Afghaanse windhonden.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb 'het volk' anders nog nooit horen praten over een Afghaan en dat ze dan een hond bedoelden.
Nee dat is dan ook wel weer waar. Maar zou ook niet weten wat ik daar te zoeken heb.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan begeef je je niet in de hondenwereld.
Dat zal best wel meevallen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want ik kijk stom op die foto. Ik kijk altijd stom op foto's
.
Ik woonde vroeger vlakbij een AZC, daar zag je er wel meer dan 3 tegelijkertijd...quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Afghaanse windhonden.
Hier in de buurt zie ik er wel eens drie tegelijk. Mooi gezicht.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want ik kijk stom op die foto. Ik kijk altijd stom op foto's
.
En dan?quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:27 schreef Barbusse het volgende:
Dit eiland is te koop en kost minder dan een huis
Do. Want.
Wauwquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:27 schreef Barbusse het volgende:
Dit eiland is te koop en kost minder dan een huis
Do. Want.
3 maanden per jaar in alle rust wandelingen maken en boeken lezen bij de haard onder het genot van een goede whisky.quote:
Denk dat dat in de praktijk nogal tegenvalt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
3 maanden per jaar in alle rust wandelingen maken en boeken lezen bij de haard onder het genot van een goede whisky.
Gewoon The Shire nabouwen yolo toch? Hotelletjes alles en veel indoor bezighedenquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wauw.
Nadeel is denk ik wel het schijtweer in Ierland. En het feit dat je er alleen per boot of helicopter kunt komen. En het huis om te wonen nog gebouwd moet worden.
Geen toeristen op mijn eilandquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon The Shire nabouwen yolo toch? Hotelletjes alles en veel indoor bezigheden
Oh, Bag End kan er wel op jaquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon The Shire nabouwen yolo toch? Hotelletjes alles en veel indoor bezigheden
Lekker binnen zitten bij de haardquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wauw.
Nadeel is denk ik wel het schijtweer in Ierland. En het feit dat je er alleen per boot of helicopter kunt komen. En het huis om te wonen nog gebouwd moet worden.
Ik denk wel aan je hoorquote:
Omdat het de prachtige en enige versie is misschien?quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:39 schreef Samzz het volgende:
Op één of andere manier heb ik nu Something Stupid in m'n hoofd.
En dan wel de Sinatra versie.
Das aardigquote:
Cher is al zo vaak verbouwd dat ze nog een serienummer mist.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:43 schreef Samzz het volgende:
Verdomme, Cher was vroeger gewoon knap. En nu.
Zo rol ik.quote:
Ik denk hetquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat het de prachtige en enige versie is misschien?
Goddamnitquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:47 schreef Barbusse het volgende:
Ik schijn hier een gala te hebben![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Cher is al zo vaak verbouwd dat ze nog een serienummer mist.
[..]
Zo rol ik.
Zo zwaar heb ik ze niet achterop gehad en dat gaat niet gebeuren ookquote:
Maar ik ben zo lief.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo zwaar heb ik ze niet achterop gehad en dat gaat niet gebeuren ook
600 man, recht tegenover het presidentieel paleis. Hoe hebben ze het voor elkaar gekregen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |