelt niet de noodzaak om iedere dag foto's van hun beestjes op fb te posten en mij daarmee te irriteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |