quote:Op maandag 8 september 2014 22:11 schreef Catkiller het volgende:
Niks mis met de Gerard Joling look.
quote:Op maandag 8 september 2014 22:10 schreef HPLC het volgende:
Terechte klacht. Zelf houd ik het bij wolvenshirts. Heb er nou één met een GoT direwolf
quote:
quote:Op maandag 8 september 2014 22:10 schreef HPLC het volgende:
Terechte klacht. Zelf houd ik het bij wolvenshirts. Heb er nou één met een GoT direwolf
Haten op wolvenshirtsquote:Op maandag 8 september 2014 22:13 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Van die gamefreaks die denken wat ze zijn met hun wolvenshirt
Wauw ik dacht dat je overdreef met 400 euro maar ik Google ''Phillip Plein shirt'' en zie ditquote:Op maandag 8 september 2014 22:09 schreef britneycheers het volgende:
Blijkbaar is er een "hip" merk op de markt genaamd mybrand en Phillip Plein die deze shirts verkopen voor bedragen van 400 euro.
Als dat hun idool is dan zit het goed ja.quote:Op maandag 8 september 2014 22:11 schreef Catkiller het volgende:
Niks mis met de Gerard Joling look.
Is een koopje dat zie je toch? Gewoon 20 procent korting!!!!quote:Op maandag 8 september 2014 22:15 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wauw ik dacht dat je overdreef met 400 euro maar ik Google ''Phillip Plein shirt'' en zie dit
[ afbeelding ]
Voor 20-30 euro heb je een soortgelijk shirt.
Waarom zijn die dingen zo belachelijk duur?quote:Op maandag 8 september 2014 22:15 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wauw ik dacht dat je overdreef met 400 euro maar ik Google ''Phillip Plein shirt'' en zie dit
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 september 2014 22:16 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Dit, britney snapt niks van de roedelcode die er achter zit.
quote:Op maandag 8 september 2014 22:16 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Dit, britney snapt niks van de roedelcode die er achter zit.
Oh thanks! Meteen even aanschaffen! 400 euro om cool te zijn is niks.quote:Op maandag 8 september 2014 22:15 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
400 euro. Gewoon bestellen, 1 dag dragen en weer terugsturen.quote:Op maandag 8 september 2014 22:15 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit. Dresscode voor D&D, jwz.quote:Op maandag 8 september 2014 22:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die heb ik ook hoor, maar draag ik alleen bij speciale gelegenheden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |