ik vind jou ook leuk.quote:Op maandag 8 september 2014 22:40 schreef britneycheers het volgende:
[..]![]()
Ieder ze eigen ding zeg ik maar altijd
Kan ik die ergens kopen?quote:
Nee, was te laat. Die was uitverkochtquote:Op maandag 8 september 2014 22:41 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hard! Heb je de Limited Edition?
Kutzooi die is kaolohard daar outswag je iedereen mee tijdens D&D meetings of lanparty's, geen nightelf die je afwijst.quote:Op maandag 8 september 2014 22:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kan ik die ergens kopen?
[..]
Nee, was te laat. Die was uitverkocht
Ja, ik weet het.quote:Op maandag 8 september 2014 22:47 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Kutzooi die is kaolohard daar outswag je iedereen mee tijdens D&D meetings of lanparty's, geen nightelf die je afwijst.
Hier maar 12 euroquote:Op maandag 8 september 2014 22:18 schreef ForzaMilan het volgende:
[ afbeelding ]
¤ 325,00
Terechte klacht!
Zat gisteren in college met een blonde meid in een wolvenshirt.quote:Op maandag 8 september 2014 22:10 schreef HPLC het volgende:
Terechte klacht. Zelf houd ik het bij wolvenshirts. Heb er nou één met een GoT direwolf
quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:49 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Zat gisteren in college met een blonde meid in een wolvenshirt.
Sowieso alleen voor G's met keiharde buma in de zak.quote:
Die is flink aan de prijs! Is gelijk mn maandsalaris wegquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:28 schreef kipknots het volgende:
Geen Hermes krokodillenshirt dragen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:34 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Die is flink aan de prijs! Is gelijk mn maandsalaris weg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |