SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierwe don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:23 schreef McNulty het volgende:
Deze draad is zo kut dat de OP niet eens wordt vervangen.
Echt achteruit gegaan dit topic.
quote:
Namens Leger Des Heils, bingo goed!quote:
Ja wees maar lekker uniek zou ik zeggen, lekker eigenzinnigquote:
Ja, want als Pietje dr een heeft dan moet Jantje er natuurlijk ook een hebben.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:30 schreef Ethanolic het volgende:
Haha echt zo van 'ik hoef eg nie sow n horloge hoor'
Over 5 jaar loopt iedereen ermee. Mja
Op dit moment zie ik het als geldverspilling. Over een aantal jaar zal het wel een musthave worden jaquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:30 schreef Ethanolic het volgende:
Haha echt zo van 'ik hoef eg nie sow n horloge hoor'
Over 5 jaar loopt iedereen ermee. Mja
goedsoquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:34 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ja, want als Pietje dr een heeft dan moet Jantje er natuurlijk ook een hebben.
Alleen is pietje je collega en is jantje jijzelf haha. Zo gaat dat nu eenmaal.
gr
Moto360 ziet er wel strak uitquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:34 schreef Sapstengel het volgende:
Die horloges waren er eerder ook al van Samsung toch? Ook die gearfit enzo. Inb4 dit is een Apple en dat is cool.
Heb zelf een MacBook, hardware is echt prima. Goed gebouwd, mooi scherm, lange accuduur. Alleen de software en OSX is echt pure stront. Heb liever Windows 8. Zou daarom ook nooit meer een MacBook kopen, dan liever een high end Windows laptop.
Overpriced Apple of Data-mining Google.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:35 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Moto360 ziet er wel strak uit
[ afbeelding ]
Pas op, je gaat dood door data-mining.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:39 schreef McNulty het volgende:
[..]
Overpriced Apple of Data-mining Google.
Levensvragen... levensvragen
Ik denk het niet, die zitten gewoon vuistdiep in de Apple anus. Van die gasten als Alexander Klöpping.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, er zitten echt een paar betaalde klappers in dat publiek.
Hahaha, ik vind die Alexander wel een mooi figuur.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik denk het niet, die zitten gewoon vuistdiep in de Apple anus. Van die gasten als Alexander Klöpping.
we neuken, telt dat ook?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:19 schreef Dimachaerus het volgende:
volgens mij lift niemand in dit topic
echt achteruit gegaan dit topic
Nee, nee schuif dat niet af op Montelly. Dat was gewoon je eigen perversie die naar boven kwam.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gymbroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:56 schreef G.R.S. het volgende:
gymbroHey, dat lijkt verdomd veel op mijn fysiek afgelopen voorjaar. Hoe kom je op mijn fb?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
JB en ik delen bijna alles met elkaarquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hey, dat lijkt verdomd veel op mijn fysiek afgelopen voorjaar. Hoe kom je op mijn fb?
Eerst even een mooi opstelletje voor je schrijven over mijn seksuele escapades. Brb. Gewoon ff netjes wachten hoor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:54 schreef Awesome_ het volgende:
Mcnulty wanneer heb jij voor het laatst seks gehad?
Was jij niet die endo die voor het eerst zijn abs zag?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hey, dat lijkt verdomd veel op mijn fysiek afgelopen voorjaar. Hoe kom je op mijn fb?
Ik heb de tijd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:08 schreef McNulty het volgende:
[..]
Eerst even een mooi opstelletje voor je schrijven over mijn seksuele escapades. Brb. Gewoon ff netjes wachten hoor.
Goedzo. Kan je mooi heel lang gaan wachten.quote:
Normaal kom je toch wat sterker uit hoek. Ik vind dit wel een beetje matig hoor. Begin je uit vorm te raken soms?quote:
Wat je zegt ben jezelf.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:19 schreef McNulty het volgende:
[..]
Normaal kom je toch wat sterker uit hoek. Ik vind dit wel een beetje matig hoor. Begin je uit vorm te raken soms?
Awesome_ ik denk dat je awesomeness vergangelijk is.quote:
En zo heeft ze van mij ook weer een view extraquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vind dit echt zo retarded, doet ze echt met zowat alles. Gaat ze zelf oefeningen verzinnen en dan zie je dat ze wegglijdt en zo.
https://www.facebook.com/(...)46372&type=2&theater
quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:26 schreef Montelly het volgende:
Wie heeft hier King James bible gelezen?
mehquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:26 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hey yuri
http://www.reddit.com/r/cuckquean
Heb jij de Koran gelezen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:26 schreef Montelly het volgende:
Wie heeft hier King James bible gelezen?
Fucking lelijk man. Dat zijn gewoon goedkope schoenen met een opdruk ding.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:53 schreef Montelly het volgende:
Jongens nog winkels omgeving Rotterdam waar deze badboys van Philipp Plein kan halen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja dat wil ik, zo cheap ass en simpel mogelijkquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Fucking lelijk man. Dat zijn gewoon goedkope schoenen met een opdruk ding.
Net zoals je je vrouwen wil?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
ja dat wil ik, zo cheap ass en simpel mogelijk
Doe dat dan. Met deze betaal je zeker voor de Philipp Plein?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
ja dat wil ik, zo cheap ass en simpel mogelijk
wel op vrijdag/zaterdagquote:
HAHAHHAAHh, die draagt Etha tochquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:48 schreef VMSDKR het volgende:
Awesome_ is een van de beste users hier. Dus.
Beste comment topic 511 (wellicht naast Henk zijn nijlpaardenmigratietopic)quote:
Apple plsquote:
Pull jij nu maar een keer al die "sluts" waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:19 schreef Dimachaerus het volgende:
volgens mij lift niemand in dit topic
echt achteruit gegaan dit topic
Ik sluit me hierbij aan.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:46 schreef Awesome_ het volgende:
Markeer mijn woorden dan, hommos.ik ben echt een man vn me woord, in 2019 als ik hier nog post heb ik echt niet zo'n kaolo horlogie
Niet voorbij de eikel bedoel je?quote:
Ben je hommo of wat?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:53 schreef Montelly het volgende:
Jongens nog winkels omgeving Rotterdam waar ik deze badboys van Philipp Plein kan halen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welk museum in Rotterdam heeft deze bugarri shoes?quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:21 schreef Klokov het volgende:
Pull jij nu maar een keer al die "sluts" waar je het over hebt.
Beach ik wil wel een keer ladyboy daten, wanneer kan je?quote:
Kijk af man.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
FMA valt me beetje tegen man
ben nu bij afl. 37
had wat meer duistere shit verwacht
Hoezo, gaan we samen op zoek dan?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
Beach ik wil wel een keer ladyboy daten, wanneer kan je?
Ik zal 'm onthouden man. Ben momenteel bezig met het tweede seizoen van Ray Donovan en begin nu met Trailer Park Boys.quote:
Trailer Park Boys, wel iets dat jij kunt waarderen, leuke serie!quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zal 'm onthouden man. Ben momenteel bezig met het tweede seizoen van Ray Donovan en begin nu met Trailer Park Boys.
quote:Op woensdag 10 september 2014 08:16 schreef Questular het volgende:
Moguh kinders.
Gisteren een nieuw "hoogtepunt" in de gym. Onze eigen gym tbs-er (ja hij beweert Tbs te hebben gehad) heeft zich nu toegelegd op het geven van sport advies aan mensen die er helemaal niet op zitten te wachten. Hij zelf wist te melden dat hij 40 kilo was afgevallen en vroeger altijd enorm gespierd te zijn geweest. Opzich nog niet heel raar gedrag maar op het einde van het verhaal schakelde hij over op het visueel versterken van zijn verhaal door zijn t-shirt uit te doen en zn volledige pracht en praal van zn bovenlichaam te showen aan iedereen die er behoefte aan had(ik gok dat hij rond de 65 kg weegt en 1,80 groot is) Hij wist er zowaar een heel posing routine uit te gooien....
Toch geen Samsung Touchwiz meuk? Dan heb je idd wel een octacore 64bit en 4gig werkgeheugen nodig om een beetje soepel te navigerenquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik had toevallig één van de eerste iPhone 2G's in Nederland toen die nog niet in NL uit was. Ik rock nu Android though.
Daar je geld aan uitgevenquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:11 schreef stinkie het volgende:
Stelletje paupers. 3 iPads en 2 iPhones. Alles minder dan dat en je mag je gaan schamen
Ik sla em tegenwoordig over. Sowieso eignelijk de grote festivals. Je betaalt grof geld voor een kaartje zodat ze 100+ grote namen neer kunnen zetten en eind van de dag heb je er misschien 6 kunnen zien.quote:
OSX ken ik niet goed genoeg, maar inderdaad de bouwkwaliteit van Macbooks is ongeëvenaard. Sony vaio's komen misschien in de buurt maar daar gaan ze mee stoppen dacht ik.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:34 schreef Sapstengel het volgende:
Die horloges waren er eerder ook al van Samsung toch? Ook die gearfit enzo. Inb4 dit is een Apple en dat is cool.
Heb zelf een MacBook, hardware is echt prima. Goed gebouwd, mooi scherm, lange accuduur. Alleen de software en OSX is echt pure stront. Heb liever Windows 8. Zou daarom ook nooit meer een MacBook kopen, dan liever een high end Windows laptop.
Voortaan niet meer naar de juwelier als je horloge kapot is maar naar de lokale DoctorPhone turkquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:35 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Moto360 ziet er wel strak uit
[ afbeelding ]
Of je koopt een normaal horloge.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:39 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hoe voelt dat zo'n pik in je mond?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
quote:Op woensdag 10 september 2014 09:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Toch geen Samsung Touchwiz meuk? Dan heb je idd wel een octacore 64bit en 4gig werkgeheugen nodig om een beetje soepel te navigeren.
[..]
Daar je geld aan uitgeven
[..]
Ik sla em tegenwoordig over. Sowieso eignelijk de grote festivals. Je betaalt grof geld voor een kaartje zodat ze 100+ grote namen neer kunnen zetten en eind van de dag heb je er misschien 6 kunnen zien.
[..]
OSX ken ik niet goed genoeg, maar inderdaad de bouwkwaliteit van Macbooks is ongeëvenaard. Sony vaio's komen misschien in de buurt maar daar gaan ze mee stoppen dacht ik.
[..]
Voortaan niet meer naar de juwelier als je horloge kapot is maar naar de lokale DoctorPhone turk
[..]
Of je koopt een normaal horloge.
[..]
Hoe voelt dat zo'n pik in je mond?Ik wilde 'm inkoppen gister maar kon er niks leuks van maken, srsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^^quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:27 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ga dat horloge dus echt niet kopen he. Nu al kk gek van mn phone soms
Goede observatie.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:39 schreef McNulty het volgende:
[..]
heldquote:Op woensdag 10 september 2014 10:29 schreef Eleiko het volgende:
[..]
^^
Je leven laten leiden door aandachttrekkende elektronica =
QFTquote:Op woensdag 10 september 2014 10:29 schreef Eleiko het volgende:
[..]
^^
Je leven laten leiden door aandachttrekkende elektronica =
Alle wereldleiders die er toe doen hebben een Blackberry. US department of Defense draait ook op Blackberry en BES10.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:51 schreef Weissman het volgende:
Blackberry is toch voor negers? (no racist)
Hey Henk probeer je zwart/allochtonisch over te komen?
Wat voor telefoon heeft Rutte dan?quote:Op woensdag 10 september 2014 10:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Alle wereldleiders die er toe doen hebben een Blackberry. US department of Defense draait ook op Blackberry en BES10.
Is BB niet een zinkend schip momenteel? Of boeit jou dat geen hol?quote:Op woensdag 10 september 2014 10:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Alle wereldleiders die er toe doen hebben een Blackberry. US department of Defense draait ook op Blackberry en BES10.
Rutte doet er niet toe. Werd gepasseerd in de persconferentie over de 'coalition of willing'. Dat we een paar scherfvesten en helmpies naar de Koerden sturen is kruimelwerk.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat voor telefoon heeft Rutte dan?
Swing 200, dacht ik.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat voor telefoon heeft Rutte dan?
Nee, blackberry is juist weer op de goede weg terug. De softwaredivisie draait uitstekend, mede dankzij QNX wat oa in auto's en medische apparatuur gebruikt. De hardwaredivisie is aan het opkrabbelen dankzij een partnership met een fabrikant(naam is me ff ontschoten) waardoor ze zelf minder voorraad hoeven te hebben. BB OS10.3 komt met de Amazon App store, oftewel je kunt gewoon apk's draaien net zoals iedere Android. Is nu ook al mogelijk door SNAP te installeren, kun je rechtstreeks vanuit de Google play store downloaden. En voor de rest zie ik weinig argumenten in dat stuk om em niet te kopen. Een telefoon is om te communiceren, en daar is die goed in. Blackberry hubquote:Op woensdag 10 september 2014 10:56 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Is BB niet een zinkend schip momenteel? Of boeit jou dat geen hol?
http://mobile.betanews.co(...)c958e56d0bb85364093d
Oke Henk, duidelijk verhaal. En lekker kort.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee, blackberry is juist weer op de goede weg terug. De softwaredivisie draait uitstekend, mede dankzij QNX wat oa in auto's en medische apparatuur gebruikt. De hardwaredivisie is aan het opkrabbelen dankzij een partnership met een fabrikant(naam is me ff ontschoten) waardoor ze zelf minder voorraad hoeven te hebben. BB OS10.3 komt met de Amazon App store, oftewel je kunt gewoon apk's draaien net zoals iedere Android. Is nu ook al mogelijk door SNAP te installeren, kun je rechtstreeks vanuit de Google play store downloaden. En voor de rest zie ik weinig argumenten in dat stuk om em niet te kopen. Een telefoon is om te communiceren, en daar is die goed in. Blackberry hub. En de nieuwe Blackberry Blend software belooft ook een hoop goeds. En qua media, tja dan heb je 2 zwarte balken als je een filmpje kijkt. Alsof je 3 uur naar je telefoonschermpje gaat zitten staren om Titanic te kijken
quote:Op woensdag 10 september 2014 09:49 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat mijn volgende worden denk ik
Je weet dat er zo'n enorme issue is in Amerika dat de overheid hun shit niet op orde heeft vanwege outdated technology en shit toch?quote:Op woensdag 10 september 2014 10:50 schreef fathank het volgende:
[..]
En laat BES10 nou net de enige zijn die wel aan de security standards voldoet om mobile devices te beheren.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:16 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Je weet dat er zo'n enorme issue is in Amerika dat de overheid hun shit niet op orde heeft vanwege outdated technology en shit toch?
Blind typen op je telefoonquote:Op woensdag 10 september 2014 11:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]![]()
Ik krijg al reuma als ik naar die toetsenbordjes kijk van bb
Gebruikte maar meer mensen Blackberry Messenger. Tenminste end-to-end encryptie zodat je berichten niet door Jan doedel met z'n laptop op het Wifi van je stamkroeg je hele telefoon leeg kan trekken.quote:
En die lossen ze op door op Apple of Samsung over te stappen?quote:Op woensdag 10 september 2014 11:16 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Je weet dat er zo'n enorme issue is in Amerika dat de overheid hun shit niet op orde heeft vanwege outdated technology en shit toch?
Nee, zeg alleen dat Amerikaanse overheid niet bepaald bekend staat om hun slimme technologische keuzes.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:23 schreef Questular het volgende:
[..]
En die lossen ze op door op Apple of Samsung over te stappen?
Vriend, niet zo panisch joh.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:20 schreef fathank het volgende:
[..]
En laat BES10 nou net de enige zijn die wel aan de security standards voldoet om mobile devices te beheren.
http://press.blackberry.c(...)nal-capability-.html
[..]
Blind typen op je telefoon
[..]
Gebruikte maar meer mensen Blackberry Messenger. Tenminste end-to-end encryptie zodat je berichten niet door Jan doedel met z'n laptop op het Wifi van je stamkroeg je hele telefoon leeg kan trekken.
Ja ik ben ook aan een update van m'n 4S toequote:
Usability > specs. Dat heeft Apple van het begin af aan gesnapt. Android is ook wel lekker nu though.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:54 schreef Questular het volgende:
Ik snap echt niet waarom iedereen (iig de meeste) zo lyrisch zijn over de iphone. Zal vast fijn zijn in gebruik maar echt degelijk kan ik ze niet noemen.
Niet eens HD-scherm. 8MP-camera. ( Ik heb 20,8MP atm ) en nu ook al afgeronde hoekjes. gaaay.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:02 schreef H1N1 het volgende:
De 6 is kan prima meedraaien in t hogere segment, mooi ding maar die exorbitant hoge prijzen.
Voorlopig nog gewoon n 4s met sim only, voldoet voorlopig wel.
quote:Op woensdag 10 september 2014 12:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Niet eens HD-scherm. 8MP-camera. ( Ik heb 20,8MP atm ) en nu ook al afgeronde hoekjes. gaaay.
Oh ja, je kan nu 10x slowmotion filmen in plaats van 5.
Dit:quote:Op woensdag 10 september 2014 12:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat wil je nu eigenlijk zeggen, Sander?
quote:Op woensdag 10 september 2014 12:06 schreef no1uknow het volgende:
Lel, dumpert, liveleak, gifjeswebsites, allemaal geblokt op de wifi van de Apple Store, maar deze niet
http://nuttit.com
Begrijp me niet verkeerd hoor, goede dingetjes wel die iPhones. een 4 op iOS7 is alleen zo traag als stront in een trechter.quote:
Deze is echt fucking grappig.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:06 schreef no1uknow het volgende:
Lel, dumpert, liveleak, gifjeswebsites, allemaal geblokt op de wifi van de Apple Store, maar deze niet
http://nuttit.com
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
Gelukkig bestaat digitale identiteitsfraude ook helemaal niet. Better safe than sorry. Jij draait je voordeur toch ook op slot, evenals je fiets en je auto. Waarom zou je je telefoon dan niet fatsoenlijk beveiligen? Daar bevindt zich tegenwoordig je complete leven op, als je dat ding onbeveiligd laat slingeren is het een goudmijntje.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:32 schreef Awesome_ het volgende:
Als je denkt dat de hele wereld erop uit is om jouw en patricia's vakantiekiekjes te leechen, voel je je wel een tikkeltje te interessant.
Kan me ook wel voorstellen. Dat dan wel.
Wat is er niet degelijk aan dan?quote:Op woensdag 10 september 2014 11:54 schreef Questular het volgende:
Ik snap echt niet waarom iedereen (iig de meeste) zo lyrisch zijn over de iphone. Zal vast fijn zijn in gebruik maar echt degelijk kan ik ze niet noemen.
Dan heb je gewoon pech met de jouwe net als dat dat met elke andere telefoon van een ander merk ook kan gebeuren.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:50 schreef Questular het volgende:
Die van mn vriendin (Iphone 4 volgens mij) is in 3 maanden tijd 3x kapot gegaan met hetzelfde probleem nl. het niet kunnen kiezen van een wifi netwerk. 2x een reparatie gehad en vervolgens maar eens een klacht naar apple gestuurd. Uiteraard deed apple er niks mee en heeft ze van Vodafone uit een nieuwe iphone mogen uitzoeken. Service van apple vind ik dus ook niet echt denderend.
De vriendin van een vriend heeft haar iphone nu voor de 2e keer defect, de hele linkerkant van het scherm functioneert niet meer.
Het zijn fijne toestellen maar die apple aanbidding alsof het een geschenk van god is gaat mij iets te ver. Als je iets verder kijkt dan het apple logo vind je toestellen die én goedkoper én beter zijn.
Maar goed voor mij is het ook echt alleen een gebruikersvoorwerp en geen status symbool
Moest glimlachen. Beetje schadefreude.quote:
Heerlijke track inderdaad.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:40 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Moest glimlachen. Beetje schadefreude.
Jaren iPhone gehad en zo, maar het wordt nu beetje gênant.
Dat is het verhaal met elk Apple product.quote:
Dan zal dat wel de telefoon zijn waar de NSA het makkelijkst van af kan tappen.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:50 schreef fathank het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 september 2014 14:32 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dan zal dat wel de telefoon zijn waar de NSA het makkelijkst van af kan tappen.
de andere is de Bilderberg groep?quote:Op woensdag 10 september 2014 14:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Daar heb je ook 1 van de 2 organisaties die dat eventueel zouden kunnen ja.
Mossad. Hier in Nederland krijgt Justitie het in ieder geval niet gekraakt. Zijn behoorlijk populair bij drugsdealers en motorbendesquote:Op woensdag 10 september 2014 14:46 schreef Beach het volgende:
[..]
de andere is de Bilderberg groep?
Zelfs die Z2 vind ik aan de prijzige kant. Die Z2 heeft alleen een betere camera en 1gb werkgeheugen meer i.t.t. mijn mi3 die maar 230 heeft gekost. En die is dan 200 euro nog goedkoper dan die Z2.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd hoor, goede dingetjes wel die iPhones. een 4 op iOS7 is alleen zo traag als stront in een trechter.
Maar die prijs / specs-verhouding.Die 6 is gewoon op alle vlakken inferieur aan een Z2. En die kost los de helft minder.
http://www.gsminfo.nl/mob(...)jk?14435=on&14523=on
Lol je kunt ook gewoon voor 20 euro een prepaidje halen bij de Kijkshop en die gebruiken voor al je illegale zakenquote:Op woensdag 10 september 2014 14:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Mossad. Hier in Nederland krijgt Justitie het in ieder geval niet gekraakt. Zijn behoorlijk populair bij drugsdealers en motorbendes
En iedere maand van nummer wisselenquote:Op woensdag 10 september 2014 15:16 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Lol je kunt ook gewoon voor 20 euro een prepaidje halen bij de Kijkshop en die gebruiken voor al je illegale zaken
Zo'n Kermit ding ws.quote:
Moet je je tegenwoordig eigenlijk legitimeren voor een prietpaidkaart?quote:Op woensdag 10 september 2014 15:16 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Lol je kunt ook gewoon voor 20 euro een prepaidje halen bij de Kijkshop en die gebruiken voor al je illegale zaken
Dit. Al was het in mijn geval een Moto G.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:42 schreef Questular het volgende:
Ik hoop dat ik zo een geweldige iphone kan uitkiezen als ik mn abbo verleng. Gooi ik hem meteen in de verkoop en haal ik voor een 150.- een prima china phone.
Zonder pics waardeloos verhaal, bro.quote:Op woensdag 10 september 2014 08:16 schreef Questular het volgende:
Moguh kinders.
Gisteren een nieuw "hoogtepunt" in de gym. Onze eigen gym tbs-er (ja hij beweert Tbs te hebben gehad) heeft zich nu toegelegd op het geven van sport advies aan mensen die er helemaal niet op zitten te wachten. Hij zelf wist te melden dat hij 40 kilo was afgevallen en vroeger altijd enorm gespierd te zijn geweest. Opzich nog niet heel raar gedrag maar op het einde van het verhaal schakelde hij over op het visueel versterken van zijn verhaal door zijn t-shirt uit te doen en zn volledige pracht en praal van zn bovenlichaam te showen aan iedereen die er behoefte aan had(ik gok dat hij rond de 65 kg weegt en 1,80 groot is) Hij wist er zowaar een heel posing routine uit te gooien....
Dit lijkt me een neppert, gezien het feit dat die letters er gespiegeld opgeplakt zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:53 schreef Montelly het volgende:
Jongens nog winkels omgeving Rotterdam waar ik deze badboys van Philipp Plein kan halen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:56 schreef G.R.S. het volgende:
gymchickNice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Voor elke grote deal lijkt me handiger.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:22 schreef fathank het volgende:
[..]
En iedere maand van nummer wisselen.
Op het zelfde moment als Dima ws.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:54 schreef Awesome_ het volgende:
Mcnulty wanneer heb jij voor het laatst seks gehad?
Minder fappen, meer echt neuken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:05 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe kan je je achterkant van je armen lekker buff maken?
Als ik in spiegel kijk naar mijn achter bovenarmen is echt DYEL
Letterlijk dik ding; zitten er penlights in?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:10 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
iWatch is ook gers zeg
quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:01 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Sowieso! Ik heb me een beetje laten gaan afgelopen wekenIk ga voorlopig niet naar Eindhoven trouwens
![]()
Ik heb gister de gym zo hard gesloopt, ik moet nu op mijn tenen lopen om zo min mogelijk spierpijn in m'n benen te voelen
Niks voor betaald vriend.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:12 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Zelfs die Z2 vind ik aan de prijzige kant. Die Z2 heeft alleen een betere camera en 1gb werkgeheugen meer i.t.t. mijn mi3 die maar 230 heeft gekost. En die is dan 200 euro nog goedkoper dan die Z2.
Domino's en NYP zijn matig. Beter een echte Italiaanse pizza (nog beter: zelf maken).quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:50 schreef Sapstengel het volgende:
Kut Domino's man, je hebt die be the chef pizza's waarbij je een bodem kiest en zelf ingredienten. Eerder was het gewoon prijs van de bodem en alles gratis, had je voor een tientje een goed gevulde pizza.
Nu betaal je per ding 0.75 euro. Brb 16 euro voor 1 pizza, no thanks jeff
Sowieso lelijke overpriced Turken troep (noracist)quote:Op woensdag 10 september 2014 15:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit lijkt me een neppert, gezien het feit dat die letters er gespiegeld opgeplakt zijn.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Girls on Instagram vs. Real Life
[ afbeelding ]
Wacht even: zijn er daadwerkelijk mensen die 400 euro voor een t-shirt betalen?quote:Op woensdag 10 september 2014 15:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Sowieso lelijke overpriced Turken troep (noracist)
Brb 400 euro voor een lelijk kut shirt wat ook voor een tientje bij de h&m ligt
[ afbeelding ]
lol wutquote:Op woensdag 10 september 2014 15:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit wil ik ook weten. Voor 400 euro kun je denk ik wel 60 Tshirts halen bij de Hema. Zonder lelijke tering print.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:38 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wacht even: zijn er daadwerkelijk mensen die 400 euro voor een t-shirt betalen?
Ik denk niet dat Dima en McNulty nog durven te reageren...quote:Op woensdag 10 september 2014 15:41 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dit wil ik ook weten. Voor 400 euro kun je denk ik wel 60 Tshirts halen bij de Hema. Zonder lelijke tering print.
Blijkbaar welquote:Op woensdag 10 september 2014 15:38 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wacht even: zijn er daadwerkelijk mensen die 400 euro voor een t-shirt betalen?
Dure kleren is ook echt nodig om je kinderen een gelukkige jeugd te geven.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Blijkbaar welze hebben ook kinderkleding van 130 euro voor een shirt enzo. Half jaar later is het te klein, of het is kapot omdat ze door de struiken rennen of vallen met voetbal.
Vooral die studs en glitters op de achterkant doen het hem.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:55 schreef Awesome_ het volgende:
Gewoon net ff lekkerdere fit die Pleins. Heb er zelf ook stuk of 20 en je merkt echt het verschil.
450 euro, dat was echt fantastisch.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:01 schreef Sapstengel het volgende:
Inb4 sinds ik lift in Rick Owens tanks van 400 euro maak ik de gains van mn leven.
Whahhahhahahaquote:Op woensdag 10 september 2014 16:02 schreef JaqenHghar het volgende:
Of deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga even wat anders doen want ik zit me hier kapot te ragen. Fuck.
quote:Op woensdag 10 september 2014 16:02 schreef JaqenHghar het volgende:
Of deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kun je je iPhone6 Plus tenminste ergens kwijtquote:Op woensdag 10 september 2014 16:02 schreef JaqenHghar het volgende:
Of deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is een jurkquote:Op woensdag 10 september 2014 15:58 schreef Sapstengel het volgende:
Het kan nog erger. Iemand zwarte tank top kopen van 419 euro?
[ afbeelding ]
http://www.rickowens.eu/en/men/products/ru14f2160wl-09
Wel lekker cashen als fabrikant, er zijn toch wel idioten die het betalen.
quote:Op woensdag 10 september 2014 15:42 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Dima en McNulty nog durven te reageren...
Hoe heet dat model? Heb nu een 9900 nogquote:Op woensdag 10 september 2014 09:49 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat mijn volgende worden denk ik
Idd.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:41 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dit wil ik ook weten. Voor 400 euro kun je denk ik wel 60 Tshirts halen bij de Hema. Zonder lelijke tering print.
quote:Op woensdag 10 september 2014 15:58 schreef Sapstengel het volgende:
Het kan nog erger. Iemand zwarte tank top kopen van 419 euro?
[ afbeelding ]
http://www.rickowens.eu/en/men/products/ru14f2160wl-09
Wel lekker cashen als fabrikant, er zijn toch wel idioten die het betalen.
Passport. Is nog niet uit, wordt de 24e dacht ik officieel aangekondigd. Er komt ook een Blackberry Classic die is ook nice.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:55 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Hoe heet dat model? Heb nu een 9900 nog
lijkt wel een wet t-shirt contest, maar dan met een droog shirtquote:Op woensdag 10 september 2014 16:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
206 euro![]()
En ja, er zijn altijd idioten die het er voor neerleggen.
Voor dat geld zou je minstens een handjob erbij moeten krijgen van de kindertjes die het in elkaar hebben genaaid.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
206 euro![]()
Ceasarquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:53 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel beetje gay maar kun je op zich wel je ripped fysiek laten zien.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
206 euro![]()
Er zijn genoeg opties ook als je geen bbm gebruikt.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:20 schreef fathank het volgende:
[..]
En laat BES10 nou net de enige zijn die wel aan de security standards voldoet om mobile devices te beheren.
http://press.blackberry.c(...)nal-capability-.html
[..]
Blind typen op je telefoon
[..]
Gebruikte maar meer mensen Blackberry Messenger. Tenminste end-to-end encryptie zodat je berichten niet door Jan doedel met z'n laptop op het Wifi van je stamkroeg je hele telefoon leeg kan trekken.
Deze is dan wel weer nice.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
206 euro![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Dus omdat een dronken Bengaal uitgeschoten is met de naaimachine kun je er de hoofdprijs voor vragen??quote:
Een echte Hema/Zeeman >>>> welke nepmeuk dan ook.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:09 schreef ChesterPerry het volgende:
PP gaat om het unieke, sommige geven het uit aan een hond of andere onzin, alleen word het overdreven veel gedragen vooral met uitgaan zie je al 90% nep.
Ik begrijp dat jij je iPhone 6XXL al besteld hebt?quote:Op woensdag 10 september 2014 16:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Idd.
En dan ben je een debiel als je een iphone koopt omdat i overpriced zou zijn. LOL
Nee, maar ik ben prima tevreden met mn 5quote:Op woensdag 10 september 2014 17:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij je iPhone 6XXL al besteld hebt?
Lolquote:Op woensdag 10 september 2014 17:24 schreef McNulty het volgende:
Hey Ray. Het ragen zat er al vroeg in bij jou he.
[ afbeelding ]
KLB / "Mannen" met mybrand shirtjes en die philipp pleinquote:Op woensdag 10 september 2014 15:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Viagra?quote:Op woensdag 10 september 2014 17:49 schreef fathank het volgende:
Enige Philips pleintjes die ik heb gehad waren klein blauw rond en kostte me 2 euro per stuk.
Betaal 36 per maand voor 1GB en 300 minuten / sms. Krijg dat toch nooit op dus niet verkeerd verder + gratis telefoon.quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Girls on Instagram vs. Real Life
[ afbeelding ]
Discodanstablettenquote:
Nee zo noemt een spacende collega van 58 zequote:
Zowel grammaticaal als betekenis klopt geen ruk van. Voor een vrouw hoef je geen respect te hebben, noch voor een man. Respect heb je voor een persoon ongeacht het geslacht.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:35 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Die laatste klopt grammaticaal niet, de rest wel.
A woman should always: Someone to be respected.quote:
Ik vind het verschrikkelijk om telkens te horen dat ik in de keuken hoor godverdomme. Daarnaast verdienen jullie mannen tig meer geld dan ons. Alleen omdat jullie betere descisionmakers zijn en toevallig piemels hebben? Bullshit gewoon.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:48 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
A woman should always: Someone to be respected.![]()
Unlearn.
Matige opmaak. Lelijk kleurgebruik, de kleuren spreken totaal niet. Lijkt eerder een rave poster dan anything else.
Ik zie in de tekst een aantal hoerenjongen. Duidelijk gemaakt door een amateur. Bovendien is de tekst echt kak te lezen. Dunne witte letters op zwart.En dan overal ook nog witte spetters. Kerning is ook kak.
Maar het mooiste vind ik dat op de hele poster geen woord over mannen wordt gerept. Sexism gaat beide kanten op dame. En wat Verbosity zegt.
Eindoordeel: 4/10. Troep. School opdrachtje van jou GRS>?
Bitch stel je aan ik heb net nog verse paprikasoep gemaaktquote:Op woensdag 10 september 2014 19:59 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk om telkens te horen dat ik in de keuken hoor godverdomme. Daarnaast verdienen jullie mannen tig meer geld dan ons. Alleen omdat jullie betere descisionmakers zijn en toevallig piemels hebben? Bullshit gewoon.
Wij vrouwen verdienen part-time te werken en net zoveel als jullie te verdienen. Jullie mogen ook wel eens de keuken in en een sandwich voor mij maken. Het liefst 100 gr kipfilet en 20+ kaas want anders ga ik weer over mijn macro's heen. Klein beetje mayo en een paar plakjes tomaat. Niet te dik want anders kan ik niet door mijn sandwich bijten. Daarnaast wordt het al gauw een kliederboel
Ben jy een butch lesbian ofsow? Wil jy jongehtje sein?quote:
Ik zie hier geen kommetje verse paprikasoep staan?? Mannen zijn idd betere koks dan vrouwen. Kan niet wachten op de dag dat mijn man elke avond voor me gaat kokenquote:Op woensdag 10 september 2014 20:00 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Bitch stel je aan ik heb net nog verse paprikasoep gemaakt![]()
Vrouwen horen niet in de keuken, die horen schoon te maken. Vrouwen kunnen helemaal niet koken, ben jij mal.
Ik weet het, Sapquote:Op woensdag 10 september 2014 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
Mannen verdienen meer dan vrouwen omdat vrouwen vaak parttime werken, met zwangerschapsverlof gaan of om de haverklap ziek zijn vanwege allerlei vage (psychologische) oorzaken.
quote:Op woensdag 10 september 2014 20:05 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik zie hier geen kommetje verse paprikasoep staan?? Mannen zijn idd betere koks dan vrouwen. Kan niet wachten op de dag dat mijn man elke avond voor me gaat koken
[..]
Ik weet het, Sap![]()
En van die moeders voor hun f*cking kinderen alles uit hun handen laten donderen op het werk als er een ziek is, zodat de rest het weer op kan lossen.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
Mannen verdienen meer dan vrouwen omdat vrouwen vaak parttime werken, met zwangerschapsverlof gaan of om de haverklap ziek zijn vanwege allerlei vage (psychologische) oorzaken.
Mannen zijn ook eerder bereid om tijd bij hun gezin op te offeren om aan hun carriere te werken, waardoor ze eerder een hogere positie zullen bekleden. Vrouwen zijn juist eerder bereid om compromissen te sluiten wat betreft werk om thuis voor de kinderen te zorgen.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
Zou je zeggen, maar zo eet ik wel elke dag wat ik wil eten. Hoef ik niet af te wassen en smaakt het ook nog eens precies zoals ik wil.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:11 schreef Klokov het volgende:
Zelf koken als man wanneer je een relatie hebt
Hey MsCorpyquote:Op woensdag 10 september 2014 20:09 schreef MsMessy het volgende:
[..]
En van die moeders voor hun f*cking kinderen alles uit hun handen laten donderen op het werk als er een ziek is, zodat de rest het weer op kan lossen.
En dan vragen ze zich nog af waarom er niet meer vrouwen zijn in de top van het bedrijfsleven
Ja inderdaad, zo irritant. Of overal naartoe met die kinderen, zwemles, tandarts weet ik veel wat.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:09 schreef MsMessy het volgende:
[..]
En van die moeders voor hun f*cking kinderen alles uit hun handen laten donderen op het werk als er een ziek is, zodat de rest het weer op kan lossen.
En dan vragen ze zich nog af waarom er niet meer vrouwen zijn in de top van het bedrijfsleven
Ik vind koken geen probleem eigenlijk, wel leuk om te doen. Behalve als het na een lange dag + gym is, dan geen zin. Maar koken is wel leuk.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:11 schreef Klokov het volgende:
Zelf koken als man wanneer je een relatie hebt
Ziet er goed uitquote:
Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ben jy een butch lesbian ofsow? Wil jy jongehtje sein?
quote:Op woensdag 10 september 2014 20:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik had je post beter gelezen en zag idd dat je niet serieus was. Vond het al zo gek
Ik was nog minder af dan dat ik kookquote:Op woensdag 10 september 2014 20:12 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Zou je zeggen, maar zo eet ik wel elke dag wat ik wil eten. Hoef ik niet af te wassen en smaakt het ook nog eens precies zoals ik wil.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Assault riflequote:Op woensdag 10 september 2014 20:14 schreef G.R.S. het volgende:
Als ik een feminist word, dan mag jij me door het hoofd schieten. Het liefst met een TAR-21
Ff doorheen gebladerd, ken er een paar maar die hebben een nog kleinere userbase, in mijn omgeving tenminste.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:11 schreef McNulty het volgende:
[..]
Er zijn genoeg opties ook als je geen bbm gebruikt.
http://blog.kaspersky.com/cryptomessaging/
Zoek een geschikte vent.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:59 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk om telkens te horen dat ik in de keuken hoor godverdomme. Daarnaast verdienen jullie mannen tig meer geld dan ons. Alleen omdat jullie betere descisionmakers zijn en toevallig piemels hebben? Bullshit gewoon.
Wij vrouwen verdienen part-time te werken en net zoveel als jullie te verdienen. Jullie mogen ook wel eens de keuken in en een sandwich voor mij maken. Het liefst 100 gr kipfilet en 20+ kaas want anders ga ik weer over mijn macro's heen. Klein beetje mayo en een paar plakjes tomaat. Niet te dik want anders kan ik niet door mijn sandwich bijten. Daarnaast wordt het al gauw een kliederboel
Desert Eagle was mijn eerste keus maar toen bedacht ik me opeens dat ik de 80% van mijn kills met een TAR-21 heb gemaakt.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:17 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Assault rifle![]()
Liever deze:
[ afbeelding ]
Ben er nog steeds mee bezigquote:
Wat zijn de specs die je future hubby moet hebben? Dan helpen we je met zoeken.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:23 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Desert Eagle was mijn eerste keus maar toen bedacht ik me opeens dat ik de 80% van mijn kills met een TAR-21 heb gemaakt.
[..]
Ben er nog steeds mee bezig
goed puntquote:Op woensdag 10 september 2014 19:59 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
alleen een amateur neemt een Desert Eaglequote:Op woensdag 10 september 2014 20:23 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Desert Eagle was mijn eerste keus maar toen bedacht ik me opeens dat ik de 80% van mijn kills met een TAR-21 heb gemaakt.
[..]
Ben er nog steeds mee bezig
jij heb geeneens 150 euro om na amsterdam te gaanquote:Op woensdag 10 september 2014 17:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
KLB / "Mannen" met mybrand shirtjes en die philipp plein!
Moet ze onherkenbaar in de kist?quote:Op woensdag 10 september 2014 20:17 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Assault rifle![]()
Liever deze:
[ afbeelding ]
Nee, dood in stijl.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet ze onherkenbaar in de kist?
Zo'n ding gebruik je alleen als je een klein piemeltje hebt.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
alleen een amateur neemt een Desert Eagle
wow ben jij dat?quote:Op woensdag 10 september 2014 21:22 schreef Awesome_ het volgende:
VOOR DE GUN SHOW
[ afbeelding ]
BOOOMMMMM BABBYYYYYY
met je vieze gore synthol arremequote:Op woensdag 10 september 2014 21:22 schreef Awesome_ het volgende:
VOOR DE GUN SHOW
[ afbeelding ]
BOOOMMMMM BABBYYYYYY
ik dacht altijd dat jij neger wasquote:Op woensdag 10 september 2014 21:22 schreef Awesome_ het volgende:
VOOR DE GUN SHOW
[ afbeelding ]
BOOOMMMMM BABBYYYYYY
Wat heb je nou aan die grote spieren man, showspieren. Allemaal lucht.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:22 schreef Awesome_ het volgende:
VOOR DE GUN SHOW
[ afbeelding ]
BOOOMMMMM BABBYYYYYY
Aka jij bent geschuurdquote:Op woensdag 10 september 2014 21:57 schreef Ethanolic het volgende:
Awesome is wel beetje neger.
Hij leerde me dansen op een festival.
heb je in een kom lopen kakken?quote:
Nee. Ik zal het eens terugkijken. Wat is jouw definitie van ouderen? (trouwens: die reacties in dat AOW topicquote:Op woensdag 10 september 2014 21:59 schreef Klokov het volgende:
Hey Eleiko, heb je net Hollandse Zaken gekeken? Ging over de pensioenverdeling tussen jongeren en ouderen. Genereerde me toch wel een beetje om alle ouderen die alle feiten wegwuifden
hey curtisquote:Op woensdag 10 september 2014 21:22 schreef Awesome_ het volgende:
VOOR DE GUN SHOW
[ afbeelding ]
BOOOMMMMM BABBYYYYYY
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier nooit een emancipatiediscussie heb meegemaakt hoorquote:Op woensdag 10 september 2014 23:00 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nee. Ik zal het eens terugkijken. Wat is jouw definitie van ouderen? (trouwens: die reacties in dat AOW topic).
hahahaquote:Op woensdag 10 september 2014 23:58 schreef Montelly het volgende:
HEy Weissman hey MsMessy
[ afbeelding ]
sharing is caring
Whahahahhaa dat is..hahahahahahahah sukkel! Dat is veel te veel!quote:Op woensdag 10 september 2014 18:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Betaal 36 per maand voor 1GB en 300 minuten / sms. Krijg dat toch nooit op dus niet verkeerd verder + gratis telefoon.
Boeiend ik ben kankerrijk.quote:Op donderdag 11 september 2014 00:38 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Whahahahhaa dat is..hahahahahahahah sukkel! Dat is veel te veel!
De regering zit er alleen maar om geld bij de ouderen weg te halen en naar de jongeren te sluizen dat weet iedereenquote:Op woensdag 10 september 2014 21:59 schreef Klokov het volgende:
Hey Eleiko, heb je net Hollandse Zaken gekeken? Ging over de pensioenverdeling tussen jongeren en ouderen. Genereerde me toch wel een beetje om alle ouderen die alle feiten wegwuifden
Ssstquote:Op donderdag 11 september 2014 00:06 schreef Weissman het volgende:
Cor zit IRL gew dik onder de plak en uit zijn frustatie op teh interwebz
Fixed.quote:Op donderdag 11 september 2014 01:49 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Boeiend ik ben kankerrijklelijk.
Hoe weet je dat die fokker die dame ook mag palen / gepaald heeft?quote:Op woensdag 10 september 2014 23:58 schreef Montelly het volgende:
HEy Weissman hey MsMessy
[ afbeelding ]
sharing is caring
Linkje?quote:Op woensdag 10 september 2014 23:00 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nee. Ik zal het eens terugkijken. Wat is jouw definitie van ouderen? (trouwens: die reacties in dat AOW topic).
Leg het ons eens uit dan. M.i is emancipatiediscussie tegenwoordig net zo gefocused als de discriminatiediscussie. Er wordt aan veel feiten voorbij gegaan die niet het punt ondersteunen die ze willen maken en er wordt eenzijdig gefocused op respectievelijk de ondergewaardeerde positie van de vrouw en de allochtoon.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:04 schreef Eleiko het volgende:
En v.w.b. die zoveelste emancipatiediscussie hier: een aantal mensen heeft echt geen idee waar ze het over hebben (en dan bedoel ik echt niet alleen de trollers).
Ik betaal 11/mndquote:
Dat huiswerktopic waarin je zelf ook gereageerd had.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:33 schreef Klokov het volgende:
[..]
Linkje?
[..]
Leg het ons eens uit dan. M.i is emancipatiediscussie tegenwoordig net zo gefocused als de discriminatiediscussie. Er wordt aan veel feiten voorbij gegaan die niet het punt ondersteunen die ze willen maken en er wordt eenzijdig gefocused op respectievelijk de ondergewaardeerde positie van de vrouw en de allochtoon.
Maak een groep aan op Facebook en red jezelfquote:Op donderdag 11 september 2014 12:47 schreef Ethanolic het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)rZnik!jz8Mb3E72a44s/
JB en ik moeten wegdoei
Die tokkiereacties er ook onderquote:Op donderdag 11 september 2014 12:47 schreef Ethanolic het volgende:
JB en ik moeten wegdoei
M.a.w.: die worden goed geld waard. Even veilingkijker.nl checken brb.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:47 schreef Ethanolic het volgende:
JB en ik moeten wegdoei
In een winkel.quote:Op donderdag 11 september 2014 13:15 schreef Chocolatebear het volgende:
Waar kan je goeie grijze yogapants kopen voor je wijfie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |