quote:Op maandag 8 september 2014 22:11 schreef Catkiller het volgende:
Niks mis met de Gerard Joling look.
quote:Op maandag 8 september 2014 22:10 schreef HPLC het volgende:
Terechte klacht. Zelf houd ik het bij wolvenshirts. Heb er nou één met een GoT direwolf
quote:
quote:Op maandag 8 september 2014 22:10 schreef HPLC het volgende:
Terechte klacht. Zelf houd ik het bij wolvenshirts. Heb er nou één met een GoT direwolf
Haten op wolvenshirtsquote:Op maandag 8 september 2014 22:13 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Van die gamefreaks die denken wat ze zijn met hun wolvenshirt
Wauw ik dacht dat je overdreef met 400 euro maar ik Google ''Phillip Plein shirt'' en zie ditquote:Op maandag 8 september 2014 22:09 schreef britneycheers het volgende:
Blijkbaar is er een "hip" merk op de markt genaamd mybrand en Phillip Plein die deze shirts verkopen voor bedragen van 400 euro.
Als dat hun idool is dan zit het goed ja.quote:Op maandag 8 september 2014 22:11 schreef Catkiller het volgende:
Niks mis met de Gerard Joling look.
Is een koopje dat zie je toch? Gewoon 20 procent korting!!!!quote:Op maandag 8 september 2014 22:15 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wauw ik dacht dat je overdreef met 400 euro maar ik Google ''Phillip Plein shirt'' en zie dit
[ afbeelding ]
Voor 20-30 euro heb je een soortgelijk shirt.
Waarom zijn die dingen zo belachelijk duur?quote:Op maandag 8 september 2014 22:15 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wauw ik dacht dat je overdreef met 400 euro maar ik Google ''Phillip Plein shirt'' en zie dit
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 september 2014 22:16 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Dit, britney snapt niks van de roedelcode die er achter zit.
quote:Op maandag 8 september 2014 22:16 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Dit, britney snapt niks van de roedelcode die er achter zit.
Oh thanks! Meteen even aanschaffen! 400 euro om cool te zijn is niks.quote:Op maandag 8 september 2014 22:15 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
400 euro. Gewoon bestellen, 1 dag dragen en weer terugsturen.quote:Op maandag 8 september 2014 22:15 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit. Dresscode voor D&D, jwz.quote:Op maandag 8 september 2014 22:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die heb ik ook hoor, maar draag ik alleen bij speciale gelegenheden
Wow-raids?quote:Op maandag 8 september 2014 22:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die heb ik ook hoor, maar draag ik alleen bij speciale gelegenheden
Dat Dagobert shirtquote:Op maandag 8 september 2014 22:18 schreef ForzaMilan het volgende:
[ afbeelding ]
¤ 325,00
[ afbeelding ]
¤ 4750,00
Terechte klacht!
Wtfquote:Op maandag 8 september 2014 22:18 schreef ForzaMilan het volgende:
[ afbeelding ]
¤ 325,00
[ afbeelding ]
¤ 4750,00
Terechte klacht!
Ik hou m'n wolvenshirts voor momenten waarbij ik diep in mezelf ga en de eenzame plaats welke ik vertegenwoordig op aarde te aanvaarden. Soms huil ik naar de maan bij die momenten.quote:
Letterlijk of figuurlijk?quote:Op maandag 8 september 2014 22:27 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
waarbij ik diep in mezelf ga
Horrorquote:
H&M en ZARA zijn leuke winkels voor af en toe een basic shirtje e.d. Maar het kwaliteit is super slecht, vaak is na het wassen de stof lelijker geworden.quote:Op maandag 8 september 2014 22:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Het zijn sowieso altijd van die wijven die lopen te zeuren om kleding maar vervolgens zelf de H&M en ZARA binnen stappen om even 'kwaliteitskleding' te kopen.
quote:Op maandag 8 september 2014 22:27 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Ik hou m'n wolvenshirts voor momenten waarbij ik diep in mezelf ga en de eenzame plaats welke ik vertegenwoordig op aarde te aanvaarden. Soms huil ik naar de maan bij die momenten.
Hard! Heb je de Limited Edition?quote:Op maandag 8 september 2014 22:10 schreef HPLC het volgende:
Dit bedoel ik dus... Zelf bij de H&M en ZARA kleren kopen die de gehele wereld al draagt (en tevens bijzonder lelijk zijn) om vervolgens te gaan haten op mensen hun kledingkeuze.quote:Op maandag 8 september 2014 22:39 schreef britneycheers het volgende:
[..]
H&M en ZARA zijn leuke winkels voor af en toe een basic shirtje e.d. Maar het kwaliteit is super slecht, vaak is na het wassen de stof lelijker geworden.
Mijn advies is om te investeren in veel goede kleding voornamelijk stoffen als zijde en kasjmier en het niet te vaak te wassen. Ook is investeren in een stoommachine een goede zaak.
ik vind jou ook leuk.quote:Op maandag 8 september 2014 22:40 schreef britneycheers het volgende:
[..]![]()
Ieder ze eigen ding zeg ik maar altijd
Kan ik die ergens kopen?quote:
Nee, was te laat. Die was uitverkochtquote:Op maandag 8 september 2014 22:41 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hard! Heb je de Limited Edition?
Kutzooi die is kaolohard daar outswag je iedereen mee tijdens D&D meetings of lanparty's, geen nightelf die je afwijst.quote:Op maandag 8 september 2014 22:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kan ik die ergens kopen?
[..]
Nee, was te laat. Die was uitverkocht
Ja, ik weet het.quote:Op maandag 8 september 2014 22:47 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Kutzooi die is kaolohard daar outswag je iedereen mee tijdens D&D meetings of lanparty's, geen nightelf die je afwijst.
Hier maar 12 euroquote:Op maandag 8 september 2014 22:18 schreef ForzaMilan het volgende:
[ afbeelding ]
¤ 325,00
Terechte klacht!
Zat gisteren in college met een blonde meid in een wolvenshirt.quote:Op maandag 8 september 2014 22:10 schreef HPLC het volgende:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:49 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Zat gisteren in college met een blonde meid in een wolvenshirt.
Sowieso alleen voor G's met keiharde buma in de zak.quote:
Die is flink aan de prijs! Is gelijk mn maandsalaris wegquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:28 schreef kipknots het volgende:
Geen Hermes krokodillenshirt dragen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:34 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Die is flink aan de prijs! Is gelijk mn maandsalaris weg
IK dacht eerst dat een webshop was voor carnavalskleding , man man man , wat een ellendequote:Op dinsdag 9 september 2014 10:38 schreef Nober het volgende:
Ga hier eens kijken dan, kopen is namelijk te duur.
http://eu.versace.com/men/200000,en_NL,sc.html
quote:Op maandag 8 september 2014 22:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
Er niet bij lopen als een sharp dressed man
Stil jij, dat was vroeger. Nu draag ik gewoon jurkjes en loop ik op hakjes. En als ik skinny jeans draag dan zorg ik ervoor dat er geen bilspleet te zien is.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:46 schreef Sapstengel het volgende:
Zegt de vrouw die te kleine bilspleet broeken koopt.
Jammer hoor, wat gênant bloot is altijd wel leuk om te bekijken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Stil jij, dat was vroeger. Nu draag ik gewoon jurkjes en loop ik op hakjes. En als ik skinny jeans draag dan zorg ik ervoor dat er geen bilspleet te zien is.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jammer hoor, wat gênant bloot is altijd wel leuk om te bekijken.
En daarom probeer ik het te vermeiden, vanwege dat gênante.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jammer hoor, wat gênant bloot is altijd wel leuk om te bekijken.
Als je maar wel een goed decolleté handhaaft.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En daarom probeer ik het te vermeiden, vanwege dat gênante.
Het gebeurt nog weleens dat er een string of bilspleet te zien is, maar ik heb het tot een minimum kunnen beperken nu.
Oh, dat zit wel goed. En het wordt straks alleen maar beterquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:20 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als je maar wel een goed decolleté handhaaft.
Je gaat onder het mes?quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat zit wel goed. En het wordt straks alleen maar beter.
Oke.quote:
Haha, is dit een subtiele poging om de after-foto's van me te krijgen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Oke.
Nou ja.
Hou ons op de hoogte.
before and after photo'squote:Op dinsdag 9 september 2014 13:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Haha, is dit een subtiele poging om de after-foto's van me te krijgen?
Eerder iets wat je op de (zwarte) markt vindt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:52 schreef Enchanter het volgende:
[..]
IK dacht eerst dat een webshop was voor carnavalskleding , man man man , wat een ellende
Ik zou er met een grote boog omheen lopen , nou hou ik best wel van mooie kleren , maar dit ziet er echt niet uit.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:06 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Eerder iets wat je op de (zwarte) markt vindt.
Prima kleren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:16 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik zou er met een grote boog omheen lopen , nou hou ik best wel van mooie kleren , maar dit ziet er echt niet uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |