Desert Eagle was mijn eerste keus maar toen bedacht ik me opeens dat ik de 80% van mijn kills met een TAR-21 heb gemaakt.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:17 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Assault rifle![]()
Liever deze:
[ afbeelding ]
Ben er nog steeds mee bezigquote:
Wat zijn de specs die je future hubby moet hebben? Dan helpen we je met zoeken.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:23 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Desert Eagle was mijn eerste keus maar toen bedacht ik me opeens dat ik de 80% van mijn kills met een TAR-21 heb gemaakt.
[..]
Ben er nog steeds mee bezig
goed puntquote:Op woensdag 10 september 2014 19:59 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk om telkens te horen dat ik in de keuken hoor godverdomme. Daarnaast verdienen jullie mannen tig meer geld dan ons. Alleen omdat jullie betere descisionmakers zijn en toevallig piemels hebben? Bullshit gewoon.
Wij vrouwen verdienen part-time te werken en net zoveel als jullie te verdienen. Jullie mogen ook wel eens de keuken in en een sandwich voor mij maken. Het liefst 100 gr kipfilet en 20+ kaas want anders ga ik weer over mijn macro's heen. Klein beetje mayo en een paar plakjes tomaat. Niet te dik want anders kan ik niet door mijn sandwich bijten. Daarnaast wordt het al gauw een kliederboel
alleen een amateur neemt een Desert Eaglequote:Op woensdag 10 september 2014 20:23 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Desert Eagle was mijn eerste keus maar toen bedacht ik me opeens dat ik de 80% van mijn kills met een TAR-21 heb gemaakt.
[..]
Ben er nog steeds mee bezig
jij heb geeneens 150 euro om na amsterdam te gaanquote:Op woensdag 10 september 2014 17:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
KLB / "Mannen" met mybrand shirtjes en die philipp plein!
Moet ze onherkenbaar in de kist?quote:Op woensdag 10 september 2014 20:17 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Assault rifle![]()
Liever deze:
[ afbeelding ]
Nee, dood in stijl.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet ze onherkenbaar in de kist?
Zo'n ding gebruik je alleen als je een klein piemeltje hebt.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
alleen een amateur neemt een Desert Eagle
wow ben jij dat?quote:Op woensdag 10 september 2014 21:22 schreef Awesome_ het volgende:
VOOR DE GUN SHOW
[ afbeelding ]
BOOOMMMMM BABBYYYYYY
met je vieze gore synthol arremequote:Op woensdag 10 september 2014 21:22 schreef Awesome_ het volgende:
VOOR DE GUN SHOW
[ afbeelding ]
BOOOMMMMM BABBYYYYYY
ik dacht altijd dat jij neger wasquote:Op woensdag 10 september 2014 21:22 schreef Awesome_ het volgende:
VOOR DE GUN SHOW
[ afbeelding ]
BOOOMMMMM BABBYYYYYY
Wat heb je nou aan die grote spieren man, showspieren. Allemaal lucht.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:22 schreef Awesome_ het volgende:
VOOR DE GUN SHOW
[ afbeelding ]
BOOOMMMMM BABBYYYYYY
Aka jij bent geschuurdquote:Op woensdag 10 september 2014 21:57 schreef Ethanolic het volgende:
Awesome is wel beetje neger.
Hij leerde me dansen op een festival.
heb je in een kom lopen kakken?quote:
Nee. Ik zal het eens terugkijken. Wat is jouw definitie van ouderen? (trouwens: die reacties in dat AOW topicquote:Op woensdag 10 september 2014 21:59 schreef Klokov het volgende:
Hey Eleiko, heb je net Hollandse Zaken gekeken? Ging over de pensioenverdeling tussen jongeren en ouderen. Genereerde me toch wel een beetje om alle ouderen die alle feiten wegwuifden
hey curtisquote:Op woensdag 10 september 2014 21:22 schreef Awesome_ het volgende:
VOOR DE GUN SHOW
[ afbeelding ]
BOOOMMMMM BABBYYYYYY
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier nooit een emancipatiediscussie heb meegemaakt hoorquote:Op woensdag 10 september 2014 23:00 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nee. Ik zal het eens terugkijken. Wat is jouw definitie van ouderen? (trouwens: die reacties in dat AOW topic).
hahahaquote:Op woensdag 10 september 2014 23:58 schreef Montelly het volgende:
HEy Weissman hey MsMessy
[ afbeelding ]
sharing is caring
Whahahahhaa dat is..hahahahahahahah sukkel! Dat is veel te veel!quote:Op woensdag 10 september 2014 18:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Betaal 36 per maand voor 1GB en 300 minuten / sms. Krijg dat toch nooit op dus niet verkeerd verder + gratis telefoon.
Boeiend ik ben kankerrijk.quote:Op donderdag 11 september 2014 00:38 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Whahahahhaa dat is..hahahahahahahah sukkel! Dat is veel te veel!
De regering zit er alleen maar om geld bij de ouderen weg te halen en naar de jongeren te sluizen dat weet iedereenquote:Op woensdag 10 september 2014 21:59 schreef Klokov het volgende:
Hey Eleiko, heb je net Hollandse Zaken gekeken? Ging over de pensioenverdeling tussen jongeren en ouderen. Genereerde me toch wel een beetje om alle ouderen die alle feiten wegwuifden
Ssstquote:Op donderdag 11 september 2014 00:06 schreef Weissman het volgende:
Cor zit IRL gew dik onder de plak en uit zijn frustatie op teh interwebz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |